Sortida De Dilluns.....
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Sortida De Dilluns.....
holaaaaaaaaa
avui hem fet una sortideta......
La Roca - St.Celoni - Sta. Fe - St. Hilari (parada tècnica) - Osor - Anglés - Coll de Condreu (dinar + migdiada) - Rupit - Vic - La Roca
hem fet un parell de fotos amb el mòbil (ens hem deixat la càmara a casa), si m'en surto, les penjo.....
DEMÀ MÉS !!!!!!!!!
La Roca - St.Celoni - Sta. Fe - St. Hilari (parada tècnica) - Osor - Anglés - Coll de Condreu (dinar + migdiada) - Rupit - Vic - La Roca
hem fet un parell de fotos amb el mòbil (ens hem deixat la càmara a casa), si m'en surto, les penjo.....
DEMÀ MÉS !!!!!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Re: Sortida De Dilluns.....
Bè jo tinc autoritzaciò expressa per dir el que vulgui per un moderador d'alt càrreg.
O sigui que en farè ús!
Xurrumeka, això i res, és el mateix, apa ja ho he dit. :mrgreen:
Com a minim, faltaria posar amb qui hi has anat.
O sigui que en farè ús!
Xurrumeka, això i res, és el mateix, apa ja ho he dit. :mrgreen:
Com a minim, faltaria posar amb qui hi has anat.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Xurrumeka" post="87405"]holaaaaaaaaa
......
[/quote]
Defineix "parada tècnica". :sheep
......
[/quote]
Defineix "parada tècnica". :sheep

- Xurrumeka
- Presentats
Vendetta: he anat amb el Xurrumeku :mrgreen: :mrgreen:
Randy: parada tècnica = prendre una tònica (res d'averies !!!! ) :enfaduu :enfaduu
Randy: parada tècnica = prendre una tònica (res d'averies !!!! ) :enfaduu :enfaduu
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Maria, cullons!!!!!!!
Que volem més detalls!!!!
:twisted: :twisted: :twisted:
:twisted: :twisted: :twisted:
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Xurrumeka" post="87415"]
Randy: parada tècnica = prendre una tònica (res d'averies !!!! ) :enfaduu :enfaduu[/quote]
Ahhhhhhhhhhhh, wenuuuuuuuuuuuuuuuuu, donaaaaaaaaaa!!!!!!! :martell
Per cert, com està el tema Mossos al Coll de Condreu? És que el vull anar a fer un dia d'aquests. M'encanta!
Randy: parada tècnica = prendre una tònica (res d'averies !!!! ) :enfaduu :enfaduu[/quote]
Ahhhhhhhhhhhh, wenuuuuuuuuuuuuuuuuu, donaaaaaaaaaa!!!!!!! :martell
Per cert, com està el tema Mossos al Coll de Condreu? És que el vull anar a fer un dia d'aquests. M'encanta!

- Xurrumeka
- Presentats
- Xurrumeka
- Presentats
[quote user="JoanF" post="87416"]Maria, cullons!!!!!!!
:twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
a vore.........
aprofitant que aquesta setmana encara estem de vacances i que no tenim els (e)nanos, doncs cada dia sortirem a fer una ruteta i avui ha tocat aquesta. Un bon tros ha estat la mateixa que el dia de la sortida d'Osona, el que passa és que aquesta vegada el Sagal no ha demanat que netegin la carretera.......
Ha estat un dia collonut i l'hem rematat amb una capbussada a la piscina quan hem arribat a casa. Més detalls? pos lo bàsic ja ho he dit...... ;) ;)
Ara estem rumiant on anem demà....... :roll: :roll: :roll: :roll:
a vore.........
aprofitant que aquesta setmana encara estem de vacances i que no tenim els (e)nanos, doncs cada dia sortirem a fer una ruteta i avui ha tocat aquesta. Un bon tros ha estat la mateixa que el dia de la sortida d'Osona, el que passa és que aquesta vegada el Sagal no ha demanat que netegin la carretera.......
Ha estat un dia collonut i l'hem rematat amb una capbussada a la piscina quan hem arribat a casa. Més detalls? pos lo bàsic ja ho he dit...... ;) ;)
Ara estem rumiant on anem demà....... :roll: :roll: :roll: :roll:
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Xesc
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:27 pm
- Ubicació: Granollers
[quote user="Xurrumeka" post="87421"]
Ara estem rumiant on anem demà....... :roll: :roll: :roll: :roll:[/quote]
Jo també... mmmm em llevaré i agafaré la C17 cap a Barcelona - Ronda de Dalt i C31 fins El Prat...
crec que em passaré el dia treballant :wall :wall :wall :wall
Disfruteu de les vacances i de les Ducati!!
Jo també... mmmm em llevaré i agafaré la C17 cap a Barcelona - Ronda de Dalt i C31 fins El Prat...
crec que em passaré el dia treballant :wall :wall :wall :wall
Disfruteu de les vacances i de les Ducati!!
Salut!
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Xurrumeka" post="87421"][quote user="JoanF" post="87416"]Maria, cullons!!!!!!!
a vore.........
Bé, d'acord. Pos, demà també voldrem detalls eh eh eh eh!!!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
a vore.........
Bé, d'acord. Pos, demà també voldrem detalls eh eh eh eh!!!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
NO FOTOS NO SORTIDA :666 :666 :666 :666
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Així aprofiteu ara que encara sou joves :666 .La veritat és que si no fos
per la calor :halfcry .Jo avui he sortit de treballar i he anat cap a Andorra
he comprat vici i he tornat a casita a dormir,la veritat és que de calor gens
ni mica,perfecte.A les nou ja havia tornat i esmorzat i tot.
per la calor :halfcry .Jo avui he sortit de treballar i he anat cap a Andorra
he comprat vici i he tornat a casita a dormir,la veritat és que de calor gens
ni mica,perfecte.A les nou ja havia tornat i esmorzat i tot.
Oscar l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 18, 2009 2:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Que gran aquest de Bilbao

- Vendetta
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="87417"]
Per cert, com està el tema Mossos al Coll de Condreu? És que el vull anar a fer un dia d'aquests. M'encanta![/quote]
??????
:sado :sado :sado
Randy randy, no fa pas gaire deies que fins i tot els camions t'avançaven, com és que ara preguntes per els mossos??
Que no respectes les lleis? o és que potser acceptes que aprofiten les lleis per a les seves picaresques?
En teoria i segons diuen com més mossos, més segures i tranquiles son les carreteres.
Per cert, com està el tema Mossos al Coll de Condreu? És que el vull anar a fer un dia d'aquests. M'encanta![/quote]
??????
Randy randy, no fa pas gaire deies que fins i tot els camions t'avançaven, com és que ara preguntes per els mossos??
Que no respectes les lleis? o és que potser acceptes que aprofiten les lleis per a les seves picaresques?
En teoria i segons diuen com més mossos, més segures i tranquiles son les carreteres.
Vendetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 18, 2009 4:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Vendetta
- Presentats
Per cert xurrumeka que vens fum?
On son les fotos??
O és que se t'ha parat el rellotge i no t'has adonat que ha passat un dia? :twisted:
On son les fotos??
O és que se t'ha parat el rellotge i no t'has adonat que ha passat un dia? :twisted:
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Vendetta" post="87484"]
??????
En teoria i segons diuen com més mossos, més segures i tranquiles son les carreteres.[/quote]
Tú mateix t'has respós a la teva pregunta. :b9
??????
En teoria i segons diuen com més mossos, més segures i tranquiles son les carreteres.[/quote]
Tú mateix t'has respós a la teva pregunta. :b9