Soc Floreta, Filla De La Mareta. Hola A Totes I Tots .
Moderador: Airald
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Re: Soc Floreta, Filla De La Mareta. Hola A Totes I Tots .
[quote user="floreta" post="83853"][quote user="Sharky" post="83808"]Benvinguda des de la comarca de l'Anoia.....
Salut.[/quote]
Moltes gracies per la benvinguda , Sharky
:kiss :flor :flor :flor :flor[/quote]
Floreta, pastada a la teva mare, :razz: també en el fòrum, :b9 , de veritat, m’agrada molt que estiguis per aquí.
Un petonas!!!!!
:kiss
Salut.[/quote]
Floreta, pastada a la teva mare, :razz: també en el fòrum, :b9 , de veritat, m’agrada molt que estiguis per aquí.
Un petonas!!!!!
:kiss
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Mar
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dj. juny 04, 2009 10:24 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Albert GTR" post="83854"][quote user="floreta" post="83853"][quote user="Sharky" post="83808"]Benvinguda des de la comarca de l'Anoia.....
Salut.[/quote]
Un petonas!!!!!
:kiss[/quote]
Tu ja pots anar diguent pero encara em deus una volta amb moto !!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :flor :flor :flor :flor :kiss :kiss
Salut.[/quote]
Un petonas!!!!!
:D :D :D :D :D :flor :flor :flor :flor :kiss :kiss
Mar l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 13, 2009 10:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="floreta" post="83865"][quote user="Albert GTR" post="83854"][quote user="floreta" post="83853"][quote user="Sharky" post="83808"]Benvinguda des de la comarca de l'Anoia.....
Salut.[/quote]
Un petonas!!!!!
:D :D :D :D :D :flor :flor :flor :flor :kiss :kiss[/quote]
Albert GTR , jo encara soc politicament correcte, la meva filla et pot sorpendre per la seva espontaneitat i sinceritat.
El que no es pot negar és que es pastada a mí :kiss
Salut.[/quote]
Un petonas!!!!!
:D :D :D :D :D :flor :flor :flor :flor :kiss :kiss[/quote]
Albert GTR , jo encara soc politicament correcte, la meva filla et pot sorpendre per la seva espontaneitat i sinceritat.
El que no es pot negar és que es pastada a mí :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 14, 2009 8:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Hola Floreta :flor , quina alegria tenir-te per aquí al fòrum :jump :jump , aquest diumenge espero poder-te conèixer a tu i a la teva mare... ;) ;)
No saps com vaig gaudir amb la seva crònica i fotos de la ruta de Cap a Cap, de ben segur que a casa n’esteu molt orgullosos. :D
Un petonet molt gran... :kiss :kiss :kiss
Vvvvvssss
No saps com vaig gaudir amb la seva crònica i fotos de la ruta de Cap a Cap, de ben segur que a casa n’esteu molt orgullosos. :D
Vvvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Hola Mar no ens coneixem però la teva mare et fa molta propaganda diu que ets mol bona coo-pilota, jo per ara no et pujaré ja em perdonaràs però es millor, agafo les corbes rectes i les rectes inclinant ho pesaries malament i la teva mara em futaria crits, be j’ens veurem, en una sortida crec que no ho dubto, prenen un cafè al despatx es mes probable.
Ara faig trial amb en Banyeres i en Fugi de Torroella si un dia vols venir ja ho saps. :kiss
Ara faig trial amb en Banyeres i en Fugi de Torroella si un dia vols venir ja ho saps. :kiss
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 14, 2009 5:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
Jo e tingut el plaer de coneixat a tu i a te mare, jo mai m agues imaginat que una noieta com tu puguesis aguanta tans kilometres sobre la moto com el dia de lleida, estas feta tota una motera, quan tinguis la edad de porta moto que tremoli tothom (jo et deixo passar eh, ja ens trobariam) jajajajaja.
Cuidat!!!!!
Records a la mare.
Cuidat!!!!!
Records a la mare.
- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
Hola noia:
Un plaer saludar-te, :razz: igual que va ser un plaer conèixer a la teva mare el mes passat (de fet, també em va fer una mica de mare, je,je,je...) :cerv
Fins aviat!!!
Un plaer saludar-te, :razz: igual que va ser un plaer conèixer a la teva mare el mes passat (de fet, també em va fer una mica de mare, je,je,je...) :cerv
Fins aviat!!!
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:
- Mar
- Presentats
[quote user="Triniti.V" post="83950"]Hola Floreta :flor , quina alegria tenir-te per aquí al fòrum :jump :jump , aquest diumenge espero poder-te conèixer a tu i a la teva mare... ;) ;)
Vvvvvssss[/quote]
Gracies per la teva benvinguda Triniti.
Ens veiem aquest diumenge.
I sobre el que has dit de la meva mare, n´estem tots molt orgullosos.
:kiss :kiss :kiss :flor :flor :flor :flor
Vvvvvssss[/quote]
Gracies per la teva benvinguda Triniti.
Ens veiem aquest diumenge.
I sobre el que has dit de la meva mare, n´estem tots molt orgullosos.
:kiss :kiss :kiss :flor :flor :flor :flor
- Mar
- Presentats
[quote user="Bul1256" post="83954"]Hola Mar no ens coneixem però la teva mare et fa molta propaganda diu que ets mol bona coo-pilota, jo per ara no et pujaré ja em perdonaràs però es millor, agafo les corbes rectes i les rectes inclinant ho pesaries malament i la teva mara em futaria crits, be j’ens veurem, en una sortida crec que no ho dubto, prenen un cafè al despatx es mes probable.
Ara faig trial amb en Banyeres i en Fugi de Torroella si un dia vols venir ja ho saps. :kiss[/quote]
Hola bul, gracies per la benvinguda.
A veure quin día coincidim al despatx de la meva mama :kiss :flor :flor :flor :flor
Ara faig trial amb en Banyeres i en Fugi de Torroella si un dia vols venir ja ho saps. :kiss[/quote]
Hola bul, gracies per la benvinguda.
A veure quin día coincidim al despatx de la meva mama :kiss :flor :flor :flor :flor
- Mar
- Presentats
[quote user="Heavy1987" post="83956"]Jo e tingut el plaer de coneixat a tu i a te mare, jo mai m agues imaginat que una noieta com tu puguesis aguanta tans kilometres sobre la moto com el dia de lleida, estas feta tota una motera, quan tinguis la edad de porta moto que tremoli tothom (jo et deixo passar eh, ja ens trobariam) jajajajaja.
Cuidat!!!!!
Records a la mare.[/quote]
Gracies per la benvinguda i espero que ens veiem ben aviat.
Fas unes fotos molt maques.
Heavy, :kiss :flor :flor :flor :flor
Cuidat!!!!!
Records a la mare.[/quote]
Gracies per la benvinguda i espero que ens veiem ben aviat.
Fas unes fotos molt maques.
Heavy, :kiss :flor :flor :flor :flor

- Mar
- Presentats
[quote user="Edu74" post="83967"]Hola noia:
Fins aviat!!![/quote]
GRacies Edu per la benvinguda.
La meva mare m´ha explicat que estasw a Anglés i que tens una como com la que varem tenir durant 5 anys. Una gs650. La nostra era grisa i groga.
Vena aquest diumenge a Vic ?????
Ens veiem properament. :kiss :flor :flor :flor :flor
Fins aviat!!![/quote]
GRacies Edu per la benvinguda.
La meva mare m´ha explicat que estasw a Anglés i que tens una como com la que varem tenir durant 5 anys. Una gs650. La nostra era grisa i groga.
Vena aquest diumenge a Vic ?????
Ens veiem properament. :kiss :flor :flor :flor :flor
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Hola Floreta,
Nosaltres ja ens coneixem i veig que de moment el que em semblava es complirà. passaràs la ma per la cara (en quant a Kilometres) a la teva mare ben aviat!!
Benvinguda al Forum des de Torroella
Ens veiem diumenge :jump
Nosaltres ja ens coneixem i veig que de moment el que em semblava es complirà. passaràs la ma per la cara (en quant a Kilometres) a la teva mare ben aviat!!
Ens veiem diumenge :jump
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Mar
- Presentats
[quote user="Bolero" post="84117"]Hola Floreta,
Ens veiem diumenge :jump[/quote]
Si que ens coneixem. Ja m´en enrecordo. A la sortida de LLeida ens varem trovar a les 6 del matí.
Espero que aquesta vegada ens poguem llevar més tart.
Records a l´Ángela. :kiss
Ens veiem diumenge :jump[/quote]
Si que ens coneixem. Ja m´en enrecordo. A la sortida de LLeida ens varem trovar a les 6 del matí.
Espero que aquesta vegada ens poguem llevar més tart.
Records a l´Ángela. :kiss
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Carai, Floreta, fins ara no m'havia adonat que voltaves per aquí !!!!!!!!!!!! :D
Un petó de part meva i de la Paula. :kiss
I recòrds a la Gallega, ai !, perdó, a la que va anar a veure com es pon el Sol a Galícia !!! :cerv
I recòrds a la Gallega, ai !, perdó, a la que va anar a veure com es pon el Sol a Galícia !!! :cerv
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="floreta" post="83726"][quote user="Itaca" post="83654"]Així m'agrada, tu registra't al fòrum i així podràs dir-hi la teva.
No sé si diumenge podré venir, però, si no ja ens veurem...
potser per Torroella...
