Aviam quin dia la veiem tots plegats, eh?
Em presento
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Eli
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
- Ubicació: Calella - Catalunya
Em presento
Hoooooooola MORENETA i benvinguda a la colla!. Oh que n'ets de MACA, tota tu de color negre. Quan et veig, no sé, s'em desperta el "rellotge biologic motero" una altra vegada?????????
. Em sembla que la teva nou-vinguda a la nostra familia de mototuristes farà que ens afanyem a buscar la nostra "negreta-moreneta" (Ui! ens haurem de pensar un nom!!) :roll: .
Felicitats als teus "papes" per la tria, han tingut una moto PRECIOSA! :!: :!:
Felicitats als teus "papes" per la tria, han tingut una moto PRECIOSA! :!: :!:
Eli l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 26, 2007 6:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

UN SOMRIURE COSTA MENYS QUE L'ELECTRICITAT I DONA MÉS LLUM
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Benvinguda a Mototurisme!!
Espero que puguem rodar molts kms junts...
Fins aviat!
Espero que puguem rodar molts kms junts...
Fins aviat!
Que bona aquesta Jordi, després de coneixer ja fa un temps al Sr. Steelman, jo diria que la moto portarà vora els 50.000kms d'aquí a un any!!!!QSC ha escrit:No t'hi escarrassis massa Nousettres ... que d'aquí un any i amb 30.000 Kms. igual la jubilen i la canvien per una GS ....!!!

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Benvinguda al fòrum Moreneta !!!
Portat't com a mínim tan bé com les teves antecesores, tot i que a tu se t'exigirà més per les teves qualitats.
En la propera sortida que ens poguem veure ja et presentaré la meva Pan que també és Honda igual que tú, a veure si us feu amics.
V'ssssssss
007
Portat't com a mínim tan bé com les teves antecesores, tot i que a tu se t'exigirà més per les teves qualitats.
En la propera sortida que ens poguem veure ja et presentaré la meva Pan que també és Honda igual que tú, a veure si us feu amics.
V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Rime
- Presentats
- Entrades: 127
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
- Ubicació: Hospitalet de l'Infant
- RafaCarme
- Presentats
- Entrades: 555
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Això mateix pensava jo.
Ja veig que si us vull seguir coneixent, que tela la penya que sou, i amb la poca memoria que tinc...
Haurè d'acabar adaptant la pan amb neumatics de trail. Pq jo em pregunto, si una trail se li poden posar neumatics de carretera pq no al reves..
Uiiiuii que m'esta agradant la idea :P
Pq es que jo la pan no l'abandono.
Preciosa la Varadero!
P.D.: Ara que per trail, l'unica cosa que em fotaria que l'abs no el puc desactivar (em sembla, vaja segur!)
Ja veig que si us vull seguir coneixent, que tela la penya que sou, i amb la poca memoria que tinc...
Haurè d'acabar adaptant la pan amb neumatics de trail. Pq jo em pregunto, si una trail se li poden posar neumatics de carretera pq no al reves..
Preciosa la Varadero!
P.D.: Ara que per trail, l'unica cosa que em fotaria que l'abs no el puc desactivar (em sembla, vaja segur!)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Oblidat de les rodes de tacs a la Pan.Vendetta ha escrit:Això mateix pensava jo.
Preciosa la Varadero!
Tranquil, Jordi, ja van venin... :twisted: :twisted: :twisted:
Ja ho saben tots els "foreros" que han d'acabar amb una Pan.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Uii Ramon,
No ho crec pas, com es deixen endur, influenciar per la majoria.
Despres d'haber vist l'steelman canviar la seva per una varadero... ja veig que han perdut el cami. He perdut casi tota esperança.
Pobres dones, que hauran de vigilar a no cremar-se amb el tub d'escapament, si es que no pensen amb elles, aixo no va per les varadero i altres que ans al contrari tindral el culet ben calento, ja que el tenen ben a prop.
Jeje com m'agrada escalfar l'ambient del foro.
Despres d'haber vist l'steelman canviar la seva per una varadero... ja veig que han perdut el cami. He perdut casi tota esperança.
Pobres dones, que hauran de vigilar a no cremar-se amb el tub d'escapament, si es que no pensen amb elles, aixo no va per les varadero i altres que ans al contrari tindral el culet ben calento, ja que el tenen ben a prop.
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Ostres tu...
Jo ja sabia que les motos parlaven, però això que a sobre ho fagin per la red ho desconeixia totalment!!! :lol: :lol: :lol:
Bé Jordi i Natàlia...qué us haig de dir que no us hagi dit ja tantes vegades...???
La veritat és que estic molt content de la vostra elecció, i no és precisament perque jo sigui un "fan" de la Varadero, que no ho sóc, tot i que estic convençut que es tracta d'una moto excelent, sino perque els "fans" n'ereu vosaltres, i això és el que compte.
Sincerament...Ja friso perque arribi el dia que poguem tornar a rodar plegats!!!
Felicitats parella, i a disfrutar-la plenament!!!

