Curs de conducció de TRAZADA 10
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Curs de conducció de TRAZADA 10
................................................Llista actualitzada fins aqui :pc
......................................................................... [smiley smilie=6 fontcolor=000000 shadowcolor=00FFFF shieldshadow=1]TOTS A FER EL CURSET!!!![/smiley]
......................................................................... [smiley smilie=6 fontcolor=000000 shadowcolor=00FFFF shieldshadow=1]TOTS A FER EL CURSET!!!![/smiley]
Sort,
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Curs De Conducció De TRAZADA 10
Jo vaig omplir el qüestionari i ningú m'ha dit res...... :( :( :(
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Albert perdona, però per no fer follons, no hi pensaba, la transferencia que faran aquesta parella, que ja estan apuntats, no la faran amb el nom que et vaig escriure, et dono els noms els quals faran la transfer., la faran de 120 € i si posaran els dos noms, ok, per estalviar comissions.
1 Pax Pepdelesquirol, es diu i fara la transfer com Josep Comajoan
1 pax Romxa, es diu i fara la transfer com Romana Podlahova (és checa)
Pots deixar si vols els nicks tant sol perquè estiguis al cas quant et confirmin la transfe.
Gràcies.
Pots deixar si vols els nicks tant sol perquè estiguis al cas quant et confirmin la transfe.
Gràcies.
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 05, 2009 3:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="Sagal" post="82555"]Albert perdona, però per no fer follons, no hi pensaba, la transferencia que faran aquesta parella, que ja estan apuntats, no la faran amb el nom que et vaig escriure, et dono els noms els quals faran la transfer., la faran de 120 € i si posaran els dos noms, ok, per estalviar comissions.
Gràcies.[/quote]
Ja ho se Santi, i se la seva adreça, i el seu telèfon de casa, i el seu mòbil, i.... totes les dades que varen posar al fer la inscripció, però gràcies per avisar de totes maneres.
:lol: :lol: :lol:
[quote user="Sagal" post="82555"]Albert perdona, però per no fer follons, no hi pensaba, la transferencia que faran aquesta parella, que ja estan apuntats, no la faran amb el nom que et vaig escriure, et dono els noms els quals faran la transfer., la faran de 120 € i si posaran els dos noms, ok, per estalviar comissions.
Gràcies.[/quote]
Ja ho se Santi, i se la seva adreça, i el seu telèfon de casa, i el seu mòbil, i.... totes les dades que varen posar al fer la inscripció, però gràcies per avisar de totes maneres.
:lol: :lol: :lol:
Sort,
- Sagal
- Presentats
[quote user="Albert" post="82611"]Holaaaa,
Gràcies.[/quote]
:lol: :lol: :lol:[/quote]
És que no se perquè et dic això a tu si ja et conec :wall :wall :wall , tots controlats fins i tot els de l'Esquirol, casum
Gràcies.[/quote]
:lol: :lol: :lol:[/quote]
És que no se perquè et dic això a tu si ja et conec :wall :wall :wall , tots controlats fins i tot els de l'Esquirol, casum

-
- Presentats
- Entrades: 9
- Membre des de: dv. jul. 20, 2007 11:38 pm
estava revisant la llista i veig que em teniu com a moròs!!!! la transfe de trazada10 ja la vaig fer i no he rebut cap confirmació :crys el dinar s'ha de pagar abans?
fins aviat!!
fins aviat!!
- Sagal
- Presentats
[quote user="mon" post="82651"]estava revisant la llista i veig que em teniu com a moròs!!!! la transfe de trazada10 ja la vaig fer i no he rebut cap confirmació :crys el dinar s'ha de pagar abans?
fins aviat!![/quote]
No el dinar es pagarà després de menjar, la resta d'informació no pateixis que l'Albert tu solucionarà ràpid.
Ens veiem
fins aviat!![/quote]
No el dinar es pagarà després de menjar, la resta d'informació no pateixis que l'Albert tu solucionarà ràpid.
Ens veiem

- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Data limit per apuntarse?????
Esperem noticias de moto de la Xurrumeka
Esperem noticias de moto de la Xurrumeka

- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Frank - 1 a dinar - Inscrit a Trazada 10 - PAGAT
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
ei veig que també estic com a morós, vaig realitzar la transferencia fa dies!
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- Sagal
- Presentats
Apunteu siusplau Josep Feixas, (amic pep de l'esquirol) 1 pax curset i dinar, acaba de fer la transfer ara mateix.
Gràcies
Gràcies

- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
Que em podreu apuntar si us plau??? A dinar també es clar.
Ja he fet la inscripció i demà al matí faré la transferencia.
Gràcieeessss.
Ja he fet la inscripció i demà al matí faré la transferencia.
Gràcieeessss.
- Albert
- Presentats
Llista actualitzada fins aqui :pc
LES DADES DE TRAZADA 10 ACTUALITZADES AQUESTA TARDA :pc
[smiley smilie=6 fontcolor=000000 shadowcolor=00FFFF shieldshadow=1]TOTS A FER EL CURSET!!!![/smiley]
Sort,
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
[quote user="Xurrumeku" post="82667"]Data limit per apuntarse?????
Esperem noticias de moto de la Xurrumeka[/quote]
EEOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
EEOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!

- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
HOLA GENT!!!! ;)
CONTEU AMB MI PEL CURSET
PERDONEU LA DEMORA, PERÒ ESTAVA DESCONECTADA DEL MÒN CIBERNÈTIC :martell
CONTEU AMB MI PEL CURSET
PERDONEU LA DEMORA, PERÒ ESTAVA DESCONECTADA DEL MÒN CIBERNÈTIC :martell
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="Xurrumeku" post="82971"][quote user="Xurrumeku" post="82667"]Data limit per apuntarse?????
EEOOOOOOOOOOOOOO!!!!!![/quote]
[quote user="Geroni" post="81801"]Crec que com diu en Santi,la gent,espera a saber una rsposta segura,encara falten 18-19 dies i poden pasar coses imprevistes.
Crec que es tendria que posar una data tope perque no es troveu que al ultim moment ,la gent encara es tingui que apuntar.[/quote]
[quote user="Albert" post="81894"]Holaaaa,
[quote user="Geroni" post="81802"]Una pregunta per curiositat:¿ hi a un tope de asistents o no ?[/quote]
Holaaaa,
No hi ha cap tope d’assistents, si el grup fos massa gran ( més de 15) ens partiríem en dos grups separats i vindrien mes monitors.
En principi no varem parlar de data límit per inscriure’s, però si no els hi arriba la transferència a temps pot ser complicat. Cal tenir-ho en compte.
:D :D :D[/quote]
Doncs això, seguim igual: no hi ha data límit, sempre que els de Trazada 10 tinguin fet d’ingrés el compte el dia 17, aixó si que cal tenir-ho en compte.
;) ;) ;)
[quote user="Xurrumeku" post="82971"][quote user="Xurrumeku" post="82667"]Data limit per apuntarse?????
EEOOOOOOOOOOOOOO!!!!!![/quote]
[quote user="Geroni" post="81801"]Crec que com diu en Santi,la gent,espera a saber una rsposta segura,encara falten 18-19 dies i poden pasar coses imprevistes.
Crec que es tendria que posar una data tope perque no es troveu que al ultim moment ,la gent encara es tingui que apuntar.[/quote]
[quote user="Albert" post="81894"]Holaaaa,
[quote user="Geroni" post="81802"]Una pregunta per curiositat:¿ hi a un tope de asistents o no ?[/quote]
Holaaaa,
No hi ha cap tope d’assistents, si el grup fos massa gran ( més de 15) ens partiríem en dos grups separats i vindrien mes monitors.
En principi no varem parlar de data límit per inscriure’s, però si no els hi arriba la transferència a temps pot ser complicat. Cal tenir-ho en compte.
:D :D :D[/quote]
Doncs això, seguim igual: no hi ha data límit, sempre que els de Trazada 10 tinguin fet d’ingrés el compte el dia 17, aixó si que cal tenir-ho en compte.
;) ;) ;)
Sort,
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Tenia moltes ganes de vindre al curset, tantes com les d'anar a la sortida de juliol.
M'han fet triar :box i he escollit la sortida, que me n'he perdut tres de seguides.
De tota manera, a veure si canvia alguna cosa d'aqui al dia 17, que no m'ho sembla.
Encara que no hi pugués ser voldria agrair la tasca dels que heu organitzat aquesta
moguda tan interessant i tan bé de preu :bow
M'han fet triar :box i he escollit la sortida, que me n'he perdut tres de seguides.
De tota manera, a veure si canvia alguna cosa d'aqui al dia 17, que no m'ho sembla.
Encara que no hi pugués ser voldria agrair la tasca dels que heu organitzat aquesta
moguda tan interessant i tan bé de preu :bow
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Ja estic inscrit... en una estona transferència feta!!!
Vinga, que això ja ho tenim aquí... ;) ;) ;)
Fins aviat!
Ja estic inscrit... en una estona transferència feta!!!
Vinga, que això ja ho tenim aquí... ;) ;) ;)
Fins aviat!

- Albert
- Presentats
Llista actualitzada fins aqui :pc
[smiley smilie=6 fontcolor=000000 shadowcolor=00FFFF shieldshadow=1]TOTS A FER EL CURSET!!!![/smiley]
Sort,
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
MIREU QUE N'ÉS DE PETIT EL MÓN !!!!!!!!!!!!!!!!!
m'acabo d'enterar que el monitor del curs de Trazada 10, en Manuel Bru el conec fa la tira i haviem treballat junts!!!!!
ARA NO TINC EXCUSA !!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
m'acabo d'enterar que el monitor del curs de Trazada 10, en Manuel Bru el conec fa la tira i haviem treballat junts!!!!!
ARA NO TINC EXCUSA !!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!