Carta A Franco...

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Carta A Franco...

Entrada Autor: ARBE » dj. jul. 02, 2009 5:37 pm

i no és conya, però és tan fort el text que no em puc aguantar...

El més fort és que el tiu que va escriure això el van canonitzar per la via directa saltantse tots els protocols establerts per aquestes ocasions... clar que el fet de fundar l'Opus debia tenir a veure...

En fi la cosa en questió:


Excelencia,

No quiero dejar de unir a las muchas felicitaciones que habría recibido, con motivo de la promulgación de los Principios Fundamentales, la mía personal más sincera.

La obligada ausencia de la Patria en servicio de Dios y de las almas, lejos de debilitar mi amor a España, ha venido, si cabe, a acrecentarlo. Con la perspectiva que se adquiere en esta Roma Eterna he podido ver mejor que nunca la hermosura de esa hija predilecta de la Iglesia que es mi Patria, de la que el Señor se ha servido en tantas ocasiones como instrumento para la defensa y propagación de la Santa Fe Católica en el mundo.

Aunque apartado de toda actividad política, no he podido por menos de alegrarme, como sacerdote y como español, de que la voz autorizada del Jefe del Estado proclame que "la Nación española considera como timbre de honor el acatamiento a la Ley de Dios, según la doctrina de la Santa Iglesia Católica, Apostólica y Romana, única y verdadera y Fe inseparable de la conciencia nacional que inspirará su legislación". En la fidelidad a la tradición católica de nuestro pueblo se encontrará siempre, junto con la bendición divina para las personas constituídas en autoridad, la mejor garantía de acierto en los actos de gobierno, y en la seguridad de una justa y duradera paz en el seno de la comunidad nacional.

Pido a Dios Nuestro Señor que colme a Vuestra Excelencia de toda suerte de venturas y le depare gracia abundante en el desempeño de la alta misión que tiene confiada.

Reciba, Excelencia, el testimonio de mi consideración personal más distinguida con la seguridad de mis oraciones para toda su familia.

De Vuestra Excelencia affmo. in Domino Josemaría Escrivá de Balaguer

Roma, 23 de mayo de 1958.
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 02, 2009 5:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Carta A Franco...

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. jul. 02, 2009 5:42 pm

així es podreixin ambdós a l'infern!!!!!!!!!!!!!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Carta A Franco...

Entrada Autor: SisoRT » dj. jul. 02, 2009 6:08 pm

[quote user="Xurrumeka" post="82234"]així es podreixin ambdós a l'infern!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

+1 i més un altre que conec i que segur que hi està d'acord. :twisted:

Ja sé que no caldria, però m'interessa fer constar que també conec algun capellà de PM. :cerv
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 02, 2009 6:09 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Carta A Franco...

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. jul. 02, 2009 6:30 pm

Mossèn Ballarín, per exemple.....
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Carta A Franco...

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. jul. 02, 2009 7:20 pm

[quote user="SisoRT" post="82240"]Ja sé que no caldria, però m'interessa fer constar que també conec algun capellà de PM. :cerv[/quote]

Pocs, molt pocs n'hi han, per no dir poquissims. Si en coneixes algun de bo deu ser algun d'esgarriat.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2365
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Carta A Franco...

Entrada Autor: PEPI600 » dj. jul. 02, 2009 7:54 pm

Hi ha coses que no mereixen cap mena d´atenció, ni tan sols la possibilitat que em facin agafar mala llet.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Oscson
Presentats
Entrades: 55
Membre des de: dv. juny 26, 2009 3:53 pm
Ubicació: Sta Eulalia de Ronçana

Re: Carta A Franco...

Entrada Autor: Oscson » dt. jul. 07, 2009 12:45 am

Escribà mal par..t, no se’l hagués emportat el Noguera pallaresa en una riuada, i que hagués anat rebotant per totes les pedres del llit del riu :enfadat

Avatar de l’usuari
Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Re: Carta A Franco...

Entrada Autor: Bolero » dt. jul. 07, 2009 8:28 pm

[quote user="oscson" post="82837"]Escribà mal par..t, no se’l hagués emportat el Noguera pallaresa en una riuada, i que hagués anat rebotant per totes les pedres del llit del riu :enfadat[/quote]
Mantinguem els nostres rius nets!!!!
Per la resta d'acord
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Respon

Torna a “Cerveseta”