Transpirenaica ? Transpirenaica !!!! Are You Ready, Boop ?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Transpirenaica ? Transpirenaica !!!! Are You Ready, Boop

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 28, 2009 10:05 am

[quote user="Steelman" post="85667"]ja m´he mirat les fotos.
El col d´aspin per disfrutar de la conducció es un dels meus preferits. El de Tourmalet es maco per les vistes i el que es, pero no m´agrada tant.
I el de Soulor a mi m´encanta.

Per cert, el de la bonaigua esta obert? pq he vist que hi havia un semafor![/quote]

Steelman, al port de la Bonaigua o millor dit .... i comparat amb els altres.... AUTOPISTA BONAIGUA estaba obert i el pas degut a obres és alternatiu.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 28, 2009 10:11 am

Avui , estic feta una miseria .
El que més mal em fa es la ma esquerra de l´embrague i l´hombro dret de la caiguda.

Ja dic jo que l´edat no perdona i els kms menys ;) :b9 :b9 :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 28, 2009 11:44 am

[quote user="Mareta" post="85670"]Avui , estic feta una miseria . Però jo sempre dic... si s´está prou pirat per fer dos díes de moto i més moto, també s´ha d´esser prou madur per retornar a la feina sense queixar-se.

El que més mal em fa es la ma esquerra de l´embrague i l´hombro dret de la caiguda.

Ja dic jo que l´edat no perdona i els kms menys ;) :b9 :b9 :kiss[/quote]

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. jul. 28, 2009 2:15 pm

Jo a on vaig disfrutar més va ser el d'Aubisque, tant per la carretera com per el paissatge, el vaig trobar espectacular
ImatgeImatge

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dt. jul. 28, 2009 5:51 pm

Doncs, Mareta, sento discrepar de tothom que ha intervingut en aquest post teu. Em sembla veritablement una barbaritat el que has fet. Com tú mateixa deixes translluïr a les teves paraules, has posat en perill greu no sols la teva pròpia integritat física, sinò la de la resta d'usuaris de la carretera. Baixant dels Pirineus cap a Donosti a la 1 de la matinada, desprès de 19 hores de conducció molt i molt exigent et vas convertir en una autèntica bomba de rellotgería.

No crec que això que has fet sigui Mototurisme, i t'ho dic de debó. Ja fa un temps que al fòrum sembla que anar en moto es redueixi a un "Jo la tinc més gran que tú"..."i Jo encara més..." i no crec que això comporti res de bó, tret de nous accidents i fins i tot més greus dels que ja hem tingut.

La topada que vàreu tenir no va ser resultat de res més que d'una distracció com a conseqüència del cansament extrem que vàreu suportar.

Més de 1600 Km en dos díes, sense tenir pràcticament temps per descansar em sembla un despropòsit i molt perillòs. No s'hauría d'aplaudir això.

Ho sento, però és la meva opinió. Agradarà més o menys, però és la meva. :| :|
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 28, 2009 5:55 pm

uiiiii......la cosa s´anima..... i es que el fenòmen Mareta ha fet canviar els esquemes ......
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 28, 2009 5:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dt. jul. 28, 2009 6:00 pm

home.............no creieu que en Bravo té molta part de raó????
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 28, 2009 6:04 pm

Com has dit es la teva opinio, que pot agradar mes o menys pero...

I segurament tens part de raó , en el fons.
Per que en que exposes hi ha coses que no estic gaire d´acord ;)

[quote user="Bravo" post="85680"]Ja fa un temps que al fòrum sembla que anar en moto es redueixi a un "Jo la tinc més gran que tú"..."i Jo encara més..." i no crec que això comporti res de bó, tret de nous accidents i fins i tot més greus dels que ja hem tingut. [/quote]
Potser no has llegit be tots els missatges i posts del forums pero aixo que dius tu no ho he vist per enlloc.
El forum es redueix a molt mes que aixo. Com sempre es redueix a fer amics, sortir amb ells i passar-sho be.
Si les rutes es fan mes llargues es possiblament pq al sortir molt al final el que tens a prop ho coneixes i tens nou reptes.
Aixo pasa en tot a la vida, en la moto, en lo professional...quant ja en tens prou amb lo de "sempre" vols nous reptes

[quote user="Bravo" post="85680"]La topada que vàreu tenir no va ser resultat de res més que d'una distracció com a conseqüència del cansament extrem que vàreu suportar. [/quote]
pot ser que si, i pot ser que no. Pero dir que una topada es fruit d´algo es molt agoserat sense ser-hi dvant no? ;)

[quote user="Bravo" post="85680"]Més de 1600 Km en dos díes, sense tenir pràcticament temps per descansar em sembla un despropòsit i molt perillòs. No s'hauría d'aplaudir això.[/quote]
HOme son molts km's pero tampoc no son cap exageracio.
Hi ha gent del forum que els ha fet en un dia, i al dia seguent mes i no pasa res.
El tema dels km's es l´habit que es tingui de fer-los cadascu. Hi ha gent que fer-ne 25 es una epopeia, per altres ferne 1000 es un escalfament.

De totes la teva opinio es respectable, igual que la meva i que la de la mareta, i que la de tots els membres del forum ;)
Creume que turisme en moto es pot fer, fent 150km's en un dia o amb 800km.
Ex ...moltes coses

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dt. jul. 28, 2009 6:56 pm

Jo que no estic d’acord amb basar la meva afició a la moto en assolir grans reptes n’hi que la meva propera moto sigui la da mes motor i la mes rapida, entenc que hi hagin persones que contínuament se estiguin replantejant assolir noves fites, amb això ja sortim del terreny purament motoritzat per entrar a la diferent manera que tenim uns del altres d’entendre la vida, i per el poc tems que fa que la conec la mareta sens cap mena de dubta es d’aquestes que quant acaba una fita el seu cap ja rumia quina serà la propera, da fet som quasi veïns i jo no me’n havia assabentat d’aquesta ultima si no em hagués trucat el diumenge ja en ruta........... Sense acritud tots som diferents.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 28, 2009 7:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 28, 2009 8:36 pm

[quote user="Bravo" post="85680"]Doncs, Mareta, sento discrepar de tothom que ha intervingut en aquest post teu. Em sembla veritablement una barbaritat el que has fet. Com tú mateixa deixes translluïr a les teves paraules, has posat en perill greu no sols la teva pròpia integritat física, sinò la de la resta d'usuaris de la carretera. Baixant dels Pirineus cap a Donosti a la 1 de la matinada, desprès de 19 hores de conducció molt i molt exigent et vas convertir en una autèntica bomba de rellotgería.

No crec que això que has fet sigui Mototurisme, i t'ho dic de debó. Ja fa un temps que al fòrum sembla que anar en moto es redueixi a un "Jo la tinc més gran que tú"..."i Jo encara més..." i no crec que això comporti res de bó, tret de nous accidents i fins i tot més greus dels que ja hem tingut.

La topada que vàreu tenir no va ser resultat de res més que d'una distracció com a conseqüència del cansament extrem que vàreu suportar.

Més de 1600 Km en dos díes, sense tenir pràcticament temps per descansar em sembla un despropòsit i molt perillòs. No s'hauría d'aplaudir això.

Ho sento, però és la meva opinió. Agradarà més o menys, però és la meva. :| :|[/quote]

Wala, Bravo.... moltes gracies per la teva opinió que respeto però no comparteixo i tant mateix agreixo.

Ja fa temps que a la réplica de la meva presentació em vares dir una cosa que em va agradar molt :

"Sigues molt benvinguda, Mareta, des de Viladecans, Baix Llobregat, la ciutat sense Dèu ni amo, ni la mare que la va parir.

Gaudeix molt del foro i de la seva gent. Posa't cómoda i senteix-te a casa teva. La teva moto és imponent per qualsevol persona. Un home ha de tenir decissió per portar una màquina així. Portant-la tú demostres determinació i caràcter, ensenyant a tothom, com fan totes les companyes de Mototurisme, que no hi ha "motards" de sexe masculí i d'altres de sexe femení. A dalt de la moto un motero és un motero sempre, sense distincions. Rep les meves felicitacions i la meva més gran admiració. :wink: "

Més d´una vegada he citat el que em vares dir perque ho vaig trovar molt acertat.
Dalt d´una moto tots som igual i jo per el sol fet de ser dona no he de demostrar res a ningú.

Com ja saps .... Bravo, fins fa poc no había sortit de la provincia de Girona, però aixó sí.... em coneixo TOTES LES CORBES que tinc a prop. A mí no m´agrada correr en moto, em sento més a gust intentant traçar millor les corbes o intentant frenar menys per corretgir una entrada a corbe massa rápida.
De fet, i amb tots els meus respectes per les motos tipus R , jo no m´atreviría a agafar-les. Em fan por. Corren massa i la posició dalt la moto per a mí , és incómode.
Prefereixo la Gs que sembla que estigui asentada al sofá de casa veien el programa : "paisajes españoles".
Quand vaig anar a Finisterre, després de que molts altres companys ho fesin, de veritat que no em pensaba aconseguir-ho. L´intendéncia, la preparació , el fet d´anar sola....... i després de tant preparar i neguitejar va resultar com em va dir ARBE un no res. L´Autopista estaba sense tránsit de camions i ho vaig fer la mar de bé. Cap problema.
El tema de la Transpirenaica, ja la varen fer uns companys meus ara fa una setmana ( no tots varen aconseguir arribar) i si hagués coincidit amb data l ´hagués fet amb ells, però el fet de treballar els dissabtes em limita molt. Ells varen arribar a les 10 del vespre a Hondarrabía i eran crec unes 7 motos. Si jo vaig arribar tant tart va ser perque no portaba road leader i em vaig quedar sense benzina a França.
O sigui que si uns companys meus la varen fer..... jo sabía que també ho aconseguiría o si res més no ho intentaría.

La ruta inicialment era de 3 díes, però per motius de feina ... la vaig escursar . 600 kms de tornada son 6 hores.... aixó no és res. Prácticament sense corbes.

I una anada de 1.026 kms amb molta corbe i amb tota la il.lusió creu-me que no es res. El que sí és veritat és que s´ha d´estar acostumat a les corbes i et puc dir que les corbes son la meva especialitat ( malgrat a molts de vosaltres no os arribi ni a la sola de les sabates..... ).

La topada per el darrera no va ser res. De fet i tens raó , cap a Finisterre també vaig caure a una benzinera perque el caballet s´em va plegar. Mai había caigut de la moto i últimament i en parat i en menys de 1 mes, he caigut 2 vegades. A qui de vosaltres no os ha caigut la moto en parat ??????????

Per a mí, que estic acostumada, malgrat tingui un troncomóbil ( cotxe) de la terçera edat a fer kms, el fet de fer-los en moto em motiva molt perque disfruto doblement i ja veus que normalment surto sola, però disfruto tant que em cundeix doblement.
Per lo tant 1.026 kms de corbes que es lo meu i disfrutant a tope ?????? Ho tornaría a fer i segurament com que em coneixo la ruta arribaría a les 10 del vespre.
L´únic que cambiaría sería afagir-hi un segon día amb corbes per la cornisa cantábrica i poguer tenir temps de dinar tranquilament gaudint del paisatge i les gens de l´entorn i la tornada...... la tornada ... un trámit i ja està.

Ja veus, m´agrada la moto i tot el que comporta, llevar-me d´hora, pasar fret i calor, llegir mapes, estudiar rutes, preparar sortides i si amb tot aixó puc motivar a més d´una o un perque cadescú al seu nivell sorti amb moto i en gaudeixi tant com jo.... ja en tinc prou.

Tot aquesta parrafa te la dic, Bravo , amb tot el carinyo . :kiss
Personalment, la moto és la meva válvula d´escapament i en gaudeixo sempre que puc.
El día que m´encansi.... TAL DÍA FARÀ UN ANY.

Tots els comentaris del Stellman els trovo molt acertats i fins i tot en Bull1256 ;) té raó.
Així donç , així que pogui penjaré la crónica del viatge. Tal i com es presenta la setmana ni divendres tindre temps :martell :martell .

Bravo, sincerament , moltes gracies per el teu parer :kiss
Eva
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 28, 2009 9:16 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dt. jul. 28, 2009 8:49 pm

Tots els comentaris del Stellman els trovo molt acertats i fins i tot en Bull té raó

Jo també ho vaig dir a la meva presentació antes que Bull em podeu dir 1256 em sento mes identificat, cadascú es com es marsseta.

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dt. jul. 28, 2009 10:23 pm

Que........ aprfitem que no hi ha l'Albert i a fotre merder. Albertttttttttttt torna.
Mireu, jo penso que tothom és lliure de fer el que vulgui i tothom té la raó, perquè fer les coses sense us de raó no te sentit. Jo si que tinc clarissim que jo no ho faré pas, mes aviat el contrari, si puc el faré amb 15 dies aquest Kms. i gaudiré del paissatge, peró tothom és diferent i sort ni ha.
Jo penso que aquestes coses total ami no m'afectan personalment per tant endevant qui les fagi i reconèc que xapo els que s'esta veient aquests dies per aqui.
ImatgeImatge

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dt. jul. 28, 2009 10:38 pm

Jo si que tinc clarissim que jo no ho faré pas, mes aviat el contrari, si puc el faré amb 15 dies aquest Kms. i gaudiré del paissatge, peró tothom és diferent i sort ni ha.
Vols dir que ens diria quelcom L’Albert crec que no, i també crec que exposant cadascun la nostre opinió, hi ha un manifest de diferents personalitats tu ho feries em 15 dies gaudint del paisatge, jo si podes al faria per camins dificultosos, no crec que dures 15 dies, els anys no perdonen als camins dificultosos, i la marsseta a tardat dos dies per ja esta pensant de fer-lo em menys temps, també crec que en Bravo ens deia que ell ho faria d’una altre manera.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 28, 2009 11:35 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 28, 2009 10:51 pm

Jo si que tinc clarissim que jo no ho faré pas, mes aviat el contrari, si puc el faré amb 15 dies aquest Kms. i gaudiré del paissatge, peró tothom és diferent i sort ni ha.
Vols dir que ens diria algú L’Albert crec que no, i també crec que exposant cadascun la nostre opinió, hi ha un manifest de diferents personalitats tu ho feries em 15 dies gaudint del paisatge, jo si podes al faria per camins dificultosos, no crec que dures 15 dies, els anys no perdonen als camins dificultosos, i la marsseta a tardat dos dies per ja esta pensant de fer-lo em menys temps, també crec que en Bravo ens deia que ell ho faria d’una altre manera.
Sí, si..
Es pot sapiguer perque em dius marsseta ??????
o em dius Mareta o Eva, però marsseta ????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
No vull patir una crísis d´identitat :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dt. jul. 28, 2009 10:53 pm

[quote user="Bul1256" post="85722"]

Vols dir que ens diria algú L’Albert crec que no, i també crec que exposant cadascun la nostre opinió, hi ha un manifest de diferents personalitats tu ho feries em 15 dies gaudint del paisatge, jo si podes al faria per camins dificultosos, no crec que dures 15 dies, els anys no perdonen als camins dificultosos, i la marsseta a tardat dos dies per ja esta pensant de fer-lo em menys temps, també crec que en Bravo ens deia que ell ho faria d’una altre manera.[/quote]

Jo sincerament tant sols de veure el que fa, quedo esgotat, admiro el que fa, però tinc molt clar que jo no aniré pas amb ella. "amb moto eh" i si ve per aqui a casa algun dia amb la moto li lligaré amb un ption i durant un mes no sortira. :D :D :D
ImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. jul. 28, 2009 11:17 pm

[quote user="Sagal" post="85727"][quote user="Bul1256" post="85722"]

Vols dir que ens diria algú L’Albert crec que no, i també crec que exposant cadascun la nostre opinió, hi ha un manifest de diferents personalitats tu ho feries em 15 dies gaudint del paisatge, jo si podes al faria per camins dificultosos, no crec que dures 15 dies, els anys no perdonen als camins dificultosos, i la marsseta a tardat dos dies per ja esta pensant de fer-lo em menys temps, també crec que en Bravo ens deia que ell ho faria d’una altre manera.[/quote]

Jo sincerament tant sols de veure el que fa, quedo esgotat, admiro el que fa, però tinc molt clar que jo no aniré pas amb ella. "amb moto eh" i si ve per aqui a casa algun dia amb la moto li lligaré amb un ption i durant un mes no sortira. :D :D :D[/quote]

Ara ja sé on no he d´anar ;) :kiss

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dt. jul. 28, 2009 11:52 pm

[quote user="Mareta" post="85706"][quote user="Bravo" post="85680"]Doncs, Mareta, sento discrepar de tothom que ha intervingut en aquest post teu. Em sembla veritablement una barbaritat el que has fet. Com tú mateixa deixes translluïr a les teves paraules, has posat en perill greu no sols la teva pròpia integritat física, sinò la de la resta d'usuaris de la carretera. Baixant dels Pirineus cap a Donosti a la 1 de la matinada, desprès de 19 hores de conducció molt i molt exigent et vas convertir en una autèntica bomba de rellotgería.

Ho sento, però és la meva opinió. Agradarà més o menys, però és la meva. :| :|[/quote]

Wala, Bravo.... moltes gracies per la teva opinió que respeto però no comparteixo i tant mateix agreixo.

Ja fa temps que a la réplica de la meva presentació em vares dir una cosa que em va agradar molt :

"Sigues molt benvinguda, Mareta, des de Viladecans, Baix Llobregat, la ciutat sense Dèu ni amo, ni la mare que la va parir.

Gaudeix molt del foro i de la seva gent. Posa't cómoda i senteix-te a casa teva. La teva moto és imponent per qualsevol persona. Un home ha de tenir decissió per portar una màquina així. Portant-la tú demostres determinació i caràcter, ensenyant a tothom, com fan totes les companyes de Mototurisme, que no hi ha "motards" de sexe masculí i d'altres de sexe femení. A dalt de la moto un motero és un motero sempre, sense distincions. Rep les meves felicitacions i la meva més gran admiració. :wink: "

Més d´una vegada he citat el que em vares dir perque ho vaig trovar molt acertat.
Dalt d´una moto tots som igual i jo per el sol fet de ser dona no he de demostrar res a ningú.

Com ja saps .... Bravo, fins fa poc no había sortit de la provincia de Girona, però aixó sí.... em coneixo TOTES LES CORBES que tinc a prop. A mí no m´agrada correr en moto, em sento més a gust intentant traçar millor les corbes o intentant frenar menys per corretgir una entrada a corbe massa rápida.
De fet, i amb tots els meus respectes per les motos tipus R , jo no m´atreviría a agafar-les. Em fan por. Corren massa i la posició dalt la moto per a mí , és incómode.
Prefereixo la Gs que sembla que estigui asentada al sofá de casa veien el programa : "paisajes españoles".
Quand vaig anar a Finisterre, després de que molts altres companys ho fesin, de veritat que no em pensaba aconseguir-ho. L´intendéncia, la preparació , el fet d´anar sola....... i després de tant preparar i neguitejar va resultar com em va dir ARBE un no res. L´Autopista estaba sense tránsit de camions i ho vaig fer la mar de bé. Cap problema.
El tema de la Transpirenaica, ja la varen fer uns companys meus ara fa una setmana ( no tots varen aconseguir arribar) i si hagués coincidit amb data l ´hagués fet amb ells, però el fet de treballar els dissabtes em limita molt. Ells varen arribar a les 10 del vespre a Hondarrabía i eran crec unes 7 motos. Si jo vaig arribar tant tart va ser perque no portaba road leader i em vaig quedar sense benzina a França.
O sigui que si uns companys meus la varen fer..... jo sabía que també ho aconseguiría o si res més no ho intentaría.

