ARA JO...... Transpirinenca !!!!!
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: ARA JO...... Transpirinenca !!!!!
[quote user="Pacs47" post="85876"][quote user="James Bond" post="85856"]estava pensant...........
No em pensat que farem de tornada !!!!! :shock: :shock: :shock: :wall :wall :wall
I si fem marxa fina ? :lol: :lol:
Vsssssss
007[/quote]
bones!!!!!!!
problemes resolts, tinc un dia mes de festa, aixo vol dir, fins divendres.
Ramon's vosaltres mateixos,estic obert a sugerencias -ull, solsament sugerencies-
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
salut[/quote]
Fantàstic que t'ho hagis pogut muntar, Pacs ! :cerv
Ja veus que els Ramon's estem amb moltes ganes de fer colls amunt i avall :jump
No em pensat que farem de tornada !!!!! :shock: :shock: :shock: :wall :wall :wall
I si fem marxa fina ? :lol: :lol:
Vsssssss
007[/quote]
bones!!!!!!!
problemes resolts, tinc un dia mes de festa, aixo vol dir, fins divendres.
Ramon's vosaltres mateixos,estic obert a sugerencias -ull, solsament sugerencies-
salut[/quote]
Fantàstic que t'ho hagis pogut muntar, Pacs ! :cerv
Ja veus que els Ramon's estem amb moltes ganes de fer colls amunt i avall :jump
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
quieres decir que no acabareis mareado con tantas curvas?
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Ara que sembla que potser teniu mes dies podeu embolicar una mica mes la troca. :mrgreen:
Ja que us va la marxa podriu fer aixo per tornar:
La tornada podria ser aquesta:
Dia 4:
Tornada 1
Col d’Ibardin – Col de Lizarreta - Puerto de Belate – Alto Egozcue - Puerto de Artesiana - Col d’Ispeguy – Collado de Urkiaga – Puerto de Erro – Puerto de Aurizberri - Puerto de Ibañeta Roncesvalless (¿????) arribar-s’hi? – Alto Remendia – Alto de Iso – Una banyota al embalse de Yesa??? – Unes quantes Valls ( Salazar, Roncal, Anso i Hecho). Ja que anem de carreteretes fotem-li Sant Juan de la Peña i Puerto de Oropel.
Si no podeu fer-la tota us quedeu a dormir per el camí i a l’endemà seguiu ajuntant-la amb l’altre.
Dia 5:
Avui sembla que es l’últim dia, anirem per feina. :D
Tornada 2
Puerto del Sarrablo – Collado de Eripol – Collado de sant Caprasio – Puerto del Pino – Figols – Coll de Faidella – Coll de Boixols – Coll de Jou.
Per ser l’últim dia no esta malament. De totes formes amb algun dia mes segur que podríeu disfrutar-ho mes. :b9
Ara us passo els ITN per si voleu fer-ho.
Que vagi molt be i quedeu saturats de moto i Colls per poder aguantar tot l’estiu d’una tirada.
:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
Salut.
Ja que us va la marxa podriu fer aixo per tornar:
La tornada podria ser aquesta:
Dia 4:
Tornada 1
Col d’Ibardin – Col de Lizarreta - Puerto de Belate – Alto Egozcue - Puerto de Artesiana - Col d’Ispeguy – Collado de Urkiaga – Puerto de Erro – Puerto de Aurizberri - Puerto de Ibañeta Roncesvalless (¿????) arribar-s’hi? – Alto Remendia – Alto de Iso – Una banyota al embalse de Yesa??? – Unes quantes Valls ( Salazar, Roncal, Anso i Hecho). Ja que anem de carreteretes fotem-li Sant Juan de la Peña i Puerto de Oropel.
Si no podeu fer-la tota us quedeu a dormir per el camí i a l’endemà seguiu ajuntant-la amb l’altre.
Dia 5:
Avui sembla que es l’últim dia, anirem per feina. :D
Tornada 2
Puerto del Sarrablo – Collado de Eripol – Collado de sant Caprasio – Puerto del Pino – Figols – Coll de Faidella – Coll de Boixols – Coll de Jou.
Per ser l’últim dia no esta malament. De totes formes amb algun dia mes segur que podríeu disfrutar-ho mes. :b9
Ara us passo els ITN per si voleu fer-ho.
Que vagi molt be i quedeu saturats de moto i Colls per poder aguantar tot l’estiu d’una tirada.
:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
Salut.
Salut i kilómetres
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Suposo que ens hi aclarirem .....

Em sembla que vaig xerrar massa......

Quedarem ben marejats !!!!
Gràcies Siono !!!
Vsssssss
007

Em sembla que vaig xerrar massa......

Quedarem ben marejats !!!!

Gràcies Siono !!!

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
Mare meva santíssima, Siono, vols dir que no ens vols fer perdre per aquests monts de Déu ? :eyes
Gràcies per la rutes, em sembla que per culpa teva haurem d'agafar-nos més dies de vacances ;)
Gràcies per la rutes, em sembla que per culpa teva haurem d'agafar-nos més dies de vacances ;)
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Ja sabeu que sempre és pot retallar el que calgui, o canviar-ho tot de dalt a abaix, "marxa fina". ;)
Que us vagi tot molt be companys.
Salut.
Que us vagi tot molt be companys.
Salut.
Salut i kilómetres
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
benvolgut Siono 124/1600, ja prou, no t'enadonas, que naltros no tindrem mai un no, per tu????
:bow :bow :bow :bow :bow
no es mala ruta, jo tambe abans d'arribar-hi a casa, he pensat fer la carretera de les costes, la de Tossa, pujar al Montseny i enar-hi a misa de 10 a Montserrat.
:martell :martell :martell :martell :martell :martell
i de pas omplir un parell d'enquestas d'en Randy, mes que res per omplir el dia
salut
benvolgut Siono 124/1600, ja prou, no t'enadonas, que naltros no tindrem mai un no, per tu????
:bow :bow :bow :bow :bow
no es mala ruta, jo tambe abans d'arribar-hi a casa, he pensat fer la carretera de les costes, la de Tossa, pujar al Montseny i enar-hi a misa de 10 a Montserrat.
:martell :martell :martell :martell :martell :martell
i de pas omplir un parell d'enquestas d'en Randy, mes que res per omplir el dia
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Sagal
- Presentats
Bueno jo us desitjo molt bona ruta, i si teniu temps mireu de fer una mica de mitgdiada, :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Per cert ja podeu començar a fer estiraments
Per cert ja podeu començar a fer estiraments

- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Sort que els que hi aneu esteu ben avinguts, perquè amb tantes possibilitats de rutes encara no sé on anireu... és de suposar que bé, si que us ho passareu!!! Ja explicareu...
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Aquest viatge cada vegada pinta millor :eyes :eyes :eyes Al final fareu tots els ports del Pirineu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , ja tinc ganes de veure les fotos... :jump :jump :jump
Bona ruta companys... ;) ;) ;)
:kiss :kiss :kiss i Vvvvsss
Bona ruta companys... ;) ;) ;)
:kiss :kiss :kiss i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Sagal" post="86012"]Bueno jo us desitjo molt bona ruta, i si teniu temps mireu de fer una mica de mitgdiada, :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Per cert ja podeu començar a fer estiraments[/quote]
I tant !
Una mica de migdiada després de dinar no hauria de faltar MAI ! :razz:
Per cert ja podeu començar a fer estiraments[/quote]
I tant !
Una mica de migdiada després de dinar no hauria de faltar MAI ! :razz:
- Ra-mon
- Presentats
Avui al migdia hem arribat de passar 4 dies en una Gite de Artigue (prop de Luchon) on hem fet petites rutes en moto i caminades pels voltants, deunidó la de camins i caminets amb saltants d'aigua i llacs que hi ha per allí !
Al anar-hi vam quedar tirats a la Seu d'Urgell amb la bateria morta i després d'arreglar-ho vam fer el port del Cantó al capvespre, el port de la Bonaigua a les fosques i el del Portillón quan ja era negra nit: quina por :tremolant
Al anar-hi vam quedar tirats a la Seu d'Urgell amb la bateria morta i després d'arreglar-ho vam fer el port del Cantó al capvespre, el port de la Bonaigua a les fosques i el del Portillón quan ja era negra nit: quina por :tremolant
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
I si obres un fil i ens hu espliques ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I quins aires hi havien per allà ? no fa gaire i varen anar uns quants cooperativistes a buscar nous aires i en varen portar pocs. val la pena tornar-hi? obra un fil nou i posa fotos
I recorde : nosaltes nomes venem aire
I quins aires hi havien per allà ? no fa gaire i varen anar uns quants cooperativistes a buscar nous aires i en varen portar pocs. val la pena tornar-hi? obra un fil nou i posa fotos
I recorde : nosaltes nomes venem aire
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 07, 2009 7:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire
Nosaltres només venem aire
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Ra-mon" post="86586"]Avui al migdia hem arribat de passar 4 dies en una Gite de Artigue (prop de Luchon) on hem fet petites rutes en moto i caminades pels voltants, deunidó la de camins i caminets amb saltants d'aigua i llacs que hi ha per allí !
Al anar-hi vam quedar tirats a la Seu d'Urgell amb la bateria morta i després d'arreglar-ho vam fer el port del Cantó al capvespre, el port de la Bonaigua a les fosques i el del Portillón quan ja era negra nit: quina por :tremolant[/quote]
Renoi, al final aconseguiràs confondre’m!!!!
Ara ja no se de quin viatges estàs parlant! Si no tinc mal entès la trans-pirenaica la comenceu realment el diumenge 9 d’agost, oi? :roll:
Be, tot i que alguns potser fan una mica d’entrenament el dissabte dia 8. :twisted:
Que us ho passeu molt i molt be, sense marejar-vos amb tant de revolt i gaudint tant com pugeu de tots els paisatges que us anireu trobant, dels que no en tinc cap dubte de que en fareu les corresponent fotos per poder fer una crònica com cal.
:D :D :D
[quote user="Ra-mon" post="86586"]Avui al migdia hem arribat de passar 4 dies en una Gite de Artigue (prop de Luchon) on hem fet petites rutes en moto i caminades pels voltants, deunidó la de camins i caminets amb saltants d'aigua i llacs que hi ha per allí !
Al anar-hi vam quedar tirats a la Seu d'Urgell amb la bateria morta i després d'arreglar-ho vam fer el port del Cantó al capvespre, el port de la Bonaigua a les fosques i el del Portillón quan ja era negra nit: quina por :tremolant[/quote]
Ara ja no se de quin viatges estàs parlant! Si no tinc mal entès la trans-pirenaica la comenceu realment el diumenge 9 d’agost, oi? :roll:
Be, tot i que alguns potser fan una mica d’entrenament el dissabte dia 8. :twisted:
Que us ho passeu molt i molt be, sense marejar-vos amb tant de revolt i gaudint tant com pugeu de tots els paisatges que us anireu trobant, dels que no en tinc cap dubte de que en fareu les corresponent fotos per poder fer una crònica com cal.
:D :D :D
Sort,
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Albert, això ho tens mal entès. :razz: :razz:
La preparació o entrenament el fem amb la sortida de demà a l'Empordanet ;) ;)
Vsssssss
007
La preparació o entrenament el fem amb la sortida de demà a l'Empordanet ;) ;)
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Albert" post="86609"]Holaaaa,
Ara ja no se de quin viatges estàs parlant! Si no tinc mal entès la trans-pirenaica la comenceu realment el diumenge 9 d’agost, oi? :roll: [/quote]
Ui, si, em sembla que us estic liant.
Aquí la crònica del que parlo.
Ara ja no se de quin viatges estàs parlant! Si no tinc mal entès la trans-pirenaica la comenceu realment el diumenge 9 d’agost, oi? :roll: [/quote]
Ui, si, em sembla que us estic liant.
Aquí la crònica del que parlo.
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!!!
com podre-ho veure, la ruta ha estat plena de problemas i entrebancs

proximament, la cronica sencera
:???: :???: :???: :???:
com podre-ho veure, la ruta ha estat plena de problemas i entrebancs

proximament, la cronica sencera
:???: :???: :???: :???:
SOCI A.M.M. 16284
- Sagal
- Presentats
Ja veig que heu tingut molts entrebancs, peró tu ets un puta eh, perquè no agafaves la cua del toro en comptes de la vaca, :b9 :b9 :b9

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Carai, quines vacances més estressades, oi? :razz: