Sortida De Dimecres......
Moderador: Airald
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Sortida De Dimecres......
Avui tocava Andorra..........
Hem sortit a 2/4 de 8 per trobar-nos amb en James Bond a les 8 a la primera betzinera de l'eix per anar cap a Bagà, on hem arribat a les 9 i on ens esperaven l'Arbe i l'Óscar per esmorzar. Després d'unes bones llesques hem enfilat cap a La Pobla de Lillet, Castellar de Nug, La Molina, Puigcerdà, La Tour de Carol (aquell parell ens han fet travessar un pas de nivell que tela.........), Puigmorens, Pas de La Casa i Andorra (semblava que tothom hi era, vaja tela.....).
Total, que uns han canviat gomes, altres s'han canviat les botes i altres, un protector d'esquena i un casc nou........... :jump :jump :jump :jump
Bé, us deixo 4 fotos........
http://picasaweb.google.es/xurrumeka/Ca ... directlink
Hem sortit a 2/4 de 8 per trobar-nos amb en James Bond a les 8 a la primera betzinera de l'eix per anar cap a Bagà, on hem arribat a les 9 i on ens esperaven l'Arbe i l'Óscar per esmorzar. Després d'unes bones llesques hem enfilat cap a La Pobla de Lillet, Castellar de Nug, La Molina, Puigcerdà, La Tour de Carol (aquell parell ens han fet travessar un pas de nivell que tela.........), Puigmorens, Pas de La Casa i Andorra (semblava que tothom hi era, vaja tela.....).
Total, que uns han canviat gomes, altres s'han canviat les botes i altres, un protector d'esquena i un casc nou........... :jump :jump :jump :jump
http://picasaweb.google.es/xurrumeka/Ca ... directlink
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 19, 2009 11:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Sortida De Dimecres......
Holaaaa,
[quote user="Xurrumeka" post="87643"]
[/quote]
Textualment 4 fotos, no us hi heu cansat pas de fer fotos!!! Ah, es clar, tenieu pressa per fer compres, ja ho entenc.
:shock: :shock: :shock:
[/quote]
Textualment 4 fotos, no us hi heu cansat pas de fer fotos!!! Ah, es clar, tenieu pressa per fer compres, ja ho entenc.
:shock: :shock: :shock:
Sort,
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
A la duana no us han dit res de les gomes? :roll: En conec un que l'altre dia va pujar-hi, va canviar els pneumàtics i al passar per duana el van parar i l'hi van fer pagar el IVA. :evil:
altre cosa: no veig cap foto del jalar!!! :sado
altre cosa: no veig cap foto del jalar!!! :sado

- Xurrumeka
- Presentats
a vore.........
els de les gomes van ser l'Arbe i l'Óscar i com que no varem baixar plegats, no sabem si van tenir alguna pega. Lo de les fotos del jalar, tens raó, però anavem tant per feina que se'ns va oblidar !!!!!! :martell :martell
els de les gomes van ser l'Arbe i l'Óscar i com que no varem baixar plegats, no sabem si van tenir alguna pega. Lo de les fotos del jalar, tens raó, però anavem tant per feina que se'ns va oblidar !!!!!! :martell :martell
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Últimament les Ducati van molt per feina....... :tremolant
Però a la propera sortida que coincidim em deixareu posar una estona al darrera vostre, val? Encara que sigui dos minuts, si us plau!!!! :kiss
Però a la propera sortida que coincidim em deixareu posar una estona al darrera vostre, val? Encara que sigui dos minuts, si us plau!!!! :kiss

- Xurrumeka
- Presentats
i si em decideixo i canvio la meva, ja veuràs.............. :eyes :eyes :eyes
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
Aquesta gent que sol fa 4 fotos!!!!!!!!!!!!!!!!
, el altre dia vam anar pasar uns dies andorra i per sort baixan no ens van parrar perque si no llepabam fort jajajajajaja.
Cuidevos!!!!!!!!!
Cuidevos!!!!!!!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Albert" post="87653"]Holaaaa,
[/quote]
:shock: :shock: :shock:[/quote]
4 de 4 si senyor, de totes maneres, porteu uns dies a tope, eh?
[/quote]
:shock: :shock: :shock:[/quote]
4 de 4 si senyor, de totes maneres, porteu uns dies a tope, eh?

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
A mi m'agraden més les cròniques del Xurrumeku, que hi han més fotos.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
La Mercé i jo i teniam que anar avui a Andorra, però les coses s'han torçat, i no ha pogut ser.
:wall :wall :wall :wall :wall
Jo hagués ficat més fotos que la Maria.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
La Mercé i jo i teniam que anar avui a Andorra, però les coses s'han torçat, i no ha pogut ser.
:wall :wall :wall :wall :wall
Jo hagués ficat més fotos que la Maria.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Doncs la ruta va ser La Pobla, Castellar de n'Hug, MOlina, Puigcerdà, Puymoren, Port d'en Valira
havia kilòmetres de cua de cotxes per entrar... la gent està sumbada, sort del carril moto- i finalment andorra, st. Julià, vam arribar massa just al taller i ens van dir que fins les 15.00 que obria no podia ser... bé, vam aprofitar per dinar, i després, mentres ens feien les gomes vam aprofitar per les compres de rigor... tabac i aires... i cap a casa... amb una petitat variant: La Seu, Tuixen, Gòsol, Saldes, Bagà... brutal aquesta carretera fins a gòsol solitaria i molt, molt, molt divertida, molt... vam treure la cera dels pneumàtics, i els pels de la goma del darrera també :eyes

-----------
- Xurrumeka
- Presentats
[quote user="ARBE" post="87753"] la gent està sumbada [/quote]
si, si, sumbada........... com els que et fan travessar passos a nivell tercermundistes !!!!!!!!!!!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu
si, si, sumbada........... com els que et fan travessar passos a nivell tercermundistes !!!!!!!!!!!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
[quote user="Xurrumeka" post="87763"][quote user="ARBE" post="87753"] la gent està sumbada [/quote]
si, si, sumbada........... com els que et fan travessar passos a nivell tercermundistes !!!!!!!!!!!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]
no et queixis que et vas estalviat el pollo-colapse de bourgmadame, i allà no hi ha carril moto que valgui ! ja vas veure com estava tot d'apestat a puigcerda...
i a més no vas haver de travessar res, que te la van passar la moto a l'altra banda, que ho vaig veure :eyes
bah ! motos de neneta... :razz: :razz: :razz:
si, si, sumbada........... com els que et fan travessar passos a nivell tercermundistes !!!!!!!!!!!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]
no et queixis que et vas estalviat el pollo-colapse de bourgmadame, i allà no hi ha carril moto que valgui ! ja vas veure com estava tot d'apestat a puigcerda...
i a més no vas haver de travessar res, que te la van passar la moto a l'altra banda, que ho vaig veure :eyes
bah ! motos de neneta... :razz: :razz: :razz:
-----------
- Oscson
- Presentats
- Entrades: 55
- Membre des de: dv. juny 26, 2009 3:53 pm
- Ubicació: Sta Eulalia de Ronçana
No m'estranya tio, semblava paper de vidre l'easfalt jajajaja la veritat es que ha estat de conya i ademes NO VA PLOUREEEE!!!!! yuhuuuuu!!!!!