[quote user="Albert GTR" post="82569"][quote user="Mareta" post="82433"][quote user="Albert GTR" post="82364"][quote user="Mareta" post="82292"][quote user="Siono1000" post="82282"][quote user="Mareta" post="82276"]
Com que estaré a la sortida, servint café, les primeres fotos las faré jo. :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
Mareta, si encara segueixes amb l'intenció de venir a acomiadar-nos i acompanyar-nos un tall, potser podem ser nosaltres qui et convidem a un café, "bueno"...nosaltres no, sino en Pascual.
Ja tenim on fer la primera parada del dia i serà a Tortella, és el mes asenyat davant d'una sortida d'aquestes. :b9
Resulta que en Pascual de Tortellá, que vares coneixer en el curset aquell, s'apunta a la sortida però per questions de feina no podrà estar a Cap de Creus al sortir el sol i l'haurem de recollir a Tortellá, on diu que ens convida a un café.
Ja ho saps, si t'engresca pots fer un café de gorra. ;)
En Pascual no és del Foro però ens espia.
Ja som tres, de moment...que n'hi ha un que medita. :roll:
Salut.[/quote]
Oi tant si vinc.
[quote user="Albert GTR" post="82287"]Eiiiii, si hi ha cafè de franc jo també vinc, a quina hora penseu sortir, o sigui, a quina hora surt el solet!!!!! :flor :flor :flor[/quote]
Vinga Albert, el sol surt a les 6:10 , però penso ésser-hi a les 5:40.
Anem-los a despedir. S´ho mereixen.
Vinga anem-hi, valdra la pena llevar-nos d´hora , veure sortir el sol i despedir-los.
Apa bona nit. :kiss[/quote]
Ostres, :eyes per anar be, amb tindre que llevar a les 4:00 hores, mes 1:30 hores per arribar-hi, podré estar cap a les 5:30 hores, no ho ser, de totes maneres si no hi soc, no en feu cas, si vinc ens veiem i si no que us vagui molt be.[/quote]
Ja está ... ja t´estás esquecajant.
També jo hauré de marxar molt d´hora.
Peró si vens d´un cap de setmana de relax !!!!!!!!!
No et fa ilu veure sortir el sol , sense haber anat de marxa tota la nit ??????
És unaltre opció.
Jo demà aniré a dormir d´hora i em llevaré a les 4 i ja está.
Aviat semblará que obro línea regular a Cap de Creus.
La meva mare que em coneix molt i molt...... li vaig comentar que anaba a despedir en Pep i Siono a Cap de Creus i la ruta que feien i em va mirar molt i molt seria i em va dir ...... " eva ni t´ho pensis" ( acompanyar-los fins a Finisterre ). De mare només n´hi ha una :mestre :mestre :mestre[/quote]
Si ja ho ser ...... :oops: però es que els nois joves com jo, desprès del “bibi” i de fer el rotet, necessitem dormir les nostres hores, per que si no a l’endemà no servim per res i tingues en compte que a la guarderia es una lluita constant. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
De veritat, els mes segur es que no vingui, passe-ho molt be!!!
:cerv[/quote]
:b9 :b9 :b9 Albert, no canviis mai :kiss