Benvinguda!!![/quote]
Moltes gracies per la benvinguda Itaca
la meva mama diu que si que pots , espabilat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I :kiss :flor :flor :flor :flor[/quote]
Ja no tenia massa clar el poder venir, però encara no recordava que tinc de ser aqui a les 5 de la tarda per assajar, o sigui que és impossible ser a dos llocs a l'hora.
FESCAT 2009
Un altre dia serà....que us vagi molt bé!!! :kiss
potser per Torroella...
Benvinguda!!![/quote]
Ja no tenia massa clar el poder venir, però encara no recordava que tinc de ser aqui a les 5 de la tarda per assajar, o sigui que és impossible ser a dos llocs a l'hora.
FESCAT 2009
Un altre dia serà....que us vagi molt bé!!! :kiss
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Mar
- Presentats
[quote user="SisoRT" post="84144"]Carai, Floreta, fins ara no m'havia adonat que voltaves per aquí !!!!!!!!!!!! :D
I recòrds a la Gallega, ai !, perdó, a la que va anar a veure com es pon el Sol a Galícia !!! :cerv[/quote]
Hola Siso i Paula.
Gracies per la benvinguda.
Vindreu aquest diumenge a VIC ?????
Jo no em vull perdre la sortida.
Vine , ens divertirem.
:kiss :kiss peer la Paula i :kiss per tú.
La meva mare está a la feina i tal i com diu l´Albert, últimament li fa molta mandra agafar la moto. :b9 :b9 :b9 :b9
Fins aviat :flor :flor :flor :flor
I recòrds a la Gallega, ai !, perdó, a la que va anar a veure com es pon el Sol a Galícia !!! :cerv[/quote]
Hola Siso i Paula.
Gracies per la benvinguda.
Vindreu aquest diumenge a VIC ?????
Jo no em vull perdre la sortida.
Vine , ens divertirem.
:kiss :kiss peer la Paula i :kiss per tú.
La meva mare está a la feina i tal i com diu l´Albert, últimament li fa molta mandra agafar la moto. :b9 :b9 :b9 :b9
Fins aviat :flor :flor :flor :flor
- Mar
- Presentats
[quote user="Itaca" post="84151"][quote user="floreta" post="83726"][quote user="Itaca" post="83654"]Així m'agrada, tu registra't al fòrum i així podràs dir-hi la teva.
potser per Torroella...
Benvinguda!!![/quote]
FESCAT 2009
Un altre dia serà....que us vagi molt bé!!! :kiss[/quote]
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
Ens veiem per Torroella :kiss
potser per Torroella...
Benvinguda!!![/quote]
FESCAT 2009
Un altre dia serà....que us vagi molt bé!!! :kiss[/quote]
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
Ens veiem per Torroella :kiss
- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
A la sortida d'aquest mes no hi podré anar, però n'hi haurà més!!!
Per cert, avui ha passat per casa a saludar la teva mare, m'ho ha dit la noia que treballa amb nosaltres, perquè nosaltres haviem sortit a fer el cafè. :cerv Dona-li records!!!
Per cert, avui ha passat per casa a saludar la teva mare, m'ho ha dit la noia que treballa amb nosaltres, perquè nosaltres haviem sortit a fer el cafè. :cerv Dona-li records!!!
100% NOVELL :eyes
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Edu74" post="84304"]A la sortida d'aquest mes no hi podré anar, però n'hi haurà més!!!
Per cert, avui ha passat per casa a saludar la teva mare, m'ho ha dit la noia que treballa amb nosaltres, perquè nosaltres haviem sortit a fer el cafè. :cerv Dona-li records!!![/quote]
Hola, Edu.
Tinc a la Mar a un sopar de barri amb una amiga seva. Últimament té més vida social ella que jo ( malgrat els seus 10 anys).
Aquest matí després de pasar per Anglés , m´he parat per saludar-te.
Unaltre día serà.
Fins aviat :kiss
Per cert, avui ha passat per casa a saludar la teva mare, m'ho ha dit la noia que treballa amb nosaltres, perquè nosaltres haviem sortit a fer el cafè. :cerv Dona-li records!!![/quote]
Hola, Edu.
Tinc a la Mar a un sopar de barri amb una amiga seva. Últimament té més vida social ella que jo ( malgrat els seus 10 anys).
Aquest matí després de pasar per Anglés , m´he parat per saludar-te.
Unaltre día serà.
Fins aviat :kiss
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Hola mol bona niiiiiiit i som les 10’16 zulù, be està mol be totes aquestes salutacions, repeteixo, be, dons uns peldanyos mes avall hi ha un tal bul1256 que aleshores sols l’han saludat els quatre saludadors incondicional, a veure.
selovanaperder.
selovanaperder.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 18, 2009 10:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.