La ruta inicialment era de 3 díes, però per motius de feina ... la vaig escursar . 600 kms de tornada son 6 hores.... aixó no és res. Prácticament sense corbes.

I una anada de 1.026 kms amb molta corbe i amb tota la il.lusió creu-me que no es res. El que sí és veritat és que s´ha d´estar acostumat a les corbes i et puc dir que les corbes son la meva especialitat ( malgrat a molts de vosaltres no os arribi ni a la sola de les sabates..... ).

La topada per el darrera no va ser res. De fet i tens raó , cap a Finisterre també vaig caure a una benzinera perque el caballet s´em va plegar. Mai había caigut de la moto i últimament i en parat i en menys de 1 mes, he caigut 2 vegades. A qui de vosaltres no os ha caigut la moto en parat ??????????

Per a mí, que estic acostumada, malgrat tingui un troncomóbil ( cotxe) de la terçera edat a fer kms, el fet de fer-los en moto em motiva molt perque disfruto doblement i ja veus que normalment surto sola, però disfruto tant que em cundeix doblement.
Per lo tant 1.026 kms de corbes que es lo meu i disfrutant a tope ?????? Ho tornaría a fer i segurament com que em coneixo la ruta arribaría a les 10 del vespre.
L´únic que cambiaría sería afagir-hi un segon día amb corbes per la cornisa cantábrica i poguer tenir temps de dinar tranquilament gaudint del paisatge i les gens de l´entorn i la tornada...... la tornada ... un trámit i ja està.

Ja veus, m´agrada la moto i tot el que comporta, llevar-me d´hora, pasar fret i calor, llegir mapes, estudiar rutes, preparar sortides i si amb tot aixó puc motivar a més d´una o un perque cadescú al seu nivell sorti amb moto i en gaudeixi tant com jo.... ja en tinc prou.

Tot aquesta parrafa te la dic, Bravo , amb tot el carinyo . :kiss
Personalment, la moto és la meva válvula d´escapament i en gaudeixo sempre que puc.
El día que m´encansi.... TAL DÍA FARÀ UN ANY.

Tots els comentaris del Stellman els trovo molt acertats i fins i tot en Bull1256 ;) té raó.
Així donç , així que pogui penjaré la crónica del viatge. Tal i com es presenta la setmana ni divendres tindre temps :martell :martell .

Bravo, sincerament , moltes gracies per el teu parer :kiss
Eva[/quote]

Mareta, vull que tinguis ben clar que continuo pensant lo mateix que et vaig dir el dia de la benvinguda. Jo no et conec de res, com molt ben dius, però el que sí que et puc dir és que tens els d'allonsis més ben posats que molts homes que s'en venten de ser-ho. La meva opinió és això nomès: una opinió. No pretenc "sentar cátedra" com en fan molts ni pretenc "épater" amb les meves intervencions, Tampoc pretenc canviar la teva forma de ser ni cridar-te a l'ordre, perquè senzillament no sòc ningú per fer-ho. Sols faltaría...

Que l'accident no va ser causat pel cansament, perfecte doncs. Que 1600 i escaig kilòmetres en dos díes no són gaires kilòmetres, doncs perfecte. Que sòc agosarat, doncs potser sí. Més ben dit, sí que ho sòc, però sempre amb un punt de prudència. En conec alguns llocs plens de gent que un día va intentar anar més enllà del seu límit, per assolir noves fites i es van deixar les seves il.lusions en un revolt, un arbre, un senyal vertical...

Mareta, tant se val si ets una dona o un home a dalt d'una moto. Tothom, homes i dones, hem de demostrar que no sols apreciem la nostra vida, sinò també la dels altres. I per això em ratifico fil per randa en tot lo que he dit en la meva intervenció.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 29, 2009 6:36 am

Com que no tinc massa temps, la crónica la faré diferent .

LA PREPARACIÓ.-

Aquest viatge el vaig començar a preparar pocs dies després de la tornada de Finisterre.

Tanta autopista em va deixar les rodes i el cervell cuadrat, així que vaig decidir mirar el que es proposava per els foros.

