14-21/11/09 Viatge A Marroc Amb Touratech

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

14-21/11/09 Viatge A Marroc Amb Touratech

Entrada Autor: Sergibuda » dc. jul. 08, 2009 3:56 pm

Podeu apuntar-vos i informar-vos a http://www.orientatech.es/contenido.php?id=viajes
sergibuda

they called me an accident

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 14-21/11/09 Viatge A Marroc Amb Touratech

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 08, 2009 5:55 pm

[quote user="Sergibuda" post="82998"]Podeu apuntar-vos i informar-vos a http://www.orientatech.es/contenido.php?id=viajes[/quote]

El dilluns al anar a Cap de Creus, en Pascual em va comentar que anar a Marroc és una pasada. Hi ha molta seguretat, les carreters están molt i molt bé i els preus encara molt i molt assequibles. I em va dir també que per anar-hi, cal anar-hi el més aviat possible abans de que s´europeitzin massa.

Gracies Sergibuda per l´informació. Una pregunta , tú hi vas ??????

Edu74
Presentats
Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
Ubicació: Vilanna (Gironès)
Contacta:

Entrada Autor: Edu74 » dc. jul. 08, 2009 6:46 pm

Quan he vist aquest fil fà una estona, he pensat: "A veure quant tarda a treure el cap l'Eva"... :b9
Edu74 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 08, 2009 6:46 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. jul. 08, 2009 10:06 pm

Holaaaa,

[quote user="Edu74" post="83020"]Quan he vist aquest fil fà una estona, he pensat: "A veure quant tarda a treure el cap l'Eva"... :b9 [/quote]

Ho veus Eva!!!!! Si es que dones peu!!!!

:b9 :b9 :b9
Sort,

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 08, 2009 11:13 pm

[quote user="Albert" post="83050"]Holaaaa,

[quote user="Edu74" post="83020"]Quan he vist aquest fil fà una estona, he pensat: "A veure quant tarda a treure el cap l'Eva"... :b9 [/quote]

Ho veus Eva!!!!! Si es que dones peu!!!!

:b9 :b9 :b9[/quote]

Si , sí... tú digues el que volguis, però ja els he escrit per sapiguer si es fan moltes pistes ( si fos així .... res de res) i també els demano el nivell de conducció exigit.

Ja veus....tinc que portar el adhesiu de mototurisme a passejar :b9 :b9 :b9 :b9 .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 08, 2009 11:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Sergibuda
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. jul. 09, 2009 12:51 pm

A mi ja m'agradaria anar-hi, ja, però demanen que hi vagis en una trail.

Fa tres anys ens vam quedar amb les ganes d'anar-hi quan ho teníem tot preparat, doncs les dues motos van haver d'anar al taller i la tercera no tenia papers. A més, el "guia" va tenir problemes familiars greus i es va haver de tirar enrera. Jo he estat a Marrakech (sense moto) i em va encantar, sobre tot pensant que havia de tornar-hi amb la moto i coneixent la part menys turística. Sé de gent que hi ha anat i tots hi han tornat, doncs és un país molt maco.
sergibuda

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. jul. 09, 2009 2:18 pm

Sergi, tens l'opció de llogar una trail per fer el viatge, a més per fer un marroc jo miraria una cosa tipus F800GS si vas en parella o bé F650GS si vas en solitari... bmwmotorental
-----------

Sergibuda
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. jul. 09, 2009 2:22 pm

Tenint tres motos a casa tindria collons haver-ne de llogar dues (ni la dona ni jo voldríem fer un viatge així de paquet de l'altre i fer torns és una merda). A més, pensa que si diuen això és que tocarà fer rutes per trails i cap dels dos no en sabem, millor ho deixem per quan es pugui fer amb les nostres (hi ha tantes rutes a l'agenda!!!).
sergibuda

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. jul. 09, 2009 4:29 pm

Un company del fòrum HTC i ha anat aquest any amb una Goldwind, i li ha encantat

http://forohondatourers.com/viewtopic.php?t=12612

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 09, 2009 4:31 pm

[quote user="ARBE" post="83157"]Sergi, tens l'opció de llogar una trail per fer el viatge, a més per fer un marroc jo miraria una cosa tipus F800GS si vas en parella o bé F650GS si vas en solitari... bmwmotorental[/quote]

Arbe, aquests de BMWmotorental m´els vaig trovar a França. Anaban un grup d´unes 8 motos amb el seu road leader i una furgoneta d´assiténcia.

I per cert , les matrícules molt noves.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 09, 2009 10:15 pm

CAtxis, ahir els vaig enviar un missatge i encara no m´han contestat.

Demà els trucaré.

Son seriosus aquesta gent ?????

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 10, 2009 11:56 pm

:jump :jump :jump :jump Ostres.... avui m´han respós i té molt bona pinta.
Deixo íntegre la sweva resposta per si algú li pot interesar :

Hola Eva, la ruta es 90% por asfalto, por pequeñas carreteras de segundo orden y de montaña, con algunos tramos de pista dura, algo de arena y un pequeño curso de conducción off road en las dunas de Erg Chebbi. Para esta primera ocasión, hemos pensado en un viaje trail, para poder disfrutar del enorme encanto de Marruecos con vuestra moto de serie, sin necesidad de montar ruedas de tacos ni de experiencia previa off road, pero haciendo algo de pista para ir preparando futuros viajes a medida de nuestros clientes.

No se necesita experiencia previa off road y además se puede viajar acompañado de la pareja.

Resultará muy interesante vivir esta bonita experiencia donde realizaremos un atractivo recorrido por todo Marruecos, en pequeños grupos y acompañados de guías de la Organización en moto y con un amplio equipo de asistencia médica y mecánica en ruta.

En nuestra web (www.orientatech.es) tienes toda la información sobre el viaje.

Para cualquier consulta o aclaración, no dudes en ponerte en contacto con nosotros.

Un cordial saludo.

Juan Miguel Mora
Equipo de Orientatech

Apa, unaltre cosa en que pensar :kiss

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. jul. 11, 2009 3:24 am

:cerv Hola a tots/es porto mesos "espiant" aquest forum i per fi he decidit registrar-me i participar. Ho faig en aquest tema per si pot servir d'ajuda la meva "petita" experiencia del Marroc. Només son 12 viatges i els dos darrers en moto en menys de 1 any, per tant la informació que tinc es força recent i de primera ma. No conec als organitzadors del viatge, però crec fora de lloc el pagar aquest preu per fer la ruta que propossen. Per sobre, jo diria que els 7 dies que hi van (sense incloure la gasolina ni els dinars) no pot sortir més enllà de 300-400 euros. Per tenir una referència, 17 dies incloent TOT (vull dir gasolina i peatge de l'estat espanyol, assegurances, hotels, àpats, cerveses (si ! cerveses!), barco, ....TOT) i fent una ruta similar a la proposada, més 10 dies per l'antic Sahara espanyol em va costar 1175 euros !!!! :lol:
Des d'ara us ofereixo la meva experiencia i la informació de les rutes que conec, tant d'asfalt com de pistes. I si algú s'anima no m'importaria tornar-hi.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. jul. 11, 2009 6:58 am

Hola «espia», anirà bé tenir per aquí a una persona amb la teva experiència al Marroc ;)

Una altra cosa, en aquesta casa quan s'hi entra és costum de passar per les presentacions i explicar quatre coses, d'on ets, la moto que portes i bla, bla, bla ...
Benvingut !

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. jul. 11, 2009 9:30 am

[quote user="espia" post="83342"]:cerv Hola a tots/es porto mesos "espiant" aquest forum i per fi he decidit registrar-me i participar. Ho faig en aquest tema per si pot servir d'ajuda la meva "petita" experiencia del Marroc. Només son 12 viatges i els dos darrers en moto en menys de 1 any, per tant la informació que tinc es força recent i de primera ma. No conec als organitzadors del viatge, però crec fora de lloc el pagar aquest preu per fer la ruta que propossen. Per sobre, jo diria que els 7 dies que hi van (sense incloure la gasolina ni els dinars) no pot sortir més enllà de 300-400 euros. Per tenir una referència, 17 dies incloent TOT (vull dir gasolina i peatge de l'estat espanyol, assegurances, hotels, àpats, cerveses (si ! cerveses!), barco, ....TOT) i fent una ruta similar a la proposada, més 10 dies per l'antic Sahara espanyol em va costar 1175 euros !!!! :lol:
Des d'ara us ofereixo la meva experiencia i la informació de les rutes que conec, tant d'asfalt com de pistes. I si algú s'anima no m'importaria tornar-hi.[/quote]

Ens coneixem ?????
Crec que sí. L´unic que no em cuadra es que siguis una dona.
Ja parlarem.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. jul. 11, 2009 12:12 pm

:oops: :oops: Ostres! Quina errada! Es nota que soc nou en això. He tingut de fer un canvi urgent de sexe i a més vaig corrents a mirar on haig de presentar-me per fer-ho.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”