KTM Guanya I No Hi Ha Restriccions Al AllòquelidiuenDakar
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: KTM Guanya I No Hi Ha Restriccions Al AllòquelidiuenDaka
Holaaaaa,
Em sembla que això, per molt que ho intentin no ho aconseguiran mai en la vida!!!!Y creo que asi se recupera la idea original de Sabine, que lo que quería era que su carrera fuera una aventura en la que cualquiera pudiera participar con una preparación mínima y algunas posibilidades incluso de ganar.
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Per desgracia el Dakar no es el que era.Holaaaaa,
Em sembla que això, per molt que ho intentin no ho aconseguiran mai en la vida!!!!Y creo que asi se recupera la idea original de Sabine, que lo que quería era que su carrera fuera una aventura en la que cualquiera pudiera participar con una preparación mínima y algunas posibilidades incluso de ganar.
Pero per sort encara queden altres rallys o raids amb la mateixa epica que tenia el dakar i no son tant comercials (per aixo no son tant coneguts)
Ex ...moltes coses
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Holaaaaa,
Això ho diu el periodista, perquè si arriba a estar al comunicat de la ASO n'hi per crucificar a algu.... lloable i tendre el comentari, però penso com tu, amic Albert, que la idea original del pobre Thierry Sabine està criant malves amb ell, i allà s'hi quedarà per sempre més.
-----------