10 Ports De Montanya. Som-hi ????

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

10 Ports De Montanya. Som-hi ????

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 04, 2009 7:34 am

He decidit seguir el mateix fil.

Aquest dimenge 5 , malgrat em va costar molt i molt vaig fer una bona sortida amb 10 Colls de Montanya.

L´idea és fer de Cap de Creus a Hondarrabía en 2 díes + 1 de tornada.

Un munt de colls de montanya entre espanya i frança i uns 1.000 kms de corbes per endevant.

Acabarem a San Sebastian i després , el terçer día retornarem cap a Girona.

M´agradaría poguer dir que serà fácil, però no ho veig pas clar per varis motius:

1.- Podem ésser 5 motos o només una servidora. Aixó ho definirem aquesta setmana.
2.- Si no vaig sola, ho tindré que organitzar jo :b9 :b9 :b9
- jo que no sé llegir planos
- encara és l´hora que el meu gps i jo no ens entenem
- no sé mesurar l´hora en que hem de pasar per cada lloc
- ........ sençillament FATAL . No saben pas on es posen... aixó és ben bé anar a l´aventura :b9 :b9 :b9 :b9
3.- Tots ells ( els meus companys ) en saben un munt d´anar en moto i... si jo estic com estic és gracies a ells.

Començaré per definir-los sense dir-ne els noms ( de moment).

moto 1.- Començo per el que estar pitjor i que no té remei. Té una moto japonesa i és un tros de pa. Està al día de totes les novetats i sempre, sempre té una solució ideal i practica per cualsevol contratemps. Li encanta llegir-ho tot i dir-hi sempre la seva ( amb molt de carinyo). És molt prudent anant amb moto , sobretot després de la pluja ( no li agrada gens). D´altre banda, malgrat es pogui trovar malament, li encantan les corbes. De vegades quand sortim a fer el KoffeeTreffen dels divendres, sençillament el perdem. Li agafa un yuyu i ja l´hem vist prou. Aixó sí, quand l´hi ha passat, ens espera tranquilament com aquell que no ha trencat mai cap plat ni cap olla, feliç i satisfet. No fuma i és encantador ( també pertany a Mototurisme)

Moto 2.- El magacrac de les gs. Té una Adventure i ha sigut une de les millors rodes que he seguit. La Adventure és una moto molt pesada i ell la fa anar com una ploma. És un cul nerviós i sempre neguiteja, peró dalt de la moto és de lo milloret. És educat, respectuós i coneix un munt de gent. S´ha corregut mitja Espanya i surt molt amb els del Club BMW i amb la Cosa Nostra. Sempre , sempre em fa crítiques constructives que li agraiexo un munt. Ell és sençillament genial !!!!

Moto 3 .- Es el amic del anterior i encara no sap que vindrá. Serà vilment informat el día abans i segrestat el mateix día perque no es pogui escaquejar. Està sempre treballant i el seu amic ( moto 2) creu que es mereix un respir. Tant de treballar i no será per 3 díes ni més ric ni més ruc. Jo el conec i és un bon element i MOLT DIVERTIT.

Moto 4.- Ufffffffff. Ja em costa definir aquesta persona. És un tiquis miquis, calculador, treballador, lluitador i encantador. Si m´interesa alguna cosa li dic que s´en ocupi ell i de ben segur que aconseguiré el millor preu i les millors condicions. No sap massa bé navegar per internet i no trobaría MOTOTURISME ni harto vino !!!!!!. Li encantan tota mena de máquines. Com jo , va començar amb una 800 gs i ara té una 1200 R. Li he dit com 14 cops que marxem i que s´ho programi i encara a díes d´ara no sap el qué fará.

Moto 5.- una servidora que ja em coneixeu bé prou. Ara , segons en James Bond, ja no soc una maruja motera, sençillament soc la Mareta ( vaig fent punts (jeje)).

Resumint, 3 BMW´s i 2 yamaha´s ( en principi).

El perqué d´aquesta sortida ?????

-Aquest any la Transpirenaica está de moda ( per el que sembla),
-M´agraden molt i molt les corbes. Sempre pots apendre a traçar-les millor,
-Els paisatges poden ésser molt i molt macos i frescos que és el més important !!!!!
-Les sortides curtes , ens condeixen a tots . Arribarem morts, farts, fets una piltrafa, però de ben segur que ja en preparem unaltre rápidament.
-Tots ells están fatal i jo tot darrera seu acabaré la pitjor.
-Son tots TOTALMENT NORMALS i per sobre de tot UNS GRANS COMPANYS DE RUTA.
-Sortim per DIVERTIR-NOS y per gaudir de quelcom que ens agrada : LA MOTO.

Tots som de la provincia de Girona: 2 de la capital i els altres tres som de poble ( i jo més concretament soc de pagés).
A tots ens agraden els reptes i aquest ens fa il.lussió a tots.
No ho sé.... potser al final tornaré a marxar sola ( no ho crec).

Per cert, la sortida serà 24, 25 i 26 de Juliol.

Bueno, ja estic acabant per avui.
A finals d´aquesta setmana ja hem de tenir definits els que serem i posar-hi sí ó sí fil a l´agulla.

Fins la propera :kiss

i
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 09, 2009 10:55 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: L´Escamot Serrallonga Diumenge 5 Juliol

Entrada Autor: Sagal » ds. jul. 04, 2009 8:47 am

[quote user="Mareta" post="82407"]Com que els dissabtes treballo i no em vaig poguer apuntar a la sortida, demà la vull fer.

Si os voleu apuntar....

Marxaré d´hora i a ritme.
La ruta ja la sabeu i així que pogui penjo lloc de trobada.[/quote]

Si no pares et posarem un candau a la moto, eh, que t'has pensat, a mi em fas cansar i no trec ni la moto, ja.

:mestre :mestre :mestre

:kiss :kiss
ImatgeImatge

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » ds. jul. 04, 2009 8:56 am

Epsssssss.
A veure lloc de trobada, hora i recorregut.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. jul. 04, 2009 9:22 am

Holaaaa,

Eva estàs incansable!!! Descansar algun dia no es dolent, eh? Pensa-ho!!

Que et vagi molt bé!!!

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 04, 2009 11:12 am

:b9 :b9 :b9
Descansar ????? sí, però a partir de dimarts.

Demà per anar a la platja o a la piscina a parlar de la crísis o d´altres temes menys interessants ( aixó ja ho faig diariament dins la meva feina), prefereixo sortir en moto a primera hora i tornar abans de les 5 a casa i encara em quedarà temps per acabar d´aprofitar el día.

Si os expliqués que ahir vaig fer ( per feina) la ruta de les tres nacions : Catalunya , Andorra i França . Normalment ho faig en cotxe, ahir em vaig estrenar i ho vaig fer moto. Sagal, a les 7 del matí estaba fent el café a Gurb.

A més, ara estic dins els 13.000 kms i és una xifre que vull eliminar rápidament del meu compte kilómetres.

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » ds. jul. 04, 2009 11:43 am

Aquest ritme al setembre en portaràs 113.000 :mrgreen: :mrgreen:

Demà tindreu un dia collonut, feu moltes fotos i passeu-vos-ho de conya... ;) ;)

:kiss i Vvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Eva
Presentats

Sortida Diumenge 5 Juliol

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 04, 2009 11:44 am

día : Diumenge 5 de Juliol

hora : 8 matí

lloc : Gasolinera Campsa RIPOLL

coordenades :N42 11.837 E2 11.442
adreça: Passeig Ragull17500, Ripoll, Catalunya, Esp

Segons el GPS estarem 6 hores de ruta. Jo no m´ho crec pas.

Vinga, fins demà.
Ps... em deixaré les 2 maletes a casa. Demà toquen corbes :cerv :cerv :jump :jump
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 04, 2009 8:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. jul. 04, 2009 1:11 pm

[quote user="Mareta" post="82421"]:b9 :b9 :b9
Descansar ????? sí, però a partir de dimarts.

Demà per anar a la platja o a la piscina a parlar de la crísis o d´altres temes menys interessants ( aixó ja ho faig diariament dins la meva feina), prefereixo sortir en moto a primera hora i tornar abans de les 5 a casa i encara em quedarà temps per acabar d´aprofitar el día.

Si os expliqués que ahir vaig fer ( per feina) la ruta de les tres nacions : Catalunya , Andorra i França . Normalment ho faig en cotxe, ahir em vaig estrenar i ho vaig fer moto. Sagal, a les 7 del matí estaba fent el café a Gurb.

A més, ara estic dins els 13.000 kms i és una xifre que vull eliminar rápidament del meu compte kilómetres.[/quote]

No se que haurem de fer amb tu, però primer :bow :bow
Però després :sado :sado :sado
ImatgeImatge

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » ds. jul. 04, 2009 1:31 pm

[quote user="Bul1256" post="82413"]Epsssssss.
A veure lloc de trobada, hora i recorregut.[/quote]

M’ha sortit un compromís, que heus vagi be.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 04, 2009 4:38 pm

una pregunta, per anar a Ripoll, oi que varen obrir un tunel desde Olot ?????
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 04, 2009 8:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 04, 2009 4:38 pm

[quote user="Bul1256" post="82439"][quote user="Bul1256" post="82413"]Epsssssss.
A veure lloc de trobada, hora i recorregut.[/quote]

M’ha sortit un compromís, que heus vagi be.[/quote]

El primer és el primer ;) :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 04, 2009 8:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » ds. jul. 04, 2009 7:34 pm

RUTA DE "L'ESCAMOT SERRALLONGA" !!!!!!! .............I JO SENSE SABER-HO!!!!!!!!! :666 :666 :666
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Sortida Diumenge 5 Juliol

Entrada Autor: Llagasta » ds. jul. 04, 2009 9:11 pm

[quote user="Mareta" post="82444"]una pregunta, per anar a Ripoll, oi que varen obrir un tunel desde Olot ?????[/quote]

Hola:

El tunel que deus voler dir es el de Bracons, que enllaça la comarca de Vic amb Olot, per anar de Olot a Ripoll hi han els tunels de Capsacosta que van d´Olot fins a prop de Sant Pau de Seguries.

:-o

Jo com a propietari de varies Gs, t´haig de dir de forma confidencial, que als 13500 Kms. s´activa un xip que exigeig está un parell de setmanes amb la moto tancada al garatge , si no es fa així , mes endevant s´han de portar al concessionari per endollar-la a la máquiina de diagnosi, l´avaria es diu TROPQUIL.

:jump :jump
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida Diumenge 5 Juliol.

Entrada Autor: Albert » ds. jul. 04, 2009 9:25 pm

Eva, que no tenies que anar a despertar al Siono i l’Itaca al cap de Creus???

Així aprofites i ja que t’has llevat aviat ja estàs preparada per fer una mica de ruta, oi??

Ben fet, si senyora. Que gaudeixis molt i molt de la ruta, pensa a aturar-te per dinar, no ho oblidis., i ves al tanto que sovint i ha gravillons a les carreteres franceses.

:kiss :kiss :kiss
Sort,

Eva
Presentats

Re: Sortida Diumenge 5 Juliol

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 04, 2009 9:35 pm

[quote user="Gs12 red" post="82479"][quote user="Mareta" post="82444"]una pregunta, per anar a Ripoll, oi que varen obrir un tunel desde Olot ?????[/quote]

Hola:

El tunel que deus voler dir es el de Bracons, que enllaça la comarca de Vic amb Olot, per anar de Olot a Ripoll hi han els tunels de Capsacosta que van d´Olot fins a prop de Sant Pau de Seguries.

:-o

Jo com a propietari de varies Gs, t´haig de dir de forma confidencial, que als 13500 Kms. s´activa un xip que exigeig está un parell de setmanes amb la moto tancada al garatge , si no es fa així , mes endevant s´han de portar al concessionari per endollar-la a la máquiina de diagnosi, l´avaria es diu TROPQUIL.

:jump :jump[/quote]

1.- aniré per Capsacosta i ja está. Gracies
2.- sobre l´averia , jo que no entenc res de motos, a partir de dilluns la deixaré un parell de setmanes ;) ( i aprofitaré per sortir amb la 800gs.......no, no.... és broma !!!!!)
:kiss :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 04, 2009 9:47 pm

[quote user="Albert" post="82481"]Eva, que no tenies que anar a despertar al Siono i l’Itaca al cap de Creus???

Així aprofites i ja que t’has llevat aviat ja estàs preparada per fer una mica de ruta, oi??

Ben fet, si senyora. Que gaudeixis molt i molt de la ruta, pensa a aturar-te per dinar, no ho oblidis., i ves al tanto que sovint i ha gravillons a les carreteres franceses.

:kiss :kiss :kiss[/quote]

Ufffff quin susto, Albert !!!!! M´has fet anar a mirar unaltre vegada el post del Itaca:

Diumenge dia 5 al vespre, trobada al Cap de Creus per sopar i dormir (portarem el sac i l'"Autan")
Dilluns dia 6, tant punt hagi sortit el sol, carretera i manta, la ruta sense autopistes i "poquetes" autovies, fins a Cap de Fisterra.
Dimarts i dimecres tornada aprofitant per fer alguna carretera "distreta" i algun port que vingui de camí.

O sigui que ja vaig bé.
Demà corbes i més corbes
I dilluns a CAp de Creus a fer la primera foto i després els acompanyaré fins a Tortellá, així tornaré a veure en Pascual .

Adjunto una foto de Cap de Creus desde el mar:
Imatge
Aquesta foto es va fer just el día que vaig sortir de Cap de Creus fins Finisterre.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. jul. 05, 2009 6:44 pm

Acabo d´arrivar.

UFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

L´única part del meu cos que no ha quedat xopa ha sigut la meva ánima.

Quand em refagi penjo fotos i ho explico

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. jul. 05, 2009 8:07 pm

Despres de la sortida a Finisterre de la setmana pasada , tenia molt car que necesitaba una sobredosis de corbes.

Així donç, ahir vaig deixar la moto preparada per l´ocasió :

Imatge

es a dir sense maletes
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 05, 2009 8:15 pm, en total s’ha editat 6 vegades.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. jul. 05, 2009 8:14 pm

Has fet una ruta fantàstica, i a sobre has tingut l'humor de parar a fer fotos tot i plovent. Ja et pots posar un pot de nivea a cada mà :lol: :lol: .

Amb la sortida tot recta a Fisterra i amb aquest grapat de revolts tota sola, t'acabes de llicenciar "cum laude" en pilotatge de motos, Se t'ha acabat parlar de novata, principiant i adjectius similars.

Gràcies per les fotos.

Vsssssssss
007

PD : jo ahir vaig tenir d'anar a un casament i avui m'ha tocar fer de cangur dels nebots, sinó m'hi hagués apuntat
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. jul. 05, 2009 8:17 pm

[quote user="James Bond" post="82589"]Has fet una ruta fantàstica, i a sobre has tingut l'humor de parar a fer fotos tot i plovent. Ja et pots posar un pot de nivea a cada mà :lol: :lol: .

Amb la sortida tot recta a Fisterra i amb aquest grapat de revolts tota sola, t'acabes de llicenciar "cum laude" en pilotatge de motos, Se t'ha acabat parlar de novata, principiant i adjectius similars.

Gràcies per les fotos.

Vsssssssss
007

PD : jo ahir vaig tenir d'anar a un casament i avui m'ha tocar fer de cangur dels nebots, sinó m'hi hagués apuntat[/quote]

Unaltre día será. T´han agradat les fotos ?????????

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”