Transpirenaica ? Transpirenaica !!!! Are You Ready, Boop ?
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Transpirenaica ? Transpirenaica !!!! Are You Ready, Boop
[quote user="Gs12 red" post="85300"]Cool my Lady, Cool !!!!! :mrgreen:
Ah? Recorda de tant en tant de mirar l´oli :form a la BM[/quote]
Are you kidding me ???????
No he mirat l´oli en ma vida.
Hi ha un xivato que ha de fer la seva funció que per algo el vaig pagar . :b9 :b9
A mi em posa OIL OK , i amb anglés, catalá i fins i tot SUAHILI aixó és molt clar.
Ara anire a buscar l´aigua i a preparar els estris
I encara tinc la moto tal i com la vaig deixar el diumenge amb mototurisme. Lo únic que vaig agafar per no oblidar-m´en va ser el xubasquero.
Apa fins després :kiss
Ah? Recorda de tant en tant de mirar l´oli :form a la BM[/quote]
Are you kidding me ???????
No he mirat l´oli en ma vida.
Hi ha un xivato que ha de fer la seva funció que per algo el vaig pagar . :b9 :b9
A mi em posa OIL OK , i amb anglés, catalá i fins i tot SUAHILI aixó és molt clar.
Ara anire a buscar l´aigua i a preparar els estris
I encara tinc la moto tal i com la vaig deixar el diumenge amb mototurisme. Lo únic que vaig agafar per no oblidar-m´en va ser el xubasquero.
Apa fins després :kiss
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Veig que aixó va en serio!!! de fet no ho dubtava pas...
Que tinguis una bona ruta....cada vegada et poses el llistó més alt. :kiss :cerv
Que tinguis una bona ruta....cada vegada et poses el llistó més alt. :kiss :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Itaca" post="85306"]Veig que aixó va en serio!!! de fet no ho dubtava pas...
Que tinguis una bona ruta....cada vegada et poses el llistó més alt. :kiss :cerv[/quote]
Dic el mateix
A partir d'ara les rutes que fem per qui li semblaran passejos.
I pensar que anar fins a Girona a fer la cargolada li feia mandra, massa lluny deia !!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Sort que ens vares fer cas. ;) Ara som nosaltres els que seguim les teves rutes :D :D :D
Vssssss
007
Que tinguis una bona ruta....cada vegada et poses el llistó més alt. :kiss :cerv[/quote]
Dic el mateix
I pensar que anar fins a Girona a fer la cargolada li feia mandra, massa lluny deia !!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Sort que ens vares fer cas. ;) Ara som nosaltres els que seguim les teves rutes :D :D :D
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Eva, tu a la teva i sense posar-te nerviosa. Gaudeix de la ruta tant com puguis, que es del que es tracta, no se arribes o no a dormir a un lloc concret. Es un repte fer-ho, però no t’hi va res d’important. Cuida’t molt i ja ens ho explicaràs.
:cerv :cerv :cerv
Ah, i no corris massa. :twisted:
Eva, tu a la teva i sense posar-te nerviosa. Gaudeix de la ruta tant com puguis, que es del que es tracta, no se arribes o no a dormir a un lloc concret. Es un repte fer-ho, però no t’hi va res d’important. Cuida’t molt i ja ens ho explicaràs.
Ah, i no corris massa. :twisted:
Sort,
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
BON VIATGE, CAMPIONA!! :kiss
[smiley smilie=1 fontcolor=000000 shadowcolor=FFFF00 shieldshadow=1]RANDY,FUNDADOR DEL CLUB DE FANS DE MARETA[/smiley]
[smiley smilie=1 fontcolor=000000 shadowcolor=FFFF00 shieldshadow=1]RANDY,FUNDADOR DEL CLUB DE FANS DE MARETA[/smiley]

- Eva
- Presentats
Avui he deixat que FLORETA fes tots els honors :

Ara toca preparar-ho tot i abans d´anar a dormir em despediré de TOTES I TOTS VOSALTRES.
Vaig per feina :kiss

Ara toca preparar-ho tot i abans d´anar a dormir em despediré de TOTES I TOTS VOSALTRES.
Vaig per feina :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 25, 2009 8:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Itaca" post="85306"]Veig que aixó va en serio!!! de fet no ho dubtava pas...
Itaca, aquesta vegada he possat el llisto crec que massa alt i tinc els meus dubtes sobre l´arribada.
Malgrat tot, ho intentaré amb les ganes d´esser-hi abans de les 10 del vespre.
Per cert, has de començar a pensar a preparar un dinar de peix.
A la tornada en parlem, val ????
:kiss
Itaca, aquesta vegada he possat el llisto crec que massa alt i tinc els meus dubtes sobre l´arribada.
Malgrat tot, ho intentaré amb les ganes d´esser-hi abans de les 10 del vespre.
Per cert, has de començar a pensar a preparar un dinar de peix.
A la tornada en parlem, val ????
:kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="James Bond" post="85307"][quote user="Itaca" post="85306"]Veig que aixó va en serio!!! de fet no ho dubtava pas...
Dic el mateix
Vssssss
007[/quote]
James, no em feia mandra, em feia por perque mai había anat tant lluny en moto :tremolant :tremolant :tremolant
Intentaré fer fotos, sobretot dels Ports per alló de :
NO FOTO = NO SORTIDA
James, si aquesta vegada ho aconsegueixo, ja em treuré definitivament lo de MARUJA MOTERA.
Ha sigut divertit , avui al migdía i tornant de la feina que es una recta fins a casa que mentalment només pensaba amb corbes i amb la manera de traçar-les.
Ha sigut molt graciós i he acabat rient sola dins el cotxe...... ja veus .... de mal en pitjor.
:kiss Fins a la tornada.
Dic el mateix
Vssssss
007[/quote]
James, no em feia mandra, em feia por perque mai había anat tant lluny en moto :tremolant :tremolant :tremolant
Intentaré fer fotos, sobretot dels Ports per alló de :
NO FOTO = NO SORTIDA
James, si aquesta vegada ho aconsegueixo, ja em treuré definitivament lo de MARUJA MOTERA.
Ha sigut divertit , avui al migdía i tornant de la feina que es una recta fins a casa que mentalment només pensaba amb corbes i amb la manera de traçar-les.
Ha sigut molt graciós i he acabat rient sola dins el cotxe...... ja veus .... de mal en pitjor.
:kiss Fins a la tornada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert" post="85308"]Holaaaa,
Ah, i no corris massa. :twisted:[/quote]
Albert...... gracies. I ja saps perqué. :kiss
Ah, i no corris massa. :twisted:[/quote]
Albert...... gracies. I ja saps perqué. :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="85318"]BON VIATGE, CAMPIONA!! :kiss
[smiley smilie=1 fontcolor=000000 shadowcolor=FFFF00 shieldshadow=1]RANDY,FUNDADOR DEL CLUB DE FANS DE MARETA[/smiley][/quote]
Gracies Randy.
A la tornada parlem. Cuida´t :kiss
[smiley smilie=1 fontcolor=000000 shadowcolor=FFFF00 shieldshadow=1]RANDY,FUNDADOR DEL CLUB DE FANS DE MARETA[/smiley][/quote]
Gracies Randy.
A la tornada parlem. Cuida´t :kiss
- Eva
- Presentats
It´s time to go :jump :jump :jump :jump :jump
Fins dilluns , si encara em queda una mica d´esma o fins dimarts.
A TOTES I TOTS :
REKETEMUAKS :kiss
Eva
Fins dilluns , si encara em queda una mica d´esma o fins dimarts.
A TOTES I TOTS :
REKETEMUAKS :kiss
Eva
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Bon viatge, Eva!!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
M’ha trucat la mareta (19'11) tot digen, hola josep com sempre no agafes el telèfon, com sempre mareta, be que esta pletòrica porta 12 colls de muntanya cap incident mol bon temps, que l’hi falten 400 kms, m’ha dit on estava però no se l’entén en el missatge que m’ha deixat, algú eixís com Piesta o Siesta, be això es tot per el que jo se si em torna a trucar, mes.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 26, 2009 11:24 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Potser estava per la zona de Siresa Huesca, al costat de Puente la Reina... :razz: :razz:
Vinga Mareta ànims que això ja ho tens coll avall :mrgreen: :mrgreen:
:kiss :kiss :kiss i Vvvvvsss
Vinga Mareta ànims que això ja ho tens coll avall :mrgreen: :mrgreen:
:kiss :kiss :kiss i Vvvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Com que no tinc foto, no puc demostrar, que en Jesús, l'Albert la Eva un company de l'Eva i jo mateix avui al matí hem fet un refres a Castejón de Sos.
Suposo que algún dia l'Eva s'encarregarà de demostrar-ho.
;) ;)
;) ;)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="JoanF" post="85463"]Com que no tinc foto, no puc demostrar, que en Jesús, l'Albert la Eva un company de l'Eva i jo mateix avui al matí hem fet un refres a Castejón de Sos.
;) ;)[/quote]
Tranqui Joan jo m'ho crec :D :D
Vssssss
007
es que en Jesús ho ha escrit en un altra fil, per això m'ho crec ....
;) ;)[/quote]
Tranqui Joan jo m'ho crec :D :D
Vssssss
007
es que en Jesús ho ha escrit en un altra fil, per això m'ho crec ....
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- JoanF
- Presentats
Osigui, que t'ho creus, perqué ho ha dit en Jesús, no perqué ho digui jo.
QUE CABROOOOOOOÓ.
:twisted: :twisted:
QUE CABROOOOOOOÓ.
:twisted: :twisted:
- Eva
- Presentats
Benvolguts:
Acabo d´´ arribar a SANT SEBASTIAN.
M´ha costat molt però al final ho he aconseguit. Ja ho explicaré millor desde casa, peró degut a les nombroses trucades que he tingut preocupant-vos per el meu viatge i que no he pogut atendre, m ´he decidit malgrat l´hora deixar-vos un saludo.
La ruta , L´HE FET TOTA amb els 14 ports inclosos.
Després del Tourmalet , hem baixat potser une mica massa ràpid i en Joan en un semafor no m´ha pogut esquivar i se m´ ha tirat al cim. Total la única cosa que no tinc ratllada és el top case. La maleta en questió ja s´ha quedat dins un container a França i jo a part de contusions, no tinc res, malgrat he anat a parar per terra i ha sigut une mica aparatós. JO després de la topada al veure que no m´había fet res... se m´ha donat per riure i riure i... encara em dura. També aquest vespre i degut a la poca benzina que ens quedaba hem estat a punt de quedar-nos a dormir a França.
TOT UNA AVENTURA MOLT I MOLT EXTREMIS. NO aptes per segons quí. Porto conduint desde les 5 del matí, osigui més de 19 hores. ´Es massa perillós i no ho repetiré.
De totes maneres el llisto de MOTOTURISME avui l´hem deixat molt alt.
A TOTES I TOTS :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
I moltes gracies per preocupar-vos de mí :kiss
Acabo d´´ arribar a SANT SEBASTIAN.
M´ha costat molt però al final ho he aconseguit. Ja ho explicaré millor desde casa, peró degut a les nombroses trucades que he tingut preocupant-vos per el meu viatge i que no he pogut atendre, m ´he decidit malgrat l´hora deixar-vos un saludo.
La ruta , L´HE FET TOTA amb els 14 ports inclosos.
Després del Tourmalet , hem baixat potser une mica massa ràpid i en Joan en un semafor no m´ha pogut esquivar i se m´ ha tirat al cim. Total la única cosa que no tinc ratllada és el top case. La maleta en questió ja s´ha quedat dins un container a França i jo a part de contusions, no tinc res, malgrat he anat a parar per terra i ha sigut une mica aparatós. JO després de la topada al veure que no m´había fet res... se m´ha donat per riure i riure i... encara em dura. També aquest vespre i degut a la poca benzina que ens quedaba hem estat a punt de quedar-nos a dormir a França.
TOT UNA AVENTURA MOLT I MOLT EXTREMIS. NO aptes per segons quí. Porto conduint desde les 5 del matí, osigui més de 19 hores. ´Es massa perillós i no ho repetiré.
De totes maneres el llisto de MOTOTURISME avui l´hem deixat molt alt.
A TOTES I TOTS :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
I moltes gracies per preocupar-vos de mí :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 27, 2009 1:37 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Joan , Geroni i Albert l´aperitiu ha estat providencial.
Moltes gracies.
Així que arrivi a casa penjo foto :kiss
Moltes gracies.
Així que arrivi a casa penjo foto :kiss
- JoanF
- Presentats
No t'he pogut trucar perqué no en sé el nº, però des de ahir a la nit, que soc un menat de nervis, perqué no en savia la part positiva de l'accident (que tu no t'has fet res) així doncs m'alegra de llegir-t'he per aquí.
Estem a l'espera de la teva crònica, i les fotos. Recupera't dels cops.
:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
Estem a l'espera de la teva crònica, i les fotos. Recupera't dels cops.
:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss