Consulta Als Pirenaics Del Foro
Moderador: Airald
- Vicenç
- Presentats
- Entrades: 189
- Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
- Ubicació: Eivissa
Consulta Als Pirenaics Del Foro
Buenas!!!
Doncs si. Com finalment el mes d'agost disposo (per fi), d'una setmaneta de vacances,aprofitaré per acostar-m'hi a la Vall D'aran i poder coneixer el Romànic i fer alguna ruta.
I ara ve la meva consulta als que coneguin aquesta zona. Donat que estarè ubicat al Pont de Suert, volia saber quina d'aquestes dues rutes em recomaneu.
Ruta a.- Pont de Suert-Vielha-Col de Metet-Col d'Aspet-St Girons-Massat-Pas de la Casa (Andorra)-Seu d'Urgell-Sort-Pont de Suert.
Ruta b.- Pont de Suert-Vielha-Bagneres de Luchon-Col de Peyresourde-Col d'Aspin-Col de Tourmalet-Col d'Aubisque-Sallent de Gallego-Broto-Ainsa-Pont de Suert.
La que serà imprescindible es la del Parc Nacional d'Aigüestortes, Esterri, etc, per això haurè d'escollir una de les dues que us he proposat, a no ser que hi hagi alguna alternativa millor de les que us he proposat.
Bé, doncs, Pirenàics... jo us invoco!!!....
Salut!!!
Doncs si. Com finalment el mes d'agost disposo (per fi), d'una setmaneta de vacances,aprofitaré per acostar-m'hi a la Vall D'aran i poder coneixer el Romànic i fer alguna ruta.
I ara ve la meva consulta als que coneguin aquesta zona. Donat que estarè ubicat al Pont de Suert, volia saber quina d'aquestes dues rutes em recomaneu.
Ruta a.- Pont de Suert-Vielha-Col de Metet-Col d'Aspet-St Girons-Massat-Pas de la Casa (Andorra)-Seu d'Urgell-Sort-Pont de Suert.
Ruta b.- Pont de Suert-Vielha-Bagneres de Luchon-Col de Peyresourde-Col d'Aspin-Col de Tourmalet-Col d'Aubisque-Sallent de Gallego-Broto-Ainsa-Pont de Suert.
La que serà imprescindible es la del Parc Nacional d'Aigüestortes, Esterri, etc, per això haurè d'escollir una de les dues que us he proposat, a no ser que hi hagi alguna alternativa millor de les que us he proposat.
Salut!!!
Salut!!!
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re: Consulta Als Pirenaics Del Foro
Jo sens dubte m'inclilno per la ruta B
Però aquí hi ha gent més experta que jo, segur que t'informaran molt bé.
;) ;)
Però aquí hi ha gent més experta que jo, segur que t'informaran molt bé.
;) ;)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Vicenç" post="82910"]Buenas!!!
Salut!!![/quote]
Jo t'aconsello la ruta B el Col d'Aubisque em va agardar molt al igual que el d'Aspin i com no el tipic Tourmalet, per mi de las dues rutes que m'exposes ho tinc clarissim.
Salut!!![/quote]
Jo t'aconsello la ruta B el Col d'Aubisque em va agardar molt al igual que el d'Aspin i com no el tipic Tourmalet, per mi de las dues rutes que m'exposes ho tinc clarissim.

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Personalment també m’estimo mes la ruta B. Però facis la que facis, que la gaudeixis molt, Bon viatge.
;) ;) ;)
Personalment també m’estimo mes la ruta B. Però facis la que facis, que la gaudeixis molt, Bon viatge.
;) ;) ;)
Sort,
- Vicenç
- Presentats
- Entrades: 189
- Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
- Ubicació: Eivissa
Merci per les respostes!!!
Sembla que pren més força la ruta B...
Sembla que pren més força la ruta B...
Salut!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo també voto per la ruta B. :D
Disfruta força, que n'estem segurs que ho faràs. :cerv
Disfruta força, que n'estem segurs que ho faràs. :cerv

- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
La B, però no ho dubtis ni un segon ;) ;)
Segur que t'encantarà :jump :jump :jump
:kiss i Vvvvsss
Segur que t'encantarà :jump :jump :jump
:kiss i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Sagal" post="82918"]
Jo t'aconsello la ruta B el Col d'Aubisque em va agardar molt al igual que el d'Aspin i com no el tipic Tourmalet, per mi de las dues rutes que m'exposes ho tinc clarissim.[/quote]
+1
Jo t'aconsello la ruta B el Col d'Aubisque em va agardar molt al igual que el d'Aspin i com no el tipic Tourmalet, per mi de las dues rutes que m'exposes ho tinc clarissim.[/quote]
+1
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep