A L´estiu Tota Cuca Viu.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

A L´estiu Tota Cuca Viu.

Entrada Autor: Cristina » dv. jul. 10, 2009 7:03 pm

Hola a tots!!! Aquesta sóc jo.

Si, estic "vivita i coleando". He estat uns dies desconectada d´aquí, primer una escapada al juny al Pais Basc i pocs dies desprès una setmaneta per Menorca. Desprès canvis a la feina que m´han deixat menys temps lliure.

I l´estiu que fa que estiguis més hores fora de casa fent vida social, je, je.

Bé la mala noticia per a mi és que no puc baixar finalment a la concentra de Faro, així que vaig a veure quines n´heu liat per aqui i si encara sóc a temps d´apuntar-me.

Algun membre del foro estava preocupat per mi, eh Albert!!. Tot i que fa just una setmana que vam parlar ara apareixo, je, je.

Ens veiem aviat!!!

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: A L´estiu Tota Cuca Viu.

Entrada Autor: Albert » dv. jul. 10, 2009 9:44 pm

Holaaaaa,

Ostres Cristina, ja era horaaaa!!!!!

:D :D ;)
Sort,

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. jul. 10, 2009 10:23 pm

Parlant de què fer a l'estiu ...

Aquest any amb la família no fem res d'especial, estarem per casa i farem alguna escapadeta a algun lloc.
Per això em sembla que 3 o 4 dies els podria tenir per fer alguna ruta, no tinc res previst (ni dies ni llocs) però si algú té alguna proposta ... ;)

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. jul. 10, 2009 10:25 pm

[quote user="Ra-mon" post="83314"]Parlant de què fer a l'estiu ...

Aquest any amb la família no fem res d'especial, estarem per casa i farem alguna escapadeta a algun lloc.
Per això em sembla que 3 o 4 dies els podria tenir per fer alguna ruta, no tinc res previst (ni dies ni llocs) però si algú té alguna proposta ... ;)[/quote]

Ara que esta de moda podem fer una Transpirenaica, però la mes canyada de totes, fent tots els ports, colls, portets i cims que hi hagin.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. jul. 10, 2009 10:27 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="83283"]Hola a tots!!! Aquesta sóc jo.

Si, estic "vivita i coleando". He estat uns dies desconectada d´aquí, primer una escapada al juny al Pais Basc i pocs dies desprès una setmaneta per Menorca. Desprès canvis a la feina que m´han deixat menys temps lliure.

Bé la mala noticia per a mi és que no puc baixar finalment a la concentra de Faro, així que vaig a veure quines n´heu liat per aqui i si encara sóc a temps d´apuntar-me.

Algun membre del foro estava preocupat per mi, eh Albert!!. Tot i que fa just una setmana que vam parlar ara apareixo, je, je.

Ens veiem aviat!!![/quote]

Ja et vaig dir que sembles el cul d'en Jaumet :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Ep !!! Cristina ja saps que t'ho dic carinyosament eh !!! ;)

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Cristina
Presentats

Entrada Autor: Cristina » dv. jul. 10, 2009 10:32 pm

[quote user="James Bond" post="83316"][quote user="Cristina_tgn" post="83283"]Hola a tots!!! Aquesta sóc jo.

Ens veiem aviat!!![/quote]

Ja et vaig dir que sembles el cul d'en Jaumet :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Ep !!! Cristina ja saps que t'ho dic carinyosament eh !!! ;)

Vsssssss
007[/quote]

Jo també t´estimo, je, je.

Cristina
Presentats

Entrada Autor: Cristina » dv. jul. 10, 2009 10:34 pm

[quote user="Ra-mon" post="83314"]Parlant de què fer a l'estiu ...

Per això em sembla que 3 o 4 dies els podria tenir per fer alguna ruta, no tinc res previst (ni dies ni llocs) però si algú té alguna proposta ... ;)[/quote]

Bé doncs serà de qüestió de parlar-ho. Una escapada de 4 dies a mi també m´aniria bé. Serà qüestió de mirar dates

Respon

Torna a “General”