Barcelona-Andorra Por Montaña

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Barcelona-Andorra Por Montaña

Entrada Autor: Fazer i Nina » dl. jul. 20, 2009 7:45 pm

Una vez más salio una salida genial con unos compañeros fantásticos, así da gusto rutear.
Espero que la ruta haya sido de agrado para todos,no era complicada pero eran muchos kilometros y con algunos tramos algo duros por la piedras, suerte que el calor no fue intenso.
Nosotros llegamos a casa petaos, ya que la vuelta la hicimos por pistas junto con Isma y Oriol así que el fin de semana fue una pequeña etapa maratón con más de 600 km, la mayoría por caminos.

Imatge

Nina y Nufenena, las únicas chicas entre tanto maromo.

Imatge

Empezamos por pistas rápidas y resbaladizas por la gravilla. Nuestra primera parada para contemplar esas maravillas de la Naturaleza llamadas parque eólico.

Imatge

Nufenen y Nufenena saludando a la cámara

Imatge

Snowbiker limpiando de babas su nueva moto y flipando con ella

Imatge

Imatge

Paradita en un merendero con salto de agua al lado

Imatge

NGDakar y JC_And

Imatge

A partir de aquí cambia el terreno y entramos en los bosques del pre-pirineo. La arcilla del otoño ahora es arena seca.

Imatge

Entre bosques y prados vamos cogiendo altitud.

Imatge

Los caminos van haciéndose más técnicos conforme vamos llegando a Sant Llorenç de Morunys. Es la Font de la Pica. El ejercicio nos hace coger hambre. Llevamos ya 150 km montañeros.

Imatge

Isma, Snowbiker y JC_And... ¿qué estarán planeando?

Imatge

El momento de la verdad. Reagrupamiento para comer y charlar como les va a los demás. Llegamos casi juntos con muy poca diferencia entre grupos.

Imatge

Los kilómetros que llevamos en el cuerpo empiezan a pesar, así como la dificultad creciente de las pistas de alta montaña. Aquí nos unimos dos grupos.

Imatge

A alguno le da por el baile

Imatge

El mítico Pedraforca donde cuentan que vivían las brujas y trementinaires

Imatge

Típico camino de piedra de alta montaña.

Imatge
Esperando un rato para descansar por esta pista pedregosa iban viniendo los demás.

Imatge
Aqui esperando al resto del grupo nuestro sobre el puente que cruza el rio Segre

Imatge

Isma que viene sin NGDakar que ha tenido una averia en el freno trasero y se va a hacer los ultimos kilometros por carretera.

Imatge

Ya estamos cerca....

Y por fin el vadeo esperado, aunque bajaba con menos agua de lo que esperábamos. Para la sesión de fotos ya estaba bien...
Hay dos maneras de afrontar un buen vadeo.

Imatge

1. Choooofff

Imatge

2. Pet-pet-pet

A partir de este momento se decidió acortar el recorrido para poder llegar a tiempo a cenar, así que Snowbiker se puso de guía y nos llevó por un atajo al grito de "mariquita el último" porque se echaba la noche. Por eso no hay fotos.

Al día siguiente hubo desbandada general después del desayuno, por lo que no pudimos despedirnos de todos y cada uno volvió a su casa por su cuenta. Isma, Oriol, Nina y yo regresamos por pistas por otro lado ya que no teníamos prisa y como no teníamos bastante con los 350 km de pistas del sábado hicimos otros tantos para bajar.

Cuatro fotos de la bajada. Si la subida fue espectacular, la bajada no fue menos.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Link al album de fotos para descargar en alta resolución http://picasaweb.google.es/toniquiet/BCNAND09#

Hasta la próxima.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Barcelona-Andorra Por Montaña

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 20, 2009 8:04 pm

Pues la verda creo que si que és una ruta dura, de todas maneras muchas gracias por compartir con nosostros el reportaje, una foto interesante para mi creo que és la de la moto cruzando el agua. Todas muy bonitas de todas maneras.

Nos vemos
ImatgeImatge

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dl. jul. 20, 2009 8:55 pm

Una ruta molt xula i.... durilla!!
Rodar en moto es lo meu

Edu74
Presentats
Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
Ubicació: Vilanna (Gironès)
Contacta:

Entrada Autor: Edu74 » dl. jul. 20, 2009 10:10 pm

QUINA PASSADA!!!
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. jul. 20, 2009 10:16 pm

Una ruta molt maca!
Ex ...moltes coses

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. jul. 21, 2009 2:01 pm

Una ruta molt guapa, Felicitats ;)

:kiss i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. jul. 21, 2009 5:06 pm

Hosti que guapo, i durillo...

Merci per la crònica i les fotos. :cerv

Heavy1987
Presentats
Entrades: 370
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Entrada Autor: Heavy1987 » dt. jul. 21, 2009 5:53 pm

Ostres que guapo.

Cuidevos!!!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. jul. 21, 2009 9:20 pm

Gràcies per compartir aquesta ruta amb nosaltres. Molt bona crònica i molt bones fotos-

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Josep
Presentats
Entrades: 203
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
Ubicació: ...al costat de Girona.
Contacta:

Entrada Autor: Josep » dc. jul. 22, 2009 3:05 pm

...fantástica ruta !
¿...tienes algun enlace a los mapas de la ruta ?...me gustaría saber por donde la puedo enlazar desde Girona.
Imatge

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dc. jul. 22, 2009 6:03 pm

Fantástica ruta yo la hice ara unos años con motos de trial, todo muy bien organizado tres días de ida dos de estancia y dos de vuelta no me acuerdo de haber disfrutado tanto yendo en moto, i cero problemas que también tiene su importancia.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 22, 2009 6:15 pm

[quote user="Bul1256" post="84888"]Fantástica ruta yo la hice ara unos años con motos de trial, todo muy bien organizado tres días de ida dos de estancia y dos de vuelta no me acuerdo de haber disfrutado tanto yendo en moto, i cero problemas que también tiene su importancia.[/quote]

No m´en he pogut estar..... Josep...... T´HAS FIXAT QUE HAS ESCRIT EN CASTELLÁ ?????????
Ets un monstruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :martell :martell :martell

La ruta preciosa. He vist que la meva moto ( la 800gs) pot creuar rius, segur que si ho intento jo em quedaré al bel mig. :b9 :b9

Gracies pe el reportatge. Tinc un munt d´amics que l´han fet i han disfrutat d´alló més.

:kiss

Josep
Presentats
Entrades: 203
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
Ubicació: ...al costat de Girona.
Contacta:

Entrada Autor: Josep » dj. jul. 23, 2009 12:09 pm

[quote user="Mareta" post="84889"]

No m´en he pogut estar..... Josep...... T´HAS FIXAT QUE HAS ESCRIT EN CASTELLÁ ?????????

:kiss[/quote]

...aixó es per educació, Eva !
..si em parlen en castellà, responc en el mateix idioma i no em molesta en absolut. El que em molesta, és que quan vull parlar amb algú que sé que compartim idioma, vingui un tercer i em digui que no ho puc fer per què potser a algú de Vigo li interessi la conversa..., és més, quan parlo amb els gallecs intento " falar a sua lengua o màximo possible ".
...com veuras, al Club Touring també escric en castellá, i és que ja sé el que hi há.

...un petonet, campiona !
Josep.

PD. ...ara que ho rellegeixo m' en adono que no anava adreçat a mí, si no a l' altre Josep. Records Bul, t' he axaifat la resposta...
Josep l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 23, 2009 12:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dj. jul. 23, 2009 1:17 pm

mareta
T´HAS FIXAT QUE HAS ESCRIT EN CASTELLÁ ?????????
Ets un monstruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Epssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss, un cambrer rural te que dominar tots els idiomes. :mestre :666

ozepe
PD. ...ara que ho rellegeixo m' en adono que no anava adreçat a mí, si no a l' altre Josep. Records Bul, t' he axaifat la resposta...

Gracies ozepe, els atacs son constants i un no pot estar per tot. :cerv
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 24, 2009 9:27 am, en total s’ha editat 6 vegades.

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dg. jul. 26, 2009 3:19 am

He tingut el plaer i la sort de fer aquesta ruta amb els companys de MTB i els del Enduro club de Blanes. Sortint des de Hostalrich. Per cert, Fazer i Nina... no ens coneixem???.. la Nina no porta (o portava) una GS650 amb suspensions rebaixades? i mentre ella feia les rutes per muntanya, tú ens seguíes per carretera amb la fazer?
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dg. jul. 26, 2009 3:38 am

[quote user="Josep" post="85011"][quote user="Mareta" post="84889"]

:kiss[/quote]

...aixó es per educació, Eva !
..si em parlen en castellà, responc en el mateix idioma i no em molesta en absolut. El que em molesta, és que quan vull parlar amb algú que sé que compartim idioma, vingui un tercer i em digui que no ho puc fer per què potser a algú de Vigo li interessi la conversa..., és més, quan parlo amb els gallecs intento " falar a sua lengua o màximo possible ".
...com veuras, al Club Touring també escric en castellá, i és que ja sé el que hi há.

...un petonet, campiona !
Josep.

PD. ...ara que ho rellegeixo m' en adono que no anava adreçat a mí, si no a l' altre Josep. Records Bul, t' he axaifat la resposta...[/quote]

Si es el Fazer que jo penso, es tan català com nosaltres, però deu estar acostumat a MTB on parlen sempre en castellà per que els entenguin els companys de MTM de madrit

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » dg. jul. 26, 2009 9:32 pm

Sí, Jeppy, somos los mismos Fazer y Nina de toda la vida y Nina sigue con la BMW pero tiene la DRZ para salidas de montaña. Yo pienso y hablo en catalán, me expreso mejor por escrito en castellano por la costumbre, pero también escribo en catalán. Simplemente he hecho un copiar y pegar de Motostrail.com

PD. Con MTB partimos peras hace años, yo me fui por mi lado y ellos por el suyo.

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dl. jul. 27, 2009 3:48 am

[quote user="FAZER I NINA" post="85464"]Sí, Jeppy, somos los mismos Fazer y Nina de toda la vida y Nina sigue con la BMW pero tiene la DRZ para salidas de montaña. Yo pienso y hablo en catalán, me expreso mejor por escrito en castellano por la costumbre, pero también escribo en catalán. Simplemente he hecho un copiar y pegar de Motostrail.com

PD. Con MTB partimos peras hace años, yo me fui por mi lado y ellos por el suyo.[/quote]

M'agradaria donar la benvinguda al Fazer i a la Nina a Mototurisme de Catalunya. Els dos son grans amants de la moto i uns excelents companys que hi són a l'hora que hi han de ser i per a totes, lo que casa perfectament amb el nostre estil de i bona companyonia.
Companys Fazer i Nina: no us perdeu les nostres sortides (Nina, son de carretera), on us hi trobareu molt bé i tindrem tots el plaer de coneixer-nos millor.
BENVINGUTS
:cerv

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. jul. 27, 2009 12:51 pm

la mareta
La ruta preciosa. He vist que la meva moto ( la 800gs) pot creuar rius, segur que si ho intento jo em quedaré al bel mig.
"Ja t’hi veig" allà paradeta al bell mixt de la riera, caic o no caic, com un amic en (cargolada) que esperava trobar una riera per caure dins, hivern i estiu tant se’n fotia, i nosaltres com no reien desconsoladament i esperant que treies el cap, "ja t’hi veig mareta". :roll: :666 :b9

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”