Curs de conducció de TRAZADA 10

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Curs De Conducció De TRAZADA 10

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 20, 2009 6:23 pm

Us poso les fotos que ens van fer al curset si algu l'interessa, ja ho sap

http://picasaweb.google.com/puigmuns/Fo ... directlink
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 22, 2009 8:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Curs de conducció de TRAZADA 10

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 20, 2009 8:51 pm

Santi, penja el video també quan puguis :D .
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 20, 2009 9:07 pm

[quote user="Randy-650" post="84580"]Santi, penja el video també quan puguis :D .[/quote]

El video no el tinc si no ja el posaria.
ImatgeImatge

Inmoto
Presentats
Entrades: 13
Membre des de: ds. jul. 11, 2009 11:48 pm
Ubicació: Sant Andreu de Llavaneres
Contacta:

Entrada Autor: Inmoto » dt. jul. 21, 2009 9:10 pm

El vídeo tardará varios días, porque es un poco laborioso editarlo y grabar tantas copias.

Hemos pensado en complementar este cursillo con otro posterior de prácticas, dentro de los nuestros habituales, ya que al ser un grupo numeroso no se pudo dar la atención personalizada que le hubiera ido bien a cada uno. Será un cursillo matinal, de los que hacemos habitualmente en el Montseny, con grupo de máximo 12 motos. La inscripción será gratuita para los que hayan participado en el cursillo del pasado sábado, y se podrá escoger cualquier cursillo matinal que hagamos. Los próximos serán el sábado 5 de septiembre y el domingo 6 de septiembre, los podréis ver en breve en el apartado de Barcelona en la web www.trazada10.es donde os podréis inscribir, o bien solicitar la inscripción por e-mail en info@trazada10.es

En las inscripciones poned "de mototurisme" después del nombre, así sabremos que vienen de este foro.

Esperamos así poder completar y mejorar la labor que hicimos el sábado, y conseguir mejores resultados.
Manuel, motero veterano.
www.trazada10.es

mon
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: dv. jul. 20, 2007 11:38 pm

Entrada Autor: mon » dt. jul. 21, 2009 11:53 pm

mala sort... :wall el dia del curs la meva estimada kawa s'havia menjat la bateria... :eyes vam posar la bateria de la Varadero del pep1600 però també estava fluixa... finalment amb el carregador es va recuperar i la vaig engegar a mig matí :crys :crys

la gent de trazada m'han retornat l'import del curs i els agraeixo el detall.

Espero poder fer una sortideta i/o curset aviat!! :cerv

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dc. jul. 22, 2009 9:09 am

jo esperava una altra cosa, especialment a la tarda, alguna cosa molt mes didàctica, que passar els vídeos i una pissarra, probablement aquest influït per la meva "deformació" professional quant a formació i comunicació.
Agraeixo el detall que se'ns brinda de repetir la part practica

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dc. jul. 22, 2009 12:27 pm

Jo m'he apuntat pel dissabte dia 5 de setembre
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dc. jul. 22, 2009 12:53 pm

Trobo una rectificació molt correcte, rectificar diu que és de sabis, gràcies.
ImatgeImatge

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dc. jul. 22, 2009 12:55 pm

perfecte doncs, ens apuntarem!!!!

un petit apunt: el curs que varem fer amb MotoZK ens va costar el triple, no varem sortir massa contents que diguem i a sobre no hem tingut la possibilitat de repetir amb les mateixes condicions, això si, si passem per caixa per descomptat!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. jul. 22, 2009 1:49 pm

Una pregunta:
Per la part de Llleida,no en teniu que fer cap de curset?.Ho dic per no tenir que anar fins a Barna :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Inmoto
Presentats
Entrades: 13
Membre des de: ds. jul. 11, 2009 11:48 pm
Ubicació: Sant Andreu de Llavaneres
Contacta:

Entrada Autor: Inmoto » dc. jul. 22, 2009 2:10 pm

[quote user="Geroni" post="84869"]Una pregunta:
Per la part de Llleida,no en teniu que fer cap de curset?.Ho dic per no tenir que anar fins a Barna :roll:[/quote]

Geroni, hacemos uno en el Museo de Bassella el sábado 19 de septiembre, pero es de todo el día incluyendo desayuno y comida, y visita guiada al museo. Lo tienes en

http://www.trazada10.es/modules/section ... e&artid=56

Si te va bien ese, tienes un descuento en el precio de 50 €, que es lo que cobramos por el cursillo matinal.

Es posible que en otoño hagamos alguno más por tu zona, ya te avisaremos.
Manuel, motero veterano.
www.trazada10.es

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm

Entrada Autor: Xurrumeku » dc. jul. 22, 2009 4:15 pm

La Xurrumeka i el Xurrumeku estan apuntats per el 05/09/09!!!!!!!!!!!!

:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
Imatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dc. jul. 22, 2009 8:02 pm

La veritat, és que jo habia posat molta il.lusió en aquest curset. Soc novato en el mon de la moto, però les rectificacions i els consells donats, no han estat per sobre dels que rebo cada sortida dels meus companys. Amb els companys de Mototurisme, i una miqueta de teoria que tenim molt a la bast, penso que no hem cal tornar a gastar els calers. El rectificar si que és de sabis, però una empresa séria, no es pot permetre aquesta desorganització, Així doncs gràcies per l'oferta, però avans de tornar a fer un altre curset vull tenir molt clar, que hem servirà d'alguna cosa.
:roll: :roll:

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dc. jul. 22, 2009 8:09 pm

[quote user="JoanF" post="84906"]La veritat, és que jo habia posat molta il.lusió en aquest curset. Soc novato en el mon de la moto, però les rectificacions i els consells donats, no han estat per sobre dels que rebo cada sortida dels meus companys. Amb els companys de Mototurisme, i una miqueta de teoria que tenim molt a la bast, penso que no hem cal tornar a gastar els calers. El rectificar si que és de sabis, però una empresa séria, no es pot permetre aquesta desorganització, Així doncs gràcies per l'oferta, però avans de tornar a fer un altre curset vull tenir molt clar, que hem servirà d'alguna cosa.
:roll: :roll:[/quote]

Joan el curset l'ofereix gratuitament, eh. Jo no hi aniré pas, peró al menys deixa la porta oberta.
ImatgeImatge

JoanF
Presentats

Entrada Autor: JoanF » dc. jul. 22, 2009 8:37 pm

[quote user="Sagal" post="84907"][quote user="JoanF" post="84906"]La veritat, és que jo habia posat molta il.lusió en aquest curset. Soc novato en el mon de la moto, però les rectificacions i els consells donats, no han estat per sobre dels que rebo cada sortida dels meus companys. Amb els companys de Mototurisme, i una miqueta de teoria que tenim molt a la bast, penso que no hem cal tornar a gastar els calers. El rectificar si que és de sabis, però una empresa séria, no es pot permetre aquesta desorganització, Així doncs gràcies per l'oferta, però avans de tornar a fer un altre curset vull tenir molt clar, que hem servirà d'alguna cosa.
:roll: :roll:[/quote]

Joan el curset l'ofereix gratuitament, eh. Jo no hi aniré pas, peró al menys deixa la porta oberta.[/quote]
Si, ja he llegit, que es farà un descompte de 50€ (amí hem va costar 60E+ Benzina des de Lleida) El que vull dir, que una empresa especialitzada, no pot fer descomptes, perqué la primera vegada no ha surtit be. Tampoc en vull fer sang de tot això, no més he dit el que penso, i ja està.
Petons per la Dolors Santi, ella si que s'organitza.
;) ;)

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Curs de conducció de TRAZADA 10

Entrada Autor: Albert » dc. jul. 22, 2009 9:08 pm

Hola,

Ho sento Joan, se que no et servirà de consol però jo vaig quedar tant o mes decebut que tu del curset que ens va fer Trazada 10, n’esperava molt mes. Potser hi tenia posades unes expectatives massa altes, però en qualsevol cas penso que no ha estat a l’alçada i em sento responsable de la promoció d’aquest curset entre vosaltres.

Jo tampoc vull fer-ne sang del tema, ja està fet i es pot dir que ho varem passar be, com a totes les sortides que fem, però si us vull demanar disculpes a tots per haver-vos aconsellat aquest curset sense haver-lo fet jo primer, només per les informacions que tenia de Trazada 10. Ho sento de tot cor.

D’altre banda el Manolo Bru de Trazada 10 tampoc en va quedar satisfet de com va anar tot, i per això es ofereix la possibilitat de tornar-ho a fer gratuïtament en format només matinal. Personalment no ho se encara si ho aprofitaré, si ho faig serà per comprovar ens serveix d’alguna cosa o no.

En qualsevol cas, es lloable l’honestedat del Manuel Bru en reconèixer que no va sortir el curset com hauria de ser i mirant de posar-hi remei.

No em veig amb capacitat per aconsellar-vos si hi heu d’anar o no, vosaltres mateixos, però en tot cas, si hi aneu, procureu que sigui algun curset amb no mes de 8 o 10 participants, segur que us podrà dedicar millor atenció.

Si us plau tots aquells que hi aneu de nou feu-m’ho saber i teniu-me al corrent del resultat.
Sort,

JoanF
Presentats

Entrada Autor: JoanF » dc. jul. 22, 2009 9:18 pm

Jo no faig responsable, a cap membre de Mototurisme de com va anar el curset. Quant jo compro els serveis d'una empressa especialitzada en un tema n'espero uns resultats el més òptims posibles, aquí no hi va aver cap resultat (almenys òptim) és per això que hem vaig decebre molt. Si no més hagues anat a Osona pel curset, hagués marxat emprenyat, però tant sols d'estar el diumenge amb la gent que m'ho passo bé i aprecio, això no te preu. Per lo demés, mastercard.
Albert, tu no et responsable de res.
:kiss :kiss :kiss

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm

Entrada Autor: Xurrumeku » dc. jul. 22, 2009 9:26 pm

[quote user="Albert" post="84918"]Hola,

Ho sento Joan, se que no et servirà de consol però jo vaig quedar tant o mes decebut que tu del curset que ens va fer Trazada 10, n’esperava molt mes. Potser hi tenia posades unes expectatives massa altes, però en qualsevol cas penso que no ha estat a l’alçada i em sento responsable de la promoció d’aquest curset entre vosaltres.

Jo tampoc vull fer-ne sang del tema, ja està fet i es pot dir que ho varem passar be, com a totes les sortides que fem, però si us vull demanar disculpes a tots per haver-vos aconsellat aquest curset sense haver-lo fet jo primer, només per les informacions que tenia de Trazada 10. Ho sento de tot cor.

D’altre banda el Manolo Bru de Trazada 10 tampoc en va quedar satisfet de com va anar tot, i per això es ofereix la possibilitat de tornar-ho a fer gratuïtament en format només matinal. Personalment no ho se encara si ho aprofitaré, si ho faig serà per comprovar ens serveix d’alguna cosa o no.

En qualsevol cas, es lloable l’honestedat del Manuel Bru en reconèixer que no va sortir el curset com hauria de ser i mirant de posar-hi remei.

No em veig amb capacitat per aconsellar-vos si hi heu d’anar o no, vosaltres mateixos, però en tot cas, si hi aneu, procureu que sigui algun curset amb no mes de 8 o 10 participants, segur que us podrà dedicar millor atenció.

Si us plau tots aquells que hi aneu de nou feu-m’ho saber i teniu-me al corrent del resultat.[/quote]

La Xurrumeka i jo estem apuntats pel día 05/09/09, tenen un màxim de 12 motos (crec que el problema nostre era la quantitat de motos).
Et mantindrem al corrent, Albert
Xurrumeku l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 22, 2009 10:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dc. jul. 22, 2009 10:12 pm

Joan de part ded la Dolors :kiss :kiss :kiss
Albert has fet una feina collonuda i no tens que disculpar-te de res, o sigui que a pensar amb la pròxima sortida i amb la KDD, que aquesta si que hi haurà feina :kiss
ImatgeImatge

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dc. jul. 22, 2009 10:42 pm

ni sentirne perlar de disculpes,.
Albert gracies per la feina que fas per tots nosaltres, sense gent com tu aixo no rutllerie.
Moltissimes gracies

Respon

Torna a “General”