[quote user="Miquelpericas" post="85801"]Doncs a mi no m'importaria provar-la... De totes maneres, jo també preferiria que destinessin els esforços a millorar les motos que requereixen una revisió.[/quote]
A mi particularment no em desagrada soc mes de la Honda CB 1300 però aquestes digues-li, innovacions, novetats, trencar amb l’establer, sempre m’han cridat l’atenció.
Honda EVO6
Moderador: Airald
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Re: Honda EVO6
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 30, 2009 8:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Com sempre el disseny pot ser discutible, per això cada un de nosaltres tenim gustos diferents, però ha de ser molt interessant provar aquest motor de sis cilindres en un xassís que no sigui el de la GW, potser mes d’un tindríem alguna sorpresa, segurament bona.
Realment m’agradaria provar-la.
Ah, i sobre els models que te en producció cada fabricant, millor no ho comento, doncs penso que no tinc prou informació, però els de BMW, si be han augmentat molt el seu catàleg de models, s’ha de dir que no passa el mateix amb els motors disponibles. (No conec gaire la procedència dels bicilíndrics de 800c.c.)
:-o :-o :-o
Com sempre el disseny pot ser discutible, per això cada un de nosaltres tenim gustos diferents, però ha de ser molt interessant provar aquest motor de sis cilindres en un xassís que no sigui el de la GW, potser mes d’un tindríem alguna sorpresa, segurament bona.
Ah, i sobre els models que te en producció cada fabricant, millor no ho comento, doncs penso que no tinc prou informació, però els de BMW, si be han augmentat molt el seu catàleg de models, s’ha de dir que no passa el mateix amb els motors disponibles. (No conec gaire la procedència dels bicilíndrics de 800c.c.)
:-o :-o :-o
Sort,
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
holaaa
es que no hi ha manera que fabriquin motos per gent de mides "tot a 100", es a dir 170-175???
quina mania de fer motos de 200 cv i 300 kg
visca la meva kle, a aquest pas li fare 200.000 km...
v'sss
es que no hi ha manera que fabriquin motos per gent de mides "tot a 100", es a dir 170-175???
quina mania de fer motos de 200 cv i 300 kg
visca la meva kle, a aquest pas li fare 200.000 km...
v'sss
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
crec que lel motor 800 de BMW es el Rotax austriac
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
[quote user="Albert" post="86187"]Holaaaa,
[/quote]
Podries haver provat ja fa temps l'Honda Walkiria o l'Honda Rune per tenir aquesta sensació.

[/quote]
Podries haver provat ja fa temps l'Honda Walkiria o l'Honda Rune per tenir aquesta sensació.