Perill Al Montseny
Moderador: Airald
- Senglar
- Presentats
- Entrades: 66
- Membre des de: dv. nov. 07, 2008 7:28 pm
- Ubicació: Arbúcies
Perill Al Montseny
Bones companys.. Només us volia advertir que si pujeu al Montseny per Viladrau (carretera GIV-5201) aneu en compte, ja que el pastor de la zona ha enfilat el ramat a la muntanya i les ovelles pasten soles.. Això fa que normalment facin nit enmig de l'asfalt (el deuen trovar calentó) deixant la carretera plena d'aquelles boletes negres que fan, i sobretot al matí que encara hi ha rosada, es converteixi en un "llefí" fatal per els Motoristes. Val a dir que sortint d'un revolt també us podrieu trovar amb algunes ovelles buscant-se unes a altres. Per tot això COMPTE!!!
:form
:form
Senglar l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 08, 2009 12:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i camins
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Re: Perill Al Montseny
Gracies company, per la info
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs, Senglar, com a bon forestal suposo que sabras que les ovelles NO poden travessar carreteres així com així, si no que ho han de fer per les vies pecuaries. Això sí, quan ho fan TENEN PREFERÈNCIA sobre els vehicles. :tremolant
Aqui pots veure la llei del 1.995.
Aqui pots veure la llei del 1.995.

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Randy, les ovelles no entenen ni de lleis ni de sancions........... :martell :martell
Senglar, merci per la informació!!!!! :kiss :kiss
Senglar, merci per la informació!!!!! :kiss :kiss
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 08, 2009 8:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- XeviF1
- Presentats
- Entrades: 4
- Membre des de: dt. jul. 07, 2009 4:10 pm
- Ubicació: Vic
- Contacta:
Gracies per la informació. Haurem de vigilar amb els conguitos doncs :lol: :lol:
Fa poc també estaven fent obres a les "cunetes", deixant la carretera ben bruta de gravilla. Jo ja vaig endur-me un ensurt.
vss
Fa poc també estaven fent obres a les "cunetes", deixant la carretera ben bruta de gravilla. Jo ja vaig endur-me un ensurt.
vss
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta: