Maxitrails Fent Megaenduro
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Maxitrails Fent Megaenduro
:eyes :eyes :eyes
[youtube]K-NCQ97Jr5I[/youtube]
sempre s'ha dit allò de la fletxa... però això ja és molt extrem tractanse d'aquestes motos...
[youtube]K-NCQ97Jr5I[/youtube]
sempre s'ha dit allò de la fletxa... però això ja és molt extrem tractanse d'aquestes motos...
-----------
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Maxitrails Fent Megaenduro
:shock: :shock: :shock: :shock: Deunidò, deuen tenir molts calers per fer això amb aquestes màquines.
Vssssss
007
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
El troç de minut 3:37' m'ha deixat mut! :shock:
Penso que amb una F-800 GS disfrutarien molt més.
Penso que amb una F-800 GS disfrutarien molt més.

- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
S`han de tindre cales i collons , jo no seria capaç amb un trasto dàquests.
Vssssssssssssssssssssssssssssss.
Vssssssssssssssssssssssssssssss.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Home, de poder-se fer es pot fer , . es evident , però a un ja se l´hi ha trencat la barra de reacció del cardan.... si es que no se l´hi ha trencat res mes.
:| :|
Si alguna vegada t´hi trobes i no hi ha mes remei , doncs es passa com es pot, ara, fer enduro amb aquestes motos..... et jugues un bon disgust . :martell :martell
:| :|
Si alguna vegada t´hi trobes i no hi ha mes remei , doncs es passa com es pot, ara, fer enduro amb aquestes motos..... et jugues un bon disgust . :martell :martell
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 28, 2009 12:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Francament. En la meva modesta opinió, crec que aquesta moto no es la mes adequada per fer aquestes trialeres, per no dir cap trialera.
En aquest mon hi ha gent per tot, i aquest exemple no s’escapa d’aquesta afirmació. Això si!, aquesta gent es digne de felicitar per la seva valentia, o potser la seva inconsciència, tot depèn de com es vulgui mirar.
En aquest mon hi ha gent per tot, i aquest exemple no s’escapa d’aquesta afirmació. Això si!, aquesta gent es digne de felicitar per la seva valentia, o potser la seva inconsciència, tot depèn de com es vulgui mirar.
Salutacions moteres.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Doncs si, s’ha d’estar molt segur i molt fort per endinsar-te en aquest camins amb tot el volum i pes d’aquestes motos. Efectivament n’hi de molt millors per fer-ho, però fer-ho amb aquestes te el seu mèrit.
Merci pel vídeo Arbe.
:shock: :shock: :shock:
Doncs si, s’ha d’estar molt segur i molt fort per endinsar-te en aquest camins amb tot el volum i pes d’aquestes motos. Efectivament n’hi de molt millors per fer-ho, però fer-ho amb aquestes te el seu mèrit.
Merci pel vídeo Arbe.
:shock: :shock: :shock:
Sort,
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Apa que aquest......sort que l'ABS deu actuar. O potser no? :shock:
[youtube]SboCAsNUU7Q[/youtube]
[youtube]SboCAsNUU7Q[/youtube]

- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Per entrenar anàvem a una línea mol mes forta que aquesta però em motos de trial 70 kilets, jo el problema que veig amb motos d’aquest pes es quant quasi parat al teu cos balanceja a la dreta i la moto te que estar tombant a l’esquerra caiguda de moto segura, tots parats als de darrera i davant a ajudar a remuntar la moto on aparcar les motos de 300 kls per ajudar moltes vegades es una pujada de 500 mts resumides comptes es amargar-te un matí.
- Jordi MR
- Presentats
- Entrades: 49
- Membre des de: dg. jul. 12, 2009 6:23 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Ells s'ho deuen estar passant molt bé, però jo em faria un fart de patir. M'aprecío molt la meva moto i la meva integritat física :tremolant
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Nomes cal veure com a rebentat la GS, conec de gent que les posa per camins, però no el e vist amb " trialeras " com les que surten, igual que crec que la Vara de Trail te les formes, també o crec de la GS encara que aquesta accepti millor la entrada per camins, jo he sortit amb una Supertenere per muntaña seguint XR, quan es podia sortir relativament amb tranquil·litat per Catalunya i com diu Bul te les desitjaves algunes vegades i això que la Super i l'Africa son Trails, pero no endureras, i cal tenir-ho clar...
però, la flecha es la flecha i la butxaca tambe ;)
...V...
...V...
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="XaviTwin" post="86595"]
...V...[/quote]
I no cal fer l'indio mes del compte, oi??
;)
...V...[/quote]
Sort,
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
[quote user="Randy-650" post="86189"]Apa que aquest......sort que l'ABS deu actuar. O potser no? :shock:
[/quote]
Just al contrari quina desgràcia no haver desconnnectat l'ABS, impossibilita frenar, igualment no entenc com baixa així de llançat, amb la simple retenció del motor ja hauria de poder baixar amb relativa tranquilitat... segurament amb l'acollone, agafat fort al manillar, no deixa anar l'embragatge... en fi.... segur que no oblida aquesta trialera.
[/quote]
Just al contrari quina desgràcia no haver desconnnectat l'ABS, impossibilita frenar, igualment no entenc com baixa així de llançat, amb la simple retenció del motor ja hauria de poder baixar amb relativa tranquilitat... segurament amb l'acollone, agafat fort al manillar, no deixa anar l'embragatge... en fi.... segur que no oblida aquesta trialera.
-----------
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
[quote user="Albert" post="86610"]Holaaaa,
...V...[/quote]
;)[/quote]
quanta raó, ja m'ho deien, no ti fiquis i patapam.. a vegades aprenem a base de ostias ;)
...V...
...V...[/quote]
quanta raó, ja m'ho deien, no ti fiquis i patapam.. a vegades aprenem a base de ostias ;)
...V...