Marxem Cap A La Bretaña Francesa

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Josep33
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: ds. feb. 21, 2009 6:16 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Marxem Cap A La Bretaña Francesa

Entrada Autor: Josep33 » dc. ago. 12, 2009 10:23 am

Doncs be aquesta dissabte marxem la meva dona i jo cap a la bretaña.En un principi ella volia anar cap a Paris perooooo.... ja hi hem anat 2 cops i la veritat ...a mi... :roll: :roll: :roll: be despres d'un canvi d'impressions :hot varem decidir canviar la nostre ruta.
Suposo que algú ja hi haurà anat així que els concells seran molt ben rebuts :bow

En principi farem la bretaña borejant la costa amb alguna visita cap a l'interior,tenim 4 nits d'hotel reservades pero després sera aventura total,suposo que no sera dificil trovar allotjament.
lo dit si algu ens pot donar algun concell ho agrairem molt.
Ja estic impacient per marxar :jump :jump :jump :jump

Per cert avui montare un Z6 al darrere de la meva r1 algu els ha provat??

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Marxem Cap A La Bretaña Francesa

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 12, 2009 11:25 am

Una pregunta, si no és indiscreció........ :oops:

Amb una R1 marxeu de vacances????????????????????? :shock: :shock: :shock:

Imatge

Disfruteu molt i no correu gaire. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dc. ago. 12, 2009 12:06 pm

Si aneu al mot st michel, aneu-hi d'hora que hi ha motla gent. Si entreu a la abadia (8€) un cop a dins hi ha visita guiades a certes hores que no s'han de pagar. Visiteu la Rochelle, es un poblet molt bonic.
Bon viatge
:cerv

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. ago. 12, 2009 1:33 pm

Jo no conec la zona :oops: , així que esperaré a la vostra tornada per veure la crònica i decidir si la poso a pendents... ;) ;)

Espero que us vagi molt bé, gaudiu molt i feu moltes fotos... :D :D

:kiss :kiss i Vvvvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Josep33
Presentats

Entrada Autor: Josep33 » dc. ago. 12, 2009 6:38 pm

Gracies pel consell Sergi3 ho tindrem en comte i gracies a tu tambe triniti.v farem totes les fotos que poguem.

Doncs si en una R1 ,a mi donem un motor amb dues rodes i vaig a la fi del mon si cal.Pero Randy no hem diras que tens prejudicis...ja se que no...es que sempre he tingut el meu cor-motard dividit.
M'han agradat sempre les motos RR (cuentes + RRR millor) pero tambe m'agraden les ruteres.De moment guanyen les hi-sport pero la pròxima potser sera un touring grossa.

!!!!EP!!! el que no us he dit es que la meva dona porta una Fazer 600 ja fa temps que va decidir que li agradava mes anar al devant que fer de paquet.
Us ho dic perque si no ho aclareixo despres... :sado :sado :sado :sado .

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. ago. 12, 2009 6:53 pm

Bon viatge! És una zona que tinc pendent i espero que caigui ben aviat... :cerv
Em sembla que en Prony, que volta pel fòrum, s'ho coneix bé. Potser te'n podrà dir alguna cosa.
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 12, 2009 6:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 12, 2009 9:05 pm

[quote user="JOSEP33" post="86946"]

!!!!EP!!! el que no us he dit es que la meva dona porta una Fazer 600 ja fa temps que va decidir que li agradava mes anar al devant que fer de paquet.
Us ho dic perque si no ho aclareixo despres... :sado :sado :sado :sado .[/quote]

Ahhhhh, pilluuuuuuuuuuuuu, que això no ho havies dit encara!!!!!! :lol:

Això encara, cadascú amb la seva, amb la bossa gran lligada al seient del darrera, etc.

Qui és un expert en la Bretanya francesa és el gs12_red també. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. ago. 12, 2009 9:11 pm

Holaaaa,

[quote user="Sergi3" post="86933"]Si aneu al mot st michel, aneu-hi d'hora que hi ha motla gent. Si entreu a la abadia (8€) un cop a dins hi ha visita guiades a certes hores que no s'han de pagar. Visiteu la Rochelle, es un poblet molt bonic.
Bon viatge
:cerv[/quote]

Tot i que es fora de La Bretagne, per visitar el Mont St. Michel feu-li cas al Sergi, tot i així segur que estarà ple a rebentar, però es el millor que podeu fer. La Rochelle, que tampoc es a la Bretagne, es un poble molt bonic, arribeu-vos fins al far de les balenes, que està en una illa comunicada per un pont, es molt curiós de veure.

Visiteu també Saint-Malo. Si aneu cap a Quimper i a la Pointe du Raz (a l’extrem occidental de la banya del sur), no deixeu de passar per Locronan, es un poble espectacularment ben conservat.

La resta es pot dir que quasi tot val la pena de veure, jo vaig veure el que vaig poder en 8 dies i la resta... ja hi tornaré. Nosaltres varem estar a Pontivy totes les nits i cada dia fèiem una ruta en una direcció.

Que en gaudiu molt d’aquest viatge

:cerv :cerv :cerv
Sort,

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dc. ago. 12, 2009 9:43 pm

[quote=Albert]Tot i que es fora de La Bretagne, per visitar el Mont St. Michel feu-li cas.....[/quote]
Albert, aquest cop no estic d'acord amb tu, bé un troç si. Es a dir, que el mont st michel pertany un troç a la bretanya i un altre troç a normandia.

Josep33
Presentats

Entrada Autor: Josep33 » dc. ago. 12, 2009 10:07 pm

Gracies Albert,de moment tinc una llista llarga de llocs per visitar, ja veurem si els veurem tots.
Doncs si randy bossa al seient del darrere ,bossa sobrediposit i alforges (be ja veurem si no es cremen) aixo a la R1 que a la fazer no hi han coll...ns de posar-li alforges.

Avui mateix ja avans de sortir ens hem gastat uns 300€ entre revisió i neumatic del darrere nou :enfaduu
Per cert he montat un metzeler Z6,algu els ha provat????

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dj. ago. 13, 2009 1:19 am

Jo no els he provat els Z6 però n'he sentit a parlar meravelles. Així que tranquil company!

Josep33
Presentats

Entrada Autor: Josep33 » dj. ago. 13, 2009 8:31 am

ok gracies :D

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dj. ago. 13, 2009 10:15 am

afegir-me als consells dels companys per dir-te, tal com aconsella en Sergi, que a La Rochelle val la pena anara a l'ille de Re (hi ha un pont) per veure i gaudir del Far de les Ballenes i gaudir de les construccions que feien per "conreuar" el mar. Si vas per autopasta, recorda que la de Toulouse cap a Limoges i Poitiers és gratis. A mig camí val desviar-se un xic per anar a veure Rocamadour. Crec que és la 2a sortida desprès de Cahors. Ja a Bretagne mirat aquest link

http://www.motorevue.com/site/la-bretag ... 21550.html

és un recorregut d'uns 200 km. per gaudir de la moto

Altres llocs a veure (a part dels famosos) serien Angers (no es ben be Bretagne però queda de cami), Patrimoni de la Unesco i el seu castell on tene un tapis de l'Apocalipsi que deixa en res el que tenim a la Catedral de Girona.

Si teniu ocasió aneu a Jersey (els barcos surten de Saint-Malo). és port lliure i a més hi ha el famós zoo d'en Gerard Durrell.

I a la peninsula de Quiberon, un bon passeig o una banyada al mar, veure els alineaments de dolmens de Carnac.

I sobretot, sobreto, predreus per les petites carreteres de l'interior. Un plaer si fa bon temps.

Gaudir molt del viatge i ja ens ho explicareu

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. ago. 13, 2009 10:45 am

[quote user="JOSEP33" post="86957"]Per cert he montat un metzeler Z6,algu els ha provat????[/quote]
Per mi son de lo millor, però clar, per a una r1 ... Tot i que clar depèn de la conducciò que tinguis amb ella, i com que és per a un viatge llarg, doncs crec que t'hi aniràn bè. Ja que els tipics pneumatics de r que duren 3 o 4 mil km...

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. ago. 13, 2009 11:52 am

[quote user="Vendetta" post="86980"]Per mi son de lo millor, però clar, per a una r1 ... Tot i que clar depèn de la conducciò que tinguis amb ella, i com que és per a un viatge llarg,...[/quote]

Totalment d'acord. Vaig canviar tots dos abans de sortir i vaig fer revisió dels 30.000 km i els Z6 perfectes pel viatge que he fet d'uns 12 dies i no sé quants km, però uns quants i variats. Els pneumàtics i la moto en general, perfectes.

Espero que a vosaltres les dues màquines igual
Ah, i que els vents us siguin favorables :cerv
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. ago. 13, 2009 12:00 pm

És una zona maquíssima, els llocs que jo coneixo ja te'ls han dit, així que només afegir que és França i aixó implica que qualsevol atracció turística estarà ben indicada (segueix-ne alguna que no coneguis, doncs descobriràs alguna cosa que no t'esperaves), has de dinar molt d'hora (o portar el dinar tu a sobre), les gasolineres tanquen d'hora i els diumenges repostar és una odissea, les carreteres són maques, però lentes, trobaràs àrees de servei molt ben equipades, hi ha hotels molt econòmics (Etap, Formule1, B&B)...
sergibuda

they called me an accident

Josep33
Presentats

Entrada Autor: Josep33 » dj. ago. 13, 2009 5:38 pm

Be de nou gracies a tots.
Estic enriquint la ruta prevista cada cop més i més ,espero poder fer-ho tot :D .
Tinc especial interés en fer alguna ruta per l'interior suposo que no estrà tant massificat,no petiu per la R1 ja hem fet fins hi tot alguna pista forestal i un parell de "travessa-vinyes" per això cada dia m'agraden + les GS.
El que no se com funciona es el B&B a la francesa i si és fàcil trovar-ne sense reserva.

Sergibuda
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. ago. 13, 2009 6:26 pm

No és bed and breakfast, es tracta d'una cadena d'hotels estil Etap o Formule1 que es diuen B&B.
sergibuda

Josep33
Presentats

Entrada Autor: Josep33 » dv. ago. 14, 2009 10:48 am

Viatjar mb una R1.... no problem :shock: :shock: :shock:
Imatge

Sergibuda
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. ago. 14, 2009 5:02 pm

De fet, em sembla que això ja corria per aquí.

[youtube]iITomfFclpM[/youtube]
sergibuda

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”