Ruta Trail al Bergueda (4 Juliol)
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ruta Trail al Bergueda (4 Juliol)
La ruta exactament no se per on sera, ho sap l´Arbe, de totes maneres s'anira improvissant sobre la marxa.
O sigui Marxa fina en versió ...OFF-ROAD
Qui s´apunta?
1.- Arbe
2.- Steelman
O sigui Marxa fina en versió ...OFF-ROAD
Qui s´apunta?
1.- Arbe
2.- Steelman
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Ruta Trail Al Bergueda (4 Juliol)
jo si es dissabte, pot ser que m´apunti ( encara es massa aviat ), però dieu la ruta SVP !

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
pre duplicat
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 28, 2009 7:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Aquí s'hauria apuntar en Gs12 red,que és el veritable inventor del concepte de marxa fina , a més d'un consumat trialero (encara que ell, com a persona modesta o desmenteixi).
El meu consell és que sortiu molt i molt d'hora ja que a l'estiu es sua molt i molt fent trail, però com que fareu el que voldreu ...
Que tingueu molt bona ruta i millor jalar, que sempre és bo per les muntanyes del senyor.
Jo si puc, seré de viatge amb la Sandra i les previsions són de caloreta estiuenca, portar unes bambes per ficar-se a una gorga freda d'un riu és quasi imprescindible, el banyador no ho és ;) Les fotos de la gorga si que son fonamentals.
El meu consell és que sortiu molt i molt d'hora ja que a l'estiu es sua molt i molt fent trail, però com que fareu el que voldreu ...
Que tingueu molt bona ruta i millor jalar, que sempre és bo per les muntanyes del senyor.
Jo si puc, seré de viatge amb la Sandra i les previsions són de caloreta estiuenca, portar unes bambes per ficar-se a una gorga freda d'un riu és quasi imprescindible, el banyador no ho és ;) Les fotos de la gorga si que son fonamentals.
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 28, 2009 7:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Ostres, no puc, i ja van dues, el divendres a la nit m´arriba la dona de viatge i l´endemà haig de anar a buscar els nanos, o sigui que no tinc marge de maniobra :evil: :evil:

- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Aquesta tarda justament havia fet un montatge fotogràfic per l'inici i sortida del Tomtom
i he fet aixó

mira que tinc fotos però aquesta del Pedraforca és de la sortida Trail que vàrem fer a 'hivern. Val la pena.
Jo el dissabte ho tinc malament i a a més a més el dia 4 el tinc saturat,
si algú és per l'Empordà i no sap que fer us podeu acostar a Torroella

O sigui que ja veieu, potser en una altra ocasió.
Que us vagi molt bé. :cerv
i he fet aixó

mira que tinc fotos però aquesta del Pedraforca és de la sortida Trail que vàrem fer a 'hivern. Val la pena.
Jo el dissabte ho tinc malament i a a més a més el dia 4 el tinc saturat,
si algú és per l'Empordà i no sap que fer us podeu acostar a Torroella

O sigui que ja veieu, potser en una altra ocasió.
Que us vagi molt bé. :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Coneixent l’Arbe l’èxit de la ruta esta assegurat, però em sap greu nois, aquesta vegada no us podré acompanyar. :(
Itaca, A Torruella tampoc podré venir. :mrgreen:
Passeu-vos-ho molt be.
Itaca, A Torruella tampoc podré venir. :mrgreen:
Passeu-vos-ho molt be.
Salutacions moteres.
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
m'ho estic pensant ,.................pensant ;)
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Kel" post="81656"]Aquí s'hauria apuntar en Gs12 red,que és el veritable inventor del concepte de marxa fina , a més d'un consumat trialero (encara que ell, com a persona modesta o desmenteixi).
Jo si puc, seré de viatge amb la Sandra i les previsions són de caloreta estiuenca, portar unes bambes per ficar-se a una gorga freda d'un riu és quasi imprescindible, el banyador no ho és ;) Les fotos de la gorga si que son fonamentals.[/quote]
1.- :oops:
2.- Recordes que diuen els Meseteros: de los cuarenta p´arriba no te mojes la barriga
Jo si puc, seré de viatge amb la Sandra i les previsions són de caloreta estiuenca, portar unes bambes per ficar-se a una gorga freda d'un riu és quasi imprescindible, el banyador no ho és ;) Les fotos de la gorga si que son fonamentals.[/quote]
1.- :oops:
2.- Recordes que diuen els Meseteros: de los cuarenta p´arriba no te mojes la barriga

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Ei ! només dirvos que vaig tant pillat de temps que ja veieu que m'he hagut de buscar una secretaria d'ETT :cerv -et dec una birra Jordi-
Doncs això que deia l'steelman, escolta, una mica saturat de tant plànol, maca, icc, tomtom, coordenades... doncs quedem i ja farem, que segur que ens ho passem bé,
probablement fem un troç de la ruta d'octubre, però per la pista superior, confiant que ja s'haurà fos la neu :mrgreen: igual pujant pels Rasos de Peguera... jo que sé !
RUTA Trail Octubre:

a)Bagà - Font de l'Adou (8 km)
b)Font de l'Adou-Gisclareny (per la pista de murcarols al coll de la bena). (20 km)
c)Gisclareny-Saldes (Pel camí de la costa)(20 km)
d) D1 Saldes-serra d'ensija-Vallcebre ( D2 si anem bé de temps passariem per fígols)
e)Vallcebre-Bagà* -Santuari de Paller, (35 km)
Crònica i fotos ruta trail octubre: pàgs 14,15,...
també podem pujar per la carretera de coll de pal, anar a un dels meus racons favorits, Els Orris, i seguir fins a Coll de Pal i passar per pistes cap a Massella,
i... segons com estigui la cosa, pujar a la Tosa: -2.500 m- l'altre dia ho vam poder fer en cotxe, a principis de Juny, estava també l'Oscson, company de correries que fa poc s'ha presentat aquí a mototurisme, i va ser un luxe impagable, però en principi no s'hi hauria de poder pujar, no podem comptar-hi.

Tant és, si no podem pujar-hi es pot tornar per itinerari alternatiu o si hi ha ganes, cap a Molina, i Castellar de n'Hug i La Pobla... això si és que anem per aquí,
Quedem per esmorzar a una hora que us estigui bé, al Bar Centre, a Bagà, que és un Bar d'Ambient ja amb homologació de mototurisme.
Bagà, la C-16 més amunt de Berga, passat Guardiola i abans del Tunel del cadí, el Bar centre:

Per dinar segons els que siguem fa farem una cosa o una altre, i a la tarda si us vé de gust es pot fer sessió de relax a la piscina de Bagà.
Apa, ja direu
Doncs això que deia l'steelman, escolta, una mica saturat de tant plànol, maca, icc, tomtom, coordenades... doncs quedem i ja farem, que segur que ens ho passem bé,
probablement fem un troç de la ruta d'octubre, però per la pista superior, confiant que ja s'haurà fos la neu :mrgreen: igual pujant pels Rasos de Peguera... jo que sé !
RUTA Trail Octubre:

a)Bagà - Font de l'Adou (8 km)
b)Font de l'Adou-Gisclareny (per la pista de murcarols al coll de la bena). (20 km)
c)Gisclareny-Saldes (Pel camí de la costa)(20 km)
d) D1 Saldes-serra d'ensija-Vallcebre ( D2 si anem bé de temps passariem per fígols)
e)Vallcebre-Bagà* -Santuari de Paller, (35 km)
Crònica i fotos ruta trail octubre: pàgs 14,15,...
també podem pujar per la carretera de coll de pal, anar a un dels meus racons favorits, Els Orris, i seguir fins a Coll de Pal i passar per pistes cap a Massella,
i... segons com estigui la cosa, pujar a la Tosa: -2.500 m- l'altre dia ho vam poder fer en cotxe, a principis de Juny, estava també l'Oscson, company de correries que fa poc s'ha presentat aquí a mototurisme, i va ser un luxe impagable, però en principi no s'hi hauria de poder pujar, no podem comptar-hi.

Tant és, si no podem pujar-hi es pot tornar per itinerari alternatiu o si hi ha ganes, cap a Molina, i Castellar de n'Hug i La Pobla... això si és que anem per aquí,
Quedem per esmorzar a una hora que us estigui bé, al Bar Centre, a Bagà, que és un Bar d'Ambient ja amb homologació de mototurisme.
Bagà, la C-16 més amunt de Berga, passat Guardiola i abans del Tunel del cadí, el Bar centre:

Per dinar segons els que siguem fa farem una cosa o una altre, i a la tarda si us vé de gust es pot fer sessió de relax a la piscina de Bagà.
Apa, ja direu
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 29, 2009 1:34 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
-----------
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Entre tu i jo Albert, ets un malperit. Tu creus que tens que posar aquestes fotos i fer unes rutes tan benparides, saben que jo que soc el del mallot tinc una RT, podries esperar a veure si aconsegueixo la Goldwing.
Conyes a part té una pinta de collons això, quant torni l'Eva dimecres hi ho veigi segur que s'apunta. :D :D :D
Conyes a part té una pinta de collons això, quant torni l'Eva dimecres hi ho veigi segur que s'apunta. :D :D :D

- ARBE
- Presentats
:b9 :b9 :b9 Santi, tu tranquil que ja us vaig prometre que muntava una ruta pels que porteu moto de neneta, que la vaig anomenar BERGUEDÀ RELOADED, i ja està llesta per ferse, segur que aquest estiu la farem, i potser més d'un cop i tot ;)
-----------
- Sagal
- Presentats
[quote user="ARBE" post="81774"]:b9 :b9 :b9 Santi, tu tranquil que ja us vaig prometre que muntava una ruta pels que porteu moto de neneta, que la vaig anomenar BERGUEDÀ RELOADED, i ja està llesta per ferse, segur que aquest estiu la farem, i potser més d'un cop i tot ;)[/quote]
Que serà, per nenetes? :sado :sado
Que serà, per nenetes? :sado :sado

