Atenciò Per A Girona I Rodalies!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Atenciò Per A Girona I Rodalies!

Entrada Autor: Vendetta » dv. ago. 14, 2009 6:34 pm

Avui he vist els mossos a la recta de banyoles sortint de Girona, despres d'aquell nou radar fixe colocat.

No vegis quina arreplegada per la zona, sembla que estiguin de campanya.

Estic content del fantastic servei que fant i la d'accidents que eviten, i si en aquestes epoques es queden sense carnet, com que és crisis doncs millor. Com estimo els mossos de trànsit.

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Atenciò Per A Girona I Rodalies!

Entrada Autor: MikelRT » dv. ago. 14, 2009 7:58 pm

Ahir vaig pasar per l´autovia i vaig veure el radar, pero els mossos NO.

Que c........s i fant? vigilan el radar que funcioni perfectament? :martell

Personalment crec que es una tocada de "clarinet" que una autovia com aquella, amb un marge de com a minim 1 metre, només es pugui circular a 100 km/hora.

En fi: jo tambè els estimo :box

Salut :cerv

Ferranga
Presentats
Entrades: 248
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)

Entrada Autor: Ferranga » dv. ago. 14, 2009 9:26 pm

Hola , ull per Girona i comarques que hi ha campanya de control de velocitat , fins i tot a l'entrada de Girona per l'Avinguda de França a la l'alçada de Sarria i en els dos sentits avui hi posaven el radar amb tripode amagat darrera d'un semafor ...

Uf !!! :enfadat

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. ago. 15, 2009 10:52 am

es ems practic pensar que estan a cada revolt que no intentar recordar la de millions de llocs on es poden amagar :sado :sado
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » ds. ago. 15, 2009 10:28 pm

[quote user="Mikelgs" post="87143"]
Personalment crec que es una tocada de "clarinet" que una autovia com aquella, amb un marge de com a minim 1 metre, només es pugui circular a 100 km/hora.
:cerv[/quote]

Vols més tocada de "clarinet" que dius tú ?
l'autovia de Palamós a Mont-ràs. és pot anar a 100 Kms/hora
La mateixa autovia en sentit invers, de Mont-ràs a Palamós, és pot anar a 80 Kms/Hora
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » ds. ago. 15, 2009 11:02 pm

Vols mes tocades de "collonets"

l'autovia de Montblanc cap a Reus, a 100 km per hora. Dic jo, fer una autovia no es un avanç, COLLONS, no me la fagis a 100, deixam una carretera que per anar 100 ja ho tinc be i no cal gastar aquestes millonades. :enfaduu
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dg. ago. 16, 2009 5:42 pm

[quote user="Frank" post="87253"][quote user="Mikelgs" post="87143"]
:cerv[/quote]

Vols més tocada de "clarinet" que dius tú ?
l'autovia de Palamós a Mont-ràs. és pot anar a 100 Kms/hora
La mateixa autovia en sentit invers, de Mont-ràs a Palamós, és pot anar a 80 Kms/Hora[/quote]

i recorda quan nomes podies anar a 80....

anaves per una carretera vella i amb revolts d'n sol carril amb limit a 100, i de sobte anaves a parar a una autovia recta amb limit 80.....................la gent cardava sabata a la planxa a 120, i les fotos quedaven guapisimes....
Atramuntanat l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 16, 2009 5:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 17, 2009 7:06 pm

Jo ja tinc per costum no correr.

El cotxe fins i tot un día d´aquest s´em calarà de lo poc a poc que vaig.....

El problema és la moto..... jo sempre dic que si em treuen punts serà per culpa de la moto.

Jo crec que les gs conduides per senyores no son detectables per els radars normals , ni a Catalunya i al territori nacional.

L´altre día vaig intentar sapiguer quants punts em queden ( per si acás ) i segons la DGT no existeixo.

Clar, em va caducar el carnet i ara , malgrat l´he renovat ... NO TOI. :wall :wall

Sort que aviat arrivarà la tardor i la calor no m´afectará més el cervell :enfadat :enfadat :enfadat

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. ago. 17, 2009 7:20 pm

[quote user="Mareta" post="87402"]Jo ja tinc per costum no correr.

El problema és la moto..... jo sempre dic que si em treuen punts serà per culpa de la moto.

Jo crec que les gs conduides per senyores no son detectables per els radars normals , ni a Catalunya i al territori nacional.

L´altre día vaig intentar sapiguer quants punts em queden ( per si acás ) i segons la DGT no existeixo.

Clar, em va caducar el carnet i ara , malgrat l´he renovat ... NO TOI. :wall :wall

Sort que aviat arrivarà la tardor i la calor no m´afectará més el cervell :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
A la carretera, i en moltes circumstancies el problema és la diferencia de ritmes, anar a poc a poc on s'espera anar rapid és perillòs, i a la inversa igual.

En quan a lo dels papers.. hi han tans papers.. normal que algun es coli de tant en tant amb tantes ósties, i es quedi el cap ben calent. Ara què vol dir, que just el dia que et caduca el carnet si no t'el renoves, perds totes les aptituts per a conduïur i ets un perill, no? Sort que deuries renovarte'l rapidament, a mi sempre m'ha fet por creuar-me amb algù amb el carnet caducat.
Vendetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 17, 2009 7:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. ago. 18, 2009 8:42 pm

Holaaaaa,

[quote user="Joan XT" post="87257"]Vols mes tocades de "collonets"

l'autovia de Montblanc cap a Reus, a 100 km per hora. Dic jo, fer una autovia no es un avanç, COLLONS, no me la fagis a 100, deixam una carretera que per anar 100 ja ho tinc be i no cal gastar aquestes millonades. :enfaduu[/quote]

El mes interessant d’aquesta “autovia” es que es tota RECTAAAA, no hi ha ni una mica de revolt fins que s’acaba i torna a ser la carretera!!!!

:enfadat :enfadat :enfadat
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dt. ago. 18, 2009 8:51 pm

Holaaaaa,

També es molt interessant el tall nou de la C-37 de Igualada a Manresa. Han fet una carretera de collons, (ara no recordo de quants carrils, ho sento) amb llargues sortides de desacceleració i llargues entrades amb carril d’acceleració on no hi hauria cap problema per circular a 130, i està limitada la major part a 80!!!!

:enfaduu :enfaduu :enfaduu
Sort,

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 18, 2009 11:05 pm

[quote user="Mareta" post="87402"]Jo ja tinc per costum no correr.

Sort que aviat arrivarà la tardor i la calor no m´afectará més el cervell :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]

SI, SI, SI...........

Avui m´ha arrivat el carnet nou i gracies a internet he mirat els punts que em quedan :

14 :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump

Paumoto48
Presentats
Entrades: 138
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:27 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Paumoto48 » dt. ago. 25, 2009 6:49 pm

Vivim, si es pot dir, en un país patètic i desgraciat...sort en tenim dels que ens manen ja que son clarividents i molt preparats.
Proposo el premi Nòbel per a tots i cadascú d´ells
Sempre amb moto

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dt. ago. 25, 2009 7:51 pm

Holaaaa,

[quote user="Paumoto48" post="88200"]Vivim, si es pot dir, en un país patètic i desgraciat...sort en tenim dels que ens manen ja que son clarividents i molt preparats.
Proposo el premi Nòbel per a tots i cadascú d´ells[/quote]

No fotis!!! Que segur que entre ells s’ho maneguen i ho aconsegueixen!!!!

:tremolant :tremolant :tremolant
Sort,

Respon

Torna a “General”