La Ruta De "Cap" A "Cap"

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

La Ruta De "Cap" A "Cap"

Entrada Autor: Itaca » dt. juny 30, 2009 12:31 am

Alguna vegada ja ens havia passat pel cap, però com sempre costa de trobar el moment.
El post de la Mareta ens va refrescar la memoria i vàrem decidir que podriem fer la ruta.
La nostra intenció és sortir el dilluns dia 6 i tornar entre dimarts i dimecres (l'idea era fer la tornada amb la Mareta)
Com que ella s'ha avançat seguirem el nostre pla.

Diumenge dia 5 al vespre, trobada al Cap de Creus per sopar i dormir (portarem el sac i l'"Autan")
Dilluns dia 6, tant punt hagi sortit el sol, carretera i manta, la ruta sense autopistes i "poquetes" autovies, fins a Cap de Fisterra.
Dimarts i dimecres tornada aprofitant per fer alguna carretera "distreta" i algun port que vingui de camí.

De moment som en Siono1000 i jo. En Sacot crec que està meditant (l'hi deu haver encomanat en Siono). :roll:

Ja ho sabeu, si algú té ganes de treure la pols a la moto....encara hi sou a temps. :smile:
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: La Ruta De "Cap" A "Cap"

Entrada Autor: Albert » dt. juny 30, 2009 1:48 am

Holaaaa,

Mira que sou dolents, eeeehhhh!!!

Com que amb el viatge de la Mareta no n’hem tingut prou per sentir una mica, o molta, enveja i ganes de fer-ho, ara veniu vosaltres a dir-nos que també ho feu!!!

I per si encara no us tenim prou enveja ens ho poseu millor: no tocarem ni autopistes ni autovies. Es allò de cada vegada més difícil encara, oi?

Sincerament, jo voldria venir, però ja he fet la meditació pertinent i nomes us podré acompanyar d’esperit. Lamentablement tinc molta feina endarrerida per fer.

QUE US HO PASSEU MOLT BE I... NO CORREU GAIRE.

:cerv :cerv :cerv
Sort,

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. juny 30, 2009 3:09 pm

Això ja comenta a semblar un d’aquells virus que de tant en tant ataquen Mototurisme i fan que els seus membres facin coses “estranyes”... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ara aquest parell no volen agafar autopistes ni autovies... :martell :martell :martell

Jo us proposaria que creuéssiu tot el Pirineu, fent tots els ports de muntanya amb foto inclosa evidentment ;) , i des d’Irun fer tota la carretera de la costa per passar per tots els poblets que banya el Cantàbric... :mrgreen:

Fora conyes, espero que us vagi de conya i que ho passeu genial. :jump :jump :jump

:kiss :kiss i Vvvvss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. juny 30, 2009 8:03 pm

[quote user="Itaca" post="81889"]Diumenge dia 5 al vespre, trobada al Cap de Creus per sopar i dormir (portarem el sac i l'"Autan")
Dilluns dia 6, tant punt hagi sortit el sol, carretera i manta, la ruta sense autopistes i "poquetes" autovies, fins a Cap de Fisterra.
Dimarts i dimecres tornada aprofitant per fer alguna carretera "distreta" i algun port que vingui de camí.

De moment som en Siono1000 i jo. En Sacot crec que està meditant (l'hi deu haver encomanat en Siono). :roll:

Ja ho sabeu, si algú té ganes de treure la pols a la moto....encara hi sou a temps. :smile:[/quote]

Llàstima, del 6 al 9 de juliol tinc compromisos ineludibles :(
Si hagués estat uns altres dies que m'anessin bé segur que m'apunto, m'agradaria fer aquesta sortida, ho hauré de deixar per una altre docasió :|

De tota manera que us vagi molt bé, almenys tant com a la Mareta !
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 30, 2009 8:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. juny 30, 2009 9:18 pm

Cabrons!

Bè, nomès volia dir, això però hi afegirè alguna cosa mès.

Cabrons!

Val hi afageixo alguna cosa mès: Això és un GT camuflada :enfaduu jo treballo, que sino...

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. juny 30, 2009 10:20 pm

Doncs si!!!
Al final la Mareta ens ha engrescat amb el seu post a fer el REPTE, llàstima de no coincidir amb les dates per poder-la acompanyar. :cry:

Veurem sortir el sol (esperem...) a Cap de Creus i posar-se (esperem) a Fisterra. Te gràcia. ;)

Els dos que hi anem, de moment, ja hem fet altres cops kilometrades d'aquest tipus, per això hi volem afegir una mica mes d'emoció:
- Dormir de vivac a Cap de Creus.
- No pagar ni un € a cap Autopasta.
- Restringir l'us d'Autovies tot el possible.
- Ritme "agil" sense pasar-nos...ni per poc, ni per molt.

La ruta, a falta de consensuar i polir, podria ser aquesta:

De Cap a Cap ( Creus - Fisterra )

I la tornada amb dos dies encara s'ha de decidir, però segurament la farem una mica "complicada". Dependrà molt de les ganes que en tinguem...però segur que no serà per Autopasta. NI UN € ÉS QUEDARAN DE LA NOSTRA BUTXACA AQUESTA GENT.

Com que ja tenim una edad, ens cal alguna "burrada" de tant en tant per sentir-nos vius...i pallusos...mes pallusos :martell :martell

Ja ho sabeu, si algú te ganes de "marxa" encara s'hi pot afegir.

Salut
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 01, 2009 12:13 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilómetres

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dt. juny 30, 2009 10:23 pm

[quote user="Triniti.V" post="81953"]

Ara aquest parell no volen agafar autopistes ni autovies... :martell :martell :martell
[/quote]

Dona, autopistes no, però d'autovies hi ha algun tros que és quasi ineludible si hi volem arribar.
El fet de no agafar autopistes és perque algun kilometratge semblant ja l'hem fet alguna vegada i el que ens motiva és fer-ho sense "autopasta".

Jo us proposaria que creuéssiu tot el Pirineu, fent tots els ports de muntanya amb foto inclosa evidentment ;) , i des d’Irun fer tota la carretera de la costa per passar per tots els poblets que banya el Cantàbric... :mrgreen:

:kiss :kiss i Vvvvss[/quote]

La veritat és que aquesta ruta seria la millor, l'únic problema és que la posta de sol hauria de ser la de l'endemà :razz: :kiss
Itaca l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 30, 2009 10:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dt. juny 30, 2009 10:53 pm

Ostres ja es gros que dos que decideixin fer aquest viatge amb l’o grossa que es Catalunya, tot dos sigueu de Torroella, entre les vostres travesses i el campionat del mont assolit per en Fugi-gas i en pep benyeres us nomenarem poble motoritzat.

Sort i bona ruta ja m’agradaria però tinc feina rural.

A veure que organitzem els de l’altre Torroella. :cerv

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. juny 30, 2009 11:40 pm

Holaaaaa,

Bona ruta companys, però si feu aquesta que has penjat anireu per l’autopasta des de Lleida fins més enllà de Saragosa, d’altra banda em sembla que l’alternativa de passar per la Nacional-II potser estarà molt plena de camions.

No es per tocar allò que no sona, però potser t’ho hauràs de mirar una mica millor.

:cry: :cry: :cry:
Sort,

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dc. jul. 01, 2009 12:05 am

[quote user="Albert" post="82021"]Holaaaaa,

Bona ruta companys, però si feu aquesta que has penjat anireu per l’autopasta des de Lleida fins més enllà de Saragosa, d’altra banda em sembla que l’alternativa de passar per la Nacional-II potser estarà molt plena de camions.

No es per tocar allò que no sona, però potser t’ho hauràs de mirar una mica millor.

:cry: :cry: :cry:[/quote]

NI UN € DEIXAREM A AQUELLA GENT DE L'AUTOPASTA !!!! :666

Si ja se que la ruta que hem penjat pasa per l'autopasta aquell tall i potser algun altre, li tindria de posar molts punts de pas perque no ho fes i si és marca sense Autopasta alguns talls d'autovia tampoc els deixa fer. És la mostra de la ruta, la del TYRE si que és ben feta. :D

NI UN € PER AQUELLA GENT.

Pero ara mateix edito el Link de la ruta per mostrar-la tal i com serà.

Albert, encara ets a temps de venir. ;)

Salut.

Salut.
Salut i kilómetres

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 01, 2009 1:24 am

Si tot va bé..... vindré a despertar-vos a Cap de Creus , os faré la foto de rigor i os acompanyaré un tros, aixó sí, només de pensar amb el ritme que portareu, treuré les maletes per poguer seguir-vos.
Ja parlarem ;) :kiss :kiss

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. jul. 01, 2009 3:07 pm

[quote user="Itaca" post="82012"]

:kiss :kiss i Vvvvss[/quote]

La veritat és que aquesta ruta seria la millor, l'únic problema és que la posta de sol hauria de ser la de l'endemà :razz: :kiss[/quote]

Un parell de moteros com vosaltres podeu amb això i més... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Però bé, la ruta que penseu fer tampoc està malament ;)

Espererem la crònica i les fotos amb impaciència :jump :jump
:kiss i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dc. jul. 01, 2009 3:18 pm

que Cabrooooooooooooons!!!!
Ja ho ha dit en vendetta, pero us ho repateixo.
Dit aixo, Que us ho passeu molt be. No se perque us ho dic, perque sempre ho feu ;)
Bona ruta

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. jul. 01, 2009 3:23 pm

Em podrieu fer un favor, el dia 6 com anireu molt bé de temps no podrieu pas pasar per Guadalajara a saludar uns amics que fa temps que no els puc anar a veure. Quins 0000ns que teniu, aixo gent és culpa de la tramuntana aquest any bufa molt. :b9 :b9 :b9
Fins i tot la mareta li arriba fins a l'inmobiliaria, joder, que us passa per allà dalt?
ImatgeImatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. jul. 01, 2009 4:19 pm

Estava jo pensant que es podria fer un rutómetre solar per saber si vas bé de temps... a les 12:00 utm no has de projectar ombra i a partir que comences a projectar ombra cap a l'oest has d'estar a més de mig recorregut... no ?

Hosti ... passar per Aranda de Duero i saltarse el corderito... mmmm
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 01, 2009 4:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dc. jul. 01, 2009 8:32 pm

Osti tu!!!!!!!!!!!
Mira que es complicada la rura des de La Bisbal-Torroella-Cap de Creus!!!
La resta bufar fer ampolles!!!

Que vagi molt be!!

La enveja me la guardo per a mi :enfadat
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Xavi-Gs
Presentats
Entrades: 662
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
Ubicació: Almenar

Entrada Autor: Xavi-Gs » dc. jul. 01, 2009 9:28 pm

Que us vagi molt i molt be, esperem la cronica ehh!!

PD:no cal dir que em feu una enveja de collons no???

Ens veiem
Hi ha tres classes d'homes, els que saben comptar i els que no. Homer Simpson

Imatge

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dc. jul. 01, 2009 10:07 pm

Siono..............

que portaràs els PANTIS ?????????????????????????????
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dj. jul. 02, 2009 12:23 am

Menos embeja i mes apuntar-se al tema. :cool:

No creieu que és una bajanada anar-hi sense Autopasta, altres ja ho han fet sense mases problemes...per alguna altre ruta. Si no creiesim que és possible ja no la plantejariem i vist des de aquí i abans de sortir us puc assegurar que hi arribarem a temps.
Un cop en marxa ja veurem si tenim raó o no. :cool: De totes formes no farem cap "bestiessa" per aconseguir-ho, potser no veurem posar-se el sol o ni tant sols arribar a Fisterra...no ens treu la son aquest tema. Anem a disfrutar i no a patir...però som grans patidors i a cops disfrutem patint. :roll:
Encara no sabem ni quin temps s'espera aquells dies, jo m'estic plantejant ni mirar-ho (ja se que al final hi faré una ullada :D ) però si plou també ho intentarem.

[quote user="Xurrumeka" post="82145"]Siono..............

que portaràs els PANTIS ?????????????????????????????[/quote]

Aquí comença la conya, no...??? ;)
Doncs agafo el guá, com tothom sap el "tanga" és molt millor que els "Pantis", mes cómode, sensual, sexi, amb molta mes varietat de formes-colors-disenys etc. fins hi tot els mes experts han arribat a la conclusió, científica per descontat, que a l'hivern abrigan mes, però molt i molt mes.
Molta gent d'aquest Foro ne's un gran fan, en la intimitat.
Com que a mi en va la "marxa fina" i l'altre, faré una aposta:
"En banyaré a l'Atlàntic amb tanga...i faré una foto", sempre que hi arribem...es clar.
Ja hi ha un altre REPTE en marxa i quasi que afegiré que l'Itaca farà el mateix segur. :martell :martell
Ell no en sap res, ja veurem el que diu quant ho llegeixi. :b9 :b9 :b9

Salut.

PD: Vaig a mirar si l'Irene te algún tanga que no apreti masa. :roll:

L'aigua del Meditarrani...l'Autan...el tanga...no sé si m'enrrecordaré de tot.
Salut i kilómetres

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dj. jul. 02, 2009 12:23 am

Llastima que ja m´he agafat uns dies per anar a la concentracio de Faro, que sino segur que os acompanyaria.

Que os vagi molt be.

Copiant una frase de Siono........NI UN € PER AQUELLA GENT.......
Danielot l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 02, 2009 12:30 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Rodar en moto es lo meu

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”