Crec que no es el lloc adecuat per les presenacions, pero crec que la meva presentacio es una mica diferent a la de les vostres.
Em dic Moreneta i soc una Honda XL1000V també coneguda com a Varadero.
Us posso unes fotos meves ;)

Moderador: Airald
Hola Moreneta. Tu i jo ja ens coneixem, eh? ;) Encantat de coneixe't. Espero tenir el plaer de fer moltes sortides tots plegats. :DMoreneta ha escrit:Holes
Crec que no es el lloc adecuat per les presenacions, pero crec que la meva presentacio es una mica diferent a la de les vostres.
Em dic Moreneta i soc una Honda XL1000V també coneguda com a Varadero.
No t'hi escarrassis massa Nousettres ... que d'aquí un any i amb 30.000 Kms. igual la jubilen i la canvien per una GS ....!!!NouSetTres ha escrit:Tindre que fer-li un "logo" no? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Quina anàlisi més rigorosa, imparcial, sensata, consensuada. Realment ha estat una impresió neutral, que deixa de banda possibles influències sentimentals i de " familia" i que fa que les teves conclusions hajen d'esser valorades i ponderades en la seva justa mesura... vaja que dintre de poc et veig escrivint al Mundo o La Razón, o t'agrada més el mon de la radio :?: :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Anna ha escrit:Ets tant maca, còmode, elegant, àgil, segura i potent, que ells no deixaran mai d’estimar-te... :love
tonet ha escrit:
Quina anàlisi més rigorosa, imparcial, sensata, consensuada. Realment ha estat una impresió neutral, que deixa de banda possibles influències sentimentals i de " familia" i que fa que les teves conclusions hajen d'esser valorades i ponderades en la seva justa mesura... vaja que dintre de poc et veig escrivint al Mundo o La Razón, o t'agrada més el mon de la radio :?: :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9