Transpirenaica ? Transpirenaica !!!! Are You Ready, Boop ?

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Transpirenaica ? Transpirenaica !!!! Are You Ready, Boop

Entrada Autor: Sagal » dc. jul. 29, 2009 2:17 pm

[quote user="Mareta" post="85728"]
Ara ja sé on no he d´anar ;) :kiss[/quote]

No? doncs a casa, et convido 2 minuts a seure i estar quieta. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ImatgeImatge

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. jul. 29, 2009 3:24 pm

Ja diuen que "Dios los cria y ellos se juntan"... :eyes :eyes :eyes , si ja tenia admiració per la Mareta ara va i ens explica la fortalesa d'en Joan... :bow :bow :bow

Molts en la seva situació es quedarien a casa planyent-se, i ell agafa la moto i apa, Transpirinenca al canto... :jump :jump :jump :jump

Des d'aquí vull enviar-li tota la meva admiració... :kiss :kiss :kiss :kiss

Espero la resta de la crònica amb candeletes ;)

:kiss :kiss i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 29, 2009 5:43 pm

LA RUTA (1):

El diumenge al matí em vaig llevar a les 4:45 i en molt poca estona tot va estar al seu lloc dins les maletes. Ara ja em sé repartir millor les coses dins el top case i les 2 maletes. Vaig tornar a deixar estris per a mi totalment bàsics com la planxa per els cabells ( i això em sap greu).
A partir de les 5 ja vaig començar per anar a posar benzina i fer la primera foto:

Imatge

El primer tram de ruta i fins a Girona no vaig passar de 110 Km/h. Per la meva zona tenim molt de perill amb els porcs senglars.
El primer tram de carretera anava pràcticament sola i sortosament amb la jaqueta d’hivern. Abans d’arribar als tunels de Cap Sa Costa ja havia sortit el sol.
Imatge

Per aquella zona normalment la carretera és molt humida, però jo la vaig trobar molt i molt seca, així que no em vaig adonar i ja estava a Ribes de Freser.
Vaig pendre un café perque estaba morta de fred
ImatgeImatge

1.- Collada de Toses .-.

Sempre he mantingut que tenim una collada de luxe amb un asfalt boníssim, les corbes son molt fàcils i ràpides i el traçat i el paisatge casa vegada és millor. Aquí vaig passar molta fred. Estàvem a 12 º .
Imatge

El tros que no m’agrada tant és per arribar fins a Puigcerdà. Sempre hi trobo animals o excrements que patinen molt.
Vaig seguir fins Adrall, passat la Seo i allà em vaig trobar amb en Joan.

2.- Port del Cantó
Preciós , bon asfalt i millor paisatge. Una carretera ample on per cert no hi varem pas trobar masses motos.

Imatge

Ens varem parar a SORT a esmorzar eran més o menys les 9 del matí
Imatge
La moto d´en Joan , una Varadero i la meva.... la groga :b9
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 30, 2009 4:27 pm, en total s’ha editat 5 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 29, 2009 5:59 pm

LA RUTA (2):

3.- Port de la Bonaigua.
Feia molts anys que no hi havia passat i no té res a veure. Sembla una autopista...... només els últims parell de km hi ha algunes corbes paelles que s’han de fer sense preses. L’estan arreclant i donen pas alternatiu.
Imatge

4.- Port de Espina .-
Ni fú ni fá
Imatge

5.- Puerto de Fadas.-
Cutre a matar i el asfalt en mal estat. El paisatge....... ni fu ni fa.

Imatge

6.-Puerto de la Foradada
Aquí .... bueno ... bueno.... el paisatge és molt maco però ...... bueno té un pase.
Imatge
Un petit incís.... aquí deixo una foto d´unes motos i una companyia que ens varem trobar
Imatge

Una parada de luxe per un día molt especial :kiss :kiss :kiss :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 06, 2009 11:23 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 29, 2009 6:09 pm

LA RUTA (3)

7.- Puerto de Bielsa

Anem millorant una pujada al port neta i ràpida . Aquí ja ens hem canviat les jaquetes d’hivern per les d’estiu i el calor ja es deixa notar. També trobem molts de cotxes fent el “guiri “ per la carretera... ara miro, ara paro, ara freno..... ufffff.

Imatge*

8.- Col d´Aspin
Aquí hem entrat per primera vegada a França i això ja es nota:
Carreteres amb forats
Asfalt deficient
Pintades al asfalt ( per el tour)
Francesos fent el pic nic per tota arreu
Vaques i CavallS al bel mig de la carretera
Molt de ciclista
Fins aquí encara... lo únic que no em va agradar va ser la gravi-la per tiren per tota arreu. Això és molt i molt perillós. No sé en que pensen aquets francesos!!!!!!
Paisatge PRECIÓS
Imatge

9.- Col del Tourmalet
No tinc paraules , senzillament PRECIÓS . molta moto de totes les nacionalitats . Em vaig prometre que hi tornaria amb més calma. Un paisatge per perdre-s’hi .
Nosaltres com sempre... foto i ruta.
Baixant del Tourmalet varem passar molt a prop de Lourdes. Tots els poblets francesos que varem tinguer que travessar eren molt macos però ens alentien molt la marxa.
Imatge
Imatge

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 08, 2009 11:18 am, en total s’ha editat 5 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 29, 2009 6:21 pm

LA RUTA (4)

10.- Col du Solour

Anem millorant cada vegada més i més.
Imatge

11.-Col d´Aubisque.
Carretera suficientment bona si pensem que estem a França, els paisatges....... molt i molt macos.

Imatge

Imatge

12.- Col du Pourtalet

Una carretera sinuosa amb molt d’encant. A aquelles hores els contrastos de colors eren preciosos.
Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 06, 2009 11:26 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 29, 2009 6:42 pm

LA RUTA (5)

13 .- Puerto de Lázar
Imatge

14.- Puerto de Remendia :

Imatge

Aquest tram del País Vasc , va ésser preciós. Vaig quedar al.lucinada amb la gent gran passejant per la carretera, pobles, amb flors, música, festa major, tothom molt ben vestit, la gent al carrer xerrant.
De ben segur que hi tornaré i faré nit en un d quets hotels tant i tant encantadors que vàrem trobar per el camí.

I a partir d´aqui ja es va fer de nit i en aquest punt :
Imatge
Varem tinguer que decidir sobrec continuar sobre la ruta prevista i entrar a França o recolar cap a Pamplona.
A hores d´ara ja em coneixeu i sabeu evidenment el que varem fer... continuar .
En Joan només em va posar una condició. NO PARAR A FER CAP FOTO MÉS.
I així ho vàrem fer , dels dos últims ports no en tinc cap foto, però eran :

15- Puerto de Ibañeta
D’aquest port me’n en recordaré durant molt temps. Paelles i més paelles. Ángela María i jo sense gasolina quin neguit.

16 Puerto de Otsondo.-

A França em vaig quedar prácticament sense gasolina i al ésser diumenge i a les 11 de la nit s´ens va fer difícil trovar una gasolinera. Al final i gracies a un sr. a qui anomenaré el meu Heroi, li varem pagar la gasolina i ell amb la seva tarja ens va posar suficient gasolina per acabar la ruta.
Aquest tros francés va ésser une mica caótic, jo ja vaig abdicar i em veia dormint en un marge de la carretera. A més començaba a llampegar i sort que només varen caure cuatre gotes. Si ho miro fredament..... però casi casi en congelat.... malgrat ho vaig pasar fatal, va ésser el tram d´aventura més divertit.

FINAL DE RUTA : SAN SEBASTIAN .- . Arribada

Ara només em quedarà un parell d´apreciacions personals sobre la ruta .
Si tinc temps aquest vespre , sino demà ;) :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 02, 2009 7:37 am, en total s’ha editat 4 vegades.

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dc. jul. 29, 2009 7:24 pm

Mareta...gràcies per compartir crònica i fotos!

Si vols tornar un altre dia i fer d'altres colls et deixo un enllaç dels que vàrem fer nosaltres.

Salut!...i calma.

;)

Enllaç

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 29, 2009 7:49 pm

[quote user="Panotxa" post="85819"]Mareta...gràcies per compartir crònica i fotos!

Si vols tornar un altre dia i fer d'altres colls et deixo un enllaç dels que vàrem fer nosaltres.

Salut!...i calma.

;)

Enllaç[/quote]

Moltes gracies, Panotxa.
De ben segur que faré uns quants ports més així que pogui.
Fins aviat :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 29, 2009 7:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dc. jul. 29, 2009 8:21 pm

Gràcies per la crònica Eva. però em quedo amb dues coses.

1er. no tornaras a fer cap més port fins d'aqui al menys....... 24 hores prometem-ho.

2on. Et faig un copiar i pegar de lo que dius al tourmalet "Em vaig prometre que hi tornaria amb més calma."

Jo quant vaig fer la transpirenaica vai jurar que la tornaria a fer amb calma, per això aconsello no anar-hi amb presses és massa maco per corre.

:kiss :kiss
ImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 29, 2009 9:51 pm

[quote user="Sagal" post="85833"]Gràcies per la crònica Eva. però em quedo amb dues coses.

1er. no tornaras a fer cap més port fins d'aqui al menys....... 24 hores prometem-ho.

2on. Et faig un copiar i pegar de lo que dius al tourmalet "Em vaig prometre que hi tornaria amb més calma."

Jo quant vaig fer la transpirenaica vai jurar que la tornaria a fer amb calma, per això aconsello no anar-hi amb presses és massa maco per corre.

:kiss :kiss[/quote]

Ara no puc sortir d´Espanya en moto . Fa pocs díes que em vaig adonar que el 30 de juliol el meu carnet caducaba i ja m´el he renovat, però no és válid fora de les nostres fronteres :crys :crys .

Tenim molt de país per preocupar-me de sortir fora de les nostres fronteres :lol: :lol: :lol: :lol: .

Cuida´t :kiss

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. jul. 29, 2009 9:52 pm

Carai Mareta, quin viatge més maco, gràcies per les fotos i l'explicació :roll:

De tota manera amb un parell de dies mes haguéssiu pogut fer molts més ports i segurament que més tranquilament (o no) ;)
Ja tinc ganes d'anar al Pirineu i encara falta 10 dies abans que no marxem amb en Bond i en Pacs :tremolant

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. jul. 29, 2009 10:37 pm

[quote user="Ra-mon" post="85843"]Carai Mareta, quin viatge més maco, gràcies per les fotos i l'explicació :roll:

De tota manera amb un parell de dies mes haguéssiu pogut fer molts més ports i segurament que més tranquilament (o no) ;)
Ja tinc ganes d'anar al Pirineu i encara falta 10 dies abans que no marxem amb en Bond i en Pacs :tremolant[/QUOTE]

Dic el mateix que en Ramon. :D

Encara ens falten 12 dies per marxar i ja començo de comptar els segons veient aquestes fotos i llegint lo bé que t'ho has passat :D :D

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dj. jul. 30, 2009 9:10 am

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Un altre repte assolit :D :D , com segueixis aquest pas no et quedaran coses per fer l'any vinent... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

La crònica com sempre Fantàstica :jump :jump

:kiss :kiss :kiss i Vvvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 30, 2009 11:52 am

De la ruta de tornada no he dit res perquè he considerat que és de pur tràmit i ja es al segona vegada que la faig en un mes. La carretera boníssima amb molts de trams de autovia i sense gens d’autopista.
Novament molta calor, hi havien trams on la moto marcava 40º. La sensació era de molta xafogor , malgrat això sempre varem rodar amb les jaquetes d’estiu.

Ens varem llevar quant el cos ens va ho va demanar i vaig mirar per la finestra i estava ploguent. A mi no m’agrada conduir amb pluja, per lo que varem allargar el màxim l’esmorzar i la sobretaula de l´esmorzar .
Varem tornar empaquetar i un altre vegada cap a buscar les motos.

Imatge

VAIG ESTRENAR EL XUBASQUERO !!!!!!!!! Lo bé que va. En Guillem , em va insistir fa temps que me’l comprés i vaig aprofitar una oferta del LIDL. Semblava un insecte negre, però lo bé que va !!!!!!!!!.
Dalt la moto i directe cap a casa. A Sabiñánigo varem menjar – sense cap pressa – i després directe cap a casa.

Imatge

Cap novetat. Poc trànsit i bona carretera.
En Joan es va despedir al trencant per agafar el túnel del Cadí i jo vaig continuar cap casa.
A les 8 del vespre vaig arribar tranquilament a casa , netejar la moto i omplir de benzina.
Verem conduir escasament 6 hores.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 06, 2009 11:29 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 30, 2009 11:59 am

[quote user="Triniti.V" post="85881"]:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Un altre repte assolit :D :D , com segueixis aquest pas no et quedaran coses per fer l'any vinent... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

La crònica com sempre Fantàstica :jump :jump

:kiss :kiss :kiss i Vvvvvsss[/quote]

Gracies, Anna.
M´encantan els teus missatges plens d´alegría i color ;) :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 30, 2009 12:00 pm

[quote user="Ra-mon" post="85843"]Carai Mareta, quin viatge més maco, gràcies per les fotos i l'explicació :roll:

Ja tinc ganes d'anar al Pirineu i encara falta 10 dies abans que no marxem amb en Bond i en Pacs :tremolant[/quote]

Ra-mon, ja segueixo el vostre fil i crec que fareu molts més ports que jo :lol: :lol: :lol:
A gaudir-ne molt :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 30, 2009 12:02 pm

[quote user="James Bond" post="85854"][quote user="Ra-mon" post="85843"]Carai Mareta, quin viatge més maco, gràcies per les fotos i l'explicació :roll:

Ja tinc ganes d'anar al Pirineu i encara falta 10 dies abans que no marxem amb en Bond i en Pacs :tremolant[/QUOTE]

Dic el mateix que en Ramon. :D

Encara ens falten 12 dies per marxar i ja començo de comptar els segons veient aquestes fotos i llegint lo bé que t'ho has passat :D :D

Vsssssss
007[/quote]

Sobretot, sobretot i en territori francés manteniu la distancia entre vosaltres ;) , hi han molts de radars dins poblacions i semáfors mig amagats.
Cuidadín ;) :kiss :kiss :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. jul. 30, 2009 12:16 pm

Aquesta sortida , per a mi ha sigut , malgrat el cansanci i les hores de conducció, molt més gratificant que la de Finisterre. Si per gust en tingués que repetir alguna, de ben segur que repetiria aquesta i arribaria abans de les 10 de la nit a destí.
Vaig gaudir :
Del paisatge. .- Tant a Espanya com a França el paisatge és un plaer visual que recordaré durant molt temps. Els contrastos de colors, els arbres, les carenes, els salts d’aigua......
La ruta.- Molt i molt variada, trams fantàstics de corbes , d’altres menys bons,.
Els pobles .- Sobretot a França i al País Basc....... una passada. La singularitat de la gent, la tranquil•litat......
Els colls.- molt variats i alguns millors que els altres.
La tranquil•litat.- malgrat el nostre ritme era ràpid, vaig desconnectar el telèfon i no vaig tenir temps ni a cantar . La meva ment es limitava a pensar amb la ruta ( i a no equivocar-me) i amb les corbes ( em repetia el que ens varen repetir fins a cansar al curset del TAC: entrada a corba – contacte – i sortida i així més de mil vegades )
La companyia. En Joan, sempre va estar a l’altura. Ell sabia que lo nostre era parar fer foto i marxar i fins i tot ell em deia... Eva, vinga que fem tard !!!!!!!
La moto.- jo només puc parlar per la meva moto, sé que hi ha molts tipus de moto i tothom té clar que la seva és la millor, però os puc dir que la meva moto anava sola.
Vaig realment gaudir molt dels baixos de la meva moto. Alguna que altre corba, el traçat em va enganyar i vaig puguer rectificar sense problemes. És molt manejable i fàcil. Lo únic que per fer tirades llargues tinc el seient normal a la posició alta i en parat vaig de puntetes, però ho compensen les llargues tirades . És ideal per tota mena de terrenys asfalts. Gracies a tenir diferents tipus de conducció .- HARD, SOFT , NORMAL, muntanya....... vaig anar cambiant i els colls posava la suspensió hard i muntanya i es nota molt i molt la diferencia. A trams de rectes posava el SOFT i semblava que estaba al cim d´un coixí..... molt bé i ara que ho sé fer servir... encara millor

Així donç aqui acabo amb aquest fil, però m´en he oblidat d´un petit detall:

L´aigua que la Mar va recollir al Mediterrani la vaig retrovar ahir a la maleta de la moto, TOTAL QUE LA VAIG RETORNAR AL MEDITERRANI DESPRES D´ UNA BONA PASSEJADA. That´s life !!!!!!!!!

Imatge

A TOTES I TOTS gracies per la vostre paciéncia i fins aviat ;) :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 06, 2009 11:32 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dj. jul. 30, 2009 12:47 pm

Avui he llegit per primera vegada i de dalt a baix tot aquest fil, en primer lloc t'haig de felicitar Eva, per la magnifica aventura que has experimentat i que de ben segur recordaras per molt temps, també al teu acompanyant Joan, en segon lloc m'en alegro molt i això significa que la salut d'aquest forum es bona es que hi hagin discrepancies i que aquestes es puguin debatre de manera respectuosa i correcte, i per ultim dir que el somnis, els reptes, les fites, tot té el seu risc que hem de procurar sigui el més controlat possible.

A vegades les ganes, l'afició a allò que ens agrada no ens fa veure amb la suficient perspectiva els possibles perills, però d'altre banda s'ha d'entendre, perque sino no haguessim fet el cim a l'Everest, posat el peu a la Lluna, etc etc......

En definitiva el que es tracte es que un sigui feliç amb allò que fa, i penso que tu ho ets.

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”