Uns companys de BMW que varen fer el curset de Tac a Castellolí amb mi, preparaven el II Gran Desafio : Cap de Creus- Hondarribia amb 14 ports de muntanya. El que no em va semblar tant bé, varen ésser les dates. Jo les sortides no les puc fer en dissabte perquè treballo.

Així donç i havent llegit la proposta de ruta que em va deixar encisada, vaig decidir a fer-la en solitari ( com de costum).

El fet d’anar sola te una gran avantatge: t’integres molt més amb la gent . Fins i tot a les parades, tothom et dona conversa sense demanar-ho. És molt divertit, però fa falta més preparació i tenir-ho tot molt clar. Jo fins ara no havia tingut la necessitat de llegir mapes ni d’interpretar el gps. A les 2 últimes sortides, n’estic aprenent un munt.

He aprés a agafar el mínim imprescindible per la sortida
He aprés a portar SEMPRE UN MAPA A MÁ
He aprés a fer-me un esquema manual que solo enganxar al dipòsit i queda molt cutre, però em va molt bé
He aprés a mirar la pressió dels neumàtics
He aprés a tenir sempre el xubaquero a mà.

La desavantatge d’anar sola es que si em passa algo, es més fotut ( però com que surto no pensant amb axó... No problem !!!!!!).
L’altre desavantatge és que hi ha moments que t’agradaria puguer parlar amb algú i en el mateix llenguatge, es a dir, després de rodar junts, estem dins la mateixa sintonia i amb poques paraules ens entenem.

Tenia clar la ruta, però posar-la al map source (programa del garmin) encara em costa.
El dissabte abans de marxar encara estava repassant el traçat i fent les xuletes.
Resumint , jo hi disfruto molt amb la preparació, amb els vostres comentaris i els vostres ànims.

El meu company de ruta.- En Joan.

Imatge

Aquesta vegada , en Joan, client i amic meu, malgrat li vaig comentar dos dies abans , s’hi va apuntar. Fa poc el varen operar del coll i el que li varen extreure era dolent. Així donç dintre d´unes setmanes comença amb Radio. Li encanta anar en moto i com jo li agraden les corbes. També és ràpid i no es torba en lloc.

Tot dinant un parell de dies abans li vaig explicar el planning i ell em va comentar :

Eva... axó que vols fer és impossible. Com sempre li vaig replicar... Joan uns companys de bmw motos ho han aconseguit la setmana pesada.

Finalment vaig aconseguir que em digués.... vinga va. Farem el que podrem !!!!!!!!

En Joan és un sac de neguits i el més important per a mi: UN GRAN COMPANY DE RUTA.
Esta molt acostumat a viatjar amb moto .La seva moto és una Varadero. Jo no entenc pas massa res de motos, però el que si vaig comprovar és que és una gran moto de trail.
En Joan és de Berga i surt amb la colla de Gironella cada diumenge. Té 61 anys i malgrat li he dit un parell de vegades, no ha vingut mai a fer una sortida amb mototurisme.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 29, 2009 6:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. jul. 29, 2009 11:06 am

Mareta no et conec personalment, però segueix així amb aquest entusiasme i que millor que celebrar a la llunyania una fita aconseguida.

Com a persona responsable i amb obligacions que ets tú, pensa que aixó de les motos, sempre s´ha de possar amb segon plá , hi han coses mes importants i que mereixen més atenció, però es normal que vulguis cremar quilometres com més aviat millor i continuar descobrint sensacions, recordo aquest no parar mai dels meus començaments.

Perdona les meves reflexions, segur que ets una persona amb més seny que jo, malgrat l´edat, però l´edat m´ha convertit amb un cascarrabies i sempre hi haig de ficar cullerada.

També m´afectat la bonhomia i valentia del Joan, donal-hi una forta abraçada. :bow

Ah? Tinc bastant domini del Mapsource , quin problema tens ??? :cool:
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. jul. 29, 2009 11:17 am

[quote user="Gs12 red" post="85773"]

També m´afectat la bonhomia i valentia del Joan, donal-hi una forta abraçada. :bow

[/quote]

+1

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”