RAM MOUNT (complements per la moto)
Moderador: Airald
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
RAM MOUNT (complements per la moto)
Voleu muntar un suport a la moto pel GPS, per la PDA_GPS, per posar una màquina de fotos (o vídeo), per portar llaunes de begudes, o inclús un ordenador portàtil, ....?
Mireu aquesta web:
http://www.ram-mount.com/ramwebcompthumb/Page.html
Jo tinc una base pel manillar, un tub per unir la base i l'estri que vull posar (1.- PDA-GPS, 2.- màquina de fotos)
En James Bond m'ha comentat que a Barna hi ha una botiga que tenen aquests estris (jo vaig comprar-ho a TOP NAV, per internet, botiga a Madrid, molt bon tracte, vaig trucar-los i em varen indicar el complement que necessitava per la meva PDA-GPS "Asus A636").
Amb el GPS he fet més de 3.000 (o 4.000) i cap problema de vibracions ni de cap mena. La PDA té: Wifi, Bluetooth, GPS (amb antena) més Windows5 i programes. És un aparell complexe i repeteixo no he tingut cap problema de cap mena. Inconvenient, no vaig comprar una caixa estanca (només un soport) i quan plou he de treure el GPS (o la màquina de fotos, també). Si cauen quatre gotes no cal treura-ho, ja que la pantalla de la moto fa la seva funció i no es mulla.
Quan ho vaig muntar vaig veure de seguida que son uns complements sòlids i perfectes per les motos.
Pots posar el GPS amb l'angle que més interessi (pel tema llum del Sol), i la màquina de fotos igual. Es munta i desmunta en 5 segons i al manillar només resta la base (que és discreta i no fa nosa).
Quan tingui una estona, posaré fotos del sistema :form
Mireu aquesta web:
http://www.ram-mount.com/ramwebcompthumb/Page.html
Jo tinc una base pel manillar, un tub per unir la base i l'estri que vull posar (1.- PDA-GPS, 2.- màquina de fotos)
En James Bond m'ha comentat que a Barna hi ha una botiga que tenen aquests estris (jo vaig comprar-ho a TOP NAV, per internet, botiga a Madrid, molt bon tracte, vaig trucar-los i em varen indicar el complement que necessitava per la meva PDA-GPS "Asus A636").
Amb el GPS he fet més de 3.000 (o 4.000) i cap problema de vibracions ni de cap mena. La PDA té: Wifi, Bluetooth, GPS (amb antena) més Windows5 i programes. És un aparell complexe i repeteixo no he tingut cap problema de cap mena. Inconvenient, no vaig comprar una caixa estanca (només un soport) i quan plou he de treure el GPS (o la màquina de fotos, també). Si cauen quatre gotes no cal treura-ho, ja que la pantalla de la moto fa la seva funció i no es mulla.
Quan ho vaig muntar vaig veure de seguida que son uns complements sòlids i perfectes per les motos.
Pots posar el GPS amb l'angle que més interessi (pel tema llum del Sol), i la màquina de fotos igual. Es munta i desmunta en 5 segons i al manillar només resta la base (que és discreta i no fa nosa).
Quan tingui una estona, posaré fotos del sistema :form
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo hi vaig comprar la peça per enganxar el suport a la Pan.
Aquest dilluns (demà 26) i aniré a comprar la base amb enrroscable per la càmera de fotos i aprofitaré per fer el xafarder a veure que més mi puc col·locar. :D
Terra 4x4
C/ Diputació, 18
BARCELONA.-
V'sssssss
007
Aquest dilluns (demà 26) i aniré a comprar la base amb enrroscable per la càmera de fotos i aprofitaré per fer el xafarder a veure que més mi puc col·locar. :D
Terra 4x4
C/ Diputació, 18
BARCELONA.-
V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
tenen un catàleg de collons! http://www.ram-mount.com/pdf/motorcycle.pdf :eyes
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Miquel, merci per l'enllaç, però no l'he posat per això "un catàleg de collons!"miquelpericas ha escrit:tenen un catàleg de collons! http://www.ram-mount.com/pdf/motorcycle.pdf :eyes
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Jo també hi porto aquest sistema pel meu GPS, i el suport per la càmera de fotos o de video també el tinc.
La veritat és que és molt pràctic, doncs al disposar de dues ròtules, et permet orientar el GPS o la càmera en la direcció que més bé et vagi.
A més aquestes dues ròtules de les que parlo, són de goma, cosa que fa que no hi hagin vibracions.
Aquí una foto del braç articulat i el GPS en aquest cas...

La veritat és que és molt pràctic, doncs al disposar de dues ròtules, et permet orientar el GPS o la càmera en la direcció que més bé et vagi.
A més aquestes dues ròtules de les que parlo, són de goma, cosa que fa que no hi hagin vibracions.
Aquí una foto del braç articulat i el GPS en aquest cas...

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo al principi de tenir la deauville tenia una PDA que feia servir com a GPS.
Ara ja porto el TTRider, pero aquella PDA la portava amb un suport d´aquestos.
A mi m'anava molt be no vibrava ni res i la funda de la pda la vaig ocmprar hermetica amb el que si plovia tampoc no l´havia de treure.
Crec que per aquest tipus de complements es una molt bona opcio.
De fet Touratech serveix en el seu cataleg aquestos productes.
Vs
Ara ja porto el TTRider, pero aquella PDA la portava amb un suport d´aquestos.
A mi m'anava molt be no vibrava ni res i la funda de la pda la vaig ocmprar hermetica amb el que si plovia tampoc no l´havia de treure.
Crec que per aquest tipus de complements es una molt bona opcio.
De fet Touratech serveix en el seu cataleg aquestos productes.
Vs
Ex ...moltes coses