MODIFICACIONS ALS MODELS BMW BOXER PER L´ANY 2010
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
MODIFICACIONS ALS MODELS BMW BOXER PER L´ANY 2010
BMW està enllestint les linees de muntatge a fi i efecte de produir els nous models per l´any vinent.
pel que fa referència als models Boxer ( R1200RT-R1200GS-R1200R ) incorpòrarán noves culates amb doble arbre de lleves ( identic a les HP2 Sport ara en producció, però ara sense doble bujia )
Aixó representa més potència, una zona vermella aprop de de les 8500 rpm i menys consum i contaminació, algú que ha demanat una Adventure a la carta, ja l´hi han dit que de moment , s´hauirà d´esperar.
Jo que em vull canviar la Gs, esperaré a les noves. :shock: :shock:
pel que fa referència als models Boxer ( R1200RT-R1200GS-R1200R ) incorpòrarán noves culates amb doble arbre de lleves ( identic a les HP2 Sport ara en producció, però ara sense doble bujia )
Aixó representa més potència, una zona vermella aprop de de les 8500 rpm i menys consum i contaminació, algú que ha demanat una Adventure a la carta, ja l´hi han dit que de moment , s´hauirà d´esperar.
Jo que em vull canviar la Gs, esperaré a les noves. :shock: :shock:

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Re: MODIFICACIONS ALS MODELS BMW BOXER PER L´ANY 2010
bufff, això encara agreujarà més la saturació del mercat de 2a ma... ara s'afegiran els que volen -i poden- anar a l'última i voldran canviar de moto, i per poder vendre l'actual hauran de baixar molt el preu... aviam... Quan dius que passarà això ?
-----------
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="ARBE" post="81762"]bufff, això encara agreujarà més la saturació del mercat de 2a ma... ara s'afegiran els que volen -i poden- anar a l'última i voldran canviar de moto, i per poder vendre l'actual hauran de baixar molt el preu... aviam... Quan dius que passarà això ?[/quote]
hauré de canviar la moto ja. :shock:
hauré de canviar la moto ja. :shock:

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Sagal" post="81765"][quote user="ARBE" post="81762"]bufff, això encara agreujarà més la saturació del mercat de 2a ma... ara s'afegiran els que volen -i poden- anar a l'última i voldran canviar de moto, i per poder vendre l'actual hauran de baixar molt el preu... aviam... Quan dius que passarà això ?[/quote]
hauré de canviar la moto ja. :shock:[/quote]
Santi, explica-li a la Dolors, de ben segur que ho entendrà!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Santi, explica-li a la Dolors, de ben segur que ho entendrà!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
ostres...i mentres el que queda del 2009 que ?
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Xurrumeka" post="81766"][quote user="Sagal" post="81765"][quote user="ARBE" post="81762"]bufff, això encara agreujarà més la saturació del mercat de 2a ma... ara s'afegiran els que volen -i poden- anar a l'última i voldran canviar de moto, i per poder vendre l'actual hauran de baixar molt el preu... aviam... Quan dius que passarà això ?[/quote]
Santi, explica-li a la Dolors, de ben segur que ho entendrà!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Ara no tu creuràs peró encara estic lluitant per aconseguir-ho, no he tirat enrera, mentre no es vengui lluitaré. És dificil contra la meva dona lluitar peró jo tozut. :b9 :b9 :b9
Santi, explica-li a la Dolors, de ben segur que ho entendrà!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Ara no tu creuràs peró encara estic lluitant per aconseguir-ho, no he tirat enrera, mentre no es vengui lluitaré. És dificil contra la meva dona lluitar peró jo tozut. :b9 :b9 :b9