Als De L'Empordanet
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Als De L'Empordanet
Vist que heu passat de la proposta i no obriu vosaltres el fil, ho faig jo :twisted: :twisted:
Això està aquí : http://mototurisme.cat/viewtopic.php?f= ... 819#p84819
[quote user="James Bond" post="84754"][quote user="Bolero" post="84753"]santi, jo també crec que Osona està be, ara no em podràs negar el poder dir que vaig fer ruta en moto per la "SEGALADA" de les Guilleries!!!
:b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Els que heu de fer els de la banda de marina, sector Torroella i rodalies, que ja en comenceu de ser un quants aquí al fòrum, es muntar una Sigalada.
Fa temps que no menjo marisc :twisted: , i qui millor que la gent de mar per escollir on se'n pot fer una bona menjada després de una bona ruta, que també teniu llocs adients. No costa res i ens faríeu feliços a molts.
Ja tardeu a obrir un fil amb la proposta :D
Vsssssss
007[/quote]
Això està aquí : http://mototurisme.cat/viewtopic.php?f= ... 819#p84819
[quote user="James Bond" post="84754"][quote user="Bolero" post="84753"]santi, jo també crec que Osona està be, ara no em podràs negar el poder dir que vaig fer ruta en moto per la "SEGALADA" de les Guilleries!!!
:b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Els que heu de fer els de la banda de marina, sector Torroella i rodalies, que ja en comenceu de ser un quants aquí al fòrum, es muntar una Sigalada.
Fa temps que no menjo marisc :twisted: , i qui millor que la gent de mar per escollir on se'n pot fer una bona menjada després de una bona ruta, que també teniu llocs adients. No costa res i ens faríeu feliços a molts.
Ja tardeu a obrir un fil amb la proposta :D
Vsssssss
007[/quote]
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Re: Als De L'Empordanet
estic amb tú Ramon!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Ramon que has dit una Sigalada o una Sigalassa? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Estic amb tu també, vinga els de l'empordanet
Estic amb tu també, vinga els de l'empordanet

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ja veig que no menjarem peix....... :( :( :( :( :(
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="James Bond" post="85106"]Ja veig que no menjarem peix....... :( :( :( :( :([/quote]
Catxis.... tú no pateixis, ja parlaré amb els empordanesos :roll: :roll: :roll: :roll:
Catxis.... tú no pateixis, ja parlaré amb els empordanesos :roll: :roll: :roll: :roll:
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
:form No patiu que ho mirarem......, :form
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Ja ho veus Bond, aquest fil hi participarà tothom... excepte aquells els qui esperaves que responguessin!!! Potser els hi hauríem de dir mes directament encara!!!
Ja et comences a assemblar a mi en la foto de la última sortida

:b9 :b9 :b9
Ja ho veus Bond, aquest fil hi participarà tothom... excepte aquells els qui esperaves que responguessin!!! Potser els hi hauríem de dir mes directament encara!!!
Ja et comences a assemblar a mi en la foto de la última sortida

:b9 :b9 :b9
Sort,
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Bolero" post="85143"]:form No patiu que ho mirarem......, :form[/quote]
Mentre ho mireu jo ja m'hi apunto :roll:
Mentre ho mireu jo ja m'hi apunto :roll:
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Ra-mon" post="85179"][quote user="Bolero" post="85143"]:form No patiu que ho mirarem......, :form[/quote]
Mentre ho mireu jo ja m'hi apunto :roll:[/quote]
Jo, també m'apunto :D :D :D
Jo, també m'apunto :D :D :D
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Frank" post="85258"][quote user="Ra-mon" post="85179"][quote user="Bolero" post="85143"]:form No patiu que ho mirarem......, :form[/quote]
Jo, també m'apunto :D :D :D[/quote]
Ei Frank, teòricament a tu també et tocaria mirar-ho, no ? :D
Jo, també m'apunto :D :D :D[/quote]
Ei Frank, teòricament a tu també et tocaria mirar-ho, no ? :D
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
teòricament ........
Ramón, si és aixi, "pos vale" :D :D :D :D :D
Ramón, si és aixi, "pos vale" :D :D :D :D :D
[align=center]
[/align]

- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Coi, no m'en havia adonat d'aquest fil..... em dono per al.ludit i ja parlare amb en Frank.....
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
compte que despres de la Sigalada, arriba la Encigalada!! :box :box
espereu-vos al setembre si no voleu pagar el marisc a preu de pis al passeig de gracia :tremolant :tremolant
espereu-vos al setembre si no voleu pagar el marisc a preu de pis al passeig de gracia :tremolant :tremolant
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="JEPPY" post="85360"]Coi, no m'en havia adonat d'aquest fil..... em dono per al.ludit i ja parlare amb en Frank.....[/quote]
jajajaajaja, doncs ja saps el que t'espera, uffffffffff
jajajaajaja, doncs ja saps el que t'espera, uffffffffff

- Bolero
- Presentats
Aqui va una proposta. De fet ja la tenia al cap i diumenge passat la vaig fer, però no m'en surto amb els mapes, així que ho deixo en mans dels experts (hi ha un mix d'idees aportades sobre la inicial per Itaca i James Bond). La data seria per fer-la diumenge 9 d'Agost si hi ha quorum
Aqui va:
Torroella de Montgri, Verges, Camallera, Vilaür, Garrigàs, Bascara, Orfes, Esponella, Melianta, Fontcoberta, Galliners, Terradelles, Fellines, Viladasens, Sant Jordi Desvalls, Sobranigues, Flaça, Sant Joan de Mollet, Madremanya, Els Angels, Quart, Cassa de la Selva, Santa Pellaia, La Bisbal d'Empordà, Ullastret, Torroella de Montgri.
Torbada a Torroella de Montrgi a la Plaça de la Vila a les 9h30' (demanaré permis a l¡Ajuntament perque ens deixin aparcar les motos) on podrem esmorçar ,si va be, pa de pages amb tomata amb fusta d'embotits i beure a triar. Si ho preferiu que cadescu demani. Sortida a les 10h. Temps aprox de la ruta 3h 15'. Km aprox 160.
Dinar buscarem lloc per la zona de Torroella de Montgrí
Aqui va:
Torroella de Montgri, Verges, Camallera, Vilaür, Garrigàs, Bascara, Orfes, Esponella, Melianta, Fontcoberta, Galliners, Terradelles, Fellines, Viladasens, Sant Jordi Desvalls, Sobranigues, Flaça, Sant Joan de Mollet, Madremanya, Els Angels, Quart, Cassa de la Selva, Santa Pellaia, La Bisbal d'Empordà, Ullastret, Torroella de Montgri.
Torbada a Torroella de Montrgi a la Plaça de la Vila a les 9h30' (demanaré permis a l¡Ajuntament perque ens deixin aparcar les motos) on podrem esmorçar ,si va be, pa de pages amb tomata amb fusta d'embotits i beure a triar. Si ho preferiu que cadescu demani. Sortida a les 10h. Temps aprox de la ruta 3h 15'. Km aprox 160.
Dinar buscarem lloc per la zona de Torroella de Montgrí
- Ra-mon
- Presentats
Ei, jo m'apunto !!!
ruta segons la llista que has posat
Que bé, fa temps que no passo per Santa Pellaia :jump
De P a Q en GoogleMaps ens vol fer anar a B, suposo que hi deu haver alguna carretera que no sap ;)
Falta tancar el cercle de Y a A, GM no deixa per ruta massa llarga.
De P a Q en GoogleMaps ens vol fer anar a B, suposo que hi deu haver alguna carretera que no sap ;)
Falta tancar el cercle de Y a A, GM no deixa per ruta massa llarga.
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
El problema és que el Google Maps no reconeix una passera que hi ha sobre el riu Ter entre Sobrànigues i Flaçà,
la ruta si no volem anar més per la costa que en aquestes dates està intransitable podria quedar així
segona part de la ruta la primera part quedaria com està al mapa de'n Ra-mon fins a Sobranigues
hi ha una petita variació de Sobrànigues cap a Foixà i després cap a La Pera, Madremanya...
L'altre opció seria anar una mica més per la costa..amb l'inconvenient del trànsit però fent alguna cala i fins i tot
el far de Sant Sebastià, de tota manera aixó és més recomanable a partir de mitjans de setembre. :tremolant :tremolant
la ruta si no volem anar més per la costa que en aquestes dates està intransitable podria quedar així
segona part de la ruta la primera part quedaria com està al mapa de'n Ra-mon fins a Sobranigues
hi ha una petita variació de Sobrànigues cap a Foixà i després cap a La Pera, Madremanya...
L'altre opció seria anar una mica més per la costa..amb l'inconvenient del trànsit però fent alguna cala i fins i tot
el far de Sant Sebastià, de tota manera aixó és més recomanable a partir de mitjans de setembre. :tremolant :tremolant
Itaca l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 28, 2009 11:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Bolero
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="85713"]Ei, jo m'apunto !!!
Falta tancar el cercle de Y a A, GM no deixa per ruta massa llarga.[/quote]
Hola Ramón, així es hi ha una passera, com diu l'Itaca que no ens marca el cami del google. També de Vilademuls -Terradelles a Viladasens (punts L a M) es mes o menys recta i no hem de fer volta cap enrera, estalviant-nos uns quants Km mes
Falta tancar el cercle de Y a A, GM no deixa per ruta massa llarga.[/quote]
Hola Ramón, així es hi ha una passera, com diu l'Itaca que no ens marca el cami del google. També de Vilademuls -Terradelles a Viladasens (punts L a M) es mes o menys recta i no hem de fer volta cap enrera, estalviant-nos uns quants Km mes
- Bolero
- Presentats
[quote user="Itaca" post="85729"]El problema és que el Google Maps no reconeix una passera que hi ha sobre el riu Ter entre Sobrànigues i Flaçà,
el far de Sant Sebastià, de tota manera aixó és més recomanable a partir de mitjans de setembre. :tremolant :tremolant[/quote]
Hola Itaca,
Podem incloure la variació que comentes sense cap problema.
La meva intenció es fer-la dissabte, si tinc companyia m'adapto als horaris i si vaig sol segurament la faré sortint a les 7, 2/4 de 8, per acabar de fixar-me en tots els detalls de la ruta
Si puc la tornaré a fer diumenge, però aqui si que seria a les 7h, doncs despres tinc compromis i hauria de ser a casa a 2/4 d'11 màxim 11
Altra cosa qu no se com fer es el tema anar informant al foro la gent que està apuntada i que vosaltres poseu habitualment al inici del fil, (em caldrà mes ajuda) però de moment:
Ra-mon 1 pax(?)
Mareta 2 pax (?)
Bolero 2 pax
el far de Sant Sebastià, de tota manera aixó és més recomanable a partir de mitjans de setembre. :tremolant :tremolant[/quote]
Hola Itaca,
Podem incloure la variació que comentes sense cap problema.
La meva intenció es fer-la dissabte, si tinc companyia m'adapto als horaris i si vaig sol segurament la faré sortint a les 7, 2/4 de 8, per acabar de fixar-me en tots els detalls de la ruta
Si puc la tornaré a fer diumenge, però aqui si que seria a les 7h, doncs despres tinc compromis i hauria de ser a casa a 2/4 d'11 màxim 11
Altra cosa qu no se com fer es el tema anar informant al foro la gent que està apuntada i que vosaltres poseu habitualment al inici del fil, (em caldrà mes ajuda) però de moment:
Ra-mon 1 pax(?)
Mareta 2 pax (?)
Bolero 2 pax