Transpirenaica ? Transpirenaica !!!! Are You Ready, Boop ?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Transpirenaica ? Transpirenaica !!!! Are You Ready, Boop ?

Entrada Autor: Eva » dl. jul. 06, 2009 11:57 pm

[quote user="Mareta" post="82407"]

Aquest dimenge 5 , malgrat em va costar molt i molt ( degut a la pluja) vaig fer una bona sortida amb 10 Colls de Montanya.

L´idea és fer de Cap de Creus a Hondarrabía en 2 díes + 1 de tornada.

Un munt de colls de montanya entre espanya i frança i uns 1.000 kms de corbes per endevant.

Acabarem a San Sebastian i després , el terçer día retornarem cap a Girona.

M´agradaría poguer dir que serà fácil, però no ho veig pas clar per varis motius:

1.- Podem ésser 5 motos o només una servidora. Aixó ho definirem aquesta setmana.
2.- Si no vaig sola, ho tindré que organitzar jo :b9 :b9 :b9
- jo que no sé llegir planos
- encara és l´hora que el meu gps i jo no ens entenem
- no sé mesurar l´hora en que hem de pasar per cada lloc
- ........ sençillament FATAL . No saben pas on es posen... aixó és ben bé anar a l´aventura :b9 :b9 :b9 :b9
3.- Tots ells ( els meus companys ) en saben un munt d´anar en moto i... si jo estic com estic és gracies a ells.

Començaré per definir-los sense dir-ne els noms ( de moment).

moto 1.- Començo per el que estar pitjor i que no té remei. Té una moto japonesa i és un tros de pa. Està al día de totes les novetats i sempre, sempre té una solució ideal i practica per cualsevol contratemps. Li encanta llegir-ho tot i dir-hi sempre la seva ( amb molt de carinyo). És molt prudent anant amb moto , sobretot després de la pluja ( no li agrada gens). D´altre banda, malgrat es pogui trovar malament, li encantan les corbes. De vegades quand sortim a fer el KoffeeTreffen dels divendres, sençillament el perdem. Li agafa un yuyu i ja l´hem vist prou. Aixó sí, quand l´hi ha passat, ens espera tranquilament com aquell que no ha trencat mai cap plat ni cap olla, feliç i satisfet. No fuma i és encantador ( també pertany a Mototurisme)

Moto 2.- El magacrac de les gs. Té una Adventure i ha sigut une de les millors rodes que he seguit. La Adventure és una moto molt pesada i ell la fa anar com una ploma. És un cul nerviós i sempre neguiteja, peró dalt de la moto és de lo milloret. És educat, respectuós i coneix un munt de gent. S´ha corregut mitja Espanya i surt molt amb els del Club BMW i amb la Cosa Nostra. Sempre , sempre em fa crítiques constructives que li agraiexo un munt. Ell és sençillament genial !!!!

Moto 3 .- Es el amic del anterior i encara no sap que vindrá. Serà vilment informat el día abans i segrestat el mateix día perque no es pogui escaquejar. Està sempre treballant i el seu amic ( moto 2) creu que es mereix un respir. Tant de treballar i no será per 3 díes ni més ric ni més ruc. Jo el conec i és un bon element i MOLT DIVERTIT.

Moto 4.- Ufffffffff. Ja em costa definir aquesta persona. És un tiquis miquis, calculador, treballador, lluitador i encantador. Si m´interesa alguna cosa li dic que s´en ocupi ell i de ben segur que aconseguiré el millor preu i les millors condicions. No sap massa bé navegar per internet i no trobaría MOTOTURISME ni harto vino !!!!!!. Li encantan tota mena de máquines. Com jo , va començar amb una 800 gs i ara té una 1200 R. Li he dit com 14 cops que marxem i que s´ho programi i encara a díes d´ara no sap el qué fará.

Moto 5.- una servidora que ja em coneixeu bé prou. Ara , segons en James Bond, ja no soc una maruja motera, sençillament soc la Mareta ( vaig fent punts (jeje)).

Resumint, 3 BMW´s i 2 Kawasaki´s ;) ( en principi).

El perqué d´aquesta sortida ?????

-Aquest any la Transpirenaica está de moda ( per el que sembla),
-M´agraden molt i molt les corbes. Sempre pots apendre a traçar-les millor,
-Els paisatges poden ésser molt i molt macos i frescos que és el més important !!!!!
-Les sortides curtes , ens condeixen a tots . Arribarem morts, farts, fets una piltrafa, però de ben segur que ja en preparem unaltre rápidament.
-Tots ells están fatal i jo tot darrera seu acabaré la pitjor.
-Son tots TOTALMENT NORMALS i per sobre de tot UNS GRANS COMPANYS DE RUTA.
-Sortim per DIVERTIR-NOS y per gaudir de quelcom que ens agrada : LA MOTO.

Tots som de la provincia de Girona: 2 de la capital i els altres tres som de poble ( i jo més concretament soc de pagés).
A tots ens agraden els reptes i aquest ens fa il.lussió a tots.
No ho sé.... potser al final tornaré a marxar sola ( no ho crec).

Per cert, la sortida serà 24, 25 i 26 de Juliol.

Bueno, ja estic acabant per avui.
A finals d´aquesta setmana ja hem de tenir definits els que serem i posar-hi sí ó sí fil a l´agulla.

Fins la propera :kiss
[/quote]
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 08, 2009 11:04 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Transpirenaica ? Transpirenaica !!!! Are You Ready, Boop

Entrada Autor: Albert » dc. jul. 08, 2009 1:19 am

Holaaa,

Eva, es una passada les ganes que tens de fer rutes i mes rutes. Ja m’agradaria poder-ho fer a mi!!!

Per cert, t’he fet un fil nou, així no confondrem al personal, val? ;)

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 08, 2009 9:11 am

[quote user="Albert" post="82948"]Holaaa,

Eva, es una passada les ganes que tens de fer rutes i mes rutes. Ja m’agradaria poder-ho fer a mi!!!

:shock: :shock: :shock:[/quote]

NO es qüestió de poguer, Albert, és qüestió de VOLER.

I no et pensis....

Moltes gracies per obrir un post per a mí ;) :kiss

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeku » dc. jul. 08, 2009 11:28 am

[quote user="Mareta" post="82960"][quote user="Albert" post="82948"]Holaaa,

I no et pensis....

Moltes gracies per obrir un post per a mí ;) :kiss[/quote]

Discrepo..........també es qüestió de poder (en el poder entre EL TEMPS.............I LES PELES)

Si vas just de peles................. dificilment farás grans rutes

:mestre :mestre :mestre :mestre
Xurrumeku l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 08, 2009 12:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. jul. 08, 2009 1:38 pm

Uff!! quin viatjet més maco i mes GS.....

però Mareta para una mica.... si no et lligarem a la cadira...... :b9 :b9 :b9
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 08, 2009 6:03 pm

[quote user="Xurrumeku" post="82970"][quote user="Mareta" post="82960"][quote user="Albert" post="82948"]Holaaa,

I no et pensis....

Moltes gracies per obrir un post per a mí ;) :kiss[/quote]

Discrepo..........també es qüestió de poder (en el poder entre EL TEMPS.............I LES PELES)

Si vas just de peles................. dificilment farás grans rutes

:mestre :mestre :mestre :mestre[/quote]

Tens raó, Xurrumeku. :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 08, 2009 6:10 pm

[quote user="Gs12 red" post="82980"]Uff!! quin viatjet més maco i mes GS.....

però Mareta para una mica.... si no et lligarem a la cadira...... :b9 :b9 :b9[/quote]

No em fa falta que em lliguis a la cadira, últimament la meva vida es igual que la dels monjos budistes amb l´única diferéncia que mentre ells resen, jo treballo i mentre ells es reivindican Pro-Tibet jo surto en moto.

I per cert , ara en Sagal m´ha posat candau a la moto i la tinc sota arrest domiciliari, així que res de moto fins el dinar de mototurisme ;)

A més i ja m´ho varen advertir que el cansanci surt una vegada arrives a casa. I és veritat !!!!!

Mira que s´en aprenen de coses a aquest foro, al final fins i tot podré dir que sé algo, poca cosa, peró algo :lol: :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 09, 2009 1:02 pm

:jump :jump :jump :ban Sembla que al final serem 5 motos !!!!!!!

Desde luego el que tinc molt clar es que malgrat anem a fer corbes i més corbes , aniré amb el top case i les dues maletes.
Així no em deixaré un básic com es el xubasquero.
La propera setmana ja començaré a preparar la ruta i a mirar-m´ho tot amb més carinyo.
Crec que abans d´anar-hi hauré de tornar a cambiar les rodes, demané a algún expert que em digui el seu parer, perqué jo sempre les veig bé.

així que pogui penjo la ruta.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. jul. 09, 2009 4:34 pm

Es molt fàcil saber quan cal canviar les rodes, si veus que els revolts no surten com vols durant dos dies, un mal dia el tenim tos, no ets tu que ho fas malament, son les rodes que cal canviar-les. mentre no sigui així, tranquil·la.

Ara bé (que vol dir moro), quan les veus que comencen de no tenir dibuix.... ja es hora de fer un pensament :lol: :lol:

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. jul. 09, 2009 9:25 pm

Holaaaaa,

[quote user="James Bond" post="83173"]Es molt fàcil saber quan cal canviar les rodes, si veus que els revolts no surten com vols durant dos dies, un mal dia el tenim tos, no ets tu que ho fas malament, son les rodes que cal canviar-les. mentre no sigui així, tranquil·la.

Ara bé (que vol dir moro), quan les veus que comencen de no tenir dibuix.... ja es hora de fer un pensament :lol: :lol:

Vssssss
007[/quote]

Aquesta teoria es molt bona, però a vegades falla.

Jo l’últim dia que vaig sortir una miqueta a ritme anava la mar de bé, fins que vaig pensar a mirar les rodes: ja no vaig tenir co**ons de tornar a cargolar, i ara que les he canviat no hi se anar encara!!!!

A veure si es que només se anar en moto amb pneumàtics gastats!!!! :tremolant

:???: :???: :???:
Sort,

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 09, 2009 10:39 pm

La ruta:

1 Cap de Creus 12 Túnel de Bielsa 23 Puente La Reina de Jaca
2 Collada de Tosses 13 Saint Lary Soulan 24 Hecho
3 Bellver de Cerdanya 14 Col d’Aspin 25 Ansó
4 La Seu d’Urgell 15 Sainte Marie de Campan 26 Roncal
5 Sort 16 La Mongie 27 Uztarroz
6 Esterri d’Aneu 17 Luz-Saint-Sauveur 28 Ezcaroz
7 Coll de la Bonaigua 18 Agelès-Gazost 29 Garaioa
8 Vielha 19 Eaux Bonnes 30 Saint-Jean-Pied-de-Port
9 Noales 20 El Portalet 31 Ordoki
10 Castejón de Sos 21 Sabiñánigo 32 Sare
11 Ainsa 22 Jaca 33 Hondarribia

Nosaltres la farem en 2 díes i acabarem a San Sebastian .
Potser les últimes corbes les farem pujant al Monte Igueldo ( novament )
La tornada la farem tota sense trepitxar ni un boçi d´Autopista , tal i com em va recomanar un de vosaltres ;) .

Bueno, una vegada mentalitzada,..... continuaré amb l´entrenament. Per el que veig , em fará falta.
Una cosa és anar al meu ritme i l´altre és seguir el ritme del grup.
Crec que em posaré el peto groc i faré de moto escombra :b9 :b9 :b9

Em continua preocupant el fet de marejar-m´he.

ah i vaig oblidar-ho de comentar al post de Finisterre:
El Myolastan... perfecte!!!!!! Arribas cansat i el cansament fa que no poguis descansar adecuadament, em vaig pendre un Myolastan i em va ajudar molt.
Jo no soc pas de pendre medicaments , però si fa falta sí i reconec que em va anar molt i molt bé, com a relaxant muscular.

Fins aviat, a totes i tots :kiss

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. jul. 10, 2009 11:00 pm

[quote user="Mareta" post="83214"]Una cosa és anar al meu ritme i l´altre és seguir el ritme del grup.[/quote]

Eva, quan es va "a ritme", es va a un ritme que tot el grup pugui seguir sense patir, i així anar sempre junts i aconseguir anar el màxim de tranquils sense que ningú vagi sobrepassat de velocitat o patint a cada revolt.

Així s'aconsegueixen rutes llargues, maques i sense estrès i gaudint de la conducció a cada revolt, fent ballar les motos tots alhora.

Es la millor manera de gaudir de la moto.

Amb això vull dir que no pateixis en aquest aspecte. Oblida-te'n d'això.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 11, 2009 9:43 am

Ramón, saps que pasa ????? Aixó és molt fácil de dir quand el teu nivell de conducció és més que sobrat i en saps un munt d´anar en moto.

Per un motorista que sap que es la pitjor de tot el grup , amb menys experiéncia.... bueno, vols que et digui una cosa..... com sempre faré FRANCAMENT , tot el que podré i .....ja está.

Per cert,.... encara tenim una sortida pendent tú i jo. A veure si la fem abans d´acabar l´estiu ;) :kiss

Ah i si la fem abans de la transpirenaica , de ben segur em servirà d´entrenament.

Gracies

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 11, 2009 9:46 am

[quote user="Albert" post="83200"]Holaaaaa,

[quote user="James Bond" post="83173"]Es molt fàcil saber quan cal canviar les rodes, si veus que els revolts no surten com vols durant dos dies, un mal dia el tenim tos, no ets tu que ho fas malament, son les rodes que cal canviar-les. mentre no sigui així, tranquil·la.

Vssssss
007[/quote]

Aquesta teoria es molt bona, però a vegades falla.

Jo l’últim dia que vaig sortir una miqueta a ritme anava la mar de bé, fins que vaig pensar a mirar les rodes: ja no vaig tenir co**ons de tornar a cargolar, i ara que les he canviat no hi se anar encara!!!!

A veure si es que només se anar en moto amb pneumàtics gastats!!!! :tremolant

:???: :???: :???:[/quote]

A Vic mirarem els neumátics i encara em quedarà una setmana per si cal canviar-los.
Demà farà una setmana que la moto está tancada a casa i només ha sortit per anar-la a netejar.
Os faig cas ;) :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 11, 2009 9:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 16, 2009 10:24 pm

:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
Catxis, no em surt res bé :wall :wall :wall :wall :wall :wall

De moment,... res de tres díes......
dos díes i avall ( la feina no perdona !!!!!!!)

Diumenge ruta, dilluns acabar-la i directe cap a casa.

No puc programar res..... al final tot em surt malament !!!!!!!
Per aixó sempre acabo sortint sola.
Aixó no és just i menys per fer la transpirenaica.

Bueno ja veurem com acaba.
Sino fos tant toçuda adbicaría i ja está, peró...... no es el meu estil.

O sigui que aixó pinta com unaltre ruta en solitari , més curta i dura.

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dv. jul. 17, 2009 12:16 am

Ostres, quina rabia... :enfadat :enfadat :enfadat

Sap molt greu quan un espera un viatge amb molta il•lusió i el final es torça :wall :wall , l’únic consol es pensar que segur que en altre moment en faràs un de encara millor. ;) ;)

:kiss :kiss i Vvvvsss

P.D: Per cert, la foto que t'has posat d'avatar es molt guapa. :flor :flor :flor
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 17, 2009 12:46 am

[quote user="Triniti.V" post="84294"]Ostres, quina rabia... :enfadat :enfadat :enfadat

Sap molt greu quan un espera un viatge amb molta il•lusió i el final es torça :wall :wall , l’únic consol es pensar que segur que en altre moment en faràs un de encara millor. ;) ;)

P.D: Per cert, la foto que t'has posat d'avatar es molt guapa. :flor :flor :flor[/quote]

Hola......

La transpirenaica la faré igual , lo únic que hauré d´anar més per feina ( cosa que no em preocupa perque cada vegada m´exigexo més anant en moto i fins i tot jo mateixa em sorprenc).
En lloc de 3 díes faré el mateix trajecte amb 2 díes.

Saps que pasa, que no puc renunciar a les sortides al primer entrebanc.
La sortida era dissabte, diumenge i dilluns.
Dissabte tinc que estar sí o sí al desptax, donç marxaré diumenge i tornaré el dilluns.
Una cosa es sortir relaxa amb altres companys i anar fent, però bueno..... al toro i tornar a programar-ho tot.

De fet els que surten dissabte i que fan el mareix que jo vull fer, pretenten fer Cap de Creus Hondarrabía en 1 día amb 14 port i unaltre día de tornada.

Jo he caculat fer entre 700 i 800 kms el primer día i el segon la resta fins arribar a casa.

Ja em va pasar al fer Cap de Creus - Finisterre.... és tant dur que tens que anar molt mentalitzat i aixó fa que no pensis en gaires coses més.
A més a més , és molt diferent el fet de fer corbes a fer rectes.

Les corbes t´exigexen molt més.

Em fa il.lussió i no hi vull renunciar. Serà questió de mirar-ho millor i no perdre temps.

Anna, ens veiem diumenge. :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 17, 2009 12:49 am

[quote user="Triniti.V" post="84294"]Ostres, quina rabia... :enfadat :enfadat :enfadat

P.D: Per cert, la foto que t'has posat d'avatar es molt guapa. :flor :flor :flor[/quote]

Sobre la foto del avatar, moltes gracies.
Resulta que estem fem les fotos d´empresa 2010 i la Mar sempre està al rovell d´ou.
A ella li encanta estar sempre al bel mig del merder.
Així que aprofito.
Fins diumenge, :kiss

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dv. jul. 17, 2009 7:47 pm

Holaaaaa,

Eva segur que pots fer-ho, però no penso que sigui una ruta per fer-la sola. Es una ruta per gaudir molt tant de la carretera com dels paisatges que t’aniràs trobant, i si es compartit amb altres companys resulta molt mes gratificant. A més, anant sola tants de quilometres i amb tants de revolts per carreteres de muntanya, qualsevol petit incident es pot transformar en problema.

Si ara només disposes de dos dies millor fer una ruta mes curta, que t’exigeix tant, i per fer aquesta busques els tres dies segurs per poder-hi anar i desprès els companys de ruta. Si resulta que no quadreu les dates no et quedarà mes remei que fer-ho sola, però amb tres dies, que segur que en gaudeixes molt mes.

No et vull convèncer de res Eva, però es el que faria jo. Hi moltes rutes a fer i molts dies per fer-les, es tracta d’intentar adequar les rutes al dies disponibles, sense forçar la màquina per poder tenir temps per tot, conduir, veure els paisatges, i fins i tot passejar-hi si el lloc ho val

:???: :???: ;)
Sort,

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dv. jul. 17, 2009 7:56 pm

[quote user="Albert" post="84351"]Holaaaaa,

Eva segur que pots fer-ho, però no penso que sigui una ruta per fer-la sola. Es una ruta per gaudir molt tant de la carretera com dels paisatges que t’aniràs trobant, i si es compartit amb altres companys resulta molt mes gratificant. A més, anant sola tants de quilometres i amb tants de revolts per carreteres de muntanya, qualsevol petit incident es pot transformar en problema.

Si ara només disposes de dos dies millor fer una ruta mes curta, que t’exigeix tant, i per fer aquesta busques els tres dies segurs per poder-hi anar i desprès els companys de ruta. Si resulta que no quadreu les dates no et quedarà mes remei que fer-ho sola, però amb tres dies, que segur que en gaudeixes molt mes.

No et vull convèncer de res Eva, però es el que faria jo. Hi moltes rutes a fer i molts dies per fer-les, es tracta d’intentar adequar les rutes al dies disponibles, sense forçar la màquina per poder tenir temps per tot, conduir, veure els paisatges, i fins i tot passejar-hi si el lloc ho val

:???: :???: ;)[/quote]

Totalment d’acord amb l’Albert, ;) aquesta es una ruta per gaudir-la, no es pot fer en dos dies, a mes si la fas ara, no ens acompanyaràs quant la fem nosaltres, :cry: crec que si vols fer-ne alguna, la facis mes curteta, per poder-la fer en dos dies i gaudir del viatge, que al meu parer, crec que es l’important d’anar en moto.
:kiss
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”