Recanvis A La Moto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Recanvis A La Moto

Entrada Autor: Sagal » dv. jul. 10, 2009 9:43 pm

[quote user="Joan XT" post="83303"][quote user="Sagal" post="83288"][quote user="Joan XT" post="83272"]Doncs jo canviare el telefon del RACC per el telefon del Sagal que veig que va mes complert. :mrgreen:[/quote]

Si ets manetes si, perquè jo d'eines moltes ara manetes res :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

alguns diumenges veig bricomania ( amb plan aficionat) :martell[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 NO VA MAI DE MOTOS
ImatgeImatge

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dv. jul. 10, 2009 9:50 pm

[quote user="Sagal" post="83305"][quote user="Joan XT" post="83303"][quote user="Sagal" post="83288"][quote user="Joan XT" post="83272"]Doncs jo canviare el telefon del RACC per el telefon del Sagal que veig que va mes complert. :mrgreen:[/quote]

Si ets manetes si, perquè jo d'eines moltes ara manetes res :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

alguns diumenges veig bricomania ( amb plan aficionat) :martell[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 NO VA MAI DE MOTOS[/quote]

Gracies al programa l'unic que porto de recanvi a la moto el...NO MAS CLAVOS, ni brides, ni cinta americana, ress, com el NO MAS CLAVOS no hi ha res. :bow :bow :bow
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. jul. 10, 2009 9:58 pm

Holaaaaa,

[quote user="Joan XT" post="83308"]
Gracies al programa l'unic que porto de recanvi a la moto el...NO MAS CLAVOS, ni brides, ni cinta americana, ress, com el NO MAS CLAVOS no hi ha res. :bow :bow :bow[/quote]

I ho has fet servir mai en la moto????

:eyes :eyes :eyes
Sort,

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. jul. 10, 2009 10:06 pm

Doncs jo com que sempre porto les maletes hi porto, una ampolleta d'aigua, una esponja i draps per netejar la pantalla de mosquits i brutícia, un lot sense piles per si em cal mirar alguna cosa de nit, pops per lligar alguna cosa que calgui, draps per netejar, l'equipament d'aigua, una caixa de bombetes i fusibles de recanvi, el joc d'eines que ve amb el moto, brides de plàstic, cinta americana, "tabac" andorrà, un joc sencer de claus allen, un ganivet multifuncions tipus navalla suïssa, cinta adhesiva normal, planell en papar de tot Catalunya, planell del sud de França, banderes estelades per quan travesso fronteres, un joc de guant d'estiu, un d'hivern i un altra d'entretemps, plàstics de recanvi que subjecten la visera del casc (si en perds un es tot un problema anar sense visera).

Ah !! i porto esprai i kit de reparació antipunxades per si algun company punxa alguna roda.

Em sembla que no em deixo res.

Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 10, 2009 11:12 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. jul. 10, 2009 10:18 pm

[quote user="Joan XT" post="83308"]Gracies al programa l'unic que porto de recanvi a la moto el...NO MAS CLAVOS, ni brides, ni cinta americana, ress, com el NO MAS CLAVOS no hi ha res. :bow :bow :bow[/quote]
Què és això de «no más clavos» ?

Frstrom
Presentats
Entrades: 295
Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
Ubicació: Riells viabrea

Entrada Autor: Frstrom » dv. jul. 10, 2009 11:03 pm

Pues jo com casi tots , sprai contra punxades (que no se si caduca),per neteja la visera,i les eines de la moto encara que penso que de tot aixo no em fa fata res ja que la meva moto no sáveria perque posiblement es la millor moto del mon .
Vssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dv. jul. 10, 2009 11:25 pm

[quote user="James Bond" post="83311"]Doncs jo com que sempre porto les maletes hi porto, una ampolleta d'aigua, una esponja i draps per netejar la pantalla de mosquits i brutícia, un lot sense piles per si em cal mirar alguna cosa de nit, pops per lligar alguna cosa que calgui, draps per netejar, l'equipament d'aigua, una caixa de bombetes i fusibles de recanvi, el joc d'eines que ve amb el moto, brides de plàstic, cinta americana, "tabac" andorrà, un joc sencer de claus allen, un ganivet multifuncions tipus navalla suïssa, cinta adhesiva normal, planell en papar de tot Catalunya, planell del sud de França, banderes estelades per quan travesso fronteres, un joc de guant d'estiu, un d'hivern i un altra d'entretemps, plàstics de recanvi que subjecten la visera del casc (si en perds un es tot un problema anar sense visera).

Ah !! i porto esprai i kit de reparació antipunxades per si algun company punxa alguna roda.

Em sembla que no em deixo res.

Vssssss
007[/quote]
Ja sabia que em deixava alguna cosa :lol: :lol: Gracies Ramon :bow :bow
El tabac d`Andorra vigila si en portes massa que et poden requisar.lo :b9 :b9
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. jul. 10, 2009 11:37 pm

I ningú porta un boli??????? :shock:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. jul. 10, 2009 11:51 pm

El boli el porto amb els papers de la moto ;) ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. jul. 10, 2009 11:53 pm

[quote user="Geroni" post="83330"] una ampolleta d'aigua, una esponja i draps per netejar la pantalla de mosquits i brutícia[/quote]

De qui ho he après a portar això Jesús ?? :cool: :cool:

El tabac ell porto per si em surt alguna urgència
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » ds. jul. 11, 2009 3:02 pm

Sobre el tema de l´sprai...... algú la fet servir i li ha funcionat? :?: :?: :?:

Jo fa que el tinc 4 o 5 anys (com diu en frstrom, no tenen data de caducitat) i crec que el dia que el tingui que fer servir; farà llufa..... :martell

Però, val la pena portarlo a pasajar? :form

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. jul. 11, 2009 3:54 pm

[quote user="Mikelgs" post="83375"]Sobre el tema de l´sprai...... algú la fet servir i li ha funcionat? :?: :?: :?:

Jo fa que el tinc 4 o 5 anys (com diu en frstrom, no tenen data de caducitat) i crec que el dia que el tingui que fer servir; farà llufa..... :martell

Però, val la pena portarlo a pasajar? :form[/quote]

Jo fa menys d'un any que el vaig comprar i espero no haver-lo de fer servir, iagual que les demés eines, es clar :D

Respon

Torna a “General”