A reveure
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: A reveure
Holaaaaa,
Moltes gràcies per els vostres desitjos, he de dir-vos que ja torno a ser a casa i quasi en forma, doncs encara m’he de recuperar una mica de les llargues caminades a les que no hi tinc el cos acostumat.
La veritat es que era un bon moment per deixar de fumar... però no ha pogut ser, potser si ho hagués previst uns mesos enrere....
Lo de portar-vos be, naturalment era broma, ja ho sabia que no em faríeu cas... no me’n feu mai!!! Però veig, desprès de llegir un munt de fils, que us heu portat com sempre, o sigui que podria tornar a marxar amb tota la tranquil•litat del mon. La veritat es que excepte per el Siono i el Sagal no en tenia cap dubte.
Em va fer molt content poder fer petar la xerrada amb el Joan i el Jesús, que ens varem veure de casualitat i per que jo estava esperant que passes la Eva i el Joan, que si no segurament ni ens veiem!!
Eva gràcies per la trucada i per dedicar-nos una estona, amb el Joan, en la vostra atrafegada ruta. Tot un detall que varem tenir la sort de compartir tots cinc.
Internet: vaig descobrir tot just el dia abans de tornar que a prop de l’apartament hi ha un ciber-cafè. Massa tard i segurament tampoc l’hauria fet servir, doncs m’agrada connectar-me a casa i a la nit. De fet, una cosa que en principi semblava important i que no va ser res en vaig estar informat bastant a l’hora, oi Eva??
Ah, la moto. Si, la vaig prendre i la vaig fer servir el dia que vaig pujar i el dia de la tornada, no l’he tocat mes, s’ha estat tots els dies al garatge. Però la tornada l’he fet una mica mes llarga. Es el que pot passar si vas 3 de vacances. Ho veus Eva com sense moto i rutes diàries també es pot viure per molt que t’agradi la moto!!!
Doncs això, que moltes gràcies a tots per pensar en mi i que ja torno a estar disponible per tot allò que us pugui caldre.
:D :D :D
Moltes gràcies per els vostres desitjos, he de dir-vos que ja torno a ser a casa i quasi en forma, doncs encara m’he de recuperar una mica de les llargues caminades a les que no hi tinc el cos acostumat.
La veritat es que era un bon moment per deixar de fumar... però no ha pogut ser, potser si ho hagués previst uns mesos enrere....
Lo de portar-vos be, naturalment era broma, ja ho sabia que no em faríeu cas... no me’n feu mai!!! Però veig, desprès de llegir un munt de fils, que us heu portat com sempre, o sigui que podria tornar a marxar amb tota la tranquil•litat del mon. La veritat es que excepte per el Siono i el Sagal no en tenia cap dubte.
Em va fer molt content poder fer petar la xerrada amb el Joan i el Jesús, que ens varem veure de casualitat i per que jo estava esperant que passes la Eva i el Joan, que si no segurament ni ens veiem!!
Eva gràcies per la trucada i per dedicar-nos una estona, amb el Joan, en la vostra atrafegada ruta. Tot un detall que varem tenir la sort de compartir tots cinc.
Internet: vaig descobrir tot just el dia abans de tornar que a prop de l’apartament hi ha un ciber-cafè. Massa tard i segurament tampoc l’hauria fet servir, doncs m’agrada connectar-me a casa i a la nit. De fet, una cosa que en principi semblava important i que no va ser res en vaig estar informat bastant a l’hora, oi Eva??
Ah, la moto. Si, la vaig prendre i la vaig fer servir el dia que vaig pujar i el dia de la tornada, no l’he tocat mes, s’ha estat tots els dies al garatge. Però la tornada l’he fet una mica mes llarga. Es el que pot passar si vas 3 de vacances. Ho veus Eva com sense moto i rutes diàries també es pot viure per molt que t’agradi la moto!!!
Doncs això, que moltes gràcies a tots per pensar en mi i que ja torno a estar disponible per tot allò que us pugui caldre.
:D :D :D
Sort,
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Re: A Reveure
Hola Albert benvingut de nou :flor :flor :flor , m’alegro que la Carme i tu ho hàgiu passat de conya :jump :ban :jump :ban ... Però com comprendràs aquestes paraules les tindràs que demostrar :mrgreen: :mrgreen: ...
[quote user="Albert" post="86206"]Holaaaaa,
:D :D :D[/quote]
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
No Fotos = No Llargues Caminades :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:kiss :kiss i Vvvvvvssss
[quote user="Albert" post="86206"]Holaaaaa,
:D :D :D[/quote]
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
No Fotos = No Llargues Caminades :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:kiss :kiss i Vvvvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
ole ole i ole.
es com deixar de ser orfes
benvingut
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
es com deixar de ser orfes
benvingut
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: A reveure
bentornat a casa!!!
aixo de llargues caminades....no se s´hi creure't que ens coneixem ;)
jejejej
jejejej
Ex ...moltes coses
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Steelman" post="86233"]bentornat a casa!!!
jejejej[/quote]
+1
No picture........
jejejej[/quote]
+1
No picture........
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Steelman" post="86233"]bentornat a casa!!!
jejejej[/quote]
Ja, ja,ja. No imagino a l´Albert per la muntanya i amb el cigarret a la boca. Alguna de les dues coses no ha fet, i com diu que no ha deixat de fumar ens podem imaginar caminades molt curtes i lights, je, je.
Ens veiem!!!
jejejej[/quote]
Ja, ja,ja. No imagino a l´Albert per la muntanya i amb el cigarret a la boca. Alguna de les dues coses no ha fet, i com diu que no ha deixat de fumar ens podem imaginar caminades molt curtes i lights, je, je.
Ens veiem!!!
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Albert,m`en sembla que tens meins credibilitat que un condenat a mort. :b9 :b9
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="Geroni" post="86304"]:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Albert,m`en sembla que tens meins credibilitat que un condenat a mort. :b9 :b9[/quote]
Això sembla Geroni, però ja ho veus al final les que han aguantat mes be o malament han estat les meves cames i els pulmons per recuperar l’alè desprès de cada pujada.
Que hi farem!! Ja miraré de trobar alguna foto i penjar-la, però segur que sortiran amb alguna excusa.
:???: :???: :???:
[quote user="Geroni" post="86304"]:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Albert,m`en sembla que tens meins credibilitat que un condenat a mort. :b9 :b9[/quote]
Això sembla Geroni, però ja ho veus al final les que han aguantat mes be o malament han estat les meves cames i els pulmons per recuperar l’alè desprès de cada pujada.
Que hi farem!! Ja miraré de trobar alguna foto i penjar-la, però segur que sortiran amb alguna excusa.
Sort,
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Albert considera la posibilitat de utilitzar Photoshop.
Fa maravellas et treslada on tu vols, treu anys etc.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 04, 2009 8:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Albert" post="86314"]Holaaaa,
:???: :???: :???:[/quote]
Tot lo que no vaigi signat per la Carme, jo no hem crec res de res.
:b9 :b9 :b9
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 04, 2009 5:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="JoanF" post="86337"][quote user="Albert" post="86314"]Holaaaa,
:b9 :b9 :b9[/quote]
M'ha agradat molt el teu vot de confiança Joan. Miraré de no tenir-ho en compte en el futur :evil:
M'ha agradat molt el teu vot de confiança Joan. Miraré de no tenir-ho en compte en el futur :evil:
Sort,
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="Coes" post="86318"]Albert considera la posibilitat de utilitzar Photoshop.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Segurament que ho podria arreglar, però llavors la meva credibilitat si que quedaria anul•lada totalment, potser no de cara als demés però si a nivell personal. :roll:
Qui vulgui que s’ho cregui, i qui no, no hi puc fer res.
Tot això per estalviar-me la feina es clar. ;)
[quote user="Coes" post="86318"]Albert considera la posibilitat de utilitzar Photoshop.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Segurament que ho podria arreglar, però llavors la meva credibilitat si que quedaria anul•lada totalment, potser no de cara als demés però si a nivell personal. :roll:
Qui vulgui que s’ho cregui, i qui no, no hi puc fer res.
Tot això per estalviar-me la feina es clar. ;)
Sort,
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Albert" post="86391"]Holaaaa,
No t'enfadis home, sempre va bé tenir una persona que t'avali.
juas juas juas juas.
:b9 :b9
No t'enfadis home, sempre va bé tenir una persona que t'avali.
juas juas juas juas.
:b9 :b9
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 05, 2009 1:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.