Ruta Pel Dia 9 D'Agost A L'Empordanet I Rodalies
Moderador: Airald
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Re: Ruta Pel Dia 9 D'Agost A L'Empordanet I Rodalies
Ha estat un plaer compartir dia i ruta, vaja, com sempre que hi ha sortida amb gent de mototurisme. M¡en alegro haver pogut arribar a Missa al Santuari dels Angels (tot i que hem canviat el vi de missa per cervesetes!!! :b9 :b9 :b9 ). Aquest vespre he de barallar-me per pujar les fotos i fer algo de cronica. No tinc gaire traça jo amb això!!!
Moltes gràcies a tots per fer que el dia hagi estat perfecte!!!!!!
Moltes gràcies a tots per fer que el dia hagi estat perfecte!!!!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Només afegir-me a les felicitacions, He descobet alguns pobles a la vora de casa que ni coneixia. Em sap greu no haver pogut anar al dinar, però el vi de Missa era molt bó!
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Bon dia a tothom ,
en primer lloc felicitar al road-lider i la seva parella per la ruta , tot i que jo he marxat desde el Angels i no he acabat la jornada amb vosaltres m'ho he passat molt be i com diu en Josep estic segur que m'he perdut la guinda del pastis .....
Per la propera sortida intentare no tenir compromis ...
Estic molt content de haber sotit amb vosaltres , un grup de moter@s molt maco. Ens tornarem a veure aviat .
salutacions !!!
en primer lloc felicitar al road-lider i la seva parella per la ruta , tot i que jo he marxat desde el Angels i no he acabat la jornada amb vosaltres m'ho he passat molt be i com diu en Josep estic segur que m'he perdut la guinda del pastis .....
Per la propera sortida intentare no tenir compromis ...
Estic molt content de haber sotit amb vosaltres , un grup de moter@s molt maco. Ens tornarem a veure aviat .
salutacions !!!
Ferranga l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 10, 2009 9:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Apa, veig que va anar de primera tot plegat, de fet no ho dubtava pas.
Tenia un dilema però vaig decidir que manés el temps, semblava que potser al final m'enganxaria amb vosaltres però va fer un dels millors diumenges de tot l'estiu i aixó és molt curt.
M'agrada molt anar en moto, però quan fa calor aixó també tira

com que sortim de bon matí l'unica opció era que fes mal temps....però no va ser.
Felicitats per la ruta i els descobriments de les rodalies del nostre Empordanet.i del vi de missa del Santuari dels Àngels aixó és un altre nivell de la visita d'ermites
Tenia un dilema però vaig decidir que manés el temps, semblava que potser al final m'enganxaria amb vosaltres però va fer un dels millors diumenges de tot l'estiu i aixó és molt curt.
M'agrada molt anar en moto, però quan fa calor aixó també tira
com que sortim de bon matí l'unica opció era que fes mal temps....però no va ser.
Felicitats per la ruta i els descobriments de les rodalies del nostre Empordanet.i del vi de missa del Santuari dels Àngels aixó és un altre nivell de la visita d'ermites
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Siono1000" post="86745"]
Per cert Frank, els que et perseguient fins a Monells eram nosaltres, però no recordava que la teva moto era platejada, en semblava que era negra i no hem dit res... :oops:
Ens hem afegit a dinar i tota la resta.
Una molt bona sortida, merci Bolero per la ruta i el dinar.
Salut.[/quote]
Cassi,
Si que vaig veure que anaven motos al darrera meu, però tampoc us vaig reconèixer.
Ens haurem de posar un distintiu o millor encara, decidiu-vos a posar un Walkie Talkie.
Una abraçada, company
:form :form :form
Per cert Frank, els que et perseguient fins a Monells eram nosaltres, però no recordava que la teva moto era platejada, en semblava que era negra i no hem dit res... :oops:
Ens hem afegit a dinar i tota la resta.
Una molt bona sortida, merci Bolero per la ruta i el dinar.
Salut.[/quote]
Cassi,
Si que vaig veure que anaven motos al darrera meu, però tampoc us vaig reconèixer.
Ens haurem de posar un distintiu o millor encara, decidiu-vos a posar un Walkie Talkie.
Una abraçada, company
:form :form :form
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Mareta" post="86774"]
Frank va ser el primer que vaig fer ahir i et recordo l´enllaç:
http://picasaweb.google.es/mareta05/Les ... Empordanet#[/quote]
Eva, demano disculpes, no ho havia vist. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gràcies
Frank va ser el primer que vaig fer ahir i et recordo l´enllaç:
http://picasaweb.google.es/mareta05/Les ... Empordanet#[/quote]
Eva, demano disculpes, no ho havia vist. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gràcies
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 10, 2009 11:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
[/align]

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
Estic tant contenta!!!!
24 hores més tart i les imatges que vaig penjar encara hi son !!!!!!!! :eyes :eyes :eyes :jump :jump :jump :b9 :b9 :b9 :b9
Em vaig superant :b9 :b9 :b9 :b9
Estic tant contenta!!!!
24 hores més tart i les imatges que vaig penjar encara hi son !!!!!!!! :eyes :eyes :eyes :jump :jump :jump :b9 :b9 :b9 :b9
Em vaig superant :b9 :b9 :b9 :b9
- Bolero
- Presentats
Trobada a la Plaça de la Vila de Torroella de Montgri, on varem esmorzar....

Anem per carreteres poc transitades i atravessem el Fluvià

Ep que el contenidor no hi era a la sortida... s'hi deu haver afegit a la ruta... però ja el deixarem enrera, tot i que va a ritme

Parada a melianta (sense avituallament....)

En ruta altra cop que hem d'arribar als Angels a Missa de 12 i allà si que hi ha per repostar (ni que sigui vi de missa)

Un cop a Els Angels hem de pregar perque no plogui i tot i aquest cel no ho va fer!!!!

Despres enfilem Santa Pelaia, on ens trobem amb en Siono i la Irene i ens anem a dinara l'Estartit i en acabat de dinar s'inicia un nou post d'uns que diuen que fan una transpirenaica, algo mai vist dins d'aquest foro, al menys dins d'aquest estiu. Això si agafen aigua de la Mediterrania per abocar al Cantabric, cosa molt lloable, però del quen es diu lligar amb el paisatge maritim, amb gent amb banyador, la veritat es que no lligava gaire

I això es quasi tot. Al final no va donar temps per banyar-nos ni a mar ni a piscina.
La resta de les fotos us les penjo demà (he de fer alguna lliço mes de com va tot això)
Gràcies Itaca per la ajuda, però per la resta em caldrà alguna lliço mes... :mestre

Anem per carreteres poc transitades i atravessem el Fluvià

Ep que el contenidor no hi era a la sortida... s'hi deu haver afegit a la ruta... però ja el deixarem enrera, tot i que va a ritme

Parada a melianta (sense avituallament....)

En ruta altra cop que hem d'arribar als Angels a Missa de 12 i allà si que hi ha per repostar (ni que sigui vi de missa)

Un cop a Els Angels hem de pregar perque no plogui i tot i aquest cel no ho va fer!!!!

Despres enfilem Santa Pelaia, on ens trobem amb en Siono i la Irene i ens anem a dinara l'Estartit i en acabat de dinar s'inicia un nou post d'uns que diuen que fan una transpirenaica, algo mai vist dins d'aquest foro, al menys dins d'aquest estiu. Això si agafen aigua de la Mediterrania per abocar al Cantabric, cosa molt lloable, però del quen es diu lligar amb el paisatge maritim, amb gent amb banyador, la veritat es que no lligava gaire

I això es quasi tot. Al final no va donar temps per banyar-nos ni a mar ni a piscina.
La resta de les fotos us les penjo demà (he de fer alguna lliço mes de com va tot això)
Gràcies Itaca per la ajuda, però per la resta em caldrà alguna lliço mes... :mestre
Bolero l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 11, 2009 12:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Bolero
- Presentats
Totes les fotos que va fer l'Angela:
Empordanet i Rodalies 9 Ago 2009
Empordanet i Rodalies 9 Ago 2009