Faro 2009
Moderador: Airald
- Ptt36
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 12:53 am
- Ubicació: Mont-roig del Camp
- Contacta:
Re: Faro 2009
Eduard
Ptt36 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 28, 2009 2:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Nº soci AMM 12736
- Ptt36
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 12:53 am
- Ubicació: Mont-roig del Camp
- Contacta:
[quote user="Triniti.V" post="85212"]Ostres Eduard quina passada, segur que hi havia un ambient molt guapo... :jump :jump :jump
Vas fer alguna foto del concert ? Es que jo de joveneta estava colada pel cantant de Europe :oops: :oops: i m'encantaria veure'l.... ;)
:kiss :kiss :kiss i Vvvvvsss
P.D: No admeto conyes al respecte que tots tenim un passat he !!!!!!!! :box :box :box
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Aqui et deixo unes fotos del concert d'Europe, encara qe no son meves, son d'un company.

Eduard
Vas fer alguna foto del concert ? Es que jo de joveneta estava colada pel cantant de Europe :oops: :oops: i m'encantaria veure'l.... ;)
:kiss :kiss :kiss i Vvvvvsss
P.D: No admeto conyes al respecte que tots tenim un passat he !!!!!!!! :box :box :box
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Aqui et deixo unes fotos del concert d'Europe, encara qe no son meves, son d'un company.

Eduard

Nº soci AMM 12736
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Gràcies Eduard :kiss :kiss , per sort veig que a l’Axel ha posat seny i ja no va amb aquells pantalonets curts “gallumbos” que portava avanç... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I pensar que va ser el meu primer amor !!!!!! :oops: :oops: La de Super-Pops que havia comprat jo per poder-me folrar les carpetes... :b9 :b9 :b9
:kiss :kiss i Vvvvsss
I pensar que va ser el meu primer amor !!!!!! :oops: :oops: La de Super-Pops que havia comprat jo per poder-me folrar les carpetes... :b9 :b9 :b9
:kiss :kiss i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta: