HONDA CBF 1000

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
arturg
Presentats
Entrades: 16
Membre des de: dv. ago. 21, 2009 7:44 pm
Ubicació: Terrassa

HONDA CBF 1000

Entrada Autor: arturg » ds. ago. 22, 2009 7:35 pm

Hola a tots/tes. Sóc nou en aquest forum, (ja he passat per l'apartat presentacions) i voldria saber si algú te una CBF 1000 per canviar impresions en catalá!
Jo la tinc fa 3 anys, i n'estic molt content, faig uns 15 mil km/any, però de fa un temps que li han aparegut unes vibracions a partir de les 4 mil voltes, que cap mecànic ha sabut subsanar. La veritat és que ara ja me n'estic acostumant, però m'agradaria saber si a algú més li passa. No son exagerades, però és una llàstima que amb lo fina que va fins les 4 mil...després vibri. D'altra banda és una passada de moto en tots els aspectes.
També m'agradaria saber si algun dia serem capaços de crear una associació o mutua, o agrupació o el que sigui de tots els mototuristes catalans, que crec que ara estan dispersos per tots els fòrums espanyols. (jo mateix ho estava fins ara). No es tracta d'excloure a ningú, però trobo que estem massa desperdigats i si us fixeu en les estadístiques de la "Mutua Motera" la majoria som catalans . No vull menysprear aquesta pàgina, però m'agradaría que un dia tingués més volada i poguèssim tenir un pes i una força que fins ara només tenen els espanyols (amb el nostre ajut, es clar).
Perdoneu pel primer rotllo que us he endinyat, i fins aviat.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: HONDA CBF 1000

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. ago. 23, 2009 8:04 pm

Hola Artur, ara m'agafes fora de joc, en aquests moments no et se dir si hi ha algú amb una moto com la teva :( :(

Espera que es connecti l'Albert que ens te a tots controlats i t'ho podrà dir ;)

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. ago. 24, 2009 6:37 am

Holaaaa,

Ho sento però no en tinc cap de controlada. Es una moto que sempre m’ha agradat molt i, en principi, no em consta que n’hi hagi cap mes. Potser el Randy-650 ho sap millor.

:( :( :(
Sort,

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. ago. 28, 2009 8:42 pm

Fins no fa gaires mesos el meu subdirector en tenia una, i va fer uns 50.000 km's sense cap problema. Arribo a pensar que això de les vibracions és una mania teva: el motor, amb aquest quilometratge ja comença a anar fi del tot, però les tetracilindriques sempre tenen poques o moltes vibracions just abans d'arribar al parell màxim, i a partir d'aqui desapareixen.

Això sí, hauries d'especificar quin tipus de vibració pateix la CBF, i a on et penses que es produeix.

Parlant dels mototuristes catalans, et puc assegurar que NO estem desperdigats per fòrums espanyols. Estic en moooolts fòrums i els catalans tard o d'hora han creat el seu propi fòrum, i aquest n'és un clar ejemple. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. ago. 28, 2009 9:38 pm

de la CBF1000 jo conec un noi del forum deauvilleros (Gardfield) si vols li faix extensives els teus dubtes pq per aqui no hi pasa garie
Ex ...moltes coses

arturg
Presentats
Entrades: 16
Membre des de: dv. ago. 21, 2009 7:44 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: arturg » dl. ago. 31, 2009 11:00 pm

Hola Randy-650,
Es una teoria la teva que em deixa més tranquil...potser si que son "normals" aquestes vibracions a partir de 4000 voltes i fins allà les 6000, però vull aclarir que "en fred" no ho fa gens i va molt més fina, quasi electrica...jo noto una mena de sensació, com si sortís del motor o del canvi, i que es transmet al xassís de la moto, però ja et dic que no és molt molest, i ja dies que ho fa més que altres.
Un dia d'aquests, el meu company de sortides i jo vindrem si ens ho permeteu, i podré explicar-vos-ho millor. Moltes gràcies pel teu interés. ( i a tots, es clar)
Honda CBF 1000, Terrassa

Respon

Torna a “General”