En aquest link veureu el video de MCN (revista anglesa del sector) provant aquesta moto
http://link.brightcove.com/services/pla ... 8718232001
Yamaha YZF-R1 2WD
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Yamaha YZF-R1 2WD
Ex ...moltes coses
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Re: Yamaha YZF-R1 2WD
ya hace tiempo que Yamaha esta con lo de 2wd desde el 2003 es mas en el Paris-Dakar del 2007 (creo) uso la Yamaha WR 450 F 2TRAC http://www.motorbikes.be/en/Yamaha_WR_4 ... _2004.aspx
aunque miren esta foto

aunque miren esta foto

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Yamaha YZF-R1 2WD
Holaaaa,
Ostres, si que es veritat que fa mooolt de temps que varen fer proves d’aquesta mena!!!
Voleu dir que cal per carretera??
:shock: :shock: :shock:
Ostres, si que es veritat que fa mooolt de temps que varen fer proves d’aquesta mena!!!
Voleu dir que cal per carretera??
:shock: :shock: :shock:
Sort,
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Yamaha YZF-R1 2WD
Quelcom així té els seus avantatges i els seus inconvenients, crec jo:
- Segons diuen en el reportatge, la tracció integral reporta una reducció del consum... Bé, caldrà veure-ho.
- Si el repartiment de potència entre les dues rodes no està bén acurat, una d'elles frenarà, en comptes de donar tracció.
- Si això s'acaba imposant, caldrà que vagin pensant en rodes davanteres amb més goma, doncs tindràn un major desgast, en detriment de la roda del darrere
- Patinar sobre moll per un excés de potència, només passava amb la roda del darrere. Amb això, es presenta el doble de risc, doncs et pot patinar qualsevol de les dues.
- Quina sensació es deu tenir al notar que, en comptes d' "empenye't", t'estan "estirant"? ;)
- Segons diuen en el reportatge, la tracció integral reporta una reducció del consum... Bé, caldrà veure-ho.
- Si el repartiment de potència entre les dues rodes no està bén acurat, una d'elles frenarà, en comptes de donar tracció.
- Si això s'acaba imposant, caldrà que vagin pensant en rodes davanteres amb més goma, doncs tindràn un major desgast, en detriment de la roda del darrere
- Patinar sobre moll per un excés de potència, només passava amb la roda del darrere. Amb això, es presenta el doble de risc, doncs et pot patinar qualsevol de les dues.
- Quina sensació es deu tenir al notar que, en comptes d' "empenye't", t'estan "estirant"? ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Yamaha YZF-R1 2WD
Bones!!!
Doncs en camp encara... però en carretera i en bon asfalt no ho acabo de veure. A veure com evoluciona el tema i si arriba a comercialitzar-se en sèrie en motos de carretera!!
Fins aviat!
Doncs en camp encara... però en carretera i en bon asfalt no ho acabo de veure. A veure com evoluciona el tema i si arriba a comercialitzar-se en sèrie en motos de carretera!!
Fins aviat!
