Curs de conducció de TRAZADA 10

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Curs De Conducció De TRAZADA 10

Entrada Autor: Kel » ds. jul. 25, 2009 12:04 am

Fa temps que per motius personals no puc connectar-me el que voldria a mototurisme, pels mateixos motius la Sandra i jo mateix no vàrem poder anar al curset.

Jo volia apendre alguna cosa, i el mateix per la Sandra.

Pel que he llegit, sort que no vàrem assistir, 33 motos en comptes de 31 .......

Com he llegit per part de l'Alucina, quan hi ha més gent, poses més personal i problema solucionat.

És el que fan totes les empreses quan tenen més feina ..... be, rectifico les empreses serioses posen més personal quan tenen més feina i saben que no poden assolir els objectius de qualitat professional amb un personal insuficient.

La resta, la resta són excuses.

Personalment penso que els millors cursets els faig darrera les vostres rodes, comentant els revolts fent un cafè o un bon ànec a Ventolà. Rectificant, tornant a comentar i anar fent. Les sortides en grups de poques motos és la millor escola per aprendre, sense desmerèixer, els cursets específics.

Encara recordo la setmaneta de pluges continuades pels Alps amb jornades de 10 a 12 hores de Collades plenes de boires i sense cap vista. Això sí aprendre, aprens a conduir amb pluja i sota condicions poc agradables; aquest és un curset que no vull repetir però que va ensenyar-me a dominar la moto molt més del que pensava. No només la tècnica de la conducció de la moto, també la tècnica d'esmorzar fort per la manca del sopar no fet la nit anterior, la tècnica de mantenir fort el grup de companys, en definitiva. Quan més gran és la dificultat més gran és l'aprenentatge.

No sé per què us he explicat això del Alps, els que si tinc clar, és que aquella setmana vaig aprendre moltes i moltes coses del mon de la moto, no només de la conducció, també de temes d'impermeabilitat, companyia, menjar i descansar de manera efectiva i per sobre de totes aquestes coses, no perdre el punt per riure'ns de tot i de tots, primerament de nosaltres mateixos.

Tornant al tema del curset.

Tot el que sigui més de 5 o 6 motos per monitor és massa, no es pot controlar ni et poden donar consell del que fas o deixes de fer.

No dic més bestieses per que no vaig assistir al curset, per sort per la meva butxaca; i amb els estalvis us convidaré a un cafè a la propera sortida que ens trobem que espero que pugui ser aviat.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. jul. 25, 2009 7:11 am

Tens tota la raó en el que dius Kel,

Jo a mototurisme.cat he aprés molt, l'alta dia el Sagal em deia «en 4 mesos n'has aprés molt», només faltaria, si no n'hagués aprés gens seria una mica burricàs després d'haver tingut tants mestres per mi sol en tantes sortides.

En quant al curset de Trazada jo hi tenia forces esperances el que passa és que van quedar desbordats.
Per cert, el detall de que puguem tornar a fer una «repesca» és un detall que els honora ;)

Kel i Sandra, a veure si ens veiem en alguna sortida ben aviat. ;)
:kiss :kiss :kiss

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. jul. 25, 2009 8:42 am

[quote user="Ra-mon" post="85268"]Per cert, el detall de que puguem tornar a fer una «repesca» és un detall que els honora ;) [/quote]

Jo dic el mateix

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » ds. jul. 25, 2009 5:43 pm

aviam,

us explicaré una cosa; sóc instructora de submarinisme i segons la llei, durant un curs puc portar jo sola fins a 10 submarinistes sota la meva responsabilitat i queda sota el meu criteri portar un assistent. Això diu la llei.

La lògica (al menys la meva) diu que com a molt en porti 4 i SEMPRE comptant amb un assistent.

Si apliquem la mateixa lògica al curset en qüestió, el resultat pot ser molt diferent.

Dit això i després de l'oferiment d'en Manuel Bru per fer en un matí el que no varem fer l'altre dia, nosaltres ens hem apuntat pel dissabte dia 5. Qui no vingui és perquè no vol. Crec que tenim una oportunitat de treure'ns el "mal gust de boca" de l'altre dia i que l'hem d'aprofitar.

Això si, cadascú és ben lliure de decidir si ho fa o no............
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. jul. 25, 2009 10:25 pm

[quote user="Xurrumeka" post="85301"]Dit això i després de l'oferiment d'en Manuel Bru per fer en un matí el que no varem fer l'altre dia, nosaltres ens hem apuntat pel dissabte dia 5. Qui no vingui és perquè no vol. Crec que tenim una oportunitat de treure'ns el "mal gust de boca" de l'altre dia i que l'hem d'aprofitar.

Això si, cadascú és ben lliure de decidir si ho fa o no............[/quote]

Completament d'acord :D
Jo m'apuntaré, encara no sé quan, els dies 5 i 6 de setembre no em va massa bé, però ja estaré al cas d'altres dates.