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
[quote user="ARBE" post="81774"]:b9 :b9 :b9 Santi, tu tranquil que ja us vaig prometre que muntava una ruta pels que porteu moto de neneta....[/quote]
I a mi en quin grup em voldràs posar? Amb el de les nenetes??? :enfadat
La propera vegada que et porti al darrera haurem de fer que els pistons de la twin et colpegin de veritat.
:b9 :b9 :b9
:cerv
[quote user="ARBE" post="81774"]:b9 :b9 :b9 Santi, tu tranquil que ja us vaig prometre que muntava una ruta pels que porteu moto de neneta....[/quote]
I a mi en quin grup em voldràs posar? Amb el de les nenetes??? :enfadat
La propera vegada que et porti al darrera haurem de fer que els pistons de la twin et colpegin de veritat.
:b9 :b9 :b9
:cerv
Sort,
- ARBE
- Presentats
calla calla... que la baixada de la collada de Tosses em va donar mal d'ous i per mí que va ser de las pistonades que em fotia l'africa intentant seguirte... i encara sort que estava l'asfalt marranooooot de sal i no vas acavar de roscarli.
Aviam, que em desvirtueu les coses; l'origen del concepte "motos de neneta" va ser a la sortida trail pel Berguedà a l'octubre, que tal com la vaig proposar una serie d'ilustres foreros : Sagal, Xurrumeka, Panotxa, em van fotre la cavalleria per sobre inmediatament, dient que la sortida la montava off-road expressament perquè no puguessin venir ells, greuje que em vaig treure de sobre dient una cosa semblant a : i a mí que m'expliqueu, si teniu moto de neneta que no pot anar per camins... per tant, moto de neneta = moto no apte per off-road, dins el meu imaginari-bestiari particular...
Aviam, que em desvirtueu les coses; l'origen del concepte "motos de neneta" va ser a la sortida trail pel Berguedà a l'octubre, que tal com la vaig proposar una serie d'ilustres foreros : Sagal, Xurrumeka, Panotxa, em van fotre la cavalleria per sobre inmediatament, dient que la sortida la montava off-road expressament perquè no puguessin venir ells, greuje que em vaig treure de sobre dient una cosa semblant a : i a mí que m'expliqueu, si teniu moto de neneta que no pot anar per camins... per tant, moto de neneta = moto no apte per off-road, dins el meu imaginari-bestiari particular...
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 30, 2009 11:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------
- Sagal
- Presentats
[quote user="ARBE" post="81919"]calla calla... que la baixada de la collada de Tosses em va donar mal d'ous i per mí que va ser de las pistonades que em fotia l'africa intentant seguirte... i encara sort que estava l'asfalt marranooooot de sal i no vas acavar de roscarli.
Aviam, que em desvirtueu les coses; l'origen del concepte "motos de neneta" va ser a la sortida trail pel Berguedà a l'octubre, que tal com la vaig proposar una serie d'ilustres foreros : Sagal, Xurrumeka, Panotxa, em van fotre la cavalleria per sobre inmediatament, dient que la sortida la montava off-road expressament perquè no puguessin venir ells, greuje que em vaig treure de sobre dient una cosa semblant a : i a mí que m'expliqueu, si teniu moto de neneta que no pot anar per camins... per tant, moto de neneta = moto no apte per off-road, dins el meu imaginari-bestiari particular...[/quote]
Les teves explicacions són sempre entenedores totalment, peró si et penses que em compraré una Africa, no. Ni ha una a Segunda mano que es veu molt guapa 2900 €, peró jo m'en compraré si puc una de més neneta segons el teu imaginari la Goldwing. :b9 :b9 :b9
Aviam, que em desvirtueu les coses; l'origen del concepte "motos de neneta" va ser a la sortida trail pel Berguedà a l'octubre, que tal com la vaig proposar una serie d'ilustres foreros : Sagal, Xurrumeka, Panotxa, em van fotre la cavalleria per sobre inmediatament, dient que la sortida la montava off-road expressament perquè no puguessin venir ells, greuje que em vaig treure de sobre dient una cosa semblant a : i a mí que m'expliqueu, si teniu moto de neneta que no pot anar per camins... per tant, moto de neneta = moto no apte per off-road, dins el meu imaginari-bestiari particular...[/quote]
Les teves explicacions són sempre entenedores totalment, peró si et penses que em compraré una Africa, no. Ni ha una a Segunda mano que es veu molt guapa 2900 €, peró jo m'en compraré si puc una de més neneta segons el teu imaginari la Goldwing. :b9 :b9 :b9

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="ARBE" post="81919"]calla calla... que la baixada de la collada de Tosses em va donar mal d'ous i per mí que va ser de las pistonades que em fotia l'africa intentant seguirte... i encara sort que estava l'asfalt marranooooot de sal i no vas acavar de roscarli.
No Arbe, no desvirtuem res, les teves explicacions son molt entenedores, tot i que no calien: JA T’ENTENÍEM TOTS, però has pensat que potser alguna neneta de veritat es podria sentir molt i molt ofesa??
El problema no es el concepte, si no el NOM que li dones al concepte
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No Arbe, no desvirtuem res, les teves explicacions son molt entenedores, tot i que no calien: JA T’ENTENÍEM TOTS, però has pensat que potser alguna neneta de veritat es podria sentir molt i molt ofesa??
El problema no es el concepte, si no el NOM que li dones al concepte
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
doncs jo no m'ofenc.................. :mrgreen: :mrgreen:
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- ARBE
- Presentats
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Ostia com us ho passareu !!!
Ja m'agradaria tenir una trail per poder acompanyar-vos. Quins paratges més meravellosos.
Que gaudiu molt de la ruta !!
Ja m'agradaria tenir una trail per poder acompanyar-vos. Quins paratges més meravellosos.
Que gaudiu molt de la ruta !!