Problemes Amb El RACC

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Problemes Amb El RACC

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. juny 29, 2009 9:04 am

companys,

De vegades, les companyies d'assegurances no són tant bones com sembla o com volen aparentar. Després de l'incident de França de dissabte, ens varem haver de discutir amb el RACC perquè em baixin la moto.

La crònica dels fets vindria a ser aquesta:

Després de la topada i de venir la grúa, el paio ens dóna una tarjeta del taller d'on la duien a Quillan, per tal que avui dilluns truquessim per quedar quan i on em baixaven la moto; fins aqui correcte.
Ahir, ens truquen del RACC per acabar d'informar-se dels fets i ens diuen que no la baixen de moment; que la portarien en un taller oficial Ducati d'allà (ves a saber on....) i si els danys de la moto pujaven més que el valor actual de la mateixa, doncs no la baixaven.
Després d'una discusió per telèfon, on els varem dir que els dos som socis del RACC, que hi tenim 3 vehicles assegurats i que a partir del dia 12 de juliol també hi asseguravem la meva moto i que vist el que deien, ens plantejariem treure-ho tot d'allà, al cap d'una estona, ens tornen a trucar preguntant-nos on voliem que baixessin la moto.
Suposo que deurien fer comptes i van canviar d'opinió...

El fet és que un se sent enganyat quan et passa una cosa així, llegiu-vos bé les pòlisses i pregueu perquè no us aixequin la camisa.
En fi, espero que tot acabi bé i que tingui la moto arreglada pel dia 18.

Una abraçada a tots i totes!!!!!!!!!!! :cerv :cerv :cerv
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Problemes Amb El RACC

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 29, 2009 9:10 am

A vegades els problemes no son de la Asseguradora en si mateixa si no del empleat que tenim la sort que ens agafi el telefon.
De totes maneres, no es serio que una empresa com el RACC posi tots aquests problemes !!

Anims, ja veuras com el 18 tens la moto arreglada
Ex ...moltes coses

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. juny 29, 2009 10:03 am

Intentare se breu... a Zaragoza s'espatlla el cotxe, aviso el Racc i em diu que és un problema de junta de culata per tant no el poden arreglar alla i ja el tornaran amb grua a mi i els dos ocupants diu a veure quina hora voleu marxar que vindra un taxi i us portara a casa. Be dic dema a les 7 del mati. ok
A les 7 veient que no tenia el taxi el hotel truco i emk diuen que ens pagan el tren fins a barna i el taxi del hotel a l'estacio de Zaragoza i el taxi de Sant a Vic, emprenyars pero que hi farem.
Quan despres de tot el mati amb tren arribem a Barna el taxi que ens porta cap a casa s'averia a Tona l'arregla i arribem, al cap de 8 dies telefono a veure que passaba amb el cotxe que encara no el tornaban, em diuen que el tornen amb un parell de dies.
Sabeu com el varen tornar descapotable, el portaban a sobre d'un camió i entran amb un taller mecanic va entrar peró el varen descapotar, doncs aqui comneça l'historia em diuen que no sen fan carrèc, vai tinguer que agafar un advocat i al final van sumir-ho tot i fins i tot vaig tenir cotxe de lloguer durant gaire bé tres messos que va durar la reparació. I sabeu que era la valvula termostatica del radiador que val 18 €
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. juny 29, 2009 10:25 am

Maria, el que no entenc és perquè no us veu fer portar la Ducatona a casa, no a Quillan.... :roll:

Crec que hauries d'haver començat per aqui. I si d'entrada us heu de discutir, us discutiu. Si no us fiqueu d'acord sempre va bé dir: ANEM-NOS A PORTAR BÉ, VAL?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Xurrumeka
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. juny 29, 2009 11:00 am

[quote user="Randy-650" post="81746"]Maria, el que no entenc és perquè no us veu fer portar la Ducatona a casa, no a Quillan.... :roll:

Crec que hauries d'haver començat per aqui. I si d'entrada us heu de discutir, us discutiu. Si no us fiqueu d'acord sempre va bé dir: ANEM-NOS A PORTAR BÉ, VAL?[/quote]

aquesta era la intenció Randy. El de la grua va dir que la portaven a Quillan al ser dissabte i que avui truquessim per dir-los on voliem que la portessin. Fins aqui cap problema, la resta ja la saps..........
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dl. juny 29, 2009 11:14 am

Jo la veritat és que sempre que he necessitat alguna cosa han funcionat bé, de tota manera poser si que abans era més fàcil que et donessin un tracte millor. Ara per norma porten el vehicle al taller més proper i sempre has d'acabar barallant-hi.
NOsaltres som socis fa anys i si quan tens un problema et surten amb tonteries, aixó no els hi fa cap bona premsa.
Amb tu Maria a més a més és vàren estalviar el tornar-te a casa ja que et va portar en Ramon.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. juny 29, 2009 11:32 am

[quote user="Steelman" post="81740"]
...........De totes maneres, no es serio que una empresa com el RACC posi tots aquests problemes !!

[/quote]

Quan s'et va petar el coxinet del darrera, tú vas fer servir el RACC també, oi?

Tens alguna queixa d'ells? :roll:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 29, 2009 11:42 am

Jo les vegades queels he fet servir , cap problema
Ex ...moltes coses

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dl. juny 29, 2009 11:47 am

:evil: Sempre estem igual,mentre paguem asegurança i no passa res
perfecte i a l´hora de la veritat sempre hi ha pegues,doncs si no cumpleixen
adeu i fins una altra.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

larioskola
Presentats
Entrades: 16
Membre des de: ds. juny 27, 2009 6:10 pm

Entrada Autor: larioskola » dl. juny 29, 2009 11:48 am

Companys! Jo també fa anys que sóc soci del RACC i, malgrat que en les comptades ocasions que l'he hagut de trucar, s'han portat coherentment bé, el millor és no haver-los de necessitar mai.

Un bon amic em va dir un dia: "Les companyies d'assegurances, són simples fàbriques de rebuts. Tret del servei de cobrament de la quota, la resta de serveis sempre donen problemes" (Amen!)

Salut!

Larioskola
VStrom - Rubí

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. juny 29, 2009 11:50 am

[quote user="larioskola" post="81759"]Companys! Jo també fa anys que sóc soci del RACC i, malgrat que en les comptades ocasions que l'he hagut de trucar, s'han portat coherentment bé, el millor és no haver-los de necessitar mai.

Un bon amic em va dir un dia: "Les companyies d'assegurances, són simples fàbriques de rebuts. Tret del servei de cobrament de la quota, la resta de serveis sempre donen problemes" (Amen!)

Salut!

Larioskola
VStrom - Rubí[/quote]

Company, que queda lleig això d'escriure en un fil sense passar primer per presentacions, home! :sado

Som-hi, que no costa res. :cerv

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. juny 29, 2009 12:23 pm

Pues jo,fins fá dos anys,ho era,pero a l` hora de fer una asegurança per que puguesin portar el cotxe,em varen demanar casi 2000€ per una asegurança a tercers,a llavors em vaig queixar i em vaig sortir.
Ara tinc l`asegurança del cotxe a tot risc a Reale amb franquisia de 300€,el poden portar ells i em costa uns 1000€ + -.
Encara avui,em truquen perqué torni a posar.mi pero ho tinc clar. :enfadat :enfadat
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dl. juny 29, 2009 2:16 pm

Jo fa anys que i soc i la veritat crec que estan perdent l' espirit del club, vull dir: que si telefonia movil RACC, que si punts RACC. que si tarjeta RACC MASTER... SENYORS, jo lo que vull es un bon servei i un bon tracte i no tanta
parafarnalia.
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 29, 2009 2:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm

Entrada Autor: Xurrumeku » dl. juny 29, 2009 3:09 pm

[quote user="Randy-650" post="81746"]Maria, el que no entenc és perquè no us veu fer portar la Ducatona a casa, no a Quillan.... :roll:

Crec que hauries d'haver començat per aqui. I si d'entrada us heu de discutir, us discutiu. Si no us fiqueu d'acord sempre va bé dir: ANEM-NOS A PORTAR BÉ, VAL?[/quote]

Randy, el que ens ha passat només afecta a la cobertura fora d'Espanya. Dins d'Espanya es veu que et porten la moto on diguis sense problemes (al menys és el que ens varen dir).
Xurrumeku l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 29, 2009 3:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. juny 29, 2009 3:52 pm

Jo tinc una assegurança i, apart, sóc soci RACC moto. La veritat és que tiren de manual de procediments encara que els costi més pasta i costa moltes discussions que se surtin del guió, però et busquen una solució per tu i no deixen de ser els millors (o són els menys pitjors?).

I ho dic ara, que vaig deixar la moto al costat de Toledo el dia 6 i no me la van tornar a casa fins el dia 23.
sergibuda

they called me an accident

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. juny 29, 2009 3:58 pm

[quote user="Sergibuda" post="81791"]Jo tinc una assegurança i, apart, sóc soci RACC moto. La veritat és que tiren de manual de procediments encara que els costi més pasta i costa moltes discussions que se surtin del guió, però et busquen una solució per tu i no deixen de ser els millors (o són els menys pitjors?).

I ho dic ara, que vaig deixar la moto al costat de Toledo el dia 6 i no me la van tornar a casa fins el dia 23.[/quote]

Osti per lo que expliques diguem que deuen ser els menys pitjors, pq tela per tornar-te la moto.
ImatgeImatge

Xurrumeka
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. juny 29, 2009 4:30 pm

eiiiiiiiiiii

que ens acaben de notificar que el dia 3 tindré la meva nena al taller!!!!!!!!!!

uoleeeeeeeeeeeeee :jump :jump :jump :jump :jump :jump

PD: ara preguem que el dia 18 estigui apunt.........
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. juny 29, 2009 5:15 pm

[quote user="Sergibuda" post="81791"]

I ho dic ara, que vaig deixar la moto al costat de Toledo el dia 6 i no me la van tornar a casa fins el dia 23.[/quote]

:shock: :shock: :shock: :shock: Si d`aixó en dius una bona asistencia......... :shock: Tens temps de anarla a buscar a peu i tornar.
El dia que em vaig quedar tirat per culpa de l`alarma(in.hibidors de frecuencia :evil: :evil: ),al acap de 1/2 hora ja tenia la grua carregant la moto,un taxi portan.mos a casa i al endemá ,la moto on els havia dit que volia que la portesin.(Aixó considero es un bon servei d`asistencia)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Oscson
Presentats
Entrades: 55
Membre des de: dv. juny 26, 2009 3:53 pm
Ubicació: Sta Eulalia de Ronçana

Entrada Autor: Oscson » dl. juny 29, 2009 5:18 pm

Apa, em sap greu la topada, per la resta de la pelicula, em sona al mateix tinglado que quan l'ARBE va punxar, el que no entenc es que tot plegat triplica el preu de la reparació en si, en mes d'un cas :(

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. juny 29, 2009 5:45 pm

[quote user="Geroni" post="81803"][quote user="Sergibuda" post="81791"]

:shock: :shock: :shock: :shock: Si d`aixó en dius una bona asistencia......... :shock: Tens temps de anarla a buscar a peu i tornar.
El dia que em vaig quedar tirat per culpa de l`alarma(in.hibidors de frecuencia :evil: :evil: ),al acap de 1/2 hora ja tenia la grua carregant la moto,un taxi portan.mos a casa i al endemá ,la moto on els havia dit que volia que la portesin.(Aixó considero es un bon servei d`asistencia)[/quote]

No dic que això sigui una bona assistència, ho dic per tots els cops que l'he fet servir i per tots els cops que n'he fet servir d'altres. És a dir que, tot i que tenen errades (com tothom), en general donen un bon servei.
sergibuda

they called me an accident

Respon

Torna a “General”