Assegurança D'accident Específica Per Motos

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Assegurança D'accident Específica Per Motos

Entrada Autor: Itaca » dl. juny 29, 2009 10:54 am

Sembla pru interessant, ja que fins ara era molt dificil trobar qui et vulgues fer una assegurança d'accidents.

ASSEGURANÇA ACCIDENTS MOTO
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Assegurança D'accident Específica Per Motos

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. juny 29, 2009 11:02 am

potser serà qüestió de mirar-s'ho, oi???
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 29, 2009 11:08 am

Jo n'acabo de fer una fa un parell de mesos a La Caixa, i sense qüestionari de salut !!! i es que ningú em vol assegurar a mi. :evil:

Capital 120.000 i es dobla en cas d'accident de circulació.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. juny 29, 2009 12:24 pm

Hombre Ramon, es que tu ets del ram... del ram de les assegurançes vull dir, eh ? i ja et veuen venit.

El que seria interessant és mirarse les condicions generals i particulars de la pòlissa en questió -allò que fa tanta mandra, que mai fem i que sempre huríem de fer- i veure els pormenors de l'assegurança aquesta.
-----------

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 29, 2009 12:59 pm

:lol: [quote user="ARBE" post="81764"]Hombre Ramon, es que tu ets del ram... del ram de les assegurançes vull dir, eh ? i ja et veuen venir.

El que seria interessant és mirarse les condicions generals i particulars de la pòlissa en questió -allò que fa tanta mandra, que mai fem i que sempre huríem de fer- i veure els pormenors de l'assegurança aquesta.[/quote]

Vaig fer mirar el condicionat, tant les condicions generals com les particulars i es una pòlissa mes que correcte i amb la lletra petita normal en qualsevol assegurança d'aquest tipus.

Si t'interessa, ara que ja tinc la pòlissa, te la puc ensenyar.

I el fet de que no em vulguin assegurar no es perqué sigui del ram, sino perqúe estic fotut fisicament, ja s'em nota oi ? :razz:

Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. juny 29, 2009 1:25 pm

[quote user="James Bond" post="81768"]:lol: [quote user="ARBE" post="81764"]Hombre Ramon, es que tu ets del ram... del ram de les assegurançes vull dir, eh ? i ja et veuen venir.

El que seria interessant és mirarse les condicions generals i particulars de la pòlissa en questió -allò que fa tanta mandra, que mai fem i que sempre huríem de fer- i veure els pormenors de l'assegurança aquesta.[/quote]

Vaig fer mirar el condicionat, tant les condicions generals com les particulars i es una pòlissa mes que correcte i amb la lletra petita normal en qualsevol assegurança d'aquest tipus.

I el fet de que no em vulguin assegurar no es perqué sigui del ram, sino perqúe estic fotut fisicament, ja s'em nota oi ? :razz:

Vsssss

Ostia Ramon estas tant fotut fisicament. :b9 :b9 :b9 :b9
007[/quote]
ImatgeImatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. juny 29, 2009 9:03 pm

[quote user="James Bond" post="81768"]:lol: [quote user="ARBE" post="81764"]Hombre Ramon, es que tu ets del ram... del ram de les assegurançes vull dir, eh ? i ja et veuen venir.

Vsssss
007[/quote]

Però des de que a les sortides de Mototurisme anem a visitar esglèsies i catedrals as millorat molt.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. juny 29, 2009 9:14 pm

[quote user="JoanF" post="81839"]

Però des de que a les sortides de Mototurisme anem a visitar esglèsies i catedrals as millorat molt.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Jo crec que té molt a veure que fa temps que beu Vichy Català. :mestre

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”