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » ds. jul. 25, 2009 10:38 pm

[quote user="Xurrumeka" post="85301"]aviam,

us explicaré una cosa; sóc instructora de submarinisme i segons la llei, durant un curs puc portar jo sola fins a 10 submarinistes sota la meva responsabilitat i queda sota el meu criteri portar un assistent. Això diu la llei.

La lògica (al menys la meva) diu que com a molt en porti 4 i SEMPRE comptant amb un assistent.

Si apliquem la mateixa lògica al curset en qüestió, el resultat pot ser molt diferent.

Dit això i després de l'oferiment d'en Manuel Bru per fer en un matí el que no varem fer l'altre dia, nosaltres ens hem apuntat pel dissabte dia 5.Qui no vingui és perquè no vol. Crec que tenim una oportunitat de treure'ns el "mal gust de boca" de l'altre dia i que l'hem d'aprofitar.

Si s'hagués aplicat la lògica, ara no estariem donant-li voltes al curset dels trons.
Ho no pot Maria, ho no pot.
:kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss

somaLee
Presentats
Entrades: 8
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 4:16 pm

Entrada Autor: somaLee » dg. jul. 26, 2009 12:50 am

[quote user="Ra-mon" post="85339"][quote user="Xurrumeka" post="85301"]Dit això i després de l'oferiment d'en Manuel Bru per fer en un matí el que no varem fer l'altre dia, nosaltres ens hem apuntat pel dissabte dia 5. Qui no vingui és perquè no vol. Crec que tenim una oportunitat de treure'ns el "mal gust de boca" de l'altre dia i que l'hem d'aprofitar.

Completament d'acord :D
Jo m'apuntaré, encara no sé quan, els dies 5 i 6 de setembre no em va massa bé, però ja estaré al cas d'altres dates.[/quote]

Celebro llegir aquestes línies, que crec que responen a una lògica ben meditada. Tant de bo es vagin apuntant tots aquells que no han quedat satisfets!

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. jul. 27, 2009 7:33 pm

així doncs, Quan hem dit que és la inmersió ?
-----------

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dl. jul. 27, 2009 9:45 pm

[quote user="ARBE" post="85595"]així doncs, Quan hem dit que és la inmersió ?[/quote]

Això, això quan es el curs d´inmersió?

Vist el cap de setmana de les Ducatis, està molt clar que dominen el tema de l´aigua :twisted: :twisted: :twisted:
Imatge Imatge

Xurrumeka
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeka » dt. jul. 28, 2009 8:42 am

[quote user="PEPI600" post="85608"][quote user="ARBE" post="85595"]així doncs, Quan hem dit que és la inmersió ?[/quote]

Això, això quan es el curs d´inmersió?

Vist el cap de setmana de les Ducatis, està molt clar que dominen el tema de l´aigua :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]

JO TAMBÉ US ESTIMO!!!!!!!!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Inmoto
Presentats
Entrades: 13
Membre des de: ds. jul. 11, 2009 11:48 pm
Ubicació: Sant Andreu de Llavaneres
Contacta:

Entrada Autor: Inmoto » ds. ago. 01, 2009 10:09 pm

Ya me han llegado las fotos hechas con la cámara de Jordi, las pongo:

http://picasaweb.google.es/trazada10/Ruta29#
Manuel, motero veterano.
www.trazada10.es

Xurrumeka
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeka » dg. ago. 02, 2009 6:01 pm

gracias Manuel !!!!!!!!!!!!! :cerv :cerv :cerv :cerv
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dl. ago. 03, 2009 8:50 pm

Moltes gracies MANEL, ens veiem el dia 5 , vsssssssssssss

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dt. ago. 11, 2009 3:40 pm

Avui m´arribat el video del curset.

PD: No farem cap més comentari...
Imatge Imatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. ago. 12, 2009 12:06 am

[quote user="PEPI600" post="86881"]Avui m´arribat el video del curset.

PD: No farem cap més comentari...[/quote]
Pues a mi tambè m`ha arribat pero no em serveix de gaire,surto uns..................... 2 segons :roll: :roll: i encara de rebot :enfadat :enfadat
:wall :wall :wall :wall :wall M`ha sortit una mica caret el reportatge :martell :martell :martell
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dc. ago. 12, 2009 2:49 am

[quote user="Geroni" post="86913"]
Pues a mi tambè m`ha arribat pero no em serveix de gaire,surto uns..................... 2 segons :[/quote]

Quina sort tens.... jo no surto !!!
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dc. ago. 12, 2009 7:38 am

Es que al vídeo només surtim els que ho fem fatal, home. El Sagal, En Bond, jo mateix, la Maria, que ho te que fer fatal, perqué surt la tira. ja ja ja . Els que domineu, no fa falta.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dj. ago. 13, 2009 1:29 pm

ja m' arribat el DVD
:wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 13, 2009 1:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » ds. ago. 15, 2009 7:47 am

M'acabo d'apuntar al curs del dia 5 de setembre...
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Respon

Torna a “General”