Nou Limit! Es Permetrà Anar A 150 En Algunes Autopistes!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Nou Limit! Es Permetrà Anar A 150 En Algunes Autopistes!

Entrada Autor: Vendetta » dl. jul. 20, 2009 12:43 pm

Però bè tan si us hi alegreu, com si no, això és una normativa que s'aplicarà a Italia.

Ja eren prou perillosos els italians, doncs a partir d'ara ja no diguem! Tot i que potser ho seràn igual, nomès que ara amb menys multes, i és que allà fan el que es hi surt d'allà.

He de dir però que a Italia és molt divertit conduir, ja ho diuen , allà donde vayas haz lo que vieras, doncs jo m'hi apunto ràpid al caos, i mès estan de vacances. :mrgreen:

http://www.diariomotor.com/2009/07/18/i ... a-150-kmh/

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Nou Limit! Es Permetrà Anar A 150 En Algunes Autopistes!

Entrada Autor: Llagasta » dl. jul. 20, 2009 1:31 pm

Má....ja era divertit conduir a Itàlia....ara serà CanPixa Rellisca !!!!!!! ...i jo que m´en alegro......Si Signore.....si fá cosí....... :jump :jump

Senyor Navarro i Ruvalcaba......i aqui qué ??????? España i Portugal ya somos los más lentos de Europa.......es que acaso somos más torpes ?????!!!!!! :enfadat :enfadat :enfadat
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. jul. 20, 2009 2:18 pm

Crec que a Italia alguna autopista ja tenia aquest limit.
Crec que el que han fet ees generalitzar-ho a totes
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 20, 2009 5:41 pm

Suposant, per ejemple, que en algunes autop€stes espanyoles fiquéssin un límit de 160 km/h, o sigui que es podria anar a 200 i si t'enxampen la multa seria mínima, doncs crec que la concesionària d'aquesta autopista es forraria. :mrgreen: Ja veig a mooolta gent anant a fer el tramo aquell d'autopista a 200; que si els del Club Porsche, els de les R's, els dels cotxes normalets per mirar la velocitat màxima, etc.

Però es clar, això no interessa a l'equip del Govern, que estiguem contents..... ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 21, 2009 9:56 am

[quote user="Randy-650" post="84551"]Suposant, per ejemple, que en algunes autop€stes espanyoles fiquéssin un límit de 160 km/h, o sigui que es podria anar a 200 i si t'enxampen la multa seria mínima, doncs crec que la concesionària d'aquesta autopista es forraria. :mrgreen: Ja veig a mooolta gent anant a fer el tramo aquell d'autopista a 200; que si els del Club Porsche, els de les R's, els dels cotxes normalets per mirar la velocitat màxima, etc.

Però es clar, això no interessa a l'equip del Govern, que estiguem contents..... ;)[/quote]

??????????????????

Home jo crec que una autopista es per anar d´un punt A a un punt B com mes llunyà millor, sense trànsit contrari, relaxat i hauria de ser ràpid.

No crec que la gent anés a l´autopista exclusivament per correr ( si no mireu a Alemanya )

en quant al Club Porsche o club RRR em sembla que la quintaesencia es el circuit.......

:kiss :kiss

I pel que fa referència a augmentar els limits aqui, mentre el negoci dels limits actuals funcionin, per què canviar-ho i més ara que falten calers ??????.....a 100 per autopista aniriem si ells el hi rota.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 21, 2009 10:00 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 21, 2009 10:20 am

No creieu que s'hauria de posar alguna campaña, referent al tema de les velocitats... alliberar la velocitat, i restringir altres coses com distancia de seguretat, indicar correctament (intermitents).. Algun lema, per a la campanya, alguna proposta?

EspaÑa no va a bon ritme, i a Cataluña encara menys. :wall
(som els únics que pringuem amb les velocitats variables, i altres foteses.)

Sortir de la crisi? a aquest ritme a 120 Km/h? :form

Passeu passeu, soc català. :sado
(Tots els altres paisos, primer, siusplau)

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 21, 2009 11:19 am

[quote user="Gs12 red" post="84640"]

??????????????????

Home jo crec que una autopista es per anar d´un punt A a un punt B com mes llunyà millor, sense trànsit contrari, relaxat i hauria de ser ràpid.

No crec que la gent anés a l´autopista exclusivament per correr ( si no mireu a Alemanya )

en quant al Club Porsche o club RRR em sembla que la quintaesencia es el circuit.......

:kiss :kiss

I pel que fa referència a augmentar els limits aqui, mentre el negoci dels limits actuals funcionin, per què canviar-ho i més ara que falten calers ??????.....a 100 per autopista aniriem si ells el hi rota.[/quote]

Si mires al Youtube n'està ple de videos de Hayabusa (340 km/h :tremolant ), de Ferrari, de Bugatti, de Porsche, de R's, etc, gent de tot el món que va allí especialment a buscar velocitats punta. A circuït van a buscar temps i passades per revolt. Diumenge mateix em vaig trovar 8 Porsche GT/Turbo/Cayennne anant cap el parador de Sau que si haguéssin tingut una autopista a prop amb limitació a 160, no m'els imagino! :smile:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

QQStrom
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: dl. jul. 13, 2009 9:06 am

Entrada Autor: QQStrom » dt. jul. 21, 2009 2:34 pm

Vendetta, vist el que he vist.. em comformaré amb que no ens baixin la velocitat a menys de 120 km/h per autopista (i ja no en parlem de la resta de les carreteras)

Jo més aviat faria campanya per que les autopistes fossin gratuites i no ens la tinguessim que "jugar" en segons quines carreteras, per exemple quan anem cada dia a treballar

V'ss

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 21, 2009 5:29 pm

[quote user="Randy 655" post="84673"]....[/quote]

[quote user="QQStrom" post="84673"]....[/quote]

Eyy QQStrom, mita'l! ;)

El que hi veig en els vostres missatges és por. Per por que un element vagi a 340, posem la limitaciò a 120. Això no és soluciò, per uns es llepa tots.

Per por a què la gent encara corri mès del que marca la norma posem menys.

A la carretera tambè hi veig por i patiment constant a ser caçats.

Veig qui va a molt menys ritme de les seves possibilitats, distraient-se en consequencia, creient que a la velocitat que va ja no li fa falta indicar res, no facilitant el pas a qui va una miqueta mès lleuger que ell, pensant que aquell és un criminal, i ell va bè. Veig frenades i maniobres rares a prop dels radars.

I en conseqüencia que és dificil respectar les normes. Veig zones d'obres amb una indicaciò de 40, i que en horaris festius i que no treballen hi son del tot incoherents.

He estat a la creu roja, he conduït ambulancies, he vist accidents, estic a mototurisme, i tambè n'he vist. Naturalment a 30 Km/h no hi hauria cap accident. He vist patinadetes, sense excedir els limits, gent entrant en contradirecciò sense donar-se compte. He vist un cotxe estimbat enmig de la betzinera(conductor mort), per un xoc frontal, amb una camioneta que es va adormit, etc.., i la veritat, em preocupa menys quan veig un vehicle lleuger i poc dubtos. Cap accident dels que jo conec ha estat a causa de superar la velocitat legal. Bè si, la setmana passada un cotxe es va espinyar davant de casa dels meus pares. Bronzit de motor tunejat, sò d'estirada de frè de mà, i sò final d'empotrament contra una farola.

Augmentar els limits, com a minim en autopistes, i controlar mès les distancies de seguretat, el correcte ús dels intermitents, el correcte ús dels carrils, el respectar les diferents possibilitats de cada vehicle.

Les carreteres han canviat, els vehicles han cambiat, els conductors han cambiat (casi neixen amb un cotxe al cul), els temps han cambiat (hi ha constant moviment, i sempre amb relativa pressa).

I si no és aixi, que com a minim a les motos les respectin com a un vehicle diferent, i deixin d'intentar esforçar-se a què sigui igual a la resta! Camions a 80, autos a 120, i motos a 140. A mi estar entre dos cotxes, amb nomès dues rodes i sense carcassa, i la majoria sense respectar distancies, m'entra :???:

Quans politics hi ha motards? ara que practiquin bici, pel que veig n'hi deu haver molts, hi son bastant mès comprensibles i tolerants.

El que hi passa és que davant la dificultat de dictar normes, doncs van a tret fet i a sobreassegurar, sabent que molts les sobrepassaran, llavors doncs si aquests tenen tanta por o dificultat de fer-les coherents, doncs nomès resta demanar una certa flexibilitat i humanitzaciò a l'hora d'aplicar-les. Que les corresponents autoritats s'hi recolzin, i que no les apliquin al 100% sempre. Cobressin com cobren els guardia civils, els mossos, ja veuriem si estarien mès del cantò del poble o dels seus caps.

Clar, molts recien sortits de l'escola, tenen mès ganes de demostrar, que no pas de fer compredre, evitar, o preveure, vaja que recien sortits, tambè tenen por dels seus caps.

Per cert, mamaaa tinc pooorr
:tremolant :tremolant :tremolant

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. jul. 21, 2009 8:05 pm

Vendetta estaves inspirat quan vares escriure això, eh ? :D :D

No cal dir que estic d'acord amb tu ;)

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 21, 2009 8:23 pm

Holaaaaa,

[quote user="James Bond" post="84750"]Vendetta estaves inspirat quan vares escriure això, eh ? :D :D

No cal dir que estic d'acord amb tu ;)

Vssssss
007[/quote]

Realment estava potser mes inspirat que mai!!!! :shock: :shock:

[quote user="Vendetta" post="84712"]
Augmentar els limits, com a minim en autopistes, i controlar mès les distancies de seguretat, el correcte ús dels intermitents, el correcte ús dels carrils, el respectar les diferents possibilitats de cada vehicle.
[/quote]

Aquí et dono especialment la raó, mes encara que a la resta del teu comentari. Però això comporta uns costos de personal amb baixa recaptació. :razz: :razz: :(

I pel que fa referència a augmentar els limits aqui, mentre el negoci dels limits actuals funcionin, per què canviar-ho i més ara que falten calers ??????.....a 100 per autopista aniriem si ells el hi rota.[/quote]

Però malauradament per nosaltres i tots els usuaris de les carreteres, penso que el Gs12 red també te raó, i això invalida qualsevol altre opció. :crys :crys :crys
Sort,

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 21, 2009 8:28 pm

[quote user="Albert" post="84757"]

Però malauradament per nosaltres i tots els usuaris de les carreteres, penso que el Gs12 red també te raó, i això invalida qualsevol altre opció. :crys :crys :crys[/quote]
Ves a saber....

En soc plenament conscient... però què son els calers...?? Ves a saber... potser algun partit politic d'oposiciò ho aprofita, i ho proposa pq el votin... tot és questiò de fer-ne resò, i creure que realment, és lo just.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. jul. 21, 2009 9:25 pm

Holaaaa,

[quote user="Vendetta" post="84759"][quote user="Albert" post="84757"]

Però malauradament per nosaltres i tots els usuaris de les carreteres, penso que el Gs12 red també te raó, i això invalida qualsevol altre opció. :crys :crys :crys[/quote]
Ves a saber....

En soc plenament conscient... però què son els calers...?? Ves a saber... potser algun partit politic d'oposiciò ho aprofita, i ho proposa pq el votin... tot és questiò de fer-ne resò, i creure que realment, és lo just.[/quote]

Si noi, si. Avui es un dels dies que et trobo mes inspirat!!!

:shock: :shock: :cerv
Sort,

Respon

Torna a “General”