Accident De La Tensi
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Accident De La Tensi
Ànims Vini i Tensi, estem amb vosaltres.
Vsssssssssss
Ramon
Vsssssssssss
Ramon
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Anims i moltes gracies
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Gràcies per la informació Santi.
Aquesta nit m'hi arrivaré a veure al Vini, i si s'escau a la Tensi.
;)
Aquesta nit m'hi arrivaré a veure al Vini, i si s'escau a la Tensi.
;)
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Molts d'anims Vini i Tensi!!
No us conec personalment però dins d'aquest foro aixó no es ben be així, doncs em sembla que us conec a tots!!
Gràcies pels partes!!!
No us conec personalment però dins d'aquest foro aixó no es ben be així, doncs em sembla que us conec a tots!!
Gràcies pels partes!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Collons!!!
Uns dies sense entrar i em trobo això, per sort el temps també ha portat una evolució favorable...
Molts petons, abraçades i ànims i, tot i que no ens coneixem, aquí em teniu per tot allò que faci falta.
Uns dies sense entrar i em trobo això, per sort el temps també ha portat una evolució favorable...
Molts petons, abraçades i ànims i, tot i que no ens coneixem, aquí em teniu per tot allò que faci falta.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Avui he parlat jo amb el Vini, i dues coses molt importants:
-NO EL TRUQUEU MÉS AL MÒBIL, ÉS UNA ORDRE. Ell ha agafat la baixa per depressió, i necessita molta tranquilitat, la qual cosa fa que em demanés que, si us plau, NO el truqueu més. Qualsevol novetat us serà comunicada al seu oportú moment.
-NO ANEU A L'ARNAU DE VILANOVA A VEURE-LA. Quan estigui a planta es farà el possible perquè la portin a algun hospital de Manresa, i despres ja podrà rebre visites.
M'ha explicat com va ser l'accident, i us puc assegurar que jo, que tinc molta sang freda i he vist molts accidents de moto, se m'han ficat els pèls de punta per l'aparatositat de l'accident. Sols dir-vos que el casc Schuberth de la Tensi va acabar trinxat, i això segurament li va salvar la vida.
I una altre cosa molt important: això va per llarg.
Moltes gràcies a tots per la comprensió.
-NO EL TRUQUEU MÉS AL MÒBIL, ÉS UNA ORDRE. Ell ha agafat la baixa per depressió, i necessita molta tranquilitat, la qual cosa fa que em demanés que, si us plau, NO el truqueu més. Qualsevol novetat us serà comunicada al seu oportú moment.
-NO ANEU A L'ARNAU DE VILANOVA A VEURE-LA. Quan estigui a planta es farà el possible perquè la portin a algun hospital de Manresa, i despres ja podrà rebre visites.
M'ha explicat com va ser l'accident, i us puc assegurar que jo, que tinc molta sang freda i he vist molts accidents de moto, se m'han ficat els pèls de punta per l'aparatositat de l'accident. Sols dir-vos que el casc Schuberth de la Tensi va acabar trinxat, i això segurament li va salvar la vida.
I una altre cosa molt important: això va per llarg.
Moltes gràcies a tots per la comprensió.

- Senglar
- Presentats
- Entrades: 66
- Membre des de: dv. nov. 07, 2008 7:28 pm
- Ubicació: Arbúcies
Des d'aqui us dono anims per la recuperació
:ksss :ksss :ksss
:ksss :ksss :ksss
Salut i camins
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Una vegada mes gracies per la informació que estem rebent, encara que aquest tipus de partes no ens alegrin massa el dia.
Aprofito per manifestar als afectats, tan física com anímicament, el meu desig que es millorin i recuperin del mal trangul que estan vivint.
Ànims parella.!!
Aprofito per manifestar als afectats, tan física com anímicament, el meu desig que es millorin i recuperin del mal trangul que estan vivint.
Ànims parella.!!
Salutacions moteres.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Hola,
Vini, segurament tardaràs uns dies encara en poder llegir aquests missatges d’ànims de tots els companys Mototurisme. Ja saps que ens tens aquí per tot allò que podeu necessitar, només tens que dir-ho.
M’afegeixo als ànims que tots ja us donen amb l’esperança de que tots dos passeu aquest mal tràngol el més aviat possible però amb la paciència que cal en aquestes lesions.
Una forta abraçada per a tots dos.
:( :( :(
Vini, segurament tardaràs uns dies encara en poder llegir aquests missatges d’ànims de tots els companys Mototurisme. Ja saps que ens tens aquí per tot allò que podeu necessitar, només tens que dir-ho.
M’afegeixo als ànims que tots ja us donen amb l’esperança de que tots dos passeu aquest mal tràngol el més aviat possible però amb la paciència que cal en aquestes lesions.
:( :( :(
Sort,
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Albert" post="82929"]Hola,
:( :( :([/quote]
+1
Una abraçada i ànims
:( :( :([/quote]
+1
Una abraçada i ànims
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Menys mal que ja ha sortir de l'estat de perill, tot i que les lesions que ens comenteu que té, son greus, només es qüestió
de temps que es recuperi del tot.
Des de La Garriga us enviem molts, molts, molts :kiss :kiss :kiss per tots dos, ànims Vini, ara no pots enfonsar-te,
tens que està fort per ajudar psicològicament a la Tensi. Segur que us en sortireu molt bé. Ànims. :kiss :kiss
de temps que es recuperi del tot.
Des de La Garriga us enviem molts, molts, molts :kiss :kiss :kiss per tots dos, ànims Vini, ara no pots enfonsar-te,
tens que està fort per ajudar psicològicament a la Tensi. Segur que us en sortireu molt bé. Ànims. :kiss :kiss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Ostres, fa dies que no em conecto i trobo aquesta desafortunada noticia...
No puc dir més del que s'ha dit,.. desitjar una ràpida recuperació.....
No puc dir més del que s'ha dit,.. desitjar una ràpida recuperació.....
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Albert" post="83040"]Hola,
No tenim mes novetats encara???
:shock: :shock: :shock:[/quote]
No més estic en condicions de dir (segons he pogut saber) que la nostra estimada Tensi, evoluciona bé.
Estic molt content per ells dos.
:jump :jump :jump
No tenim mes novetats encara???
:shock: :shock: :shock:[/quote]
No més estic en condicions de dir (segons he pogut saber) que la nostra estimada Tensi, evoluciona bé.
Estic molt content per ells dos.
:jump :jump :jump
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Gràcies Joan, això és bo de sentir. I si veus en Vini dona-li molts d'anims, i que sapiga que tots estem volcat amb ells.

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Osties estic de vacançes i m´acabo de conectar.Ara m´asabento de tot,espero que
tot vagi be Vini.Un petò molt fort per tots dos i ja sabeu qualsevol cosa....
tot vagi be Vini.Un petò molt fort per tots dos i ja sabeu qualsevol cosa....
Que gran aquest de Bilbao

- maktub
- Presentats
- Entrades: 199
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
- Ubicació: Badalona
Per la Tensi: una abraçada per la més valenta!!! A lluitar que això s'ha de passar rápid, ok?!
Eeeep...i amunt els ánims Vini, que la Tensi segur que es posa bé aviat. Ah,i pateix lo just, d'acord Vini? Ja veurás com ho pela en dos dies, que és forta com un roure aquesta dona!
Sento no poder-vos fer més costat, ojalà pogués dividir-me en dues,tres o quatre Laies per poder-vos venir a fer una abraçada ben forta en persona.
Petons als dos!!!
Eeeep...i amunt els ánims Vini, que la Tensi segur que es posa bé aviat. Ah,i pateix lo just, d'acord Vini? Ja veurás com ho pela en dos dies, que és forta com un roure aquesta dona!
Sento no poder-vos fer més costat, ojalà pogués dividir-me en dues,tres o quatre Laies per poder-vos venir a fer una abraçada ben forta en persona.
Petons als dos!!!
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Feia dies que no em podia conectar , se m'ha posat la pell de gallina. Ànims una abraçada a tots dos.
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
- Pere/Juani
- Presentats
- Entrades: 161
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 7:39 pm
- Ubicació: Alella
OSTI ME HE ENTERAT AVUI,QUINA PUTADA...
ET DESITJU DE TOT COR QUE ES MILLOR
UNA ABRASADA ALS DOS Y UN PETO MOLT FORT...
ANIM ANIM ANIM :kssss
ET DESITJU DE TOT COR QUE ES MILLOR
UNA ABRASADA ALS DOS Y UN PETO MOLT FORT...
ANIM ANIM ANIM :kssss
- Albertm
- Presentats
- Entrades: 159
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 9:10 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Acabo de connectar-me i de llegir aquesta trista noticia.
Espero que es recuperi el mes aviat possible i avia’m si la poden portar aviat a Manresa que vulguis o no sempre u tindran tot almenys una mica mes còmoda.
Salut.( i mai mes ben dit)
Espero que es recuperi el mes aviat possible i avia’m si la poden portar aviat a Manresa que vulguis o no sempre u tindran tot almenys una mica mes còmoda.
Salut.( i mai mes ben dit)