Jo ja sabia que les motos parlaven, però això que a sobre ho fagin per la red ho desconeixia totalment!!! :lol: :lol: :lol:
Bé Jordi i Natàlia...qué us haig de dir que no us hagi dit ja tantes vegades...???
La veritat és que estic molt content de la vostra elecció, i no és precisament perque jo sigui un "fan" de la Varadero, que no ho sóc, tot i que estic convençut que es tracta d'una moto excelent, sino perque els "fans" n'ereu vosaltres, i això és el que compte.
Sincerament...Ja friso perque arribi el dia que poguem tornar a rodar plegats!!!
Felicitats parella, i a disfrutar-la plenament!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Vendetta ha escrit:Uii Ramon,
Jo abans tenia una Varadero............
I al final també vaig veure la llum.
V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Mckinley
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
- Ubicació: Calella
Em presento
Ets molt maca Moreneta pero tens un problema molt gros, i es que has anat a caure en una familia que no et deixarà ni descansar les vuit hores reglamentaries. Pensa que de moment ja t'han fet la presentació trepitjant terra i no asfalt. Per alguna cosa serà
.
P.D. Heu vist Jordi i Natàlia, es pujar-se a la MORENETA i el cos us demana OFF. :lol: :lol:
Ah! i jo quin nom li haig de possar?. Al final me l'hauré de comprar platejada per que a l'hora d'anar tots plegats ens equivocarem de moto!
Ara que segur que mirant el contaquilómetres, de seguida sabrém de quí es cadascuna ( eh Jordi?
)
Per exemple, la més brillant i sense cap mota de pols, la NEGRETA. La que tingui més Km. la MORENETA, la més bruta ( i no per anar a fer OFF-ROAD), la d'en Lluís i la que tingui més gadgets la meva. :b9 :b9 :b9 :b9
P.D. Heu vist Jordi i Natàlia, es pujar-se a la MORENETA i el cos us demana OFF. :lol: :lol:
Ah! i jo quin nom li haig de possar?. Al final me l'hauré de comprar platejada per que a l'hora d'anar tots plegats ens equivocarem de moto!
Ara que segur que mirant el contaquilómetres, de seguida sabrém de quí es cadascuna ( eh Jordi?
Per exemple, la més brillant i sense cap mota de pols, la NEGRETA. La que tingui més Km. la MORENETA, la més bruta ( i no per anar a fer OFF-ROAD), la d'en Lluís i la que tingui més gadgets la meva. :b9 :b9 :b9 :b9
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
QSC ha escrit:No t'hi escarrassis massa Nousettres ... que d'aquí un any i amb 30.000 Kms. igual la jubilen i la canvien per una GS ....!!!NouSetTres ha escrit:Tindre que fer-li un "logo" no? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
juojuojuojuo
L'has clavat QSC, a veure si me donen temps a deixar-lo enllestit abans de que la caviïn per una altra... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!
- David
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:35 am
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Burgmuppet
- Presentats
- Entrades: 125
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:34 am
- Ubicació: Reus
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Ni pensar-ho! ;) jejejeburgmuppet ha escrit:Segons les darreres tendencies potser li haurem de canviar el nom al forum!!!:P
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos