Per La Copa, LLiga I Champions De Cap De Creus A Finisterr
Moderador: Airald
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Re: Per La Copa, LLiga I Champions De Cap De Creus A Finist
Enhorabona Mareta,
He seguit tota la preparació i la teva arribada a lloc. Ets un crack!.
Compte amb la tornada.
He seguit tota la preparació i la teva arribada a lloc. Ets un crack!.
Compte amb la tornada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Hola a TOTES I TOTS.
Primerament :
MOLTES I MOLTES GRACIES PER TOTES LES COSES TANT MAQUES QUE M´HEU ESCRIT.
Segon i el més important :
TOTS ABSOLUTAMENT TOTS VÀREU ARRIVAR AMB MÍ A FINISTERRE , os portaba a TOTS dins el meu pensament i el meu cor.
Penseu també que si voleu TOTS PODEU ACONSEGUIR-HO COM JO I ARRIVAR-HI.
Una part molt i molt important de la meva fita ha sigut gracies al vostre suport i l´altre gracies a la moto.
No ha sigut gens difícil.
Amb la 800 gs no hagués pas arrivat, però la 1200 hi hagués pogut arrivar sola.
El dissabte vaig acabar bans de la feina, normalment marxo a les 19:00, però la LLuisa, la meva secretaria va començar...... ai Eva, vols dir......., no és massa perillós,..... ostres vas sola......
Francament com que no volía escoltar , vaig marxar i em vaig refrescar a la piscina de casa.
Tot seguit vaig enfilar a Cadaqués , el Hotel Misty (l´únic que vaig trovar), era ja de camí a Cap de Creus.
Com que sabía el que m´esperaba el día següent, vaig baixar per els carrers sinuosus de Cadaqués amb un empedrat de l´any de la catapúm i només pensar en no acabar rodolant per terra. Al arrivar al passeig marítim vaig anar directe a la platja i vaig recollir l´aigua amb l´ampolla que em va donar BICHUSTEN.
L´ambient a Cadaqués era penosament pijo i vaig preferir tornar al Hotel , preparar la moto i malgrat no vec ( soc abstemia ) vaig voler fer un chupito de poma verda per celebrar que de moment tot anaba bé.
El sol fet de no dormir a casa, ja va ser raro i a més vaig tenir la visita de 26 formigues que em varen estar atabalant tota la nit.
A les 4:40 dutxa i a carregar la moto, que estaba neta com una patena. Tot seguit i amb 15 minuts em vaig plantar a Cap de Creus. Hi había més gent, però cap moto més. Catxis. Jo pensaba que el sol sortiría a les 5:50 i hi había molts de núvols. Les noies que esperaban varen abdicar i marxar fartes de la fret i dels millons de mosquits que ens envoltaban.
PER CERT UNALTRE BÁSIC : Repelent de mosquits.
Jo a falta de Autan i sempre pensant que soc una dona práctica, vaig agafar el meu parfum Chanel nº 5 i m´en vaig posar a per tot el cos. Excuso dir-vos que vaig agafar una flipada que em va durar fins a l´Autopista. Casi caso l´história acaba abans de començar-la.
Amb paciéncia i "grogui" com un canari a les 6:10 va sortir el sol, si si , he vist les fotos i no son pas alucinacions meves.
Bueno, després de les fotos..... carretera i manta.
L´aire era frasquet i amb el mareig que portaba no recordo pas massa bé com vaig arrivar a l´autopista.
Ah, si al viatjar sola sempre porto el xaleco groc.
A l´Autopista tothom em donaba pas , es devien creure que era un mosso d´escuadra :b9 :b9
Abans de l´Aeroport em vaig parar per abrigar-me més. El día era realment fresc !"!!!!!!
I després xino , xano....... la moto cada vegada corría més. Portaba el teletac enganxat amb belcro així no em paraba ni a n´els peatges.... 120...... 130..... 140....... a les 8:30 entreba a la provincia de Tarragona i vaig pensar amb l´Albert, une mica més tart i evidenment a més velocitat ja estaba prop de l´annA i en Joan.
Amb la moto ja veia els 180 i el motor el sentía bé i jo també.
Ningú m´adelantaba.
La moto cada 200 kms tenia que repostar i aprofitaba per fer tot el que m´habíeu dit, però ho feia tot junt :
- fer estiraments mentre parlaba per teléfon,
- anar al wc
-veure aigua mentre repostaba
semblaba un cotxe de formula 1 entrant a boxes.
Primerament :
MOLTES I MOLTES GRACIES PER TOTES LES COSES TANT MAQUES QUE M´HEU ESCRIT.
Segon i el més important :
TOTS ABSOLUTAMENT TOTS VÀREU ARRIVAR AMB MÍ A FINISTERRE , os portaba a TOTS dins el meu pensament i el meu cor.
Penseu també que si voleu TOTS PODEU ACONSEGUIR-HO COM JO I ARRIVAR-HI.
Una part molt i molt important de la meva fita ha sigut gracies al vostre suport i l´altre gracies a la moto.
No ha sigut gens difícil.
Amb la 800 gs no hagués pas arrivat, però la 1200 hi hagués pogut arrivar sola.
El dissabte vaig acabar bans de la feina, normalment marxo a les 19:00, però la LLuisa, la meva secretaria va començar...... ai Eva, vols dir......., no és massa perillós,..... ostres vas sola......
Francament com que no volía escoltar , vaig marxar i em vaig refrescar a la piscina de casa.
Tot seguit vaig enfilar a Cadaqués , el Hotel Misty (l´únic que vaig trovar), era ja de camí a Cap de Creus.
Com que sabía el que m´esperaba el día següent, vaig baixar per els carrers sinuosus de Cadaqués amb un empedrat de l´any de la catapúm i només pensar en no acabar rodolant per terra. Al arrivar al passeig marítim vaig anar directe a la platja i vaig recollir l´aigua amb l´ampolla que em va donar BICHUSTEN.
L´ambient a Cadaqués era penosament pijo i vaig preferir tornar al Hotel , preparar la moto i malgrat no vec ( soc abstemia ) vaig voler fer un chupito de poma verda per celebrar que de moment tot anaba bé.
El sol fet de no dormir a casa, ja va ser raro i a més vaig tenir la visita de 26 formigues que em varen estar atabalant tota la nit.
A les 4:40 dutxa i a carregar la moto, que estaba neta com una patena. Tot seguit i amb 15 minuts em vaig plantar a Cap de Creus. Hi había més gent, però cap moto més. Catxis. Jo pensaba que el sol sortiría a les 5:50 i hi había molts de núvols. Les noies que esperaban varen abdicar i marxar fartes de la fret i dels millons de mosquits que ens envoltaban.
PER CERT UNALTRE BÁSIC : Repelent de mosquits.
Jo a falta de Autan i sempre pensant que soc una dona práctica, vaig agafar el meu parfum Chanel nº 5 i m´en vaig posar a per tot el cos. Excuso dir-vos que vaig agafar una flipada que em va durar fins a l´Autopista. Casi caso l´história acaba abans de començar-la.
Amb paciéncia i "grogui" com un canari a les 6:10 va sortir el sol, si si , he vist les fotos i no son pas alucinacions meves.
Bueno, després de les fotos..... carretera i manta.
L´aire era frasquet i amb el mareig que portaba no recordo pas massa bé com vaig arrivar a l´autopista.
Ah, si al viatjar sola sempre porto el xaleco groc.
A l´Autopista tothom em donaba pas , es devien creure que era un mosso d´escuadra :b9 :b9
Abans de l´Aeroport em vaig parar per abrigar-me més. El día era realment fresc !"!!!!!!
I després xino , xano....... la moto cada vegada corría més. Portaba el teletac enganxat amb belcro així no em paraba ni a n´els peatges.... 120...... 130..... 140....... a les 8:30 entreba a la provincia de Tarragona i vaig pensar amb l´Albert, une mica més tart i evidenment a més velocitat ja estaba prop de l´annA i en Joan.
Amb la moto ja veia els 180 i el motor el sentía bé i jo també.
Ningú m´adelantaba.
La moto cada 200 kms tenia que repostar i aprofitaba per fer tot el que m´habíeu dit, però ho feia tot junt :
- fer estiraments mentre parlaba per teléfon,
- anar al wc
-veure aigua mentre repostaba
semblaba un cotxe de formula 1 entrant a boxes.
- Eva
- Presentats
Val continuu......
Com que anaba a velocitats que el midland ( intercomunicador) no controla, veia la vostre trucada, però si responia, no entenia res.
Perque no pensesiu que m´había begut l´enteniment, vaig resoldre per no contestar a ningú, PERÓ EL SOL FET DE VEURE LA VOSTRE TRUCADA M´EMPENYIA MÉS I MÉS.
Passat Saragossa i sempre pensant que no hi habían radars, gas a la moto.
Anant depressa no podía escoltar música ni res..... vaig cantar canços que em venian al cap:
vaig cantar Totes les cançons dels pallassos de la tele:
Com que anaba a velocitats que el midland ( intercomunicador) no controla, veia la vostre trucada, però si responia, no entenia res.
Perque no pensesiu que m´había begut l´enteniment, vaig resoldre per no contestar a ningú, PERÓ EL SOL FET DE VEURE LA VOSTRE TRUCADA M´EMPENYIA MÉS I MÉS.
Passat Saragossa i sempre pensant que no hi habían radars, gas a la moto.
Anant depressa no podía escoltar música ni res..... vaig cantar canços que em venian al cap:
vaig cantar Totes les cançons dels pallassos de la tele:
- el viajar es un placer que nos suele suceder... vamos de paseo pi pi pi.....
- Susanita tiene un ratón un ratón xiquitín.......
d´altres......
la lluna , la pruna......
un pam dos pams tres pams....
i així mentre m´aburría cada vegada més i més.
La carretera desde Sarragossa a Lugo ÉS UNA PENA. El paisatge sembla tret una peli d´en Clint Eastwood. I pla, totalment pla amb rectes i més rectes..... un pal.
Feia només les parades de rigor i aparcaba el més aprop possible de l´entrada del restaurant per no tinguer que carretar amb tots els bartuls amunt i avall.
Vag trovar molts pocs camions, els camioners estaban parats a les estacions i al veure´m baixar de la moto alucianaban i em deien : quilla.... con ese pedasso moto te vas a matar.
Jo.... com si fos sueca.
Treure casco, veure café , wc, fer un mos, posar casco i cames ajudeu-me.
Val une anécdote..... Vaig trovar tant i tant de mosquits que la pantalla de la meva moto semblaba un camp de batalla !!!! Cap problema. El problema va sorgir quand els invasors prop de Logronyo varem començar a fer diana en el meu casc. Vaig quedar sense visió de cualitat i vaig tinguer que parar en una de les moltes áreas de servei.
Estaba tant atabalada per el suicidi tumultuós dels insectes contra el meu espai de visió que al parar, vaig posar el caballet rápidament , sense adonarm´en que había recolat. Total que en dos segons hi habían 14 `persones al meu voltant... la moto per terra, jo per terra i un merder !!!!!. Em vaig aixecar i vaig començar a tremolar com una fulla d´arbre. No sé qui em va aixecar la moto, però malgrat la tremolor i el yuyu lo únic en que vaig pensar era en pujar a la moto i continuar .
Les cançons sempre eren les mateixes i ja no sabía que fer... vaig recordar que al top case hi había un mp3 de la Mar.... aprofitant una parada el vaig agafar i vaig provar sort........ Total eren tot cançons per la terçera edat, al cap de cinc minuts vaig desistir i vaig continuar amb el silenci.l
Creieu-me que un día així amb mí mateixa em va servor de molt. De fet sempre vaig ( com tothom) a toc de pito i lo urgent em passa al devant de lo realment important. Diumenge em vaig enfretar amb molts pensaments que volía esquivar desde feia molt de temps. Em va anar molt i molt be´.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Ara si que aniré a dormir content...content de saber que ho has passat bé i que tot ha anat com estava previst.
ENHORABONA!!!
ENHORABONA!!!
- Eva
- Presentats
En Moncho de BMW motos és de A Corunya i em va venir a buscar prop de Lugo. Aquells moments ja començada a pastar fang i em vaig revifar de cop. Vàrem fer un café. JO... farta de rectes i veient que anaba molt bé de temps li vaig demanar si a Galicia hi habían curves, ell va somriure i jo més. Ens varem esquequejar i varem anar a fer curves a una velocitat bastant imprudent ( PER VARIAR) .
Al cap d´una hora varem decidir rependre la ruta cap a Finisterre, no fos cas que no arrivessim......
Total que per bones carreteres, però amb molta curva i amb un o dos carrils ( moltes vegades conduiem de costat i em va fer pujar la moral novament )
Com podeu veure a aquelles hores JA HABÍA PERDUT LA MEVA CONCIÉNCIA.
Només responía a les ganes d´arrivar .
Quand vaig veure el desvio a Finisterre ( i llavors encara faltaban uns 50 kms de carreteres i poblets més que penoses), em vaig sublevar. El meu la meva ment em demanaba tranquilitat i el meu cos ...... CANYA.
Sort que al devant meu anaba en Moncho que m´anaba frenant. Varem repostar i ell em va veure tant cansada que va acabar agafant´em la moto i fen-t´ho tot ell.
Al cap de molt de rato de tránsit dominguero i jo farta de veure els gallegos com condueixen de manera penossa, varem veure a uns kms el far de Finisterre i el poble.
Allá ja em va passar tot i vaig començar a entornar una cançó que de vegades faig servir .
No sé si os recordeu d´en Rocky BAlboa ( Rocky) que s´entrenaba dur per els rounds, i tenia que pujar unes escales on dalt hi había el Capitoli ( crec)..... el primer día no podía,,, el segon ... i així de mica en mica fins que al final va pujar corrent ..... tararaaaaaaaaaaaaaaaa.... tararaaaaaaaaaaaaaaa.......
Jo pasat el poble de Finisterre inomés quedaban 2 kms per el Far.......
Vaig adelantar a n´en Moncho i només podían pasar dos coses o em despenyaba o arrivaba ( tal i com vaig fer) els últims 100 m de recte amb els braços enlaire i amb la senyal de victoria, NO SOLS MEVA SINO DE TOTS VOSALTRES.
Una vegada allà i despres de calmar-me i abraçar en Moncho i fer-li dos petons, os vaig trucar i la reste ... ja la sabeu.....
L´ampolla d´aigua va ésser lliurada a Finisterre, vaig despedir en Moncho després que em regalés un far de Finisterre per enganxar a la nevera, i vaig parlar amb molts de vosaltres.
Mentre tot aixó pasaba , el cos s´anaba refredant i on en principi no em feia mal res, vaig acabar fete una miseria i amb ganes d´una dutxa a conciéncia.
Tot seguit em vaig untar TOTES les articulacions i vaig intentar dormir.
Moltes i moltes gracies per totes les vostres trucades, no m ´ho esperaba . Fins i tot persones que no habían dit mai res en el post, em varen telefonar per felicitar-me.
VA ESSER UNA EXPERIÉNCIA MOLT MACA i ara veure tot el que m´heu escrit, no tinc paraules.
A TOTES I TOTS :kiss :ksss :kiss :ksss :kiss :ksss :kiss :ksss :kiss
Al cap d´una hora varem decidir rependre la ruta cap a Finisterre, no fos cas que no arrivessim......
Total que per bones carreteres, però amb molta curva i amb un o dos carrils ( moltes vegades conduiem de costat i em va fer pujar la moral novament )
Com podeu veure a aquelles hores JA HABÍA PERDUT LA MEVA CONCIÉNCIA.
Només responía a les ganes d´arrivar .
Quand vaig veure el desvio a Finisterre ( i llavors encara faltaban uns 50 kms de carreteres i poblets més que penoses), em vaig sublevar. El meu la meva ment em demanaba tranquilitat i el meu cos ...... CANYA.
Sort que al devant meu anaba en Moncho que m´anaba frenant. Varem repostar i ell em va veure tant cansada que va acabar agafant´em la moto i fen-t´ho tot ell.
Al cap de molt de rato de tránsit dominguero i jo farta de veure els gallegos com condueixen de manera penossa, varem veure a uns kms el far de Finisterre i el poble.
Allá ja em va passar tot i vaig començar a entornar una cançó que de vegades faig servir .
No sé si os recordeu d´en Rocky BAlboa ( Rocky) que s´entrenaba dur per els rounds, i tenia que pujar unes escales on dalt hi había el Capitoli ( crec)..... el primer día no podía,,, el segon ... i així de mica en mica fins que al final va pujar corrent ..... tararaaaaaaaaaaaaaaaa.... tararaaaaaaaaaaaaaaa.......
Jo pasat el poble de Finisterre inomés quedaban 2 kms per el Far.......
Vaig adelantar a n´en Moncho i només podían pasar dos coses o em despenyaba o arrivaba ( tal i com vaig fer) els últims 100 m de recte amb els braços enlaire i amb la senyal de victoria, NO SOLS MEVA SINO DE TOTS VOSALTRES.
Una vegada allà i despres de calmar-me i abraçar en Moncho i fer-li dos petons, os vaig trucar i la reste ... ja la sabeu.....
L´ampolla d´aigua va ésser lliurada a Finisterre, vaig despedir en Moncho després que em regalés un far de Finisterre per enganxar a la nevera, i vaig parlar amb molts de vosaltres.
Mentre tot aixó pasaba , el cos s´anaba refredant i on en principi no em feia mal res, vaig acabar fete una miseria i amb ganes d´una dutxa a conciéncia.
Tot seguit em vaig untar TOTES les articulacions i vaig intentar dormir.
Moltes i moltes gracies per totes les vostres trucades, no m ´ho esperaba . Fins i tot persones que no habían dit mai res en el post, em varen telefonar per felicitar-me.
VA ESSER UNA EXPERIÉNCIA MOLT MACA i ara veure tot el que m´heu escrit, no tinc paraules.
A TOTES I TOTS :kiss :ksss :kiss :ksss :kiss :ksss :kiss :ksss :kiss
- Eva
- Presentats
A aquesta hora encara no he sopat. Estic al hotel AC de Burgos i és festa Major. Ara començan els focs artificials i els cambrers al veure les meves parrafades han optat per portar-me un bocata que te molt bona pinta.
Avui volía intentar arrivar més prop de casa, però al anar a repostar, el terre s´em movía ( i no era un terratrémol) i sense pensar-ho ni un segon he parat a Burgos.
Volía sortir a estirar les cames , però al llegir el post no m´he pogut resistir a descriure el día de la passejada de solixen a sol ponent.
Les fotos les penjaré al arrivar a casa i la crónica d´avui també l´escriuré demà. Ara tinc un bocata que m´espera i uns focs artificials que tenen molt bona pinta.
BONA NIT ABSOLUTAMENT A TOTES I TOTS :ksss :kiss :ksss :kiss :ksss :kiss :ksss :ksss :kiss
Avui volía intentar arrivar més prop de casa, però al anar a repostar, el terre s´em movía ( i no era un terratrémol) i sense pensar-ho ni un segon he parat a Burgos.
Volía sortir a estirar les cames , però al llegir el post no m´he pogut resistir a descriure el día de la passejada de solixen a sol ponent.
Les fotos les penjaré al arrivar a casa i la crónica d´avui també l´escriuré demà. Ara tinc un bocata que m´espera i uns focs artificials que tenen molt bona pinta.
BONA NIT ABSOLUTAMENT A TOTES I TOTS :ksss :kiss :ksss :kiss :ksss :kiss :ksss :ksss :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="81873"]Ara si que aniré a dormir content...content de saber que ho has passat bé i que tot ha anat com estava previst.
ENHORABONA!!![/quote]
:ksss :kiss :ksss :kiss 4u
ENHORABONA!!![/quote]
:ksss :kiss :ksss :kiss 4u
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Moltes gràcies per la crònica avançada!!! Bon profit i que descansis mooolt, que t’ho mereixes.
Bona nit i bona ruta per demà.
:kiss :kiss :kiss
Moltes gràcies per la crònica avançada!!! Bon profit i que descansis mooolt, que t’ho mereixes.
Bona nit i bona ruta per demà.
:kiss :kiss :kiss
Sort,
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Felicitats, m'alegro que tot segueixi bé. :ksss
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Eva
- Presentats
Estic tant cansada que he decidit anar de marxa per Burgos. I jo que em pensaba que era petita la ciutat. Tothom està al carrer. Si no torno, ja sabeu on m´he quedat .
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Doncs mira Mareta i les hores que son ara despres de llegir-ho tot tambe anir-he content a dormir.
Felicitatss i que tinguis una bona tornada.
p.d: lo que no entenc si vas arribar a Tarragona, com es que vas passar per les nostres contrades?
Felicitatss i que tinguis una bona tornada.
p.d: lo que no entenc si vas arribar a Tarragona, com es que vas passar per les nostres contrades?
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 30, 2009 3:21 am, en total s’ha editat 2 vegades.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Mareta" post="81901"]Estic tant cansada que he decidit anar de marxa per Burgos. I jo que em pensaba que era petita la ciutat. Tothom està al carrer. Si no torno, ja sabeu on m´he quedat .[/quote]
Osti Eva no et vols perdre ni una festa, ets fora de mida, eh
Osti Eva no et vols perdre ni una festa, ets fora de mida, eh
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 30, 2009 8:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
FELICITATS I ENHORABONA :kiss :kiss :jump :jump
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Quins horaris àngela maria, en/la Jacks amb aquest quatre ulls tant grossos no m’estranya, però els demes. :shock: :b9
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 30, 2009 10:00 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
ENHORABONA MARETA!!!
Gracias por compartir tu experiencia con nosotros
Gracias por compartir tu experiencia con nosotros
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
FELICITATS PER LA FITA ACONSEGUIDA!!
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Mareta: felicitats, fita assolida amb escreix.
Ara si que l'has feta bona... ja veuràs...
Ara si que l'has feta bona... ja veuràs...
-----------
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
M’ha encantat la teva crònica :razz: , ha estat com si t’hagués acompanyat ;) , he rigut molt, t’imaginava ven perfumada :b9 , cantant les cançons dels pallassos de la tele, i la cara dels camioners al veure’t :mrgreen: :mrgreen: ... m’has fet patir amb la caiguda de la gasolinera :( , i m’has fet emocionar imaginant-te fent els últims 100m amb els braços alçats :oops: . Ho he passat de conya llegint-te, i ara espero amb impaciència les fotos de la teva aventura. :bow :bow :bow
:kiss :kiss :kiss i Vvvvvssss per la campiona del foro
:kiss :kiss :kiss i Vvvvvssss per la campiona del foro
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
A aquestes hores deus estar a punt d'arribar a casa altre cop, a punt de tornar a la dura i complicada realitat del dia a dia, però de ben segur que el REPTE aconsseguit t'ajudarà a veure la vida amb millors ulls...al menys uns quants dies.
ENHORABONA per assolir un somni, ja en queda un menys a la interminable llista.
Esperem amb ganes les fotos, la crònica practicament ja l'has enllestida. ;)
Ja et vaig dir que el teu REPTE en motivava, llàstima que les dates no hagin coincidit amb les nostres, encara que fer-lo i assolir-lo sola, potser és mes gratificant...ara que ja és historia. ;)
FELICITATS !!
Salut.
ENHORABONA per assolir un somni, ja en queda un menys a la interminable llista.
Esperem amb ganes les fotos, la crònica practicament ja l'has enllestida. ;)
Ja et vaig dir que el teu REPTE en motivava, llàstima que les dates no hagin coincidit amb les nostres, encara que fer-lo i assolir-lo sola, potser és mes gratificant...ara que ja és historia. ;)
FELICITATS !!
Salut.
Salut i kilómetres