Aquesta es la historia d’una petita sortida en solitari, això te la avantatja de que no et baralles amb ningú i que consti de que tot ha sigut per menjar-me un Frankfurt al Passo Stelvio, per res mes de veritat
La ruta del primer dia va ser fins Avignon per autopista, desprès fins a Gap, per carreteres conegudes, fetes amb en Kel i amb Sergi3, la primera parada a les gorges de Nosque

desprès a Montbrun les Bains, a on surt una carretera plena de camps de lavanda, on et dona l’impresio de ser-hi dins d’un ambientador

però aquí no acaben les carreteres maques que et porten fins a Gap destí final el dia i com no podia ser a tots aquets llocs on a part d’esglésies també hi han llocs bonics

2º dia Gap-Verona
I dins d’aquesta zona, no podia faltar-hi un clàssic, el Lac de Serre Sant Ponçon

Desprès de passar-hi per Barcelonette camí d’Itàlia, es passa per l’Argentiera pas obligat per camions, ciclistes i sobre tot motoristes, on es pot gaudir d’unes vistes maques de veritat

Encara queden restes de la II guerra i sinó que li preguntin a en Kel on va estrenar-hi la seva moto
http://img178.imageshack.us/i/p1030270.jpg/
Tot això fins arribar-hi a Verona, amb el riu Adige i la casa de Julieta, per cert, vaig demanar per ella, però habia sortit

Un dia mes el tercer
Verona – lago di Garda –Trento
Aquet va esser el dia que menys kilòmetres vaig fer, uns 200, però això si, em va donar temps de veure el llac i poguer apreciar-hi lo gran que es, la veritat que a diferencia del lago di Como, aquet es mes “pijo”?, però no per aixos maco es una platja a l’interior del nord d’Itàlia, te poblets costaneres per a tots els gustos, jo vaig parar a dinar a Torri del Benaco, que sinó recordo malament esta agermanat amb Cadaquès i encara que sembli estrany, no vaig fer migdiada i em va donar temps per fer-hi una passejada per els seus carrers

A Trento una passejadeta curta, dema m’esperava l’Stelvio i uns quants kms

Mes encara quart dia
Trento – Stelvio – Saint Moritz (Suïssa)- lago di Como
Al Stelvio poques fotos, esta mes que vist, paro alguna si, eh?
la pujada per la part clàssica, no em va agradar del tot, això si em vaig menjar” El Frankfurt”

paro nomes començar la baixada, surt una carretereta que et porta a Suïssa, al principi la carretera esta be, paro desprès es converteix en un camí de terra d’uns quatre kms. que et porta fins al Ofenpass, per cert tots aquets dies vaig gaudir d’un temps solejat, fins ara, la baixada fins a Saint Moritz, per una carretera que deu ni do faria les delícies de mes d’un, corbés obertes, bon terra i sobre tot unes vistes de l’hostia, no m’haguessi estranyat gens trobar-me a la Heidi

la veritat es que l’ambient que rodeja el laco di Como, te com mes “glamour”, es veu que hi ha gent amb mes clase.

Como, que voleu que digui??
Em va fer recordar molt als meus amics, sobre tot per en James Bond

Un lloc maco per jugar als autos de xoc

I l’ultim dia
Despres de baixar fins a Genova, els ultims vint kms. d’aquesta carretera/autopista, mereixen la pena curves rapidas i amb un ferm bo
Desde Genova, baix agafar la carretera que bordeja la costa fins a Monaco, no em varfem deixar entrar, vull pensar que va ser perque estaba Le Tour de France
Com arriba aquesta gent a final de mes???

No vaig trobar cap hotel i total que quedaben 6 hores de cami fins a casa, vinga som-hi
final d’etapa i d’uns dies molt bons i que………..bueno em varem passar algunas coses que es deixan per parlarlas a l’intimitat o no????
[img]http://img17.imageshack.us/i/p1030377p.jpg/
Us deixo l’enllaç, per sino teni-ho res que fer i vole-ho veure la reste de fotos
http://picasaweb.google.es/pacs47/Franc ... directlink
salut