Un Dia O Altre Habia De Ser
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Re: Un Dia O Altre Habia De Ser
Hosti, la confiança fa fàstic, jo no t'havia donat la benvinguda :mrgreen:
Bé, val a dir que quan sortim amb l'Oscar, la Sònia, la Isabel i Jo, semblem el sistema solar, perquè portem 5 satèlits -nens- 3 d'ells i 2 nostres, d'edats similars. I si venen d'altres colegues la mitjana sempre surt aproximadament el mateix nº de nens que d'adults... (10+10 o 12+12) tota una penya...
Només vam fer una sortida en moto, l'any passat, el cap de setmana cèlebre a Carcasona, que va portar mesos aconseguir coincidir agendes, cangurs, previsió meteorològica, etc... però va valer la pena realment, va ser molt intens i molt ben aprofitat, ja signo ara mateix per repetir-ho, encara que hagués de tornar a punxar :martell
Bé, val a dir que quan sortim amb l'Oscar, la Sònia, la Isabel i Jo, semblem el sistema solar, perquè portem 5 satèlits -nens- 3 d'ells i 2 nostres, d'edats similars. I si venen d'altres colegues la mitjana sempre surt aproximadament el mateix nº de nens que d'adults... (10+10 o 12+12) tota una penya...
Només vam fer una sortida en moto, l'any passat, el cap de setmana cèlebre a Carcasona, que va portar mesos aconseguir coincidir agendes, cangurs, previsió meteorològica, etc... però va valer la pena realment, va ser molt intens i molt ben aprofitat, ja signo ara mateix per repetir-ho, encara que hagués de tornar a punxar :martell
-----------
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
- Toneti
- Presentats
- Entrades: 15
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 8:44 pm
- Ubicació: Sta. Eulalia de Ronçana
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Una càlida benvinguda desde Barcelona! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Benvingut desde Torroella de Montgrí ( Girona ) :kiss
- Oscson
- Presentats
- Entrades: 55
- Membre des de: dv. juny 26, 2009 3:53 pm
- Ubicació: Sta Eulalia de Ronçana
Merci a tots, fins i tot tinc un "vecinu" juaaas!!!!, ens anem veient per aquí Vss
Toneti, si veus un toyota preparat 4x4, amb una rosa dels vents enorme vermella i negra, o soc jo o m'han fotut el cotxe ;)
Toneti, si veus un toyota preparat 4x4, amb una rosa dels vents enorme vermella i negra, o soc jo o m'han fotut el cotxe ;)
Oscson l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 07, 2009 12:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
BENVINGUT OSCAR!!! ;)