A Barcelona Ciutat També Surten De Caçera D'amagatotis
Moderador: Airald
- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
A Barcelona Ciutat També Surten De Caçera D'amagatotis
D'aquí quatre dies ens trobarem un agent i un radar amagats al passadís de casa:
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... cidad.html
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... cidad.html
Edu74 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 14, 2009 6:02 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:
BMW G 650 GS :lol:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: A Barcelona Ciutat També Surten De Caçera D'amagatotis
[quote user="Edu74" post="83962"]D'aquí quatre dies ens trobarem un agent i un radar amagats al passadís de casa:
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... cidad.html[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 vaja quin pebrots el tio aquest amagat darrera el container, això és el colmo.
Espera que vaig a mirar a baix el garatge que no ni tingui cap d'amagat a dins el top case. :b9 :b9 :b9 :b9
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... cidad.html[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 vaja quin pebrots el tio aquest amagat darrera el container, això és el colmo.
Espera que vaig a mirar a baix el garatge que no ni tingui cap d'amagat a dins el top case. :b9 :b9 :b9 :b9

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
ja ho he vist, el meu jefe m'ho acaba d'enssenyar al diari, quins cullons, no????
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaa,
No se per que us sorprèn aquesta noticia, que no es mateix que fan el mossos de trànsit amb els radars mòbils i els cotxes camuflats??
Mes descarat ho vaig veure a Tarragona, amb un cotxe “de paisà” a l’entrada de la ciutat, que al davant hi tenia un trípode amb la càmera. Totalment indetectable a la vista!!
:evil: :evil: :evil:
No se per que us sorprèn aquesta noticia, que no es mateix que fan el mossos de trànsit amb els radars mòbils i els cotxes camuflats??
Mes descarat ho vaig veure a Tarragona, amb un cotxe “de paisà” a l’entrada de la ciutat, que al davant hi tenia un trípode amb la càmera. Totalment indetectable a la vista!!
:evil: :evil: :evil:
Sort,
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Quina colla de C...........,despres diuen que es per evitar accidents
Vsssssssssssssssssssssssssss.
Vsssssssssssssssssssssssssss.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Van curts de pasta, i no m'estranya, i han de treure calers d'on sigui.
A BCN van a sac. Mai m'havia multat la Urbana i en pocs dies me n'han fotut dues, una amb cotxe i l'altra amb moto.
Ah, sempre en castellà i de mals modos :enfadat
El bo és que encara no sóc conscient d'haver comès cap infracció. Ells en diuen infraccions lleus i t'ho deixen
en 50 euros si pagues aviat i no t'embranques en recursos. No resten punts. Què fas? Pagues, calles i
l'emprenyament et va passant a poc a poc. Abans en deien bandolers, bandits o saltejadors de camins; ara,
funcionaris o administradors :666
A BCN van a sac. Mai m'havia multat la Urbana i en pocs dies me n'han fotut dues, una amb cotxe i l'altra amb moto.
Ah, sempre en castellà i de mals modos :enfadat
El bo és que encara no sóc conscient d'haver comès cap infracció. Ells en diuen infraccions lleus i t'ho deixen
en 50 euros si pagues aviat i no t'embranques en recursos. No resten punts. Què fas? Pagues, calles i
l'emprenyament et va passant a poc a poc. Abans en deien bandolers, bandits o saltejadors de camins; ara,
funcionaris o administradors :666
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
D'on us penseu que treuen els calers per portar el Tour a Bcn? :evil:

- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
menys queixes eh!!!! que tenim un ajuntament fantastic. amb uns politis que son de PM, que nomes miren per nosaltres, perque no tinguem accidents. es que com sou.
:enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
:enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Hi han altres opcions a part de pagar i callar.
Però la minima, és cagar-se en ells, i que es sentin avergonyits de la seva feina, escampar als cuatre vents els casos, i que se n'hi avergonyeixin, que quan no vagin d'uniforme, i els hi preguntin de què treballes, els hi caigui la cara de vergonya al dir-ho. :666
Però la minima, és cagar-se en ells, i que es sentin avergonyits de la seva feina, escampar als cuatre vents els casos, i que se n'hi avergonyeixin, que quan no vagin d'uniforme, i els hi preguntin de què treballes, els hi caigui la cara de vergonya al dir-ho. :666
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Més fotos d'abans d'ahir: