No Soc En TARRADELLAS, Però... JA SOC AQUÍ¡
Moderador: Airald
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
No Soc En TARRADELLAS, Però... JA SOC AQUÍ¡
No soc en TARRADELLAS, però... JA SOC AQUÍ¡
Com va anar, com va anar preguntareu:
Tenia una distancia mes o menys guardada; Per una “carretereta” bonyeguda i amb quitrà (dels anys 60), desfeta per la calor; La distancia la calculava, respecta el temps que tardava n'arriba a una corba, un arbre, una fita.
Quan confies massa és quant la “caga’s”. Senyal d'encreuament sense prioritat corba esquerra, baixada i corba dreta amb l'encreuament. La carretera donava la sensació de seguir recta. A meitat de la baixada veig la moto vermella seguir recta jo miro a la dreta i veig el senyal amb direcció a la dreta i la miro uns 2 a 4 segons, i penso que la Maria s'ha equivocat, giro el cap al front i la veig parada a la carretera, frenada de pànic ja que quedaven uns 6 o 7 passes.
Relliscada per la frenada de pànic i xoco amb el tub d’escapament i la roda. Jo impacto la clavícula amb el tub del retrovisor esquerra, la graella costal amb el manillar i el peu esquerra (tot és esquerra) queda entre terra i el carter de la moto..
Atropello a la Maria com si fos una flor el mig d’un camp de gespa.
MOTOTURISME és alguna cosa mes que un grup d'amants de la moto i/o del turisme; és una entitat que no puc definir, és més que un club.
Però si que us puc dir solament...... seguiu així.
Com va anar, com va anar preguntareu:
Tenia una distancia mes o menys guardada; Per una “carretereta” bonyeguda i amb quitrà (dels anys 60), desfeta per la calor; La distancia la calculava, respecta el temps que tardava n'arriba a una corba, un arbre, una fita.
Quan confies massa és quant la “caga’s”. Senyal d'encreuament sense prioritat corba esquerra, baixada i corba dreta amb l'encreuament. La carretera donava la sensació de seguir recta. A meitat de la baixada veig la moto vermella seguir recta jo miro a la dreta i veig el senyal amb direcció a la dreta i la miro uns 2 a 4 segons, i penso que la Maria s'ha equivocat, giro el cap al front i la veig parada a la carretera, frenada de pànic ja que quedaven uns 6 o 7 passes.
Relliscada per la frenada de pànic i xoco amb el tub d’escapament i la roda. Jo impacto la clavícula amb el tub del retrovisor esquerra, la graella costal amb el manillar i el peu esquerra (tot és esquerra) queda entre terra i el carter de la moto..
Atropello a la Maria com si fos una flor el mig d’un camp de gespa.
MOTOTURISME és alguna cosa mes que un grup d'amants de la moto i/o del turisme; és una entitat que no puc definir, és més que un club.
Però si que us puc dir solament...... seguiu així.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: No Soc En TARRADELLAS, Però... JA SOC AQUÍ¡
Carles m´alegra que veure't x aqui.
Com va la clavicula i la resta de cops?
Vinga a recuperar-se rapid que l´hem d acabar e!!!
Com va la clavicula i la resta de cops?
Vinga a recuperar-se rapid que l´hem d acabar e!!!
Ex ...moltes coses
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
...deu de ser que tocava aquest cap de setmana...es la 3ª noticia de les que no agrada respondre en lo que portem de Diumenge.
...que sigui lo mes lleu possible i a fer bondat per recuperarse aviat !
Josep.
...que sigui lo mes lleu possible i a fer bondat per recuperarse aviat !
Josep.

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Carles, espero que ens poguem coneixer molt aviat, aquestes coses no si poden fer res, i lo que si és molt clar que la gent d'aqui no abandona mai i sempre esta el seu lloc, per això cada vegada la familia de MOTOTURISME és més gran.
Vinga ànims que t'esperem i explicans una mica la teva evolució com va.
Vinga ànims que t'esperem i explicans una mica la teva evolució com va.

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
ei Carlos!!!
Aquesta és de les que es poden explicar, oi??? ara el que cal és que et recuperis ben aviat i que ens tornem a trobar dins d'aquesta gran família, d'acord???
vinga, un petó molt fort i ànims!!!!
Aquesta és de les que es poden explicar, oi??? ara el que cal és que et recuperis ben aviat i que ens tornem a trobar dins d'aquesta gran família, d'acord???
vinga, un petó molt fort i ànims!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs ara que ets aqui ja ens mantindras informats de com evoluciones, val? :cerv

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Vinga Carles, ànims i recupera't aviat,
(això d'haverte rebolcat per terra amb la Maria :mrgreen: ens ho has d'explicar fent la cervesseta :cerv )
(això d'haverte rebolcat per terra amb la Maria :mrgreen: ens ho has d'explicar fent la cervesseta :cerv )
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 06, 2009 2:09 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-----------
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Hola Carles, ànims i recupera't molt aviat ;)
:kiss :kiss i Vvvvssss
:kiss :kiss i Vvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Hola Carles, anims i recuperat aviat i a veure si fem un tramet "mano a mano", ja m'entens. :form
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Espero que et recuperis aviat.
A la sortida del Delta vem estar rodant una estona junts, em vaig fixar per la Triump. Anims
A la sortida del Delta vem estar rodant una estona junts, em vaig fixar per la Triump. Anims
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Vinga, ja t´estas millorant ràpit que tenim moltes rutes pendents.
No t´apalanquis al sofá a veure tots els culebrons de la tele que després tindrás mals somnis.
Ara de veritat, Carlos, cuida´t un munt i deixat mimar per la teva Sra.
Així li fas la pilota i et deixarà sortir més sovint en moto ;) .
Fins aviat :kiss :kiss
No t´apalanquis al sofá a veure tots els culebrons de la tele que després tindrás mals somnis.
Ara de veritat, Carlos, cuida´t un munt i deixat mimar per la teva Sra.
Així li fas la pilota i et deixarà sortir més sovint en moto ;) .
Fins aviat :kiss :kiss
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Vinga, vinga. Fot.li gas a la recuperació. :lol:
Desitgo de tot cor que et vagi bé, i se't faci curta.
:cerv
Desitgo de tot cor que et vagi bé, i se't faci curta.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="bichusten" post="82641"]MOTOTURISME és alguna cosa mes que un grup d'amants de la moto i/o del turisme; és una entitat que no puc definir, és més que un club.
Però si que us puc dir solament...... seguiu així.[/quote]
Ei Carles, que TU TAMBÉ ets Mototurisme.
Vinga, ara a fer una mica de cas dels metges, si ja sé que tu també hi entens, però fes bondat per poder-te recuperar ben aviat, fes arreglar la moto i a la tardor acabem el el troç que ens vam deixar :D
Però si que us puc dir solament...... seguiu així.[/quote]
Ei Carles, que TU TAMBÉ ets Mototurisme.
Vinga, ara a fer una mica de cas dels metges, si ja sé que tu també hi entens, però fes bondat per poder-te recuperar ben aviat, fes arreglar la moto i a la tardor acabem el el troç que ens vam deixar :D
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Doncs re-benvingut siguis... m'alegra llegir de nou a la gent després dels accidents, això vol dir que ja està la cosa molt millor!!! A seguir recuperant-se...
Fins aviat! ;) ;) ;)
Doncs re-benvingut siguis... m'alegra llegir de nou a la gent després dels accidents, això vol dir que ja està la cosa molt millor!!! A seguir recuperant-se...
Fins aviat! ;) ;) ;)

- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
:jump :jump :jump :jump
he anat a EEUU (per interbrut) a BikeBandit.com i he comprat un parafan devant, un nou ordenador d'abord, 1 reposapeu, un frontal y tornillets,.
La meva altre Sra. :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss m'ha dit: si no caus meu arregla la Montse (Triumph).
Casi estic curat
Entre els dos la arreglarem
he anat a EEUU (per interbrut) a BikeBandit.com i he comprat un parafan devant, un nou ordenador d'abord, 1 reposapeu, un frontal y tornillets,.
La meva altre Sra. :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss m'ha dit: si no caus meu arregla la Montse (Triumph).
Casi estic curat
Entre els dos la arreglarem
- Xesc
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:27 pm
- Ubicació: Granollers
Carles, el teu estat d'ànim ho diu tot. És cert que molts gairebé no ens coneixem
però aquests incidents/accidents ens toquen molt d'aprop... me'n alegro de la teva recuperació.
però aquests incidents/accidents ens toquen molt d'aprop... me'n alegro de la teva recuperació.
Salut!
-
- Presentats
- Entrades: 153
- Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
- Ubicació: Alt Empordà
Hola Carles que tal.
Me n'alegro molt que estiguis bé i amb ganes de tornar a gafar la moto (t'en recordes que ja t'ho vaig dir, per molt que tu diguesis que no) si que que al final "La cabra tira al monte".
De debó molts anims i a veure si aviat coincidim en una altra sortida.
Una abraçada i cuidat molt.
Me n'alegro molt que estiguis bé i amb ganes de tornar a gafar la moto (t'en recordes que ja t'ho vaig dir, per molt que tu diguesis que no) si que que al final "La cabra tira al monte".
De debó molts anims i a veure si aviat coincidim en una altra sortida.
Una abraçada i cuidat molt.
Salut i bones rutes
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Carlos, no saps l'alegria que em dones veient que tornes voltar per aqui i els teus escrits optimistes.
Ànims que jo ja va de cara avall, ja gairebé està superat.
Records
Vssssssssssss
Ramon
Ànims que jo ja va de cara avall, ja gairebé està superat.
Records
Vssssssssssss
Ramon
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Es molt encoratjador veure’t tan animat. En quatre dies estàs ja en alguna sortida!!!
:D :D :D
Es molt encoratjador veure’t tan animat. En quatre dies estàs ja en alguna sortida!!!
:D :D :D
Sort,
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Uns quants dies de fer bondat i a acabar la ruta, que les coses no es poden deixar a mig fer
Salut!!!
Salut!!!