La Nova Honda Pan European
Moderador: Airald
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
La Nova Honda Pan European
M'han passat una foto de la nova Honda Pan European, no es veu gaire be, però ja ens podem fer una idea, si mes no de l'estructura de la mateixa, de les característiques no en se res.

Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: La Nova Honda Pan European
A veure si al final es cert i aquesta foto es la definitiva.
Portem mes de 3 anys que cada any surten rumors de canvi i fotos de possibles models substitutoris i res ha estat veritat.
A veure si al final després de tant cridar que ve el llop, el llop ve de veritat i podem conèixer la substituta de la meva.
Vssssss
007
Portem mes de 3 anys que cada any surten rumors de canvi i fotos de possibles models substitutoris i res ha estat veritat.
A veure si al final després de tant cridar que ve el llop, el llop ve de veritat i podem conèixer la substituta de la meva.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="James Bond" post="82596"]A veure si al final es cert i aquesta foto es la definitiva.
Vssssss
007[/quote]
Carai Ramon veig que vols fer un cop de cap? :wall
Vssssss
007[/quote]
Carai Ramon veig que vols fer un cop de cap? :wall

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo en aquesta foto veig aires de fotoxop amb semblances de la K-1300 GT. :shock:

- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Aquesta seria la nova Paneuro o seria la VFR vestida de mes turisme. En altres foros s'en a parlat aixi.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS