Faro 2009
Moderador: Airald
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Faro 2009
Ja fa anys que per un motiu o altre no he pogut assistir a la concentracio de Faro. http://www.motoclubefaro.pt/
Doncs be,!! d'aquest any no pasa!!
He pogut agafar un parell de dies de festa a la feia.
!! ja ho tinc decidit, vaig a Portugal.!!
Una de les coses que mes "pal" em fa, es tindre que travessar les Espanyes a l'estiu, amb aquesta calor... :666
Tot sembla indicar que cap dels meus companys de ruta hem podra acompanyar, aixi que hi anire tot sol, cap problema.
Com que aniré al meu aire tinc pensat de baixar sense trepitjar cap autovia i molt menys autopista.
Rodaré nomes al capvespre i a la matinada.
La resta d'hores les penso passar tumbat o banyant-me a les pisines municipals qualsevol poble.
La idea es, a la concentració dormir en tenda de campanya i durant el viatge, quant m'agafi la son parar i dormir en qualsevol prat.
La ruta de baixada que tinc mes o menys pensada es:
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 39453&z=11
Doncs be,!! d'aquest any no pasa!!
He pogut agafar un parell de dies de festa a la feia.
!! ja ho tinc decidit, vaig a Portugal.!!
Una de les coses que mes "pal" em fa, es tindre que travessar les Espanyes a l'estiu, amb aquesta calor... :666
Tot sembla indicar que cap dels meus companys de ruta hem podra acompanyar, aixi que hi anire tot sol, cap problema.
Com que aniré al meu aire tinc pensat de baixar sense trepitjar cap autovia i molt menys autopista.
Rodaré nomes al capvespre i a la matinada.
La resta d'hores les penso passar tumbat o banyant-me a les pisines municipals qualsevol poble.
La idea es, a la concentració dormir en tenda de campanya i durant el viatge, quant m'agafi la son parar i dormir en qualsevol prat.
La ruta de baixada que tinc mes o menys pensada es:
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 39453&z=11
Danielot l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 30, 2009 9:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Rodar en moto es lo meu
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re: Faro 2009
Doncs que en gaudeixis molt de la ruta, que sembla que promet.
Ojalà pugués vindre.
:crys :crys
Ojalà pugués vindre.
:crys :crys
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo no hi he estat mai, però per l'informació que en tinc...és veu que la calor és forta.
Molt bona ruta aquesta que has escollit, si pots fes una parada a Las Tablas de Daimiel que et venen de pas, diuen que ara estan molt plenes d'aigua i maques. Quant i varem parar nosaltres estaven practicament seques.
http://www.lastablasdedaimiel.com/index.php
Ja ens explicaras quant tornis que tal és aquesta concentració.
Salut.
Molt bona ruta aquesta que has escollit, si pots fes una parada a Las Tablas de Daimiel que et venen de pas, diuen que ara estan molt plenes d'aigua i maques. Quant i varem parar nosaltres estaven practicament seques.
http://www.lastablasdedaimiel.com/index.php
Ja ens explicaras quant tornis que tal és aquesta concentració.
Salut.
Salut i kilómetres
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo hi he anat quatre dels últims cinc anys i és una concentra que m'encanta, tot i que més d'un cop a l'any no sé si la suportaria. La veritat és que més que una concentra jo acostumo a dir que és un parc temàtic de les concentres.
El tram d'Alcañiz a Cuenca el vaig fer fa molt poquet i el vaig gaudir molt, és molt maco i es pot rodar ràpid.
A Faro fa molta calor, però tens les dutxes, la platja i el centre comercial que hi ha a l'entrada de Faro (té aire condicionat). A més, pots fer una escapadeta al Cabo San Vicente, on sempre fa aire i fins i tot pots necessitar alguna cosa que et tapi (les paradetes que hi ha venen jerseis de llana). Però per sobre de tot, el que has de fer és hidratar-te bé amb cerveja Sagres a 0.70 €
A Faro et recomano que vagis a la casa del pescador, que està enganxada a la muralla i on es menja peix molt bo i molt bé de preu.
Si vols alguna informació més, demana-me-la.
Pots veure fotos meves a
2004
2005
2006 (les primeres fotos són del viatge, que el vam començar anant a Pamplona)
2008
El tram d'Alcañiz a Cuenca el vaig fer fa molt poquet i el vaig gaudir molt, és molt maco i es pot rodar ràpid.
A Faro fa molta calor, però tens les dutxes, la platja i el centre comercial que hi ha a l'entrada de Faro (té aire condicionat). A més, pots fer una escapadeta al Cabo San Vicente, on sempre fa aire i fins i tot pots necessitar alguna cosa que et tapi (les paradetes que hi ha venen jerseis de llana). Però per sobre de tot, el que has de fer és hidratar-te bé amb cerveja Sagres a 0.70 €
A Faro et recomano que vagis a la casa del pescador, que està enganxada a la muralla i on es menja peix molt bo i molt bé de preu.
Pots veure fotos meves a
2004
2005
2008
- Danielot
- Presentats
[quote user="Sergibuda" post="82096"]Jo hi he anat quatre dels últims cinc anys i és una concentra que m'encanta, tot i que més d'un cop a l'any no sé si la suportaria. La veritat és que més que una concentra jo acostumo a dir que és un parc temàtic de les concentres.
Pots veure fotos meves a
2004
2005
2008[/quote]
Merci SergiBuda, tindre en compte els teus consells, sobretot el de hidratam amb la Sagres :eyes
M'he mirat totes les teves fotos, ja tinc ganes de posa'm a la carretera...
Pots veure fotos meves a
2004
2005
2008[/quote]
Merci SergiBuda, tindre en compte els teus consells, sobretot el de hidratam amb la Sagres :eyes
M'he mirat totes les teves fotos, ja tinc ganes de posa'm a la carretera...
Rodar en moto es lo meu
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Que vagi bé... juntament amb la Cris de Tarragona hi vam baixar al 2006 tot aprofitant i fer una mica de turisme per Andalusia. Què dir de la concentració, va ser realment espectacular... tot i que hi ha més de 40.000 persones ho tenen tot controlat i no hi ha ningú que fagi el "cabra"... més que res perquè no hi ha lloc a dins el recinte entre tantes tendes i motos... però realment val la pena anar-ho a veure, i gaudir-ho!
Ja ens posaras quatre fotos a la tornada...
Fins aviat!
Que vagi bé... juntament amb la Cris de Tarragona hi vam baixar al 2006 tot aprofitant i fer una mica de turisme per Andalusia. Què dir de la concentració, va ser realment espectacular... tot i que hi ha més de 40.000 persones ho tenen tot controlat i no hi ha ningú que fagi el "cabra"... més que res perquè no hi ha lloc a dins el recinte entre tantes tendes i motos... però realment val la pena anar-ho a veure, i gaudir-ho!
Ja ens posaras quatre fotos a la tornada...
Fins aviat!

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Wala , quina sortida més xula.
Cuida´t molt i sobretot porta molta aigua per beure.
Jo no ho vaig fer i vaig acabar parant cada mitja hora per comprar aigua o sucs. A 40 º deseguida et deshidrates.
Esperarem la crónica.
Que et diverteixis molt i molt :kiss
Eva
Cuida´t molt i sobretot porta molta aigua per beure.
Jo no ho vaig fer i vaig acabar parant cada mitja hora per comprar aigua o sucs. A 40 º deseguida et deshidrates.
Esperarem la crónica.
Que et diverteixis molt i molt :kiss
Eva
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Que vagi molt bé la sortida :jump :jump :jump , espererem les fotos per veure si has aguantat el calor o t'has desfet pel camí... :mrgreen: :mrgreen:
:kiss :kiss i Vvvvsss
:kiss :kiss i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Holaaa!!!! Quina enveja que em fas! Desprès de 3 anys seguits baixant a Faro (el 2006 amb el Carles) aquest any no podrà ser.
Per a mi és la trobada per excel.lència, per la quantitat de gent, el bon ambient, pels concerts que hi han els tres dies i ..... La bona organització del Moto Clube de Faro fa que gaudeixis de la concentra, és un conjunt de tot plegat.
I que dir-te la Sagres a 0,70 € s´ho val.
Pel que fa a la ruta, uuff! jo he baixat fent una volteta i fent nit, fent nit només prop de la ruta per autovia, i l´any passat d´una tirada. Hi han moltes carreteres per voltejar, també va en funció dels dies que tinguis, la concentra oficial comença el dijous, però desde el dilluns ja es pot acampar.
Si arrives a partir de dijous al vespre es fa dificil trobar un bon lloc per acampar amb una mica d´ombra. L´any passat el dimecres a les 20 h arrivavem a la zona d´acampada, tot i que totes les barres i zones de menjar de dins no eran obertes, només amb el bar de l´entrada ja vam gaudir de la festa fins tard.
Ja ens explicaras.
Que tinguis bona ruta i a gaudir de Faro!!!
Per a mi és la trobada per excel.lència, per la quantitat de gent, el bon ambient, pels concerts que hi han els tres dies i ..... La bona organització del Moto Clube de Faro fa que gaudeixis de la concentra, és un conjunt de tot plegat.
I que dir-te la Sagres a 0,70 € s´ho val.
Pel que fa a la ruta, uuff! jo he baixat fent una volteta i fent nit, fent nit només prop de la ruta per autovia, i l´any passat d´una tirada. Hi han moltes carreteres per voltejar, també va en funció dels dies que tinguis, la concentra oficial comença el dijous, però desde el dilluns ja es pot acampar.
Si arrives a partir de dijous al vespre es fa dificil trobar un bon lloc per acampar amb una mica d´ombra. L´any passat el dimecres a les 20 h arrivavem a la zona d´acampada, tot i que totes les barres i zones de menjar de dins no eran obertes, només amb el bar de l´entrada ja vam gaudir de la festa fins tard.
Ja ens explicaras.
Que tinguis bona ruta i a gaudir de Faro!!!
- Ptt36
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 12:53 am
- Ubicació: Mont-roig del Camp
- Contacta:
- Ptt36
- Presentats
- Contacta:
Be ja soc aquí, encara que no vaig rebre cap resposta per part de Danielot vaig fer el viatge tot sol.
Espero que t'ho hagis passat igual de be que jo a Faro com per el camí.
Eduard
Eduard

Nº soci AMM 12736
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Esperem la crònica i les fotos....i que hagi anat tot bé.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 21, 2009 7:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Vinga Eduard, no et facis pregar mes del compte i penja una mica de cronica, que segur que ha anat de co**ons!!!
:D :D :D
Vinga Eduard, no et facis pregar mes del compte i penja una mica de cronica, que segur que ha anat de co**ons!!!
:D :D :D
Sort,
- Danielot
- Presentats
[quote user="ptt36" post="84722"]Be ja soc aquí, encara que no vaig rebre cap resposta per part de Danielot vaig fer el viatge tot sol.
Eduard[/quote]
Al final no he pogut anar a Faro, per aixo no et vaig contestar.
El dia avanç de sortir cap a Portugal van ingressar a la meva mare a l´hospital i ...... lo primer es lo primer.
Pero de totes formes, espero impacient la teva cronica.
Quina ruta vas fer? tant d´anada com de tornada.
Explicans alguna coseta de la concentra.
PD:La meva mare tot i que encara esta fotudeta ja esta fora de perill.
Eduard[/quote]
El dia avanç de sortir cap a Portugal van ingressar a la meva mare a l´hospital i ...... lo primer es lo primer.
PD:La meva mare tot i que encara esta fotudeta ja esta fora de perill.
Rodar en moto es lo meu
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Danielot" post="84860"]
PD:La meva mare tot i que encara esta fotudeta ja esta fora de perill.[/quote]
Que es millori. Llàstima de viatge, un altre dia serà.
:???: :???: :???:
:???: :???: :???:
Sort,
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Albert" post="84895"]Holaaaa,
:???: :???: :???:[/quote]
+1
:kiss
:???: :???: :???:[/quote]
+1
:kiss
- Ptt36
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Danielot" post="84860"][quote user="ptt36" post="84722"]Be ja soc aquí, encara que no vaig rebre cap resposta per part de Danielot vaig fer el viatge tot sol.
Eduard[/quote]
Sento lo de la teva mare i desitjo que es millori quan abans millor.
Be el viatje de anada el vaig fer passant per les províncies de Terol, Cuenca, Ciudad Real, Badajoz fins a Huelva, tot d'una tirada per carrteres nacionals i comarcals.
Vaig sortir d'aquí Montroig a les vuit del mati i vaig arribar a les onze de la nit a Faro, una bona palliça de moto.
Una vegada a Faro tot esta ben indicat per no perdre's, hi ha moltes indicacions per arribar a la concentració, a mes casi totes les motos que es movien per allà tenien el mateix destí.
Esta tot molt ben organitzat després de pagar els 40€ i hi ha molts controls d'accés per part de l'organització abans d'arribar a lo que es la zona d'acampada, per lo que es molt difícil de col.larse.
Aquest any van actuar Loquillo el divendres i Europe el dissabte, entre d'altres grups, a part ja de les classicas actuacions de striptease que acostumen a hi haver en aquestes concentracions.
Aprofitant l'estada a Faro tenia com no que banyar-me a la platja on l'aigua esta molt fresqueta.Al migdia vaig quedar per dinar amb els companys del Varadero Clube de Portugal i a la tarde valia la pena visitar la ciutat on enseguida ens adonarem que tots el habitants viuen d'aprop la concentració
El camí de tornada va ser molt pesat, vaig sortir a les vuit i mitja de Faro i creuant tot Andalucia, Huelva, Sevilla, Còrdova, Jaen, fins Albacete a ple dia per carreteres nacionals va ser terrible. una vegada vaig trepitja la provincia de Valencia ja vaig agafar autopista i l'autovia fins a casa, ja las onze i mitja de la nit.
La veritat que val la pena anar pero en mes temps.
I aquí quatre fotos.
Aquesta es a la zona d'acampada

L'escenari, impressionant

Un carrer de Faro

Ajuntament de Faro

Port de Faro

La moto del Moto Clube de Faro, al port

Eduard
V'sssssss
Eduard[/quote]
Sento lo de la teva mare i desitjo que es millori quan abans millor.
Be el viatje de anada el vaig fer passant per les províncies de Terol, Cuenca, Ciudad Real, Badajoz fins a Huelva, tot d'una tirada per carrteres nacionals i comarcals.
Vaig sortir d'aquí Montroig a les vuit del mati i vaig arribar a les onze de la nit a Faro, una bona palliça de moto.
Una vegada a Faro tot esta ben indicat per no perdre's, hi ha moltes indicacions per arribar a la concentració, a mes casi totes les motos que es movien per allà tenien el mateix destí.
Esta tot molt ben organitzat després de pagar els 40€ i hi ha molts controls d'accés per part de l'organització abans d'arribar a lo que es la zona d'acampada, per lo que es molt difícil de col.larse.
Aquest any van actuar Loquillo el divendres i Europe el dissabte, entre d'altres grups, a part ja de les classicas actuacions de striptease que acostumen a hi haver en aquestes concentracions.
Aprofitant l'estada a Faro tenia com no que banyar-me a la platja on l'aigua esta molt fresqueta.Al migdia vaig quedar per dinar amb els companys del Varadero Clube de Portugal i a la tarde valia la pena visitar la ciutat on enseguida ens adonarem que tots el habitants viuen d'aprop la concentració
El camí de tornada va ser molt pesat, vaig sortir a les vuit i mitja de Faro i creuant tot Andalucia, Huelva, Sevilla, Còrdova, Jaen, fins Albacete a ple dia per carreteres nacionals va ser terrible. una vegada vaig trepitja la provincia de Valencia ja vaig agafar autopista i l'autovia fins a casa, ja las onze i mitja de la nit.
La veritat que val la pena anar pero en mes temps.
I aquí quatre fotos.
Aquesta es a la zona d'acampada

L'escenari, impressionant

Un carrer de Faro

Ajuntament de Faro

Port de Faro

La moto del Moto Clube de Faro, al port

Eduard
V'sssssss
Ptt36 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 24, 2009 8:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Nº soci AMM 12736
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Ostres Eduard quina passada, segur que hi havia un ambient molt guapo... :jump :jump :jump
Vas fer alguna foto del concert ? Es que jo de joveneta estava colada pel cantant de Europe :oops: :oops: i m'encantaria veure'l.... ;)
:kiss :kiss :kiss i Vvvvvsss
P.D: No admeto conyes al respecte que tots tenim un passat he !!!!!!!! :box :box :box
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vas fer alguna foto del concert ? Es que jo de joveneta estava colada pel cantant de Europe :oops: :oops: i m'encantaria veure'l.... ;)
P.D: No admeto conyes al respecte que tots tenim un passat he !!!!!!!! :box :box :box
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Triniti.V l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 24, 2009 1:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Danielot
- Presentats
Quina enveja que hem dones!!!!
Be, lo de creuar Andalucia durant el dia no tanta!! ;)
Be, lo de creuar Andalucia durant el dia no tanta!! ;)
Rodar en moto es lo meu
- Ptt36
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Triniti.V" post="85212"]Ostres Eduard quina passada, segur que hi havia un ambient molt guapo... :jump :jump :jump
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Aqui et deixo unes fotos del concert d'Europe, encara qe no son meves, son d'un company.

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Aqui et deixo unes fotos del concert d'Europe, encara qe no son meves, son d'un company.

Nº soci AMM 12736