Un Año Juntas
Moderador: Airald
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
Un Año Juntas
Cuando deseas algo con mucha fuerza, encuentras la forma de llegar a ello.
Hoy hace un año que la Bruixeta me encontró, o yo la encontré a ella quien sabe.
Nunca me había fijado en ella hasta que un día un anuncio llego a mis manos. Nos miramos y supimos que teníamos que darnos mucho mutuamente.
La verdad no me puedo quejar en este primer año. Con ella he pintado caminos donde no los había. He rodado carreteras jamás encontradas, conocido gente que tal vez no hubiera encontrado y sentido sensaciones que nunca pensé en tener. Con ella las rectas se han hecho paisajes, las curvas placeres y las salidas momentos mágicos.
En este año he aprendido también mucho de mí. De lo que uno desea, de lo que uno encuentra y de que las personas deseando mas allá, encontramos lo que nos hace feliz.
Nunca es tarde para aprender, nunca es tarde para empezar. Cuando descubres lo que te gusta, lo que te apasiona, que mas da el tiempo, importa que lo hagas.
Muchos decían que no daría más, y aun me queda mucho por dar. La Bruixeta es solo una pequeña, pero me ha dado mucho y sobre todo me ha dado mas camino para hacer. Llegara un día, lo se que nuestros caminos se separaran, yo espero que no pero seguramente será así; pero cuando ese día llegue, se que la recordare con cariño, con una sonrisa, con el recuerdo de momentos, días y kilómetros compartidos.
Con ella he vivido mil vidas, con ella he sabido hasta donde podía llegar y ella sin saberlo me ha dado muchos regalos. Uno de ellos es lo que me hace feliz ahora. Si, la Bruixeta me ha dado mucho y por eso en este año juntas le dedico estas líneas. Gracias por existir y gracias por demostrarme que puedo llegar más lejos aun. Es un placer poder llevarte, poder hacer que demuestres que una 500 también es una moto capaz de hacer sentir.
Hoy hace un año que la Bruixeta me encontró, o yo la encontré a ella quien sabe.
Nunca me había fijado en ella hasta que un día un anuncio llego a mis manos. Nos miramos y supimos que teníamos que darnos mucho mutuamente.
La verdad no me puedo quejar en este primer año. Con ella he pintado caminos donde no los había. He rodado carreteras jamás encontradas, conocido gente que tal vez no hubiera encontrado y sentido sensaciones que nunca pensé en tener. Con ella las rectas se han hecho paisajes, las curvas placeres y las salidas momentos mágicos.
En este año he aprendido también mucho de mí. De lo que uno desea, de lo que uno encuentra y de que las personas deseando mas allá, encontramos lo que nos hace feliz.
Nunca es tarde para aprender, nunca es tarde para empezar. Cuando descubres lo que te gusta, lo que te apasiona, que mas da el tiempo, importa que lo hagas.
Muchos decían que no daría más, y aun me queda mucho por dar. La Bruixeta es solo una pequeña, pero me ha dado mucho y sobre todo me ha dado mas camino para hacer. Llegara un día, lo se que nuestros caminos se separaran, yo espero que no pero seguramente será así; pero cuando ese día llegue, se que la recordare con cariño, con una sonrisa, con el recuerdo de momentos, días y kilómetros compartidos.
Con ella he vivido mil vidas, con ella he sabido hasta donde podía llegar y ella sin saberlo me ha dado muchos regalos. Uno de ellos es lo que me hace feliz ahora. Si, la Bruixeta me ha dado mucho y por eso en este año juntas le dedico estas líneas. Gracias por existir y gracias por demostrarme que puedo llegar más lejos aun. Es un placer poder llevarte, poder hacer que demuestres que una 500 también es una moto capaz de hacer sentir.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
Re: Un Año Juntas
Ostres, què bonic... Ets una artista!!! :lol:
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:
BMW G 650 GS :lol:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Estàs feta tota una poeta! :D
Per cert, en un any encara no hem vist la Bruixeta. :sado
:ksss
Per cert, en un any encara no hem vist la Bruixeta. :sado
:ksss

- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Lluneta que sigui el primer de molts anys en companyia de la bruixeta, i si algun dia us heu de separar, que
sigui perque has trobat un altre bruixa que t'ha robat el cor.
Salut.
sigui perque has trobat un altre bruixa que t'ha robat el cor.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Molt emotiu Marta, m’ha agradat. Però alguns ens estem quedant amb les ganes de veure-la en viu i en directe. A veure si trobes el moment!!!
Molt emotiu Marta, m’ha agradat. Però alguns ens estem quedant amb les ganes de veure-la en viu i en directe. A veure si trobes el moment!!!
Sort,
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Felicitats per l'aniversari.
Val la pena el que ens fa gaudir i el que queda....
la "bruixeta" ha d'estar contenta :ksss
No vull ser pesat, però potser si que ens l'hauràs de presentar :cerv
Val la pena el que ens fa gaudir i el que queda....
la "bruixeta" ha d'estar contenta :ksss
No vull ser pesat, però potser si que ens l'hauràs de presentar :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Hola Lluneta,m´agrada tornar a saber de tu.Estigues segura que la 500
és una gran moto.Tambè ha escrit moltes boniques pàgines a la meva
vida.Segur que també tu la disfrutaras,esperem veure´t aviat.
és una gran moto.Tambè ha escrit moltes boniques pàgines a la meva
vida.Segur que també tu la disfrutaras,esperem veure´t aviat.
Que gran aquest de Bilbao

- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Hola Marta
M' agradat la teva sensació damunt la moto , bona explicació
aquest sentiment es únic , nomes cuant portes una moto ,sigui la cilindrada que sigui.
la meva filla m'ha demanat que li ensenyi a portar moto i jo mes content que un all
et trobem a faltar :kiss
M' agradat la teva sensació damunt la moto , bona explicació
aquest sentiment es únic , nomes cuant portes una moto ,sigui la cilindrada que sigui.
la meva filla m'ha demanat que li ensenyi a portar moto i jo mes content que un all
et trobem a faltar :kiss
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Carai, que boniiiiiic.
Moltes felicitats i fins aviat. :ksss
Moltes felicitats i fins aviat. :ksss
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Que maco!!! :) Jo la bruixeta la veig de tant en quant pel barri, i fa molt de goig! :D Espero que la gaudeixis molts i molts anys.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Felicitats Lluneta :kiss , espero que aquest sigui el primer any dels molts que han de venir. ;)
Vvvvvsss
Vvvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss