Un de Torroella de Fluvià

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderador: Airald

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Re: Un De Torroella De Fluvià

Entrada Autor: Bul1256 » dg. ago. 02, 2009 10:47 pm

[quote user="Randy-650" post="86164"][quote user="Bul1256" post="85336"]$........ ja se que això de trial interessa poc dins aquest fòrum, però que sapigueu que aquí a Catalunya hi ha molta afició.

[/quote]

Ep, company, no diguis això. A mi sempre m'ha agradat i durant molts anys l'he practicat, fins que es va "prohibir" fer-ne a tota la meva zona. :crys Perquè us penseu que tinc les clavicules trencades? D'intentar pujar un esglaó de 1,50 metres. :oops:

[/quote]

Ja ja ja, be era una mica per despertar al trialer que mols catalans portem dins, dons a mi em va passar una situació mol semblant a Palamós i rodalies de un dia per l’altre es va prohibir l’accés a la muntanya i santas pascuas.

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dg. ago. 02, 2009 10:57 pm

[quote user="James Bond" post="86169"][quote user="Randy-650" post="86166"] Antonio Roma, àlies Portús (dep) va ser el primer que va fer una moto artesanal amb monoamortidor al darrera, i els demés fabricants ho van copiar:

Imatge[/quote]

Randy, l' Antonio Roma el seu àlies no era Portús, Portús es el cognom de la seva senyora la filla del Sr. Portús, la Teresa, fundador de la botiga i taller de motos, l' Antonio era el seu gendre.

Ara continua la nissaga el seu fill Joan.

Vsssssss
007[/quote]

Es celebra que continuí la nissaga Portus que els anys 80 va ésser tot un personatge dins el món del trial, no sabia res al respecta dels monoamortidors, si de les seves preparacions, quant en un trial hi havia una moto preparada Portus tot anàvem a trepesejar-la.

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dg. ago. 09, 2009 7:24 pm

[quote user="Randy-650" post="86166"][quote user="James Bond" post="85113"]
.........................

He anat al taller a recollir el moto que li havien fet la revisió i canvi de rodes, i allà hi tenien la primera moto de trial de 4 temps !!!

Si, si, la primera de totes, fet artesanalment i que havia estat exposada al museu de la moto de Basella.
[/quote]

Antonio Roma, àlies Portús (dep) va ser el primer que va fer una moto artesanal amb monoamortidor al darrera, i els demés fabricants ho van copiar:

[/quote]

Ahir parlant amb un entès dins aquest mont el del trial m’ha comentat de totes les innovacions que va portar a terme Portus juntament amb un seu col-laborador Matin Clerck, i si tens raó i molta tot el que ells varen inventar es el que ara porten actualitzat i amb molta electrònica almenys la meva les actuals motos de trial a sigui va ser un avencat al seu temps, (epd)
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 11, 2009 10:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. ago. 15, 2009 11:10 am

[quote user="Bul1256" post="81535"][quote user="Bul1256" post="672"], epssssss pensant-hi em sembla de la primera fugida tramuntanera de bmwmotospuntocom Edu.
[/quote]

osti tu, quins records, vam ser una quants que em sortir voluntariament d'aquell foro tan sensible amb la diversitat cultural espanyola, :sado :sado per aqui hi havia uns quants, per girona encara em trobo a en Santa i el ricmel
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Bul1256
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dt. ago. 18, 2009 1:23 pm

[quote user="Atramuntanat" post="87197"][quote user="Bul1256" post="81535"][quote user="Bul1256" post="672"], epssssss pensant-hi em sembla de la primera fugida tramuntanera de bmwmotospuntocom Edu.
[/quote]

osti tu, quins records, vam ser una quants que em sortir voluntariament d'aquell foro tan sensible amb la diversitat cultural espanyola, :sado :sado per aqui hi havia uns quants, per girona encara em trobo a en Santa i el ricmel[/quote]

Si nen la manera de calmar el temporal creat per el fort ven de tramuntana va ser fotrè el camp, que si en vers de ser de la provínci-eta de Girona hagués set d’una altre part de la piel de toro, fixa que s'hagués intentat arreglar.

Si tant en Santa com en Ricard purulent de tant en quant per aquest fòrum aleshores un esta ocupat em la vela i l’altre ha arribat de vacances i estarà cansat per entrar-hi. :cerv :cerv
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 18, 2009 2:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Presentacions”